بازدید 18304

مشایخی به دیدار لیونل مسی می‌رود

کد خبر: ۳۶۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱ 17 December 2013
جمشید مشایخی برای دیدار با لیونل مسی به اسپانیا سفر می‌کند.

به گزارش سایت باشگاه استقلال، استاد جمشید مشایخی هنرمند بزرگ تئاتر، سینما و تلویزیون به عنوان سفیر صلح و دوستی ایران از سوی باشگاه استقلال به اسپانیا سفر می‌کند. در همین راستا با هماهنگی علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال استاد جمشید مشایخی برای دلجویی از لیونل مسی به اسپانیا می‌رود تا به عنوان سفیر فرهنگی ایران از سوی باشگاه استقلال این مهم را به انجام برساند.

* پیغام مردم ایران را به مسی می‌رسانم

جمشید مشایخی درباره سفرش به اسپانیا به عنوان سفیر فرهنگی ایران از سوی باشگاه استقلال اظهار کرد: اتفاقاتی که طی این چند روز صورت گرفت من را به شدت ناراحت کرد تا اینکه از سوی دکتر فتح‌الله‌زاده به بنده پیشنهاد شد تا به عنوان سفیر فرهنگی ایران به اسپانیا سفر کرده و پیغام مردم ایران را به گوش این بازیکن بزرگ برسانم که بنده هم با آغوش باز از این پیشنهاد استقبال کردم.

مشایخی افزود: اگر من به عنوان سفیر فرهنگی ایران به اسپانیا می‌روم پیغامم تنها حرف جمشید مشایخی نخواهد بود، بلکه حرف دل ملت ایران را به این بازیکن خواهم رساند.

این هنرمند ارزنده در ادامه افزود: آن عده‌ای که به مسی توهین کردند هرگز ایرانی نبودند چرا که ایرانیان فرهنگ، ادب و تمدن بی نظیری را در دنیا دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار