بازدید 5478

راه اندازی باجه بورس در شعب بانک‌ها

کد خبر: ۳۶۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸ 11 December 2013
 با اجرایی شدن این طرح از این پس دسترسی به بازار سرمایه در روستاهایی که شعب بانکی دارند، توسعه پیدا می‌کند و دیگر خرید و فروش سهم به شهرهایی که در آن‌ها کارگزاری وجود دارد، محدود نمی‌شود.
 
به گزارش ایلنا، سید صادق بحرینی دبیر کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه با اعلام این خبر گفت: این دوره‌ها در سه سطح تعریف شده که افراد با گذراندن سطح یک می‌توانند به عنوان متصدی پذیرش سفارش خرید و فروش تمامی اوراق و سهام را به صورت offline دریافت کنند و به دفا‌تر مرکزی کارگزاری‌ها برای انجام معامله ارسال کنند.
 
وی  افزود: در سطح دوم علاوه بر این می‌توانند معاملات اوراق با درآمد ثابت، واحدهای صندوق‌های سرمایه گذاری، ETF‌ها، امتیاز تسهیلات مسکن و اوراق اجاره را به صورت برخط معامله کنند و در سطح سوم اجازه معامله تمامی اوراق ذکر شده به علاوه سهام و حق تقدم سهام به افراد داده می‌شود.
 
دبیر کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه درباره مزایای این طرح گفت: با اجرایی شدن این طرح از این پس دسترسی به بازار سرمایه در روستاهایی که شعب بانکی دارند، توسعه پیدا می‌کند و دیگر خرید و فروش سهم به شهرهایی که در آن‌ها کارگزاری وجود دارد، محدود نمی‌شود.
مدیر آموزش و فرهنگ سازی شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس تصریح کرد: کارگزاری‌هایی که متقاضی ایجاد اینگونه نمایندگی‌ها هستند ضمن توافق با بانک مدنظر نسبت به دریافت مجوز از شرکت بورس اوراق بهادار تهران و یا فرابورس ایران اقدام می‌نمایند و نهایتاً با معرفی به کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه دوره‌های آموزشی را گذرانده و مدرک آنرا جهت تکمیل فرآیند دریافت می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی