بازدید 55832
ادامه فضاسازی رسانه ای پیرامون مذاکره بر سر جزایر سه گانه

هشدار؛ نکند این اخبار واقعیت داشته باشد!

در چند روز اخیر رسانه ها در فضا سازی رسانه ای جدید ادعا می کنند که ایران و امارات بر سر جزایر به توافق رسیده اند. مثلاً پایگاه خبری (Defence News) مدعی شده است؛ ایران و امارات پیرامون مقدمات لازم برای انعقاد توافقی درباره جزایر ایرانی بسیار نزدیک شده اند. اما این ها باید بدانند که ایرانیان در ارتباط با تمامیت ارضی با هیچکس شوخی ندارند و با تمام جان و دل از اراضی سرزمینی خود دفاع می کنند.
کد خبر: ۳۶۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴ 12 December 2013
حاکمیت و مالکیت ایران، بر جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک بر کسی پوشیده نیست. اما گویا کشور ذره ای امارات متحده دست از ادعاهای خود بر نمی دارد.

 البته در این راه، این کشور از حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس نیز برخوردار است، به گونه‌ای که موضوع جزایر سه‌گانه به یکی از دستورکارهای همیشگی نشست‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس تبدیل شده است. مثلا در آخرین نشست که در همین هفته برگزار شد، موضوع جزایر در دستور کار قرار گرفت و در بیانیه نهایی نیز به آن اشاره شده است.

به گزارش «تابناک»، ماجرا از آنجا آغاز شد، که این جزایر ایرانی در فاصله میان سال‌هاى( 1903 تا 1971)از سوى بریتانیا اشغال و در اختیار امارت‌هاى شارجه و رأس‌الخیمه که تحت‏الحمایه رسمى بریتانیا بودند، قرار گرفت. اشغال این جزایر از سوى بریتانیا با توسل به برخى قواعد و اصول حقوق بین‏الملل، به‏ویژه اصل حقوقى «سرزمین بى‏صاحب و رها شده» صورت گرفت.

 این در حالى بود که این جزایر پیوسته زیر حاکمیت ایران بوده و هیچ‏گاه بی صاحب و متروکه نبوده‏ اند. در سال ۱۹۷۱ پس از توافق ایران و بریتانیا و پیش از خروج نیروهای نظامی بریتانیا از منطقه و تأسیس کشور امارات متحده عربی، ابوموسی به همراه تنب بزرگ و تنب کوچک پس از نزدیک به ۷۰ سال شکایت‌های مداوم دولت ایران علیه اشغال گری بریتانیا سرانجام به ایران بازگردانده شد.

در همین حال، کشور امارات در سالهای اخیر از هیچ اقدام تخریب کوتاهی نکرده است. از جمله در چند سال اخیر امارات اقدام به ساخت گسترده جزایر مصنوعی در بخش جنوبی خلیج فارس کرده است، ساخت این جزایر مشابه هر سازه دریایی دیگر نه تنها تاثیرات خاصی بر روی حوضه رسوبگذاری از لحاظ ته نشست‌ها و فرسایش‌های غیر عادی خواهد گذاشت بلکه تاثیرات خطرناک حقوقی در مالکیت و دریای سرزمینی خواهد گذاشت.

در حقیقت ، هدف اصلی امارات از ساخت و ساز‌ها تصاحب این جزایر سه گانه است که مسئولان کشور باید نسبت به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.




باید گفت حربه اصلی اماراتی ها عملیات رسانه ای و فضاسازی است. در چند روز اخیر موج خبری گسترده ای در میان رسانه‌ها درباره جزایر ایرانی به وجود آمده است. اگرچه این اقدامات هیچ تاثیری بر مالکیت ایران بر این جزایر ندارد اما یک نگرانی را در درون کشور دامن می‌زند که نکند این اخبار واقعیت داشته باشد.

مثلا در چند روز گذشته پایگاه خبری (Defence News) مدعی شده بود ؛ ایران و امارات عربی متحده مقدمات لازم برای انعقاد توافقی درباره جزایر ایرانی مورد ادعای شیخ‌نشین امارات را فراهم کرده‌اند و به رسیدن به یک توافق بسیار نزدیک شده اند.

براساس ادعای این سایت خبری ، منابع نزدیک به مذاکرات بین ایران و امارات عربی متحده اعلام کرده اند، توافق بین ایران و امارات درباره انتقال مالکیت جزایر استراتژیک به شیخ‌نشین حوزه خلیج‌فارس در دیدار اخیر شیخ عبدالله بن‌زاید‌آل‌نهیان از تهران مطرح شده است.

جالب است، که این سایت در ادامه می نویسد این توافق بین دو طرف به معنای بازی برد- برد است. چرا که ایران می تواند از نفع اقتصادی و گسترش تبادل اقتصادی با امارات بهره برداری کند و امارات نیز به حقوق حقه خود در این زمینه دست می یابد.!! همچنین این وب سایت خبری مدعی شده است که مذاکراتی پیرامون جزایر ایرانی در حال انجام است و در نهایت بهترین راهکار را توافق بر سر جزایر می داند.

استمرار پیگیرى ادعاى امارات و حمایت ضمنى و آشکار قدرت‌هاى منطقه‏ اى و فرامنطقه ‏اى از ادعاى این کشور، به‏ منزله مداخله در امور داخلى ایران تلقى می گردد و این موضوع براى سیاست خارجى ایران مهم و حیاتى به شمار می رود.

 مقام‌هاى دولت مرکزى امارات نیز در سال‌هاى اخیر از این قضیه به عنوان موضوعى ملى و راهبردى براى حفظ وحدت امارت‌هاى هفتگانه و ابزارى براى تداوم حاکمیت ابوظبى سود جسته‏ اند؛ به ‏ویژه آنکه ابوظبى به دلیل برخوردارى از درآمدهاى سرشار نفت و هزینه کردن آن در این جهت کوشیده است، از حمایت کشورهاى دیگر بهره‏ مند شود.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۸۵
انتشار یافته: ۲۰۱
بدبخت شدیم
پاسخ ها
ایران زمین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
جنگ روانی است! باور نکن.
هیچ ایرانی آزاده ای حاضر نیست یه وجب از این خاک به دست بیگانه بیفتد! قبلا به جهان ثابت شده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
بدبخت اونان
چو ایران مباشد تن من مباد !!!!
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
ننگ بر هر مسئولی که بر سر حقوق ادعایی اعراب حتی مذاکره کند ، چه رسد به امتیاز دهی
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
باور کنید این حرفهای کشورهای حوزه خلیج فارس بخاطر بی تدبیری مسئولین ما هست چون منافع خود مسئولین بخطر میوفته همونطور که خزر رفت خاویار رفت نفت مرز عراق رفت مردم هم کاره ای نیستند وقتی توافق شد مردم شاکی میشن ولی اتفاقی نمیوفته دیدید که ماشین از ده میلیون شد بیست میلیون بعدشم شد هیجده میلیون مردمم خوشحال بخاطر ارزون شدنش بخدا اگر مسئولین ما یکم و یک ذره عرضه عربها رو داشتن الان وضعمون این نبود
تابی جون میدونم منتشر نمیکنی حداقل خودت بخون
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
احمدجان.چه زیبا گفته ای.بی تدبیری مسئولین.
اشکان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
تابی به نظرت علت وابستگی اقتصادی کشوری با2میلیون کیلومترمربـــــــــع سرزمین با انواع منابع ومعادن خدادادی وسرزمین های مستعد کشاورزی با دسترسی به آب های آزاد و...به کشور حقیری مانند امارت عربی با83هزار کیلومتر مربع چیست؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
ما ملت آماده ایم تو دهن امارات بزنیم، سر مسئله تمامیت ارضی با هیچ کس نه مذاکره داریمنه شوخی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
خیلی بده که رسانه های ایرانی اینقدر در ارتقای فرهنگی ضعیف عمل می کنند. از نظر سنجی مخاطبان معلومه که چقدر در ایران مردم سطحی فکر می کنند
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
افرین احمد و آفرین تابناک که حد اقل چاپ می کنی!! امیدوارم یکی از مسولین بخونه
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
اگر چنین شود مردم ایران کاری به دولت ندارند خودشان راسا امارات را در خلیج فاس غرق خواهند کرد
پسر
| United States |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
جنگ روانی .به حرف گربه سیاه بارون نمیاد.بذارین اینقدر بگن تا جزیره های خودشونم فراموش کنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
کی میاد بریم امارات بشونیمشون سر جاشون؟من یک صد هزار تومن ازخودم ندارم.ولی اگه روزی واقعا این اتفاق بیفته فرش اتاقمو میفروشم،زندگیمو میفروشم خرج مبارزه مردمی بااین اتفاق میکنم اگه بدونم کسی همرامه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
سلام سايت محرتم تابناك؛ كاش مقاله را ترجمه ميكرديد تا بيشتر بدانيم.
حقوق حقه؟!

امارات سرزمین خودش هم زیادیش هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
اصلا خود امارات حقوق حقه ایرانه باید امارات را به ایران برگردونیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
خواهش می کنیم از مسئولین که پروازهای کلان شهر ها را به این جزایر امکان پذیر کنند. این مناطق باید به مناطق آزاد اقتصادی بدل شه. و مردم تا می تونن اونجا سرمایه گذاری کنن.
bijan
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
سرزمین خودش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اون سرزمین که متعلق به ایرانه
بهترین دفاع حمله است، ایران می تواند با مدارک و مستندات تاریخی خود مدعی مالکیت بر جزیره آریایی،بحرین و بخشهای عمده امارات شود. به قول معروف به مرگ آنها را باید گرفت تا به تب راضی شوند.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
حسن جان حرفها میزنی...
تدبیر کن... تدبیر...
علی مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
من با حسن موافقم ما که توی چند سال اخیر از نظر توان نظامی هم خیلی پیشرفت کردیم وقتشه خودمونو محک بزنیم ببینیم چند مرده حلاجیم. البته فقط در حد گوشمالی به اعراب خصوصا امارات
ناشناس
| United States |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
نظرت درسته حسن جان . متأسفانه مسئولین ما به دلیل بی تدبیریشون باعث شده اند ارتباط طبیعی بین المللی کشور با دنیا قطع بشه و ناچار شدند از راه های جانبی و استفاده از برخی کشورها که بهترینشون برای ایران همین امارات و دبی بوده این تحریم ها رو یه جوری مثلا دور بزنند با ثبت شرکت در امارات و دبی و یا مثلا احداث بانک در برخی کشورها مثل تاجیکستان و مالزی به اسم اشخاصی حقیقی اما با سرمایه دولت .خوب باید هم باج بدهند به دولت های اینا دیگه . ولی اگر یک بار بعد از مثلا جلسه شورای همکاری خلیج فارس و بیانیه ای که میدن اقدامی نظامی ، نه حمله به جایی ها ، همراه با تبلیغات داخلی هم خوبه در روزنامه ها و صدا و سیما و سایت ها در خصوص حمله و بازپس گیری سرزمین هامون از طرف ملت البته و نه دولتی ها که بهانه ای برای سازمان ملل و شورای امنیت هم نداده باشیم عرصه را تنگ کنیم بر دولت خودمون(مثلا) و تهدید اونا.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
مگه فوتباله که بهترین دفاع حمله است؟؟؟
یه حرفایی میزنن بعضی هام!!
شتر در خواب بیند پنبه دانه ...
عمرا ... واسه حفظ هر وجب از این خاک چه بدبختیهایی که ملت نکشیدند....
این خبر جو سازی رسانه ای واسه سنجیدن عکس العمل مردم و مسئولین کشوره...
بهتره کشورهای عربی حتی فکر مذاکره در باره این جزایرو از سرشون بیرون کنند... یکی نیست بهشون بگه : شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ کند هی دانه دانه !
بقول ما لامردیها:باران نبارد...
زود قضاوت نکنیم. هنوز نمیدونیم این توافق چی هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
کلا ایرانی ها دوست دارن حمله کنند.
به صفحه مسی
به امارات
به دولت
به همدیگه
کیوان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
در پاسخ به ناشناس 19:41
موضوع امارات رو با مسی قاطی نکن. اتفاقا عربها تو این زمینه از ما هم بدترند. اینبار هم حمله رو اونها شروع کردن.
بر عکس گفتید امارات دارد از کنار ایران منفعت اقتصادی کسب می نماید امارات از کنار جتگ ایران و عراق و تحریم آمریکا علیه ایران و بعضی از ممنوعیت ها به این اقتصاد دست بافته فقط کافی است ایران بخواهد این منفعت اقتصادی را از امارات بگیرد.
فقط کاعی است دنبا احساس نماید امارات کشور امنی برای سرمایه گذاری و .. نیست ببینید کسی به امارات (پاساژ بزرگ ) نگاه می کند
اگه توافق شده باشه اول کسی رو که این توافق رو کرده باید از بین بره بعد اون کشور که به خودش اجاز داد به اتمامیت ارضی ما چشم دوخته
عمرا ... واسه حفظ هر وجب از این خاک چه بدبختیهایی که ملت نکشیدند....
این خبر جو سازی رسانه ای واسه سنجیدن عکس العمل مردم و مسئولین کشوره...
بهتره کشورهای عربی حتی فکر مذاکره در باره این جزایرو از سرشون بیرون کنند... یکی نیست بهشون بگه : شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ کند هی دانه دانه !
به جان عزیز ترینم اگر این خبر صحت داشته باشه وای بحال مسولین ...............
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
مسئولی که خاک کشور رو به اسم درآمد و ارز آوری میفروشه بعید نیست که فردا بخشی از ایران را به نام ارث پدری به این اعراب بفروشه
بايد با كشورهاي اسلامي صلح ودوستي كرد كه اسلام در خطر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
اون یه مشت وهابین که ما رو جزو مسلمون ها هم قبول ندارن
پس بهتر اونا از بین برن
ناشناس
| France |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
فعلا اونا هستند که به شیعه اعلان جنگ دادن و دارن دونه دونه شکارمون میکنن ماهم سرمون مثل کبک کردیم تو برف وبخاطر لج ولجبازی های بچه گانه هنوز از شر این 5+1 خلاص نشدیم تا اوضاع و آبروی بین المللیمون برنگرده ازاین خبرها زیاد هست این با عقل و منطق جور ندر نمیداد که کل دنیا به راه اشتباه بره انصاف نصف دین هست
این‌همه جنگیدیم و این‌همه خون دل خوردیم تا زره‌ای از خاک ایران از دست نره، انوقت با یک توافق تحویل می‌دیم !!
دمت گرم تابناک
هر کسی که چشم بد به این کشور داشته باشه رو زیر پا له میکنیم ...همینطور کسانی که بخوان وجبی از این خاک رو معامله بکنن .
ما مردم هیچ شوخی نداریم با هیچ کشوری . و همینطور با مسئولان خودمون . اگر ذره ای از این 3 جزیره به دشمن یعنی امارات برسه چنان اشوبی به راه میندازیم که از جنگ جهانی 1 و 2 هم قویتر باشه . ما مردم هشدار میدیم هم به مسئولین خودمون هم به کل دنیا . اگه این 3 جزیره از دست بره مثل این میمونه ضامن بمب اتم رو کشیدید :|
ما مردم شوخی با هیچکس نداریم . همین مونده این وهابیا بیان به میهن ما تجاوز کنن .
3 جزیره حتی از انرژی هسته ای هم مهمترن
چون 3 جزیره خاک و وتن ما هست و ناموس ما
اما انرژی هسته ای یک دستاورده که اونم جق مسلم ماست.
تابناک بازم تشکر از این خبر که مارو در جریان میزاری . ممنون میشم انتشار بدی . تا انتها پیگیر این خبر هستم .
بی خیال تابناک از تو که یک رسانه حرفه ای هستی زشته اینها را انتشار می دهید.یا دولت خودمون مسخره گرفتی یا اینکه مثل این خاله زنکها حرف 4 تا خبرگزاری ابله را پخش می کنی یا هدف زشت تری داری اونهم تخریب دولت است؟؟حالا زورتون امده کاندیدتون برنده نشده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
ای ول
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
نه به نظر نقل خبر کار خوبیه .
به جان خریدیم و به نان فروختیم راست هست ؟!!
از هموطنان عزیز می خواهم بدلیل پوچ بودن چنین ادعاهایی، هیچ اهمیتی به آن ندهند و هیچ کامنتی هم نگذارند. پاینده باد ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
اگه راست میگی چرا خودت کامنت گذاشتی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
اول خودت به حرفت عمل میکردی.
هرچی از خاکمون در طول تاریخ بردند بسه دیگه اجازه نمیدیم.
دقت کردید افرادی که به شدت ضد آمریکا و غرب هستند در مقابل توهین ها و ادعاهای صریح کشورهای عربی نسبت به خاک کشورمان فقط سکوت می کنند.
پاسخ ها
میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
دقیقا درست میگی
ناشناس
| United Kingdom |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
من ضد آمریکا و ضد غرب هستم. کشورهای عربی هم غلط میکنند روی وجبی از خاک ایران عزیزمون ادعا میکنند
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
من از امریکا متنفرم و از شیخکهای حاشیه خلیج فارس نیز!پس سخنتان نقض شد
چرا چرت و پرت میگی تابناک؟
8 سال جنگیدیم تا یک وجب از خاک کشورمون
را از دست ندیم. حالا با چه ادله ای این حرف را میزنی ؟ مگه کشکه برو قانون اساسی را بخون ببین تمامییت ارضی کشور قابل واگذاریه؟
خواهشا عربها را بخصوص اماراتیها را پررو نکن
که فکر کنند کسی هستند . فوتشون کنیم طوفان به پا میشه.و همشون را باد میبره.
در صورت چنین اقدامی نظام و مسولین اعتیار خود را از دست خواهند داد. مردم نمی گذارند چنین اقدامی رخ دهد. برای جانفشانی آماده ایم
کاش همه اینایی که کامنت گذاشتن در منقبت عرب ها، مرد بودن ، یه شبه میریختیم ، میگرفتیم کل کشورشون رو ، دیگه امارات هم ساکت میشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
ای کشور گشا !!!
تابناک تو نمیخواد دایه ی مهربانتر از مادر بشی خود اقای ظریف هم که گفته اخبار موثق را از وزارت خارجه پیگیری کنید پس لزومی نداره که به جنجالهای رسانه های مغرض دامن بزنید...
ما پول نفت مان کجا میرود
این سایت کاملا تابلوست با پول امارات و عربها اداره میشود حتی در متن خبر هم از اسم جعلی به جای نام خلیج فارس استفاده کرده است !!! اگر قرار باشد سانتی متر مربعی از این جزایر به اعراب داده شود .من خودم را با کسی همچین ننگی را امضا کند باهم منفجر می کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
توهم نزن عزیزم این سایت میربوط به کسی که یه عمر برای حفظ این کشور جنگیده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
جناب iqu منظورش سایت فرنگی بود که اصل مطلب را نوشته نه تابناک !!!!
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
ناشناس اول IQ
اصلاً ازت توقع نداشتم .
اصلا مقصراصلی خودمان هستیم که حرفی تا حالانزدیم وبا لبخند وبی اعتنایی ازکناراین موضوع به سادگی گذشتیم ومیگذریم..چون کشورهای عربی شورای همکاری خلیج فارس روبه عنوان خلیج عربی اعلام وبرگزارمیکنند وبا این نام جعلی به دنیا معرفی میکنندو وقتی میبینند که هیچ واکنشی از طرف ایران دیده نمیشه گستاخ تر مصمم تر میشوند.اما ما فقط فقط به فکر رافت و دوستی وقربانت برم وازاینجور چیزها هستیم..اگه باهمین سکوت پیش بریم قطعا اونها خلیج فارس رو از طریق حقوقی وبین المللی برای خود خواهند گرفت..
اگه زمان محمود از این حرها بود تا حالا با دار قلمتون اعدامش کردن بودین
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
ایول. حرف حقو زدی
همین الان هم ایران از داشتن رابطه تجاری با امارات در حال متضرر شدن هست و باید آن را کم کند. آن روزی که این خبر تایید شود دیگر ساکت نخواهم ماند و شغل و زندگی ساکتم رو کنار میگذارم.
خود ابوموسی اینقدر مهم نیست که از دست دادنش مهم هست. اگر امروز باج بدهی برای نفوذ بیشتر وهابیت و آل خلیفه، فردا باید جان بدهی برایشان. هیهات من الذله
تابی جان پخش کن ببینم چند نفر موافق هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
جزایر سه گانه جزء یکی از 14 نقطه ی استراتژیک دنیاست. از لحاظ نظامی و اقتصادی بسیار مهمه.
همت . باکری .صیاد شیرازی جهان آزا نیستند.. ولی هنوز رضایی و رضایی ها داریم ! دهان کسی که چنین اراجیفی میگوید را با خاک جزایر ایرانی پر می کنیم قلم پای کسی که پا بر خاک ما بگذارید را خرد خواهیم کرد کسی که بخواهد چنین سند فروش مملکت را امضا کند قطع می کنیم !
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
میخوام بدونم اینا که منفی میدن کیا هستن؟؟ امارتی ان؟
اینها همه جو سازی هستش واسه تخریب دولت جدید. همش کذب محضه مطمین باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
برو بابا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
هیچ وقت به سیاست اعتماد نکن
اگر سر به سر تن به کشتن دهیم**از ان به که کشور به دشمن دهیم
من پایه ام حمله کنیم بهشون!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
باش تا اموراتت بگذره
اصلا مقصراصلی خودمان هستیم که حرفی تا حالانزدیم وبا لبخند وبی اعتنایی ازکناراین موضوع به سادگی گذشتیم ومیگذریم..چون کشورهای عربی شورای همکاری خلیج فارس روبه عنوان خلیج عربی اعلام وبرگزارمیکنند وبا این نام جعلی به دنیا معرفی میکنندو وقتی میبینند که هیچ واکنشی از طرف ایران دیده نمیشه گستاخ تر مصمم تر میشوند.اما ما فقط فقط به فکر رافت و دوستی وقربانت برم وازاینجور چیزها هستیم..اگه باهمین سکوت پیش بریم قطعا اونها خلیج فارس رو از طریق حقوقی وبین المللی برای خود خواهند گرفت..
این نقشه "نقشه عربستانه مواظب باشید .
بابا احساساتی نشید کافه رو هم به هم نزنید اول تیترو زیر تتیتر رو بخونید بعد به تابناک گیر بدید این از طرف تابناک یک هشدار به همه هست که حتی فکر معامله هم نکنند!!!
این سایت هم یکی از معقول ترین و با فکرترین سایت هاست اصلا هم با دولت مشکل نداره دمه همشونم گرممممممم
چرا این ها هر روز پا میشن و یه المشنگه ب پا میکنن؟؟؟؟ تا ایران و ایرانی هست خلیج فارس هم مال ماست.
فکر کردید چرا سختی ها رو تحمل می کنیم؟برای حقظ مملکتمون اگر فقط 1 وجب از خاک ایران جدا بشه فاتحه اون دولت و اون مسول خائن خوانده ست.
به نظرم هرچه زودتر و -محض رضاي خدا- بايد وزير امورخارجه در اين زمينه شفاف سازي كرده و به اين سكوت مرگ آور پايان بده تا هم خيال ملت ايران راحت بشه و هم دهان ياوه گويان بسته بشه. چون حالا اين موضوع شده يكي از دغدغه هاي مردم ما.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
آقای وزیر 10 روز قبل شفاف سازی کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
بیاد توی یک زسانه ملی
تابناک خودت هم میدونی این خبرا دروغه و چنین چیزی امکان پذیر نیست!
تابناک یک کلاغ ،چهل کلاغ نکنی
خنده دار بود حال کرم با جوکتون
اصلا مقصراصلی خودمان هستیم که حرفی تا حالانزدیم وبا لبخند وبی اعتنایی ازکناراین موضوع به سادگی گذشتیم ومیگذریم..چون کشورهای عربی شورای همکاری خلیج فارس روبه عنوان خلیج عربی اعلام وبرگزارمیکنند وبا این نام جعلی به دنیا معرفی میکنندو وقتی میبینند که هیچ واکنشی از طرف ایران دیده نمیشه گستاخ تر مصمم تر میشوند.اما ما فقط فقط به فکر رافت و دوستی وقربانت برم وازاینجور چیزها هستیم..اگه باهمین سکوت پیش بریم قطعا اونها خلیج فارس رو از طریق حقوقی وبین المللی برای خود خواهند گرفت..
زمان انتشار خبر: چهار شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۱
پاسخ ایران به بیانیه شورای همکاری خلیج فارس

افخم تاکید کرد: جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک بخش جدایی ناپذیر سرزمین ایران است و تکرار ادعاهای بی اساس تاثیری بر حقایق تاریخی نداشته و مردود است.

وی افزود: همه تدابیر و اقدامات در جزایر سه گانه مطابق با حق حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است.
باید سفر به این کشورک را تحریم کنیم تا به فلاکت بیفته

موافقا + بزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
دوست عزیز اغلب اقلام الکترونیکی از امارات وارد میشود . با این وجود مردم کشور ما بیشتر دچار مشکل خواهند شد. من جمله افزایش قیمت اقلام ماشین های اداری و...
اونوقت که من میگم ایرانم سرزمیناشو پس بگیره تایید نمیکنید
زرششششششششششششششششششششششک
اگر ما رابطه درستى با دنيا داشتيم و نياز نداشتيم كه با صادرات مجدد از امارات اونها رو پولدار كنيم امروز به اينجا نمى رسيديم. حالا هى بريد با دنيا سر مسائل الكى دعوا راه بياندازيد تا بيشتر تحريم بشيم. اونهايي هم كه مي گن تحريم چه اشكالي داره يا دلال تحريم هستند يا پشتشون به جايي گرمه!
مسئولان وجود حوضه های نفت در اطراف جزایر رو مورد بررسی قرار داده اند ؟
لطفا از همه نظر بررسی های لازم رو انجام بدید اگر شرایط به نفع ایران بود با امارات در سر این جزایر شریک شوید. می توان مناطق ازاد مشترک در این مناطق بوجود اورد که با سرمایه گذاری دو کشور احیا شوند و هم برای ایران مفید باشند و هم امارات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
این جزیره مال ماست به اونها نباید حتی نباید به فکرشون هم برسه در این جزیره سهمی دارند حتی یک درصد چه به ضرر ایران چه نفعش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
ببینید دوست من , سرمایه گذاری مشترک در این جزایر هم به نفع رابطه دو کشور است هم به نفع مردم دو کشور .
برای مثال می شود این طور قرار داد بست که وظیفه برقراری امنیت مالی و اجتماعی توسط نیروی ایرانی باشد
فرماندار ایرانی باشد . ولی کشور امارات بدون پرداخت عوارض گمرکی تجارت خودش را انجام دهد و ویزا هم برای اماراتی ها در نظر گرفته نشود

با کمی سیاست می توانیم با همسایگانمان به خوبی و خوشی زندگی کنیم !
فقط کافی است کمی به علایق ملی اونها دقت کنیم و بهره لازم را ببریم
کشور ما نیاز به سرمایه گذاری دارد
این می تواند یک امتحان برای سرمایه پذیری ایران باشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
مرد حسابی، الان اونجا امارات هیچ پایه ای نداره ادعا می کنه اون وقت که شریک بشه دیگه چه شود. امثال شماها امارات رو به این جا رسوندن
مهدي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
مسئولين باغيرت ما اگه از هركشتي كه از اونجا رد بشه پول بگيرن ، ديگه بحث شراكت مطرح نميشه..با همون پول ها آباد بشن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
20:38 خیلی ابتدایی فکر می کنید ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
يك انگسترومش هم قابل معامله نيست!هيچ وقت همچين سودي را نمي خواهيم!
abdi
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
چرا مزخرف میگی مرد حسابی ؟
فضای سرمایه گذاری رو باز کنند و فرودگاه بزنند ، خودمون سرمایه گذاری می کنیم . اصلا باید شرکت توسعه جزایر سه گانه تاسیس و در بورس عرضه اولیه بشه که همه مردم ایران بتونن سهامش رو بخرند و به سرعت این جزایر رو آباد و پولدار کنیم .
ممکن است! متاسفانه دارد غفلت و بی توجهی میشود!
جمهوری اسلامی ایران در دادن امتیاز سرزمینی به بیگانگان تا کنون هیچ چراغ سبزی به هیچ کشوری نشون نداده...این باور منه که این خبر دروغه....مگه 8 سال جنگ واسه چی بود.دفاع از اب و خاک...سردارانی چون محسن رضایی ها و سایر سرداران این سرزمین هنوز زنده اند...ما هم کنارشون...
مثل اینکه تن فیس بوک اماراتی ها میخاره. بیایید بلایی که سر مسی و لیما آوردیم سر اینا هم بیاریم
خنده دار گفته ولی واقعیت داره ما نزدیک2میلیون کیلومترمربع نیازمنداماراتیم با83هزار کیلومترمربع...
اگر همچين چيزي هست چرا ما نميتونيم سرزمين هايي كه توي عهد نامه تركمنچاي از دست داديم پس بگيريم؟ واقعا مسؤلين ما توي چه فكري هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
سرزمین های که روس ها از مابردند وکشورجعلی آذربایجان ازشون شکل گرفت جزءخاک ایران کهن بوده اند.ولی امارات که کلا از بخشی از خاک ایران شکل گرفته.جزایر که در طول تاریخ جزءخاک ایران بوده اند
بهترین روش برای کوتاه کردن نوک امارات ؛ این است که در این جزایر همانند قشم و کیش سرمابه گذاری شود و مردم از سراسر ایران و جهان به این جزایر سفر کنند ؛
مذاکره بی مذاکره - حتی بحرین وامارات هم مال ماست
ما هشت سال با عراق و صدام جنگیدیم که یک وجب از خاک این کشور به دست بیگانه نیفته اونوقت بیایم راحت با یک توافقنامه سرزمین هایی که از ابتدا متعلق به ما بوده رو به بیگانه بسپیریم به خدا هرگز ایرانی واقعی تن به این ذلت نمیده
واي به حال دولت اگر اين حرف صحت داشته باشد همه بايد به خيابان ها بريزيم....
به خدا تنم لرزید از این خبر خدا نکند از آن روز که یک سانت از خاک عزیزمان از نقشه کشور حذف شود
تابناک عزیز ! باور کن دارم بخاطر این خبر از دلشوره می میرم. )-:
تو رو خدا ! تو رو بجان هر کسی که دوست داری ! تو رو به حرمت خون شهدا که برای این مردم جونشونو از دست دادن ، تو رو به تمام مفدساتی قبول داری با مسئولین تماس بگیرین و قبل از فردا صبح یه ما خبر بدین ! آقای ظریف! شما که دایم از طریق فیس بوک با مردم حرف می زنید ( حتی وسط مذاکرات ژنو) چرا در باره این موضوع هیچی نمی گین؟
صدا و سیما چرا ساکته و صداش در نمیاد؟
نماینده های مجلس کجا هستن؟
این خبر چرا تا حالا اینقدر کش پیدا کرده ؟چرا هیچ مسئولی واکنش رسمی نشون نداده؟
تابناک جان! حالا که شروع کردی تا آخرش برو! چند تا از این مسئولینو رو پیدا کن ! میدونم که تعطیله ولی تو رو خدا تلاشتو بکن !
پاسخ ها
پوریا
| United States |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
فیسبوک ظربف:متأسفانه گروهی در داخل کشور با تحریف سخنان بنده، که تکرار موضع بیست و چند ساله کشور بود، تلاش کرده اند با هزینه کردن از منافع ملی و نسبت دادن مواضع مغایر با تمامیت ارضی کشور به وزیر امورخارجه تلاش کنند از یک سفر موفق نیز ایراد گرفته و منافع و دیدگاه های جناحی خود را به هرقیمتی به پیش ببرند.
همه باید بدانند که تمامیت ارضی ایران قابل مذاکره و معامله نیست و حتی تصور مذاکره بر سر خاک ایران و یا هرگونه القای شبهه در این زمینه اقدامی نابخشودنی است.
بعید میدونم کسی خاک کشورشو قابل مذاکره بدونه
شوخی شوخی جدی میشه .
آب که سربالا بره قورباغه ابوعطا میخونه.
چو ایران نباشد تن من مباد.
یه سئوال : چرا به جای حمله به فیس بوک مسی آرژانتینی به این سایت حمله نمی کنیم ؟
من حاضرم هزار بار جانم رو برای وطنم بدم تا عزت ایران و ایرانی تو دنیا زبان زد باشه. پدر من جانباز جنگ تحمیلی هستش. اما آیا واقعا ما حق مردم این سه جزیره رو دادیم؟؟ اگر از اونها بپرسن دوست دارید متعلق به ایران باشید یا هر کشور دیگه چه پاسخی میدهند؟ ما فقط ادعای خاک وطن میکنیم اگر خیلی مدعی هستیم با قدرت وطنمون رو بسازیم تا هر ایرانی با افتخار تمام در هر شرایطی از وطنش دفاع کنه
اگر این خبر واقعیت داشته باشه چیزی جز خیانت به وطن نیست
خوش به حال مردم اون جزاير
یه سئوال : چرا به جای حمله به فیس بوک مسی آرژانتینی به این سایت حمله نمی کنیم ؟
زمان انتشار خبر: چهار شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۱
پاسخ ایران به بیانیه شورای همکاری خلیج فارس

افخم تاکید کرد: جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک بخش جدایی ناپذیر سرزمین ایران است و تکرار ادعاهای بی اساس تاثیری بر حقایق تاریخی نداشته و مردود است.

وی افزود: همه تدابیر و اقدامات در جزایر سه گانه مطابق با حق حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است.
نفع اقتصادی و گسترش تبادل اقتصادی با امارات?!!!
پیشرفت آنان نتیجه رفتار «خودویران‌ساز» ما بوده است عزیز.
این کشور مال ماست؛ کسی حق مذاکره درباره یک وجب خاک اون را نداره.
چو ابوموسی نباشد تن من مباد
تابی جمعا 3کشور جعلی در روی زمین وجود داره که به خاکی که از کشورهای دیگه دزدیده اند وخودشونو به عنوان کشور معرفی نموده راضی نیستد وباز هم به فکردزدیدن سرزمین هستند.اسرائیل،امارات،جمهوری آذربایجان.از این میان 2تاشون مدعی خاک ایران هستند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
زیاد ناسونالیستی هم خوب نیست شنیده شده میخواهد فقط سرمایه گذاری در این جزایر انجام دهد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
ناشناس عزیز این سرمایه گزاریها از طرف اماراتی ها اون هم توی جزایری که این همه مورد مناقشه هست اصلا بوی خوبی در دراز مدت نمیده اگر راست میگن و هدفشون از این کار سیاسی نیست به نظر شما ایا حاضرن توی پروژه هایی که به اندازه کافی جذابیت مورد نظر رو داشته باشه در داخل خاک ایران سرمایه گذاری کنند؟
با حرف نمیشه. دولت باید در این مناطق سرمایه گذاری کنه. آقای روحانی باید تشریف ببرند به اون جزایر. باید اون مناطق رو از این حالت امنیتی دربیارن و مردم بتونن برن اونجا. باید مثل کیش تبدیل بشن به مناطق آزاد تجاری.
بعضی ها دارن مشکل درست می کنند. با یک فاصله زمانی نتایج این اشتباهات(عمدی- سهوی)دیده خواهد شد.
خدا وکیلی واسه داشتن این جزیره ها تا پای جون وایستادم،نمیزارم یه ذره از خاک اش بیوفته دست این اماراتیها
دولت تدبیر و امید را عشق است
به نظر من باید همه مردم ایران تو به تایم خاصی روی پشت بومامون بریم و در جهت امارات یه فوت محکم بکنیم تا این ذره پر ادعا از روی کره زمین محو بشه
به صفحه فیس بوک اقای ظریف میرم و از ایشان می خواهم به این شایعه واکنش کاملا رسمی داشته باند
زمان انتشار خبر: چهار شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۱
پاسخ ایران به بیانیه شورای همکاری خلیج فارس

افخم تاکید کرد: جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک بخش جدایی ناپذیر سرزمین ایران است و تکرار ادعاهای بی اساس تاثیری بر حقایق تاریخی نداشته و مردود است.

وی افزود: همه تدابیر و اقدامات در جزایر سه گانه مطابق با حق حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است.
به نظر من باید همه مردم ایران تو به تایم خاصی روی پشت بومامون بریم و در جهت امارات یه فوت محکم بکنیم تا این ذره پر ادعا از روی کره زمین محو بشه
مرگ یه بار شیون یه بار تکلیف امارات رو یه باربرای همیشه معلوم کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
تکلیف روشنه.جزیره نمیدیم بهشون.پول و طلا و رابطه با آمریکا و فروش نفت و دور زدن تحریما ارزونیشون جزیره نمیدیم بهشون.
لازم نیست الان ایران برای کاهش تنش با اعراب سر خاکش معامله کنه، ایران قدرتمند که بشه این ها دهنشون بسته میشه.
پاسخ ها
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
بله اگه سر چندتا از موشکامون به سمتشون تنظیم کنیم کسی از این غلطا نمیکنه حتی در حد شایعه
امکان نداره حقیقت داشته باشه.
این عربها دشمن اصلی ایران هستند از اسراییل بسیار بدترند
مرد نیستم اگر در صورت وقوع چنین حادثه ای کشورشان را بر سرشان خراب نکنم !
بحرین و جزایر سه گانه مال ایرانه
هر اشتباهی در هر زمینه ای چه در بعد سیاسی و جه بعد اقتصادی و چه بعد استراتژیکی و غیره میتواند مملکت را از دور رقابت خارج ودر موضع ضعف قرار بده اصلا امارات چرا باید همچین جراتی پیدا کنه.باید هوشیار باشیم
تنب کوچکو بزرگ را امالات حاضر شده با نیروی کار ایرانی با حقوقهای 4 هزار دلار و ساخت بندری تجاری مشترک با پرچم ایران وحاکمیت ایران و به شرط بدون روادید برای املاتی ها واجاره مهانه 300ملیون دلار اباد کند چه اشکالی دارد شما میخواهید همینطور متروک بماند سرمایه گذاری و اشتغال مگر بد است مگر شیخ املات نگفته بود اگر تیم والیبال ایران تیم کشور من بود مجسمه طلا هم وزنشان میدادم
پاسخ ها
ارش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
عزیز من وقتی پای یک مسئله ی ملی و حساس اینچنینی درمیان است منافع اقتصادی هیچ ارزشی ندارد اقدام به اینکار به این معنی است که ما حاکمیت امارات را پذیرفته ایم
مهدي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
دوست من اشكال داره ،اين كار رو مسئوين (باغيرت )ايران بايد بكنن.اگه عرضه نداريم سه تا جزيره كوچك رو آباد كنيم...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
دوست و هموطن عزیزم .در بی توجهی و عدم سرمایه گذاری های لازم در زمان های مناسب در مناطق یاد شده من هم با شما هم عقیده هستم ولی به این نکته هم توجه کن که دروغ هر چی بزرگتر باشه جذاب تره. اگر واقعا هدف اینها سیاسی نیست خوب چرا پیشنهاد سرمایه گذاری توی پروژه هایی بسیار جذاب تر و پر منفعت تر رو که مورد قبول هر دو طرف باشه رو نمیدن؟ تازه اون وقت هیچ نیازی هم به دادن این همه باج به ما نخواهند داشت!
تا جایی که اطلاع دارم ابوموسی طبق توافق باید مالکیت مشترک بین ایران و امارات داشته باشه. اگه این درست باشه باید احترام بذاریم دیگه! منم دلم میخواد ایران دوره کوروش بودیم ولی دنیای امروز فرق داره دیگه
پاسخ ها
لر خشمگین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
چی میگی؟
ناشناس
| United States |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
لر خشمگین....
امیدوارم زمانی همه ی قوام ایران عزیز به تدبیر و اندیشه و قدرت تحلیلشان بنازند.
آخر برادر....خوب جواب باید داد ولی الزامن نباید طرف رو له کنی که.
زود احساساتی میشیم به مولا.
پایگاه جدیدی برای محاصره ایران توسط امریکا خواهد شد چون امارات مستعمره امریکاست
واقعا متاسفم برای کسای که ی مطلبی از تو سایتی که
مال عربای کشورهای حاشیه خلیج فارس زود باور میکنن
و ب دولت که مردم از جون و دل دوسش دارن وبهش
دل بستن اینجوری تهمت میزنن
برید خجالت بکشید
همانطوری که برای وجب وجب خاک کشورمان در جنوب خون دادیم اگه لازم باشد در حفظ تمامیت ارضی خاک کشورعزیزمان با زهم جانفشانی کنیم .
مذاکره خوبه ولی ایران باید برای پسگیری امارات وملحق کردنش به ایران باید مذاکره کنه!حتی اگه شد با قطر، کویت، بحرین، آذربایجان، ترکمنستان و تاجیکستان هم مذاکره کنه که مانند 2500 سال پیش همه زیر سایه یک پرچم زندگی کنن.
بخدا دندونمو از خشم اینقدر رو هم فشار دادم از دهنم خون زد بیرون اگه دستامم قطع کنن با دندونم اون اعرابو تکه تکه میکنم
همه چیز که پول نیست این جریان اصلا با مسائل مالی قابل قیاس نیست ، حتما شوخیه
سلام. من یک نظامی هستم. پیامی داشتم برای دوستان اسلام باور ومیهن دوست.. عزیزان اگرهرگونه غلطی از امریکا و مزدوران نوکرصفتش همچنین اون سگ هارش اسراییل سربزنه جوابی جزمشت های پولادین ارتش وسپاه نخواهدداشت.
اینو‎ ‎گفتم.که اهرمن ها بدانند فرزندان کوروش ورستم وشیربچه های حیدرامروز بیدارترین مردمان زمانند.
ان دردکدامست که درمان شدنی نیست
ان لطمه کدامست که جبران شدنی نیست
بدخواه وطن بهرتو خیرخواه نگردد
این گرگ همان است که چوپان شدنی نیست.
غلط كردن اگر ايران اراده كنه خود امارات هم جزئي از ايران ميشه
فکر نمی کنید می خواهند یک جنگ در خلیج راه بیندازند! سیاست فروش اسلحه به اعراب حاشیه جنوبی خلیج فارس در این روزهای اخیر.... بی دلیل نیست!
من از تابناک شاکی هستم چرا امارات را کشور میخواند همان شیخک نشین هم زیادیشه ما هشت سال در برابر دنیا به سرکردگی آمریکا با عراف جنگیدیم بخاطر اسلام شیعه وآب وخاکمان حالا حوصله وز وز شنیدن نوکران آمریکا را نداریم . فقط یک یا علی کافیست
ما همه ایرانی هستیم و عاشق خاک پاک ایران و حاضریم برای حفظ وطنمان از جان خود بگذریم. ولی دوستان و هموطنانم عزیزم، در دنیای حاضر برای دفاع از وطن و حتی برای کشور گشایی دیگر نیازی به جنگ با سلاح و جان دادن نیست. امارات سالانه میلیاردها دلار از گردشگران ایرانی و میلیاردها ریال از تجارت با ایران منفعت کسب میکند. البته همین وضعیت را دیگر کشورهای عربی هم دارند به خصوص عربستان که از حجاج ایرانی و سیل عظیم سوغاتی که خرید میکنند نیز جداگانه درآمد کسب میکنند. به همین دلیل نیز از رفع تحریمها برعلیه ایران و برقراری روابط ایران با دنیا نگران میباشند. والبته همین درآمد را برعلیه خودمان و برای تغییر نام خلیج فارس، برای بدرفتاری با ایرانیان و تبلیغ برعلیه ما و همچنین کشتار برادران مسلمانمان بخصوص شیعیان در سوریه و بحرین و پاکستان و عراق و دیگر نقاط دنیا استفاده میکنند.
عزیزان بیایید به جای فکر کردن به جنگ و جان دادن برای حفظ میهنمان، از راه بهتر که همان تحریم حداکثری ارتباط به هر شکل ممکن با این کشورها و قطع درآمد آنان از محل ایرانیان، به جنگ آنان برویم.
به امید روزی که کشورهای عربی به خاطر از دست دادن درآمد چند صد میلیاردی که سالانه از ارتباط با ایران حاصل میکردند، مجبور به ترک مخاصمه همه جانبه با ایران و ایرانی شوند.
خود امارات قسمتی از سرزمین ایران عزیز بوده که به علت بی کفایتی شاه خائن از ایران جدا شده وحال مسئولین باید برای پس گرفتن آن اقدام کنند
امارات کجاست تا الان اسمش به گوش نرسید میشه راهنمایی کنید.
پاسخ ها
Sardar
| United States |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
همونجایی که هموطنای عزیزمون می‌رن پولشونو اونجا خرج می‌کنن! همون‌جا که خیلیا آرزوی سفر به اونجا رو دارن، همون‌جا که با ایرانیا بدترین رفتارو می‌کنه، همون‌جا که از پول ما به اینجا رسیده... واقعا رگه غیرتمون اگه بیرون نزنه خیلی‌ بی‌ رگیم! این مساله شوخی‌ بردار نیست. این سیاست صهیونیست هست. دوستان گرمابه و گلستان اعراب حاشیه خلیج! دارن به شاگردای نو پاشون درس میدان. باید هوشیار باشیم و سر تمامیت ارزی با هیچ کسی‌ تعارف نکنیم! توافق برد- برد؟؟ ما به جایی‌ رسیدیم که محتاج روابط اقتصادی امارات شدیم؟؟؟ پس فردا هم میخوان بیان سر قشم مذاکره کنن، بد سر خارک، بوشهر، بندر، و آخر سر سر تبریز!!!!
امارات همان جايي است كه ما چند سال كارميكنيم
وپولش راجمع كرده در يك هفته انجا خرج ميكنيم
نباید به اراجیف این اعراب اهمیت داد من که تا حالا یه حرف درست از زبون اینها نشنیدم
وقتی در مورد نام خلیج فارس مسامحه میشه نتیجه اش همینه..گستاخی امارات..فردا ادعای تهران هم میکنه
اگه حاكميت ما بر جزاير حفظ بشه ولي به اماراتي اجازه اقامت داداه بشه در سالهاي نچندان دوور حاكميت ايران از جزاير به صورت اتوماتيك سلب ميشود.دقيقأ مثل شرايطي كه ما دباره حاكميت عراق بين ايران و تركيه
ایرانی هیچگاه این کار را نخواهد کرد ،
به نظر من این قضیه سرمایه گذاری در جزایر و برداشتن محدودیت برای اعراب مقدمه ای برای ورود راحت اعراب به این جزایر و سلطه یافتن اونها بر این جزایر است
جان می دهیم اما خاک نمی دهیم ...
حتی یک وجب خاک ایران هم قابل مذاکره نیست
بعضی ها یه جوری کامنت گذاشتند که نشون میده همیشه در حال جوگیر شدن هستند،من نمیدانم چرا بعضی افراد از عقل خودشون کمک نمیگیرند،مانند آقایونی که فکر میکنند حمله کنیم و امارات را بگیریم!؟آخر حماقت هستند.هر کاری یه روش و سیاست مربوط به خودش را دارد.
چو ایران نباشد تن من مباد.
امارات یا هر کشور دیگری،غلط کرده به فکر مذاکره در مورد جزایر 3گانه بیفتد.
امارات باید از 8 سال دفاع مقدس ،درس بگیره.
بریزین تو دریا اون اماراتی های ساکن ابوموسی را.
اگر واقعیت داشته باشد از جونم مایه میزارم. تا اخرین قطره خونم وایمیستم.پس این همه میگن شهدای جنگ مقدس چیه یعنی این همه شهید واسه چی بود واسه این بود که خاک مقدس ایران نباید زیر پای آنها بره
اگه دست رو دست بزاریم با کمک آمریکا جزایر را از ما میگیرن
معنی برد - برد را هم فهمیدیم
خاک میخوریم اما خاک نمی دهیم.
ما مردم مشروطه را داریم یادتان نرود
این عربا زیادی پر رو شدن. پاشون رو از گلیمشون درازتر کردن...دیگه الان وقتشه که با قاطعیت جلوشون وایسیم. اینا زیون خوش حالیشون نیست، دیگه باید جور دیگه ای باهاشون حرف بزنیم...که دیگه جرات نکن در مورد ایران اسلامی اینجور سخن پراکنی کنن...
تابناک عزیز این خبر های بیخود رو الکی چاپ نکن،جانم برود ولی خاک و ناموسم وطن نرود
تمام ایرانیا با وحدت تا آخرین نفس از تمامیت ارضی دفاع خواهند کرد،امارات که بچه است، از اون بزرگتراشم تو خواب نمیبینن که بخوان یه وجب از خاک ایرانو بگیرن
ملتی که الگویش امام حسین ع باشه،شکست تو کارش نیست.
به امید ایرانی قدرتمند و با اقتدار
این عربها سیاستشون هم مثل فوتبالشونه بازی خوبی ندارن ولی اونقدر خطا می کنن و اعصاب خورد میکنن که طرف به هم بریزه. بهترین کار اینه که اسیر حرافی هاشون نشیم.
بابا شما هنوز عمو ظريف را نشناخته ايد اونها رو لب چشمه ميبره و تشنه برميگردونه اصلاً نگران نباشيد
خود شیخک که نام او را امارات مینامند قسمتی از خاک ایران است
آقاي ظريف خيلي دقت كن ، اين جزاير متعلق به ايرانه . با اين پيش فرض و براي رسيدن به همين نتيجه مذاكره كن. چيزي به جز اين يعني . . .
مگر بختياري مرده باشد كه احدي كوچكترين چشمي به ذره اي از خاك من داشتخ باشد از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب
هر دم از این باغ بری می رسد.
من بشخصه آماده ام که در خط مقدم جهت فتح امارات شرکت کنم و حکام تن پرورش را سر جاشون بنشونم.
اماده جانفشانی در راه وطن
سلام ما باید به این جزایر توجه خاصی داشت باشیم مسله کیش کنم به جزایره مون رونق بدیم و باید قدرت نظامی مونو اطراف این جزایر افزایش بدیم طوری که حتی یه پشه هم نتونه از امارات وارده جزایر بشه
این موضوع جای مذاکره ندارد. مذاکره در اینخصوص یعنی به رسمیت شناختن ادعای امارات. تنها راه برای تنبیه امارات تعطیلی شرکتهای ایرانی در این کشور وتوسعه روابط جهانی میباشد ،تا از این طریق ماری را که در استین پرورش دادیم رو از بین ببریم.
تمایت ارضی ایران قابل مذاکره نبوده ، نیست و نخواهد بود، مطمئن باشید که جناب آقای دکتر ظریف به عنوان وزیر امور خارجه و دیپلمات با تجربه می داند، چگونه ادعای امارات(شبه جزیره کوچک) را دهد.
اگر ما هم مردم بی خانمان و جویای کارمان را در غالب شرکت های تعاونی و سرمایه گراذاری کنیم می توانیم سه جزیره را انبوهی از ساکنان ملتمان قرار دهیم وانجا را به یک منطقه بزرگ اقتصادی و بین المللی تبدیل کنیم تا دیگر عرب ها برای ما ار ار نکنند تقصیر خودمان است که عرب ها برای ما گربه رقصانی میکنند
ببینم این عربا جیگر دارن نزدیک ایران بشن تا با همین دستامون تکه تکهشون کنیم
تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی دیروز جزیی از ایران بوده و امروز هم هست و فردا هم خواهد بود وهیچ شخصی هم نمی تواند سر این موضوع با این ملیجک ها مذاکره و به توافق برسد.
اگه چنین چیزی صحت داشته باشه ایرانی ها ساکت نمیشینند وای به حال اون مسئولی که این کار را بکند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی