بازدید 8348

مقاومت در برابر دزد خودرو تا پاي جان

کد خبر: ۳۶۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۲ 02 December 2013
سارقي که قصد سرقت يک دستگاه خودرو را داشت با مقاومت صاحب خودرو روبرو شد و اين آغاز يک خشونت خونين بود. حکايت اين حادثه از زبان مرد راننده چنين است:

به گزارش ابتکار، چند شب گذشته مثل هر شب در حال مسافر کشي از ميدان شوش به سمت ميدان شهرري بودم، ساعت حدودا 21 بود و من مجبور بودم براي تامين هزينه‌هاي زندگي‌ام و دادن قسط خودرو‌اي که به تازگي خريداري کرده بودم، کار کنم. از صبح که سرکار اصلي‌ام رفته بودم هيچ چيزي نخورده بودم و گرسنگي به شدت اذيتم مي‌کرد، داخل ماشين را نگاه کردم ديدم تنها يک مسافر آن هم يک پسر جوان بيشتر داخل خودرو نيست.

پيش خودم گفتم چند لحظه توقف کنم و از دکه يک کيک بخرم. خودرو را در کنار خيابان نگه داشتم و از مسافر نيز عذر خواهي کردم و به سمت دکه به راه افتادم. در حال خريد کيک بودم که ناگهان مشاهده کردم مسافر پشت فرمان است و قصد سرقت خودر‌وام را دارد. در يک لحظه تمام بدبختي و قسط‌هاي ماشين و گشنگي زن و بچه‌ام و اينکه اگر ماشينم از دستم برود تمام اين مشکلات يک باره بر سرم فرود خواهد ريخت، دل را به دريا زدم و به سمت خوردو دويدم و درب آن را دو دستي چسبيدم.

من در حالي که به در خودرو آويزان بودم سارق بي‌رحم با ويراژ قصد انداختن من بر روي زمين را داشت که ناگهان با يک دستگاه خودرو سمند برخورد کرد و من نيز به زمين افتادم و از ناحيه دست دچار جراحت شدم. سرم را که بالا آوردم ديدم سارق هم تعادل خودرو را بعد از تصادف از دست داده و به بلوار برخورده نموده است. سريعا بر روي دو پايم ايستادم و به سمت سارق حمله ور شدم، ولي بازهم اين پسر شرور با چندين ضربه چاقو مجدد مرا نقش زمين کرد و قصد فرار را داشت که ناگهان مردم و ماموران سر رسيدند و او را دستگير کردند.

 اين ماجرايي را که خوانديد قرباني خشونت بعد از ترخيص از بيمارستان شرح داده بود.

طبق آخرين بررسي‌هاي صورت گرفته اين سارق خشن که احمد نام دارد توسط ماموران کلانتري 131 شهر ري دستگير شد و با تکميل پرونده جهت بررسي بيشتر به مقام قضايي ارجاء شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی