بازدید 4574

فراخوان کمک به ۵۵ دانش آموز مناطق محروم

کد خبر: ۳۶۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸ 16 December 2013
سایت انجمه خیریه همت نوشت:

سلام و خداقوت

از مدتی قبل از سوی برخی دوستان و کاربران گرامی خیریه همت پیشنهاداتی درخصوص فعالیت در سایر زمینه های بالقوه امور خیر مطرح می شد که نیازمند پختگی و بررسی های بیشتر بود.

بحمدلله پس از مدتی این مهم محقق شده و به الگویی مناسب در خصوص حوزه جدید فعالیت خیریه همت دست یافتیم. در این الگو با شناسایی دانش آموزان نخبه در مناطق محروم اقدام به حمایت تحصیلی از این عزیزان خواهیم کرد.

این طرح که با مدیریت بیناد فرهنگی امام موسی صدر و با مشارکت خیریه همت انجام می شود؛ دانش آموزان مستعد مناطق محروم شناسایی و زمینه فعالیت آنها در چهار زمینه علمی فرهنگی،قرآنی و پزشکی  مهیا می شود.

لازم به یادآوری است که ۱۱۰ نفر از دانش آموزان تحت حمایت این طرح در مدراس تیزهوشان تحصیل می نمایند.(۳۰ دانش آموز در ایلام و ۸۰ دانش آموز در جنوب کرمان).

یکی از دلایل حمایت از این دانش آموزان برای ورود به مدارس تیزهوشان تزریق روح امید و خودباوری در مناطق محروم و دمیدن روح امید در این مناطق است که می تواند به فضل خدا راهکاری اساسی در پیشرفت این مناطق شود.

نظر به اینکه متاسفانه شهریه مدارس تیزهوشان بسیار بالا بوده و بسیاری از دانش آموزان توان پرداخت این شهریه را ندارند، لذا بر آن شدیم تا بخشی از شهریه ۵ میلیون ریالی این مدارس را برای هر دانش اموز تقبل کنیم.

لازم به ذکر است لیست تعداد ۵۵  دانش آموز از این دانش اموزان که در پرداخت شهریه مشکل بیشتری دارند احصا شده اند که عمده آنان یتیم؛ بدسرپرست، فرزند طلاق یا از خانواده هایی بسیار ضعیف می باشند.

برای کمک به اینجا مراجعه کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها