بازدید 7580

دزد حرفه اي خودرو با شليک پليس کشته شد

کد خبر: ۳۶۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۵ 02 December 2013
سارق حرفه اي دقايقي پس از سرقت يک دستگاه پرايد به هنگام فرار از چنگ ماموران انتظامي با شليک گلوله کشته شد.

 به گزارش خراسان، عصر روز گذشته هنگامي که ماموران کلانتري طبرسي جنوبي در حال گشت زني و انجام وظيفه در حوزه استحفاظي خود بودند از طريق پليس ۱۱۰ در جريان سرقت يک دستگاه خودرو پرايد قرار گرفتند.

يکي از ماموران در حالي که شماره پرايد مسروقه را براي بررسي ها و اقدامات پليسي ثبت مي کرد ناگهان پرايد مذکور را در خيابان عليمرداني مشهد مشاهده کرد که جواني حدود ۳۰ ساله رانندگي آن را به عهده داشت بنابراين مامور انتظامي به راننده فرمان ايست داد اما جوان مذکور که متوجه حضور پليس شده بود اقدام به فرار کرد.

 مامور انتظامي در حالي که به تعقيب خودرو پرداخته بود با استفاده از قانون به کارگيري سلاح چند تير هوايي شليک کرد ولي راننده همچنان براي فرار از چنگ قانون بر سرعت خود مي افزود، در اين هنگام مامور انتظامي به ناچار خودرو را هدف گرفت و چند گلوله شليک کرد که ۲ گلوله به ران و پاي راننده اصابت کرد اما او در حالي که به شدت مجروح شده بود به فرار خود ادامه داد تا اين که يکي از گلوله ها به کمر وي اصابت کرد و کنترل فرمان خودرو از دست او خارج شد.

خودروي مذکور به چپ و راست منحرف و پس از برخورد با ديوار حاشيه خيابان متوقف شد. ماموران انتظامي جوان مجروح را به بيمارستان شهيد هاشمي نژاد رساندند اما او بر اثر عوارض ناشي از اصابت گلوله ها و خونريزي شديد جان باخت.

در پي مرگ راننده جوان ماموران انتظامي ماجرا را به قاضي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند دقايقي بعد با حضور مقام قضايي در محل حادثه، تحقيقات در اين باره آغاز و مشخص شد مقتول از سارقان حرفه اي است که ساعاتي قبل از سرقت پرايد يک دستگاه خودرو پيکان را سرقت کرده بود.

 مالک پرايد که دقايقي بعد از سرقت در جريان تيراندازي قرار گرفته بود با حضور در کلانتري طبرسي جنوبي گفت: براي خريد از سوپر مارکت خودروام را در حاشيه ميدان گلشور پارک کردم اما وقتي بازگشتم ديدم خودروام سرقت شده است ماجرا را تلفني به ۱۱۰ گزارش دادم و خودم براي يافتن خودرو به خيابان هاي اطراف رفتم در بين راه از يک مامور راهنمايي که در حال رسيدگي به صحنه تصادف بود خواستم تا او هم با ۱۱۰ تماس بگيرد اما از آن سو بي سيم به مامور راهنمايي اطلاع دادند که دزد خودروام مورد تيراندازي ماموران قرار گرفته است.

 همچنين تحقيقات ماموران نشان داد مقتول مدتي قبل نيز هنگام فرار از چنگ ماموران از ناحيه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی