بازدید 6167

تهمينه قرباني امتناع از زندگي با مرد معتاد شد

کد خبر: ۳۶۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳ 01 December 2013
تهمينه از قربانيان اسيدپاشي مدعي است پس از نارضايتي از ادامه زندگي با شوهرش، به دليل اعتياد وي، پدر و برادرش روي صورت و دستانش اسيد پاشيده‌اند.

به گزارش مردم سالاری، تهمينه يوسفي 29 ساله است و پس از گذشت حدود 10 ماه از زندگي با همسرش، به اعتياد وي پي برده که همين موضوع سبب امتناع وي از ادامه زندگي با همسرش و ارائه درخواست طلاق شد. اين موضوع که ظاهرا چندان به مذاق پدر و برادر 23 ساله تهمينه خوش نيامده بود، با واکنش منفي و مخالفت آنان روبرو شده بود و درخواست‌هاي تهمينه نيز بي‌نتيجه باقي ماند تا اينکه اوايل خردادماه امسال، تهمينه متوجه کم‌شدن جهيزيه‌اش شد و اين موضوع را به خانواده‌اش اطلاع داد. همين امر سبب عصبانيت پدر و برادرش شد.

وي درباره شرح ماجرا به ايسنا گفت: پس از اينکه متوجه کم‌شدن جهيزيه‌ام شدم، آن را به خانواده‌ام اطلاع دادم اما با واکنش تند از سوي پدرم روبرو شدم به طوري که وي مرا به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد و از طريق تلفن از برادر کوچک‌ترم نيز خواست تا خود را به خانه برساند.

 وي افزود: پس از اينکه برادرم به خانه آمد، وي با دو دستش صورتم را نگاه داشته و از پدرم خواست تا اسيد را روي صورتم بپاشد.

اين قرباني اسيدپاشي ادامه‌داد: پس از آن که اسيد را روي صورتم ريختند، با پيچيدن طناب دور گردنم، قصد خفه‌کردن مرا داشتند که به گمانم بعد از اينکه از حال رفتم، آنان با تصور خفگي مرا در خانه رها کردند. تهمينه با بيان اينکه پس از ساعتي به هوش آمده و در حالي که به شدت از ناحيه صورت احساس سوزش مي‌کردم، از خانواده‌ام درخواست کمک داشتم، گفت:‌ خانواده‌ام از انتقال من به بيمارستان خودداري کردند تا اينکه برادر بزرگترم مرا به بيمارستان بوعلي قزوين منتقل کرد. وي که به دليل کمبود امکانات، از بيمارستان بوعلي به بيمارستان سوانح سوختگي تهران منتقل شد، ادامه‌داد: بار اول حدود 20 روز در بيمارستان بودم که در اين حين پدر و برادرم سراغي از من نگرفتند.

 تهمينه با اشاره به ثبت شکايتش براي رسيدگي به اين موضوع افزود: بعد از ترخيص از بيمارستان، از اين اقدام پدر و برادرم شکايت کردم که تاکنون دو جلسه دادگاه در اين خصوص برگزار شده است.

اين قرباني اسيدپاشي با بيان اينکه پدر و برادرش با قيد وثيقه آزاد هستند، گفت: تاکنون چندين عمل جراحي روي صورتم انجام شده است.

وي درباره آخرين وضعيت رسيدگي به پرونده‌اش به ايسنا گفت: پانزدهم مهرماه اولين جلسه دادگاه برگزار شده بود. 10 صبح چهارشنبه ششم آذرماه نيز جلسه دوم برگزار شد که به دستور قاضي جلسه به دليل نياز به بررسي بيشتر، تجديد شد.

تهمينه در حال حاضر براي انجام اقدامات درماني خود در خارج از کشور به سر مي‌برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی