بازدید 22240

كماي نوعروس با حمله خونين زن همسايه

کد خبر: ۳۶۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۷ 07 December 2013
زن همسايه كه از رفتار خشن تازه داماد كينه به دل گرفته بود با حمله به نوعروس وي را هدف ضربات چاقو قرار داده و به كما فرو برد. اين زن خشمگين وقتي ديد نوعروس بخت برگشته بي‌جان روي زمين افتاده است پا به فرار گذاشت.

به گزارش ایران، ساعت 12 ظهر 21 آبان‌ماه سال جاري بود، رهگذران در خياباني حوالي يافت‌آباد صداي جيغ‌هاي زنانه‌اي را شنيدند و با صحنه‌اي باورنكردني روبه‌رو شدند.

زن جواني نقش بر زمين و در اطرافش خون جاري شده بود و زن و مرد ديگري كنارش ايستاده و فريادزنان شيون مي‌كردند. همزمان همه ديدند زني لاغر اندام با قدي بلند كه چادري نيز به سر داشت با دستپاچگي پا به فرار گذاشت و از صحنه مرموز دور شد.

 دقايقي بعد مأموران اورژانس در صحنه حضور يافتند و پيكر نيمه‌جان زن جوان را به بيمارستان شهداي يافت‌آباد منتقل كردند.

پزشك معالج وقتي ديد حال نوعروس 20 ساله وخيم است بلافاصله وي را به اتاق عمل انتقال داده و تحت عمل جراحي قرار داد و زن بخت‌برگشته در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري شد.

ساعاتي از اين ماجراي تلخ نگذشته بود كه مردي به شعبه 4 دادسراي يافت‌آباد رفت و وقتي پيش روي بازپرس شكري ايستاد، آهي كشيد و گفت: ساعاتي پيش با همسر و خواهرم براي خريد بيرون رفتيم و وقتي برگشتيم در خيابان سجاد جنوبي بين زن جواني و خواهرم مشاجره‌اي درگرفت كه ناگهان آن زن چاقويي را از زير چادرش درآورد و به خواهرم حمله كرد، من دست به كار شده و خواهرم را به عقب كشيدم تا چاقو به وي نخورد. ناگهان چاقو به گردن همسرم كه ندا نام دارد خورد و وي روي زمين افتاد.

اين تازه‌داماد افزود: حالا ندا در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري شده است. زن چاقوكش را مي‌شناسم، وي نسرين نام دارد و در همسايگي ما زندگي مي‌كند. وي از صحنه حمله خونين فرار كرد و خواستار دستگيري و مجازاتش هستم.

با ادعاي مرد تازه‌داماد و در حالي كه نوعروس در كما فرو رفته بود به دستور بازپرس شكري تيمي از مأموران پليس وارد عمل شدند تا تحقيقاتي را براي رديابي و دستگيري زن چاقوكش انجام دهند.مأموران با راهنمايي تازه‌داماد خيلي زود زن چاقوكش را به دام انداختند و به تحقيق از وي دست زدند.

نسرين در بازجويي‌ها گفت: چند شب پيش وقتي بيرون بودم در مسير بازگشت به خانه كم مانده بود همسر ندا با من تصادف كند. اعتراض كردم و وي عصباني شده و سيلي به صورتم زد. خيلي ناراحت شدم، از آنجا كه خيابان تاريك و خلوت بود و كسي حضور نداشت كه جواب سيلي «هادي» را بدهد با كلي بغض به خانه‌مان رفتم. روز حادثه خيلي اتفاقي‌هادي را با همسر و خواهرش ديدم، جلو رفتم تا نزد خواهرش به خاطر حركت زشت آن شب‌هادي گلايه كنم.

ناگهان‌هادي به سمتم حمله كرد و گفت تو مي‌خواهي آبروي مرا جلوي همسرم ببري، چاقو كشيد و قصد حمله به من را داشت كه جاي خالي دادم و چاقو به ندا خورد.

نسرين در حالي ادعاي بي‌گناهي كرد كه شاهدان حادثه همه گفته بودند ديده‌اند وي با چاقو نوعروس را هدف قرار داده و با دستپاچگي از محل حادثه گريخته است.

10 روز از زمان حادثه مي‌گذشت كه نوعروس از كما خارج شد و از مرگ حتمي نجات يافت.
بنابر اين گزارش، زن چاقوكش نيز با توجه به تجسس‌هاي ميداني پليس و بازپرس شكري در اين حادثه گناهكار شناخته شده و با قرار قانوني روانه زندان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۳۶
تقیصر پسرس که زده تو گوش اون خانم و باعث خشم این زن شده!ولی این زن همسایه نباید همچین کاری میکرد!جفتشون باید مجازات بشن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
تو هم اگه چک خوردی یه بیگناه که فامیل متخلفه رو بکش!
هر چی جای خود چه معنی داره چاقو کشی!
زنی که اینقدر بی حیاست از کجا معلوم تو درگیری اول چه رفتاری داشته؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
اینقدر کارشناسی نکنید .
مدارک و اعترافات مهم است تا قاضی تصمیم گیری کند .
نا شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
از کجا معلوم که همه اون چیزی که اون خانم گفته صحت داشته. مثل اون حرفش که گفته اول مرد همسایه با چاقو بهش حمله کرده!! دروغ گویی برای این مردم کاری نداره که. از اون گذشته چرا چاقو کشی؟؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
همین طرز فکره که مارو به اینجا رسونده. هرکسی خلاف کرد ما بدترش رو انجام بدیم چون بقیه هم خلاف کردن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
كسي كه به زن چك ميزنه حتما خودش هم چاقو كشيده
عبدالله
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
عمو زنی که چاقو حمل می کنه معلوم چه جور زنیه؟؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
خانمی که به دروغ گفته چاقوی هادی به زن خودش خورده براش کاری نداره به دروغ بگه هادی به من دیروز سیلی زده....زنی که زیر لباسش چاقو قایم کرده! عجب زن چاقو کشی!!!
حمل چاقو خطرناکه، حتی برای ما، همین آدم های معمولی، چون یه لحظه ممکنه عصبانی بشی و دیگه نفهمی چی کار داری میکنی.
ناشناس محترم؛ زن همسایه مدعی است که چاقو را هادی زده است و شاهدان این ادعای وی را رد می کنند. از کجا معلوم سیلی خوردن اش هم فقط یک ادعای دروغین نباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
من نگفتم کار درستی کرده گفتم همسر اون زن چرا باید سیلی بزند که این زن بخواد با چاقو بره سراغ اونا و همچین مشکلی به وجود بیاد!
غلامرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
ناشناس !تو بامحکومه نسبتی داری؟
چه دلیلی داشته که زده زیر گوشه زن همسایه - هم زن همسایه و هم مرد خرده شیشه دارن و تاوانش رو تازه عروس پس داد -
اول هادی ( تازه داماد ) باید مجازات شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
معلومه شما تجربه ات زیاده

اول باید ادعای اون زن همسایه ثابت میشده، بعد...
حالا همه واسمون کارشتاس شدن!
واقعیت معلوم نیست. از قاضی پرونده تقاضا می شود بعد از فهمیدن داستان واقعی این حادثه از همین تریبون آنرا به سمع و نظر خوانندگان برسانند چون داریم از فضولی می میریم!
پسره بايد اعدام بشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
خانومه و تازه عروس هم بايد اعدام بشن ، تو هم بايد اعدام بشي ، من هم بايد اعدام بشم ، اصلا همه بايد اعدام بشيم با اين طرز فكري كه داريم !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
فقط اعدام . . . اعدام كساني كه مارو به روزي انداختن كه به خاطر يه تصادفي كه اتفاق نيافتاده همديگه رو ميكشيم .
خدا انسان را از چنین جنایات دور نگهدارد انشااله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
الحمد الله
خدا رو شكر گذاريم از اينكه اين همه قاضي تو مملكت داريم .به همين خاطر هم هست كه اينهمه حكم تو خيابونها دارن اجرا ميشن.
ببين اعصاب مردم ما چقدر تحت فشاره وآرامش ندارن
هركسي كه چاقو حمل ميكنه بايد طبق قانون مجازات بشه! حمل چاقو غير قانونيه.
حمل صلاح سرد در هر شرایط جرم محسوب میشود
خدايي عجب جايي داريم زندگي مي كنيم ها عجب پايتختي اين تهران!!!!
فقط اعدام!!!!
چهارتاشون رو سریع اعدام کنید وقال قضیه رو بکنید ووقت با ارزش مارو نگیرید . ترجیحا در ملا عام اعدام کنید بیشتر حال میده !! اجرکم علی الله .!!
كاش ىاد بگىرىم قضاوت نكنىم
lنن چاقو کشیدن این زن را تایید نمی کنم اگر این زن میرفت و شکایت میکرد چقدر درگیر کلانتری دادگاه وووو درگیر میشد وقتی هم که خواست محترمانه حل کند بازهم با برخورد زشت آن مرد رو برو شد . وقتی که آنمرد به این راحتی سیلی به آن خانم میزندبعید هم نیست که چاقو داشت باشد
همشون باید اعدام بشم چون همشون رفتارهای دور از اخلاقی داشتن !!!!!
چه بر سر ما اورده اند. زن و چاقو کشی? تو شهر نو ان زمان هم زنان انجا چاقو کشی نمی کردند و گیس گیس کشی می کردند. تو فیلم زیاد دیدیم! اما در این چندین و چند سال ببینید چه اندازه،شوهر کشی،زن کشی،فرزند کشی و روابط بیرون از خانواده،چه زن و چه مرد، زیاد شده. راستی،چرا?
بايد نسرين رو يه چک ديگه و يه چاقو به گردنش بزنن همين
زندگی شیرین است
چه خبره ؟
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری