بازدید 6930
۲

توهین نیروهای آل خلیفه به نمادهای عاشورایی

کد خبر: ۳۶۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶ 08 December 2013
نیروهای رژیم آل خلیفه در ادامه اقدامات توهین آمیز علیه مقدسات مردم بحرین، اخیراً به حسینیه های منطقه المحرق (شمال) و منطقه رأس رمان (مرکز منامه) که پرچم های عاشورایی در آنجا نصب شده بود، حمله کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت جمعیت وفاق بحرین اعلام کرد: تعرض به حسینیه های مناطق المحرق و رأس رمان در روزهای جمعه و شنبه گذشته که پرچم های عزای حسینی در آنجا نصب شده بود، نشان می دهد که عوامل رژیم آل خلیفه عاملین این تعرض بوده اند .

نیروهای رژیم آل خلیفه در ماه محرم نیز بارها به حسینیه ها و مساجد حمله کردند و پرچم ها و نمادهای عاشورایی را پاره کردند و شکستند.

بر اساس این گزارش، نیروهای رژیم آل خلیفه تاکنون ده ها بار به عزاداران حسینی توهین کرده اند .
جمعیت وفاق خاطرنشان کرد که به زودی گزارشی را درباره تعرض به مقدسات دینی مردم بحرین به سازمان های حقوقی بین المللی و هاینر بیلفلد گزارشگر ویژه آزادیهای دینی سازمان ملل متحد خواهد  فرستاد.

سایت وفاق همچنین از وورد ناگهانی نیروهای رژیم به منزل یکی از شهروندان بحرینی در منطقه المصلی خبر داد و اعلام کرد که ورود ناگهانی به منازل مردم بیانگر عدم پایبندی عوامل رژیم به هیچ یک از معیارهای انسانی و دینی است.

سایت وفاق خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی از هر پیگرد و محاکمه ای مصون هستند بنابراین مسئولان بحرینی نیز در جرایمی که این نیروها مرتکب می شوند، همدست هستند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۲
چوب این کارهایشان را رفقایشان آمریکا و انگلیس خونخوار به آنها میزنند صبر کنید ببینید چگونه حسابهایشان در خارج را مبلعند به هر بهانه ای.
آب در هاون می کوبند. واقعه عاشورا در ذات انسان است و با تخریب نماد فراموش که نمی شود هیچ تقویت هم می گردد. اگر قرار بود از بین برود در همان صحرای کربلا از بین می رفت. این خواست پروردگار عالمیان است که باقی باشد چون در جهت آفرینش است. اینها این مسئله را درک نمی کنند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر