بازدید 10408
۵

قتل شاگرد 19 ساله با ضربات مشت

کد خبر: ۳۶۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹ 19 December 2013
صاحبکاری که شاگردش را با ضربات مشت به قتل رسانده بود و سپس با نیسان یخچال دار جسدش را به بیایان برده تا غذای حیوانات شود، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش آرمان، یک ماه پیش خانواده‌ای با مراجعه به کلانتری شاهین‌شهر از گم شدن جوان 19 ساله خود خبر داده و عنوان داشتند وی به یکباره از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است.

 با توجه به مشکوک بودن موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و در تحقیقات بعدی مشخص شد که یکی از دوستان متهم برای آخرین بار با وی دیدار داشته که بلافاصله جهت بررسی به پلیس آگاهی احضار شد.

دوست مقتول در بازجویی اولیه اظهار داشت: به همراه دوستش برای کاری به نزد صاحب کار قبلی‌شان رفته و پس از چند دقیقه به منزل باز‌گشته ولی دوستش (مقتول) در مغازه مانده است و دیگر خبری از او ندارد.

 با قوت گرفتن موضوع قتل تحقیقات از کارفرمای قبلی جوان 19ساله آغاز شد و پس از چندین روز تحقیقات و جمع‌آوری اطلاعات سرانجام صاحب کار قبلی که محسن نام داشت، به قتل شاگرد خود اعتراف کرد.

 قاتل در جزئیات شب حادثه گفت: دو شاگرد قبلی ام برای گرفتن رسیدی که نزد من داشتند به مغازه ام آمده و پس از چند دقیقه صحبت دوست مقتول متقاعد شد و از مغازه بیرون رفت اما مقتول داخل مغازه ماند و مجددا با من شروع به جر و بحث کرد که منجر به درگیری بین ما شد و من با مشت به سر و صورت او زدم که در اثر این ضربات وی بر زمین افتاد و دیگر تکان نخورد.

قاتل ادامه داد: وقتی بالای سرش رسیدم متوجه شدم که فوت کرده است دست و پایم را گم کرده بودم در مغازه را بستم و صبر کردم تا هوا تاریک شود.

در نهایت بعد از 2 ساعت به وسیله خودروی نیسان یخچال دار مغازه مقتول را به بیابانهای اطراف بردم و در محلی انداخته و به منزل برگشتم.

سرهنگ بلفکه‌ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اصفهان اظهار داشت: با اعترافات قاتل ماموران با راهنمایی وی به محل رفته و تنها لباسهای پاره مقتول را به علاوه مدارک شناسایی و چند تکه استخوان کشف کردند.

 وی خاطر نشان کرد: با شناسایی لبا‌سها توسط والدین مقتول و تعیین هویت وی پس از انجام مراحل قانونی فرد قاتل نیز با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل و با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
خانواده مقتول اصلا نباید از خون پسرشان بگذرند و فقط باید قصاس انجام بشه
پاسخ ها
بيخيال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
قساس،قساص،قصاس،قثاث،قثاس،قساث،قصاث،قثاص همه غلتن درصتش غصاصه!!!
قاتل فقط باید کشته شود
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
یعنی چی قاتل باید کشته بشه؟ چرا انقدر راحت حکم به کشتن میکنید. این هم خود یک قتل است. جامعه(که ما را هم شامل میشود) هم در گناه قاتلان و جانیان مقصر و شریک جرم است. تنها کسانی باید اعدام شوند که واقعا مطمئن باشیم هیچ امیدی به اصلاحشان نیست و با زندانی کردن و جدا کردن از جامعه هم باز هم اصلاح نمیشوند.
بندازنش جلوی گرگ تا حالش جا بیاد
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی