بازدید 277975
این خبر تکمیل می شود؛ به روز شده تا 10:00

سند توافق در مقر سازمان ملل در ژنو امضا شد + فیلم

بالاخره پس از پنج روز مذاکرات بسیار فشرده و دشوار، ایران و کشورهای گروه 1+5 توانستند به توافق دست یابند. این خبری است که از سوی سخنگوی اشتون اعلام شده و به طور رسمی مورد تأیید قرار گرفته است. قرار است سند توافق در مقر سازمان ملل در ژنو به امضای وزرای خارجه برسد. متن توافقات و بیانیه مشترک به محض دریافت و ترجمه منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۹ 24 November 2013
ظریف: به توافق رسیدیم

بالاخره پس از پنج روز مذاکرات بسیار فشرده و دشوار، ایران و کشورهای گروه 1+5 توانستند به توافق دست یابند. این خبری است که از سوی سخنگوی اشتون اعلام شده و به طور رسمی مورد تأیید قرار گرفته است. هنوز خبری از جزئیات این توافق منتشر نشده است.

به گزارش «تابناک» از ژنو، مایکل مان، سخنگوی کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد ایران و گروه 1+5 توانسته اند به توافقی درباره موضوع هسته ای ایران دست پیدا کنند. محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران نیز در صفحه توئیتر خود این خبر را تأیید کرده است.

ظریف: به توافق رسیدیم/ حق غنی‌سازی به رسمیت شناخته شد

به گزارش خبرنگاران حاضر در ژنو، قرار است سند مورد توافق طرفین، تا دقایقی دیگر به طور رسمی به امضای وزرای خارجه ایران و گروه 1+5 برسد و پس از آن، وزرا با حاضر شدن در جمع رسانه ها، به ارائه توضیحاتی درباره توافقنامه بپردازند.

ظریف: به توافق رسیدیم/ حق غنی‌سازی به رسمیت شناخته شد

کاترین اشتون در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت هم اکنون وزرای 1+5 به ساختمان مقر سازمان ملل در ژنو می روند تا متن توافقنامه را امضا کنند و پس از آن، کنفرانس خبری برگزار خواهد شد. قرار است ظریف و اشتون نیم ساعت دیگر با هم ملاقات کنند. در حال حاضر (5:43 به وقت تهران) وزرای خارجه هتل را ترک کرده و به سمت مقر سازمان ملل به راه افتاده اند.

7:40  مهم‌ترین سخنان وزیر خارجه ایران

· ظریف از خبرنگاران و دولت سوئیس تشکر کرد.

· همچنین از سازمان ملل و اشتون به خاطر مدیریت مذاکرات تشکر کرد.

· این گفت‌وگوها خیلی سخت و فشرده بود و 4 روز به طول انجامید و کاری بود که باید انجام می‌شد تا این مسأله حل شود و اکنون در روند رو به جلویی هستیم و مذاکرات بر اساس احترام متقابل بود و این مهم است که همه ما بدانیم فرصتی ایجاد شده تا این بحران حل شود و این کار می‌تواند بر اساس احترام به حقوق ملت ایران انجام شود.

· این البته قدم اول است و باید باز هم کار کنیم تا بتوانیم این بحران را که لازم نبود به وجود بیاید حل کنیم. امیدوارم بتوانیم این بحران را حل کنیم. مردم ایران خواهان احترام به حقوشان هستند و به دست آوردن اعتماد آنها بسیار مهم است.

· در توافق امروز برنامه غنی سازی ایران به رسمیت شناخته شده واین برنامه ادامه خواهد داشت. ما کمیسیون مشترکی برای اجرای این توافقنامه تشکیل دادیم و امیدواریم بتواند انجام توافقنامه را تضمین کند.

· ما نیازی داریم این عدم اعتماد تاریخی را از بین ببریم و غرب باید بتواند اعتماد ملت ایران را کسب کند.

· امیدواریم که نتیجه این روند علاوه بر حل بحران هسته ای ایران اعتماد سازی باشد و اعتماد ملت ایران به غرب جلب شود و این شروع خوبی می‌تواند باشد. البته این هدف ثانویه ما بود. هدف اولیه حل مسأله هسته ای است.

· من اعتقاد دارم به جنگ نیازی نیست و باید تهدید به جنگ حذف شود. این گزینه حداقل 6 دهه پیش با ایجاد سازمان ملل از روی میز حذف شد و تهدید نظامی غیرقانونی است و شما نمی توانید از قدرت نظامی و زور استفاده کنید. ان پی تی می گوید:‌ هیچ کس نمی تواند حق غنی سازی را از اعضا بگیرد و لازم است که اعضا حق مذکور را به رسمیت بشناسند و سایر اعضای جامعه بین الملل باید بپذیرند که ایران صرفا از حق خود استفاده می‌کرد و ما اعتقاد داریم که طبق متن ان پی تی غنی سازی حق مسلم ما است و باید به آن احترام بگذارند و اکنون اعتقاد داریم توافق فعلی در دو موضع جداگانه به وضوح اشاره می‌کند که حق ایران به رسمیت شناخته شده است و بخشی از هر راه حلی است.

· حداقل 2 بار در متن توافق به وضوح اشاره شده که ایران این حق را دارد و برنامه غنی سازی ایران ادامه خواهد یافت.

· این توافق برای حل یک مشکل طراحی شده است. مشکلی که سایه خود را در همه دنیا و منطقه افکنده بود و اکنون هیچ توجیهی وجود ندارد که حل این مشکل کسی را ناراحت کند. من در یادداشتی نوشتم که اولویت ایران منطقه خلیج فارس است و اولیت ما حفظ خواهد شد و در حالی که تلاش می کنیم به سمت جلو حرکت کنیم کماکان همسایه های ما اولویت ما باقی خواهند بود و امنیت همسایگان ما امنیت ما است.



7:30     مهم‌ترین سخنان اوباما

· برای اولین بار در 10 سال گذشته توانستیم گسترش برنامه هسته‌ای ایران را متوقف و بخش‌هایی از آن را به عقب ببریم.

· طبق توافق هسته‌ای، ایران برخی از سطوح غنی سازی را متوقف می‌کند، نمی تواند سانتریفیوژهای جدید را نصب کند، کار در رآکتور پلوتونیوم را متوقف می‌کند و با کارشناسان آژانس همکاری‌های بیشتری برای نظارت بر برنامه هسته‌ایش انجام می‌دهد.

· اینها محدویت‌هایی هستند که جلوی دسترسی ایران به بمب اتم را می‌گیرند.

· گام اول این توافق ۶ ماه طول می‌کشد و پس از آن مذاکرات دیگری برای توافق نهایی با ایران خواهیم داشت.

· ایران نمی تواند از مذاکرات هسته‌ای به عنوان آنچه به گفته وی پوشش برای پیشبرد مسئله هسته‌ای بود، استفاده کند.

· ما توافق کردیم بخشش‌های تحریمی داشته باشیم.

· ایران قادر خواهد بود به بخشی از درآمدهای نفتی‌اش دسترسی داشته باشد.

· در عین حال، بخش های مهم تری از تحریم‌ها همچنان پابرجا خواهند بود.

· در صورتی که در پایان ۶ ماه به نتیجه نرسیم، این تخفیف‌ها را متوقف می‌کنیم.

· ایران، همانند سایر کشورها حق برخورداری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را دارد.

· دولت همچنان با کنگره همکاری می‌کند تا در صورت عدم توافق با ایران تحریم‌های بیشتری وضع کند. الان وقت وضع تحریم‌های جدید نیست، چون این موضوع به مذاکرات لطمه می‌زند.

· ایران باید بداند که امنیت از طریق بمب اتم به دست نمی آید.

· این گام اولیه با ایران مهمترین پیشرفت واشنگتن در روابط با ایران بوده. باید به سمت توافق جامع با ایران حرکت کنیم.


7:13      اشتون: وارد جزئیات زیادی شدیم و در عین حال یک احساس احترام متقابل وجود داشت. وی در ادامه گفت: این توافق اولیه هست اما ما به آن نگاه می‌کنیم برای رسیدن به توافق نهایی و این نگاه 5+1 است و ما شک نداریم که ایران هم همین را می‌خواهد و این گام مهمی است.

اشتون در ادامه گفت‌: خیلی مذاکرات پیچیده بود و ما برایمان واضح بود که چه کاری باید انجام بدهیم و باید اطمینان حاصل می کردیم که لغات و کلمات درست استفاده شوند و در طول مذاکرات باید مرتب تأمل می‌کردیم و در مورد کلمات صحبت می‌کردیم و سعی کردیم راه حلی پیدا کنیم که به توافقاتی برسیم.

اشتون درباره اختلاف نظرهای اعضای 5+1 گفت:‌ فکر می کنم اگر نگاه کنید می بینید که نهایتا یک اتحادی میان این کشورها وجود داشت. شورای امنیت و کشورهایی که اینجا جمع شده بودند و خود من و تیم من به دنبال رسیدن به توافق بودیم.

7:05           ظریف و اوباما همزمان در ژنو و واشنگتن مشغول صحبت کردن هستند.


07:00          محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران در فیس بوک نوشت:

دوستان سلام

ساعت چهار بامداد یکشنبه به وقت ژنو (شش و نیم به وقت ایران عزیز) است. به یاری خدا، مقاومت و صبر و متانت شما ملت بزرگ به نتیجه رسید و مذاکرات با موفقیت پایان یافت. غنی سازی به رسمیت شناخته شد. فعالیت ها ادامه خواهد یافت و تحریم ها در سراشیبی قرار گرفت. امروز بیش از هر زمان همدلی و همبستگی ملی ضروریست.


6:58           ویلیام هیگ: مذاکرات خردکننده بود. از فردا کار سخت اجرای توافق آغاز می‌شود

6:50          اشتون در حال قرائت بیانیه است.

اشتون: خانم‌ها و آقایان تشکر می‌کنم که به ما پیوستید. 4 روز مذاکرات فشرده داشتیم و امروز به توافق رسیدیم که به جلو حرکت کنیم و این دستاورد دیپلماتیک بسیار بزرگی است.

اشتون در ادامه از میزبانی سوئیس،‌ وزرای 5+1 و ظریف تشکر کرد.

اشتون گفت به توافق رسیدیم که دو طرف اقدامات اولیه را برای 6 ماه انجام دهند. همینطور ما برای رسیدن به راه حل نهایی تعهد داریم و ما با احترام متقابل توانستیم به این توافق برسیم و راهی را برای حرکت به جلو باز کنیم. انجام این اقدامات اولیه فضایی را فراهم می‌کند که ما بتوانیم نهایتا به یک راه حل جامع برسیم.

خانم اشتون در ادامه از جزئیات توافق ایران و غرب سخنی نگفت.


6:45           ظریف و کری دست یکدیگر را فشردند.

6:45           وزرای خارجه جمع شده‌اند.


6:42           صدا و سیما این پیروزی را به رهبر انقلاب و ملت ایران ایران تبریک گفت.

6:33         خبرنگاران در مقر سازمان ملل برای زمان امضای توافق و کنفرانس مطبوعاتی انتظار می‌کشند.


6:27        خبرنگاران عصبانی اسرائیلی: باید یادآوری کنیم که این توافق موقت است و توافق نهایی کاری سخت‌تر خواهد بود!

06:13 - ادامه جزئیات (تأیید نشده): ایران ظرف شش ماه آینده فعالیت در اراک، نطنز و فردو را گسترش بیشتری نمی دهد/ غنی سازی زیر 5 درصد ادامه می یابد/ تولید اورانیوم 20 درصد در شش ماه آینده متوقف می شود/ تمام اورانیوم غنی شده در داخل کشور باقی می ماند/ تحقیق و توسعه در برنامه هسته ای ایران ادامه می یابد.

06:04 -  اوباما تا کمتر از یک ساعت دیگر بیانیه خود را در مورد توافق ایران اعلام خواهد کرد.

5:59      توئیتر عباس عراقچی: سلام بر روح دانشمندان شهید هسته ای


05:57 - ادامه جزئیات (تأیید نشده): تحریم صنایع خودروسازی، طلا و فلزات گرانبها، تحریم بیمه و حمل و نقل و مرتبط با نفت برداشته می شود/ حق غنی سازی هم در عمل و هم گفتار به رسمیت شناخته می شود/ غنی سازی در ایران ادامه می یابد/ ساختار برنامه هسته ای ایران به طور کامل حفظ می شود و کار فردو و نطنز ادامه می یابد.

05:55 - سایر جزئیات (تأیید نشده): هیچ تحریم دیگری علیه ایران وضع نخواهد شد/ تحریم های نفتی ایران متوقف می شود/ فروش نفت در سطح فعلی حفظ و درآمدهای نفتی آزاد می شود/ تحریم پتروشیمی به طور کامل رفع می شود.

05:52 - بر اساس اطلاعات به دست آمده از جزئیات توافق (تأیید نشده)، حق غنی سازی ایران در این توافق به رسمیت شناخته شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۶۲۷
انتشار یافته: ۴۵۳
آقای ظریف خسته نباشی.خدا قوت.
تاریخ ایران، این ایستادگی مثال زدنی رو فراموش نخواهد کرد.
احسنت بر شما و تیم همراهتان.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ظریف مرسی
تو مصدق زمانی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
کاشکی میشد هزار بار مثبت داد.
ایرانی
| Canada |
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
کی منفی داده؟
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ما که مردیم ولی دمت گرم آقای ظریف.
ناصر
| United States |
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دم همه شما گرم
واقعا" خسته نباشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
در مقابل نزديک 3000 علامت + ، بعضي ها منفي دادن يعني چي؟ از توافقي که به نفع ملت ايرانه ناراحتند؟
مهدی
| United Kingdom |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
لایک صفحه فیس بوک ظریف فراموش نشه......
ناشناس
| - |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
الان يك حس شادي وصف ناپذيري در مردم ايجاد شده بنابر اين ميشه نتيجه گرفت كه همكاري و تعامل بسيار در بالا بردن روحيه و اعتماد به نفس نقش دارد .
داود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
با سلام ودرود به ارواح طیبه شهدای ایران اسلامی وامام شهدا وبا ارزوی بر افراشته شدن پرچم عدالت مهدی در سراسر جهان وخدا قوت به سر بازان عرصه سیاسی ایران اسلامی جناب اقای ظریف وتیم همراه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
صبح تا خبر را ديدم اشک تو چشمم حلقه زد. به خاطر اينده انشالله روشن پسر يک ساله ام.... چقدر اين روزها که بارون مي اومد از خدا رحمت خواستم...
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جوجه را آخر پاييز مي شمارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مراسم استقبال پر شکوه و دشمن شکن از تیم مذاکره کننده یادتون نره دوستان
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
با درود به تیم دیپلماتیک ایران و با تشکر از رئیس جمهور محبوب ایران جناب دکتر روحانی که به اصلی ترین قولی که داده بودند عمل نمودندودرود به وزیر امور خارجه فرهیخته ایران که همیشه خندان است.ملت با شماست و مطمئن باشید تنها نمیمانید
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
فقط خدا قوت دمتون گرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
واقعا"اونایی که منفی دادن چه فکری میکنن
hamid
| Australia |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
زنده باد دکتر روحانی عزیز و آقای ظریف و هئیت همراهشان
پهلون خسته نباشی
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
حرف های جان کری طوری بود که انگار ایران همه چی رو داده!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
محمد عزیز سخنان اوباما و کری برای ساکت کردن لابی اسرائیله. بیچاره ها مجبورن اینجور ژستی بگیرن. شما خودشو ناراحت نکن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ولی باز هم حرفهای اوباما قلدرمآبانه است
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خسته نباشین سفیران صلح ودوستی
انشاالله مبارک است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اون بیچاره مجبوره اینجوری صحبت کنه نتانیاهو نزنتش.......
خدایا شکرت. زنده باد ایرانی و ایرانی.
دشمنان ایران چه داخلی چه خارجی الان خواب ندارند.
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
نباید خیلی خوشحال باشیم. ایران حداکثر نرمش رو به خرج داد تا بهانه رو از غربی ها بگیره. هنوز تا رفع کامل تحریم ها زمان زیادی باقی مانده. درود بر ظریف
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بعد از این
درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد
نهال دشمنی برکن که رنج بشمار آرد.
کارشناس گمنام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
الان دلیل منفی زدن چیه؟ نکنه نتانیاهو داره منفی میزنه؟
پهلون خسته نباشی
با سلام.
خیلی خبر خوب و خوشی بود.
این پیروزی ایران و بازی برد برد بود و بس!
حق غنی سازی ایران رسما مورد پذیرش قرار گرفت.
واقعا شب سختی بود.
خیلی استرس داشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مهمتر از همه این تبریک ها حفظ دیپلماسی موجود بر اساس عقل و منطق و آرامش میباشد.
تبریک میگم به آقای ظریف تیم همراهشون و تمام هموطنان عزیزم
خدایا شکر ...
اشک شوق ظریف پاینده باشد ...
دکتر جون ممنون. هم از خودت هم از همکارانت
خسته نباشید
ما مایرانیها به شما افتخار میکنیم . وزیر دوست داشتنی
خدا رو شکر
هتریک خوشحالی ایران در روز شنبه
خدایا صد هزار مرتبه شکرت....
آقای ظریف خسته نباشی.خدا قوت.
تاریخ ایران، این ایستادگی مثال زدنی رو فراموش نخواهد کرد.
احسنت بر شما و تیم همراهتان.
دست گلت درد نکنه ظریف جان
ارزونی هورا
زنده باد ایران
زنده باد تدبیر
زنده باد امید

ما ایرانیان ساکن سوئد هم بینهایت خوشحالیم
قطعا نام شما و تمام کسانی که در این راه تلاش کردند در تاریخ ایران به نیکی ثبت شده است و آیندگان قدر زحماتتان را خواهند دانست
دست گلت درد نکنه ظریف جان
و اینگونه بود که دود از کله نتانیاهو به هوا برخاست....
آقای ظریف و تیم همراه ایشان خسته نباشید
آفرین به ظریف و همکارانش، خدا قوت
آقای ظریف از شما متشکریم؛خسته نباشید
به ملت ایران هم تبریک میگم
آقای ظریف و تیم همراه ایشان خسته نباشید
همه به استقبال آقای ظریف می رویم و جشن ملی میگیریم . زنده باد ظریف
مبارک باشه خسته نباشی مرد تدبیر، تابی جون تو هم خسته نباشی، مرسی از اطلاع رسانی خوبت تا صبح
جواد ظریف اولین دیپلمات ایرانی بود که من رو به دنبال کردن اخبار داخلی ترغیب کرد مرسی ظریف مرسی روحانی و مرسی به این کابینه...
اقا خسته نباشی چقدر صلوات فرستادیم این مملکت مال اقاامام حسینه گل کاشتین
تبریک صمیمانه به آقای روحانی ، جواد ظریف و تیم مذاکره کننده و با امید به موفقیت های بیشتر در آینده ، امروز در اسرائیل و عربستان سعودی عزای عمومی اعلام نشده ای بر قرار است .
دکتر جون خسته نباشید.احسنت بر شما , احسنت
تبریک به همه مردم ایران زمین بالاخره بزرگ مرد ایران زمین کار ،این مرد دوست داشتنی کار بزرگ خود را انجام داد ،زندباد ظریف روحانی مچکریم ...الان عربستان ،اسرائیل و کشورهای کوچک عربی خواب ندارند .......
خداقوت دیپلمات پرقدرت خسته نباشید مبارک شماوملت عزیزایران
دکتر جون خسته نباشید.احسنت بر شما , احسنت
به تیم هسته ای مخصوصا دکتر ظریف خسته نباشید میگم.
امیدوارم توافق به سود مردم باشه.
جواد ظریف اولین دیپلمات ایرانی بود که من رو به دنبال کردن اخبار داخلی ترغیب کرد مرسی ظریف مرسی روحانی و مرسی به این کابینه...
به همه مردم ایران تبریک میگم البته باز اگه فردا کسی حرفی نزنه دلار گرون تر شه
10 سال مقاومت سرسختانه ملت ایران نتیجه داد

العاقبه للمتقین
تبریک تبریک یا علی
خدا حفظت کند از شر بدخواهان
پرچم بالاست
خداقوت دیپلمات پرقدرت خسته نباشید مبارک شماوملت عزیزایران
thank's
به تیم هسته ای مخصوصا دکتر ظریف خسته نباشید میگم.
امیدوارم توافق به سود مردم باشه.
خدایا شکرت هزاران بار
جییییییییییییییییییییییییییغ بنفش....هورررررررررررررررا
خدا قوت آقای ظریف
دوستت داریم اقا ظریف
شبکه خبر چرا هیچی نمی گه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خسته نباشی مرد ، یه ملت پشتت بودن دکتر ، در ادامه هم هستیم

خب دیگه برم دانشگاه که دیر شد :))
مبارک باشه و خسته نباشید میگم به همه تیم مذاکره کننده. به امید خبرهای خوب و پیشرفت های بیشتر در روابط خارجی و داخلی.
اللهم صلی علی محمّد وال محمد
خدا قوت پهلوان
خدا قوت تیم مذاکره ساعت ۵۴۵ صبح هست و همه این چند روزه دعا کردیم واسه موفقیت کشورمون خدایا شکرت
تابناک هم دقیقا با خبرگزاری های مطرح دنیا و حتی زودتر از توییتر بعضی ها خبر رسانی کردی خسته نباشی تلویزیون ما هم که یه شبکه اطلاع رسانی درست حسابی نداره شکر خدا B-)
ای خدا شکرت.
امیدوارم همه مشکلات دنیا همین جوری با گفتگو حل بشود.
صبح به این زودی این بهترین خبری بود که شنیدم.
خدا پشت پناه همه كساني باشه كه به اين آب و خاك خدمت ميكنند
چه لذت بخش من با صدای اذان صبح خبر توافق رو شنیدم، طلوع یک روز نو مبارک
ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺍﺳﺖ .
ﺧﺪﺍ ﻗﻮﺕ.ﺳﺮﺍﻓﺮﺍﺯ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻭﭘﺎﯾﺪﺍﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻭﺍیرانی
الله اکبر
واقعا باید به ظریف و تیم مذاکره کننده تبریک گفت و به آنها بالید.
یا حق
خسته نباشید
ایران سربلند و پاینده باد
دکتر ظریف قهرمان ملی است و نام بزرگ او در تاریخ خواهد ماند.
زنده باد ایران درود بر روحانی و رهبری
به قول ابراهیم نبوی: گوش شازده ولید بن طلال کر، چشم نتانیاهو کور.....توافقنامه امضا شد.

آقای ظریف متشکریم... دعای خیر یک ملت تا ابد همراهت...
درود بر پهلوونا با قهرمونا خوشحالم اول صبح با خبر خوبی شرو شد
بسلامتی خوشحالم از پایمال نشدن حقوق مردم و خون شهدای عزیز
پاسخ ها
نصی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
منفی برای چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا قوت بسیجی
خدا قوت ظریف جان خدا قوت دلاور مردان اشک در چشمام جمع شد....گل کاشتین...به امید موفیت های بیشتر
به کوری چشم همه بد خواهان من جمله عربهای بد خواه خلیج همیشه فارس
خوشحالم كه اين ماراتن به توافق منجر شد،مردم از تحريم وتهديد به
جنگ خسته ونگران هستند.درود بر جواد
درودوسپاس ای مردمتفکر
خوشحالم چون ايرانم خوشحال است......خوشحالم از اقتدار ايرانم ......خوشحالم چون.......
خدایا شکر
امروز ایرانیان به جشن و پای کوبی خواهند پرداخت
واقعا مصدقی دیگر به داد ایران رسید

آقای روحانی آقای ظریف واقعا مچکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مصدق کیه بابا،مصدق باید بیاد جلو جواد جون لنگ بندازه،اینا فرزندان خمینی هستند،انشاء الله که گامی باشد در جهت ازمحلال کفر.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آقا يا خانم ناشناس بهتره يه كم تاريخ بخوني تا بفهمي مصدق چه خدمتي به اين خاك كرده
سید جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اضمحلال درسته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
البته منظورتون از ازمحلال همون اضمحلال است دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آقای ناشناس
خیلی جو گیر شدی!! حالا مصدق کیه؟؟ مصدق کسی بود که نفت رو برای تو امثال تو نگه داشت و ملی کرد والا الان چیزی نداشتی که حتی بخوان تحریمش کنن جونم. و پولی هم نداشتی که بخوای انرژی هسته ای داشته باشی
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
با ناشناس موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ببخشید من همیشه املام ضعیف بود اما انشاء و منطقم قوی بود برای همین اشتباهی ازمحلال نوشتم،حالا خیلی این چیزا مهم نیست،حرفای باراک رو بچسب که از الان داره دبه در میاره
درودوسپاس ای مردمتفکر
از زحمات آقای ظریف ، تبم ایشان همچنین حمایت مردم تشکر می گردد بویژه صبر و درایت آقای ظریف
خوشحالم چون ايرانم خوشحال است......خوشحالم از اقتدار ايرانم ......خوشحالم چون.......
ممنونم
الله اکبر
واقعا باید به ظریف و تیم مذاکره کننده تبریک گفت و به آنها بالید.
یا حق
خسته نباشید
ایران سربلند و پاینده باد
الان وسط تاریخ هستیم!
یکبار دیگه با تمام وجود خدا رو شکر میکنیم
امروز روز عزاى عربستان سعودى و إسرائيل ميباشد
تبريك به همه ملت ايران
عشق شوق توی چشمام جمع شد؛

به مقام معظم رهبری و تمامی ملت ایران این پیروزی را تبریک میگویم
افرين بر ايران وايراني
سلام بر شهيدان وامام شهيدان
چقدر دوست دارم الان جلز و ولز این نتاننیاهووووووو رو ببینم.
آخدا شکرت.
تشکر ظریف جان. خسته نباشی.
خدایا شکرت دمتون گرم خسته نباشید خدا قوت خدایا چه روزی بود دیروز و امروز پیروزی مقابل آمریکا پیروزی مقابل روسیه پیروزی مقابل 5+1 خدایا مچکریم
سجده شكر و تشكر از جناب ظريف و همكاران
جزییات مهم است نه کلیات
الله اکبر
واقعا باید به ظریف و تیم مذاکره کننده تبریک گفت و به آنها بالید.
یا حق
خسته نباشید
ایران سربلند و پاینده باد
شیر ظریف . پاینده ایران . درودبرشهدای هسته ای . مبارک بادبرملت ایران . کاشکی میشد حال نتانیاهو رو درک کر د !
خدا رو شكر
سلام و خسته نباشيدبه تيم مذاكره كننده.به اميد ايراني آباد و مردماني شاد
دوباره داره شیرین میشه؛ پیروزی پشت پیروزی :) خدایا شکر
درود خدا بر سربازان با غیرت عرصه سیاسی
اولین باره که همزمان میخدم و گریه میکنم .... مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
به تیم مذاکره کننده خسته نباشید میگم
خدا قوت
آقای ظریف ، خدا قوت
برای همیشه در یادها ماندگار شدید. خدا قوت
عالی عالی دست دکتر ظزیف و تیم دیپلماتیک کشورمون رو میبوسم.این پیروزی رو به مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران تبریک میگم
آقا مبارکه... برن دست قشنگرو.....
دعاتون کردم....
خدا قوت
قیافه پادشاه سعودی و نتانیاهو دیدنیه الان :))
بسلامتی خوشحالم از پایمال نشدن حقوق مردم و خون شهدای عزیز
تابناک تو هم خسته نباشی
الهم صل الا محمد و اله محمد
الهی شکر
دوست دارم از خوشحالی گریه کنم
انشاالله هميشه ايران عزيز از إفراط و تفريط دور باد
به اسراييل ، عربستان ، امارات ،تركيه و ساير ذينفعان تحريم ايران بكوييد عصباني باشند و از اين عصبانيت بميرند
انشالله مبارك باشه،قيافه عربستان و اسراييل ديدن داره
باور کن از بس این سایت های مختلف رو چک کردم تا یه خبر خوب ببینم در مورد توافق چشام داره چهار تا میبینه
سلام بر ایران
سلام بر ایرانی
سلام بر امام
سلام بر رهبر
سلام بر دکتر روحانی
سلام بردکتر ظریف و هنکارانش
زتده باد ایران
این پیروزی را به رهبر و ملت شریف ایران تبریم میگویم، اقای ظریف و تیم همراه خسته نباشید.
خدا حفظتون کنه خسته نباشيد
اقاى ظريف ممنون ومتشكريم كه پس سالها ، درايت ايران و ايرانى را به رخ جهان نيان كشيديد تا دو باره ايران را با جامعه جهانى اشتي داده ومنطقه خاورميانه را نجات دهيد
نام همه کسانی که برای این اب و خاک افتخار افریدند برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند
احسنت به دیپلمات های کارکشته در راسشان ظریف و بالاتر از آن دکتر روحانی
الله اکبر الله اکبر
دکتر ظریف خستگی نا پذیر خدا قوت
تابناک خسته نباشي
ممنون از گزارش لحظه به لحظه‌ات
درود بر فرزندان این سرزمین ...
جاودانه بتابد آفتاب عزت از بام وطن
خدا قوت. احسنت به این پایمردی. در قلب مایی
پهلوان خسته نباشید دل میلیونها ایرونی رو شاد کردی.
شخصا دست شما اقای دکتر ظریف می بوسم ابر مرد عرصدیپلماسی خدا قوت ای کاش 5ستل قبل شما در این مقام بودید با اشک دعایت میکنم
دکتر ظریف نشان داد در عین دینداری و حفظ ارزش ها می توان سیاستمدار هم بود.
یکی نیست این وسط یه لیوان آب قند بده دست نتانیاهو .....!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
نتانیاهو کوفتم خورد!
بازهم صبر و مقاومت و ایمان جواب داد و اتحاد نامبارک سران قریش شکسته شد و امت محمد(ص) از شعب تحریم های ناجوانمردانه سران کفر رها شدند
چقدر دوست داشتم قيافه بن طلال گدازاده سعودي رو بعد از شنيدن اين خبر مي ديدم .
بابا زیاد ذوق زده نشوید بگذارید ببینیم چی شده است؟
ظریف جان دست مریزاد. مردانه ایستادگی کردی. پاینده باشی مرد.
خسته نباشی...تاریخ خواهد نوشت وتو ماندگار تاریخ ایران شدی..تبریک
از تابناك براي سريعترين و بهترين ارسال لحظه به لحظه ي خبر ممنونم براي من كه با اين كارت يه جايگاه ويژه پيدا كردي
دوباره داره شیرین میشه؛ پیروزی پشت پیروزی :) خدایا شکر
با سلام.
تو رو خدا یکی عکس قیافه ی نتانیاهو رو الان برای من بگیره!!!
قیافه اش دیدنی هست!!!
واقعا خسته نباشید.
آقای ظریف در تاریخ ایران جاودانه شد...
تبریک این توافق مانند آزاد سازی خرمشهر مهم و شیرین است خسته نباشید دلاوران
زنده باشی دکتر عزیز.
یه دانشجوی سال آخر هستم که بدون هیچ انگیزه ای امروز میخواستم برم دانشگاه ولی الان از خوشحالی شوق دانشگاه هم دارم!
به افتخار دکتر ظریف اریوبرزن زمان خودمون.
ممنون از خبر رسانی به موقع
خداقوت تیم مذاکره کننده. در پناه خدا
واقعأ خسته نباشين خدايي خيلي کاره بزرگي انجام دادين..خدا حافظو نگهدارتون باشه شيران بزرگ ايران
یا علی مدد . همت کنیم و ایران را بسازیم و ایرانی شایسته بهترینهاست . ایرانی بهترین ها باید برایش باشد
هر پدیده شکلی دارد و محتوایی چه طور بدون اطلاع از محتوا قضاوت می کنید؟
به این تیم میگن حرفه ای ، آقای ظریف آقای عراقچی و دیگر اعضای تیم دست مریزاد.
منطق صلح بر جنگ پیرور شذ.
درود بر ظریف و همکاران پر تلاشش...
و درود بر تو ای تابناک که وظیفه خبر رسانی را به نحو احسن انجام دادی
درودبرعقلانیت
هوووراااااا !!!!!ببین وزرای 6 کشور بزرگ جهان رو تا 5 صبح به وقت محلی بیدار نگه داشتیم تا بلاخره موفق شدیم!!! این وسط من عاشق شبکه خبر خودمونم که از همه عقبه
خدا ازتون راضی باشه ایشالله
فرزندان راستین ایران زمین درود بر شما و رهبری والامقام و دور اندیش .ایران به همه شما افتخار میکند. درود درود درود بر همه کسانی که در کنارتان بودند و هستند. افتخار آمیزان پارسی
به حدا گریم گرفته
سلام
تبریک و خسته نباشید به دیپلماسی ایرانی از سخنرانی کوبنده مقام معظم رهبری در مقابل اسرائیل و زیاده خواهیهای و دیوانه بازیهای نتانیاهو تا گفتگوی قهرمانانه دکتر ظریف
دکتر ظریف تو یک نابغه سیاسی ،تو یک اسطوره سیاسی
،تو یک مرد خندان و پر انرژی در سیاست هستی.ما ملت ایران همه عاشق تو هستیم.به امید سربلندی و پیشرفت واقعی ایران از این جا به بعد.
خسته نباشید تیم دکتر ظریف.
دکتر روحانی حالا نوبت اقتصادمونه... ببینیم چه میکنید. خدا پشت و پناهت
الحمدالله درروزی که تیم والیبال وفوتبال ساحیلی در یک نبرد نفس گیری موفق به پیروزی بر آمریکا وروسیه شدند تیم مذاکراه کننده هم دریک ماراتون دیپلماسی با گروه 5+1 گام اول را انشالله با موفیقیت برداشتن وزمینه ساز صلح ودوستی درجهان شدند.زنده باد ایرانی،زنده بادسربازان خط مقدم نبرد دیپلماسی. خدا قوت
سلام من هم به همه تبریک میگم ضمنا از تابناک هم بسیار ممنون خبررسانی شما خیلی عالی بود و حرف نداشت باز هم متشکرم
زنده باد روحانی زنده باد ظریف و همه ی کسانی که برای ملت زحمت کشیدند و می کشند
خسته نباشید ظریف جان.
زنده باد ظريف زنده باد ايران
درود بر ظریف و همکاران پر تلاشش...
و درود بر تو ای تابناک که وظیفه خبر رسانی را به نحو احسن انجام دادی
الشکر لله
الیس الصبح بقریب و چه زیبا صبح امروز به صبح موفقیت ایران تبدیل شد
چشمان خسته تان در دفاع از حقوق ملت در این نیمه شب به نور فضل الهی پرنور باد
خدا قوت
بسلامتی خوشحالم از پایمال نشدن حقوق مردم و خون شهدای عزیز
درود بردكترظريف اين مردشريف و وطن پرست ايران اسم ايشون درتاريخ معاصر ماخواهد درخشيد، به اين ميگن مذاكره درعين حفظ اصول وارزشها وحفظ حقوق هسته اي توافق هم ايجاد ميشه نه اينكه شش سال مذاكره كني يك بيانيه هم ندي فقط تحريمهارو شديدتركني
عیول وخسته نبتشید میگم به ظریف که انقدر امتیاز از غربی ها گرفتن . با تشکر از تابناک عزیز که در این مدت انصافا گل کاشت . به تیم سیاسی کشورم افتخار میکنم
من فکر میکردم الان من فقط بیدارم !! تبریک تبریک .. روحانی , ظریف مچکریم
خسته نباشید تیم دکتر ظریف.
دکتر روحانی حالا نوبت اقتصادمونه... ببینیم چه میکنید. خدا پشت و پناهت
زنده باد ايران زنده باد مردان هسته اي ايران زنده باد شعور وتدبيرو اميد امروز روزتاريخي ديگري در طومار بلند مبارزات ايران است زنده باشيد أقاي ظريف أقاي عراق چي أقاي تخت رانچي بچه هاي خوب انقلاب دعا گوي شما هستيم
آقا تبریییییییییییییک به همهههههه...خوشحال شدم... بی نهایتتتتتتتتت....
خیلی دوست دارم ببینم نتانیاهو چی می گه... کسی خبر داره ازش؟
قربونت ظریف جون :)
خیلی مبارک باشه. به نظر من روحانی و ظریف راه مصدق و دموکراسی را دارن میرن
خدا پشت و پناهشان. با اعتدال ما میتوانیم عقب افتادگی این سالیان را جبران کنیم
درود بر ظريف و درود بر تابناك ان لاين
حالا همه با هم انشالله مبارك مبارك باشه
زنده باد ايران زنده باد ظريف،
همیشه کار را باید به کاردان سپرد.
به تمام هم وطنای عزیزم تبریک عرض می کنم.
واقعا از تیم دیپلماتیک کشورمون باید تشکر کرد که عزت و افتخار رو به ما ایرانی ها برگردونده.
تا جایی که وزرای خارجه ی 6 ابر قدرت جهان تا نیمه شب بر سر مسائل کشور ما بیدار می مانند.
امیدوارم تیم آقای روحانی با کمتر شدن فشارهای خارجی از پس مشکلات داخلی هم به خوبی بر بیان.
خسته نباشی دکتر ظریف و هیئت همراه.
این نتیجه، امیدواری را در هم وطنان زنده خواهد کرد انشاء الله با همین منطق فعال، روزهای بهتری را شاهد باشیم
نام همه کسانی که برای این اب و خاک افتخار افریدند برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند
واقعا تابناک خیلی حرفه ای تر و جلوتر از اونوریا خبرا رو میرسونه و البته کاملتر
خدا قوت فرزند انقلاب و فرزند میهن
دستت درد نکنه تابناک
حالا دیگه برید بخوابید!
واقعا اسمتون به نیکی در تاریخ این مرز و بوم ثبت شد. هیچ وقت فراموش نمیکنیم
یعنی سر صبح یه فریاد خوشحالی زدم که تا سر کوچه همه بیدار شدن
ملت ايران جان دوباره خواهد گرفت وجهان را به تحسين وا ميدارد و با خودرو هاى با تكنيك سي چهل سال پيش خدا حافظى ميكند تا ايران هم هواى سالم داشته باشد
درود بر ظریف مرد خستگی ناپذیر
امیدوارم این توافق برای مردم ایران با برکت و خوش یمن باشه
فقط خدا رو شكر عجب خبر توپي بود اي وووووولللالا
به این میگن دیپلماسی عزتمند . آقای ظریف ممنونیم
خدا قوت بسیجی
ایران ای سرای امید...
خسته نباشی دلاور
دروووووووووود بر اعتدال، درورد بر تفاهم، درود بر عقلانیت. برای یک بار هم که شده با یکی توافق کردیم، تا حالا همش اختلاف بود. بابا ایول
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جالب گفتي كلي خنديدم
درود بر ظریف عزیز و دوسن داشتنی
واقعا گل کاشتی دمت گرم حسابی خسته نباشی....
نام مجمدجواد طریف و تیم مذاکره کننده ایران در تاریخ به خوبی ثبت خواهد شد.
مرحبا ظریف خسته نباشی افتخار ایران زمین
نام همه کسانی که برای این اب و خاک افتخار افریدند برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند
خدا جون شکرت من دو رکعت نماز شکر خوندم
الانم خیلی خوشحالم
مرسی دکتر ظریف و بروبچ
روحانی مچکریم
تابی جون کامنت منو منتشر کن حالم رو نگیر این سری با موبایل اومدم تو سایت و تایپ کردم سخت بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
چه جالب منم همین الان نماز شکر خوندم. نمیدونم میشه این کار رو کرد یا نه اما صوابش رو هم به کل تیم مذاکره کننده تقدیم کردم
بسلامتی خوشحالم از پایمال نشدن حقوق مردم و خون شهدای عزیز
غنی سازی زیر 5%... ؟
تولید اورانیوم متوقف؟
در ازای برداشتن فقط درصد کوچکی از تحریمها؟
میشه مثبت نگاه کرد دستشون درد نکنه ولی یجوریه .
بهرحال خسته نباشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
همین که مثل 12 دوره قبل بعد از هر مذاکره تحریمی نداشتیم کار بزرگیه، تازه تحریم ها هم برداشته شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
شما يك گروه هميشه منفي نگاه مي كنيد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
شما پیشنهاد بهتری دارید؟
یعنی انتظار داری 5+1 بیاد همه این امتیازها رو به ایران بده و بگه ببخشید اذیت شدید با وجود این همه موش دوونی اسرائیل و عربستان که از قدرت گرفتن دوباره ایران می ترسند
به این فکر می کنی که اگه این توافق خوب نشده بود 4 روز دیگه کنگره آمریکا تحریمها رو از این هم بیشتر می کرد و سفره های مردم از این هم خالی تر می شد؟
به این فکر کردی که در اون صورت باید پراید حلبی رو 30-40 میلیون می خریدی؟
یعنی 40 ماه کار کنی و هیچی نخوری ا بتونی یه پراید بخری؟
زنده باد ظریف و تیم مذاکره
پاسخ ها
ميلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
پيروزي علم وقار شخصيت اعتدال و ادب مبارك
درود بردكترظريف اين مردشريف و وطن پرست ايران اسم ايشون درتاريخ معاصر ماخواهد درخشيد، به اين ميگن مذاكره درعين حفظ اصول وارزشها وحفظ حقوق هسته اي توافق هم ايجاد ميشه نه اينكه شش سال مذاكره كني يك بيانيه هم ندي فقط تحريمهارو شديدتركني
مرد ديپلماسي ايران يدونه باشي هميشه
نام شما در تاریخ ایران زمین جاودان خواهد ماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دکتر جون دوست دارم یعنی عاشق اون خنده هاتم
درود بر سیاست مداران باهوش ایران که باعقل دوراندیشی درایت وصبر وحوصله توانستند ملت ایران را از این تنگنا برهانند
دست مریزاد مرد
واقعاا بهتر از این نمی شد باورم نمیشه اینقدر متن توافق خوب و عالی باشه.واقعا دکتر ظریف ممنون.
تابناک هم ممنون
آقاي ظريف خسته نباشي انشا الله اين توافق آغازي اي باشد براي پايين آمدن تورم و آسايش مردم
با عرض خسته نباشيد و خدا قوت به كارگروه ايراني.انشالا كه اين توافق همراه با سربلندي براي وطن و هموطن باشد. آمين
تبریک به همه مردم ایران زمین. همه دنیا فهمیدند که ایرانیان ملت منطق و مذاکره و صلح هستند. درود بر آقای دکتر ظریف که دل همه مردم رو شاد کردند.
همگی خسته نباشید.دست همتون درد نکنه...
خدایا همیشه حافظ اقتدار ایران باش...
8 سال مقاومت احمدي نژاد رو هم بايد قدردان بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ولی پوستمونو کند.
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
برو بابا دلت خوشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
حالمو بد کردی
درود بر ظریف عزیز و دوسن داشتنی
واقعا گل کاشتی دمت گرم حسابی خسته نباشی....
نام مجمدجواد طریف و تیم مذاکره کننده ایران در تاریخ به خوبی ثبت خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
like
حسن و حسین جواد و کری مچکریم مچکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آره واقعا دست حسین و کری درد نکنه که دیگه تصمیم ندارن ما رو تیکه پاره کنن!!!
درود خدا و ملت بزرگ ایران بر ظریف و تینم یرانی . مردم تبریککککککککککککککک. امشب نتانیاهو . عربستان . و تاجران تحریم و تهدید سکته نکنند خوبه . این ابتدای راه سربلنددی است
آقا مبارکه... برن دست قشنگرو.....
دکتر ایول داری
ایکاش همه مسئولین عینه شما فوق العاده بودن
ﻧﻮﮐﺮﺗﻢ ﻇﺮﯾﻒ
ﺩﻣﺖ گرم
نام همه کسانی که برای این اب و خاک افتخار افریدند برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند
اقاى دكتر ظريف ، تيم مذاكره كننده غيور براستى دست مريزاد . شما ادب و غيرت و وطن برستى ايرانى را نشان داديد. از همه شما متشكريم.
سلام
خدا قوت دلاور مردان ایران
درود بر ظريف و درود بر تابناك ان لاين
حالا همه با هم انشالله مبارك مبارك باشه
به کلیه دولت‌مردان قبلی می‌گویم لطفا یا دیپلماسی را بلد باشید یا از کسی که بلد است استفاده نمایید
ظریف‌جان ای نماینده و سخنگوی ملت بزرگ ایران، اگر خبرها درست باشد و بر اساس اصولی حقه ملت ایران به توافق رسیده باشی از ته دل به شما تبریک گفته و شما را لایق دریافت بازوبند پهلوانی در عرصه دیپلماسی می‌دانم
کاری را که نمایندگان قبلی ما در بیش از چند سال نتوانسته بودند به سرانجامی برسانند و بیشتر پیچیده‌اش کرده بودند شما و هم‌سنگرانت در این عرصه توانستید در کمتر از 6 ماه بعد از به وزارت رسیدن به انجام برسانید.
ملت ایران فرزندان شما توانستند خیلی خیلی مبارک است
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آره والا
خیلییییییییییییییی هم به نتایج خوبی دست پیدا کردند
ادامه تحریم ها تا 6 ماه آینده که شک نکنید بعد از اون با بهانه هایی ادامه میدن و لغو پیشرفت هسته ای ایران :)
رضا
| - |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ضمن عرض خسته نباشید به کلیه عزیزان تیم مذاکره کننده به استحضار می رساند،مقاومت سرسختانه دولت قبل وبخصوص ملت شریف در مقابله زیاده خواهی های 5+1 باعث کوتاه آمدن آنها شد واگر نه حرف دولتهای قبل هم همیشه همین بوده
درود بر روحانی سلام بر ظریف
چه زیباست صبح دلانگیز پیروزی باید از گروه 5+1 هم تشکر کرد که هر طوریش با ایران راه اومده
با عرض خسته نباشيد و خدا قوت به كارگروه ايراني.انشالا كه اين توافق همراه با سربلندي براي وطن و هموطن باشد. آمين
صبح آمریکا رو بردیم، عصر روسیه رو ، شب هم یک بازی فرسایشی ده ساله رو!! مبارک باشه:-)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ايوووووووووووول
خدایا شکرت! دیشب شب عملیات فرزندان انقلاب بود. دست مریزاد عزیزان. خسته نباشید. خدا حافظ و نگهدار شما باد
خدا رو شکر.به فضل الهی رو به پیشرفت هستیم. با قدرت کامل و نرمش قهرمانانه
درود به آقای ظریف و همکارانشان.به امید روزهای بهتر برای مردم.
درود بر روحاني زنده باد ظريف
مرسی از تابناک و ممنون از ظریف عزیز..
اللللللللللللله اکببببببببببببببببر دارم از شادی اشک میریزم
زنده باد روحانی زنده باد ظریف و همه ی کسانی که برای ملت زحمت کشیدند و می کشند
ساعت شش و نيم صبح يكشنبه است و من از خوشحالي اين اخبار اشك شوق ميريزم ...... جواد جان دست مريزاد و خدا قوت
جواد ایران زمین جانکریو زدزمین
تیم دیپلماسی ایران واقعا دست مریزاد
این نتیجه، امیدواری را در هم وطنان زنده خواهد کرد انشاء الله با همین منطق فعال، روزهای بهتری را شاهد باشیم
زنده باد بر ظريف و عراقچي و ديگر همكارانتان
آقای روحانی.. ظریف عزیز و تیم مذاکره کننده بیائید بین مردم و ببینید شوقشان را ! ببینید چگونه همچون بامداد عید بهم تبریک میگویند..همدیگر را میبوسند..آحسنت بر شما که در عین دفاع از خواسته های این ملت دل آنها را شاد کردید. و عربستان خائن .رژیم غاصب قدس بدانند مخالفت با دستاوردهای نمایندگان قدرتمند مذاکره کننده ایران مخالفت با رهبری و مردم قهرمان ایرانست و بدانند درصورت هرگونه کارشکنی با ملت قهرمان طرف خواهند بود.
امریکا و غرب از اینکه به وضوح بخواهند به این موضوع که همه کشورها طبق قوانین ( ان پی تی ) حق غنی سازی دارن اعتراف کنن میترسند ....چون نمیخوان که بقیه کشورها این رو حق خودشون بدونن و دنبال غنی سازی برن .....بقول خودمون نمیخوان دست زیاد بشه و میخوان غنی سازی همچنان در انحصار بماند
خسته نباشید.دستتون درد نکنه.زنده باد ایران.زنده باد ایرانی.زنده باد روحانی.زنده باد ظریف.
دستت درد نکنه آقای ظریف از خوشحالی اشکم در اومد
ایرانی دانا وشجاع ازتو وهمه شجاعان همراهت تشکرمی کنیم.
آقای ظریف و آقای روحانی و از همه مهمتر آقای خامنه ای از همتون ممنون که دارید فرهنگ واقعی ایران و ایرانی رو در جهان نشون میدید امیدواریم همیشه به همین صورت با نرمش قهرمانانه در دنیای سیاست با ظریف کاری پیش برید تا مملکت عزیزمون پیشرفت کنه مرسی دوستون داریم از طرف همه مردم ایران
اسراییل که وظیفش کار شکنی بود حرفی نیست... این وسط خوشم اومد عربستان ضایع شد با اون سوسه هایی که میومد!
قطعا این دستاورد در سایه مقاومت واتحاد ملت بزرگ وشهدای عزیز ایران به دست آمده است وحتما به امید خدا بیشتر نیز خواهد شد
درود بر پسر ایران-دکتر محمد جواد ظریف
درود بر شما آقايان ظريف وعراقچي درود
ممنونيم آقاي ظريف! تلاش بي وقفه و ديپلماسي قوي شما نتيجه ارزشمندي رابراي ما ايراني ها رقم زد .
سلامتي شما و همكارانتان را از خداي متعال خواستاريم.
ایول نفست حق طلا
آفرین به انتخاب ملت ایران یعنی روحانی و آفرین به انتخاب آقای روحانی یعنی ظریف
قربونت برم ظریف ترین عزیز عالم
جناب آقای دکتر ظریف و تیم همراه خدا قوت،
همانطور که بزرگان گفته اند کار را باید به کاردان سپرد.
سلام جناب آقاي ظريف انشا الله وبه لطف خدا با خير وبركت باشد انشا الله شرمنده شرمنده امام وشهدا نباشيد.
سخنان جان کری یه ذره بو داره. بالاخره حق غنی سازی به رسمیت شناخته شد یا شناخته نشد؟
زنده باد ایران زنده باد ظریف
زنده باد اعتدال درود بر شهدای هسته ای و همه ی آنانی که از گذشته تا حال در راه عزت ملت و کشور عزیز شیعه جانفشانی کردند و همه ی دوستداران وطن عزیز با هر دین ومرام و مسلکی
زنده باد ايران
زنده باد مردم ايران كه با استواري و كذر از مشكلات سخت توانست به حق خود برسد
زنده باد رهبر عزيزمان كه با رهبري خوبشان باعت سربلندي ايران عزيز ومردم ايران شدند
زنده باد رئيس جمهور خوش أخلاق
زنده باد وزير أمور خارجه خوش سيما و دوست داشتني جناب اقاي دكتر ظريف قهرمان و أمير كبير زمان درود بر شما وتيم مذاكره كننده شما
دكتر ظريف نامت براي هميشه در ايران جاودانه خواهد ماند
در اين روز مهم يك فاتحه نساره روحشان كنيم
مخصوصا شهداي هسته اي اي كاش بودند و اين سر بلندي رو ميديدند
خسته نباشید آقای ظریف
ایشالا همیشه سربلند باشید
تمام ایران باید به احترام شما تمام قامت بایستند
از دکتر روحانی بابت انتخاب وزرای با سوادی مثل آقای ظریف تشکر میکنم
زنده باد اعتدال ، زنده باد تفاهم ، زنده باد سازش
ما به بازرسی های بیشتر دست می یابیم. ایران پذیرفته غنی سازی بالای 5 درصد را متوقف کند و ذخیره خود را از بین ببرد.
یعنی واقعاً ایران قبول کرده ذخیره خود را از بین ببره!!!؟؟؟؟ اینکه واقعا جای تاسف داره .
چرا باید خوشحال باشیم؟؟
خوشحالم از این توافق ،ولی چرا دیر حالا که به لبه پرتگاه رسیدیم و این همه تحریم به ما تحمیل شده بایستی قبول کنیم
در کنار گفتگوهای فوق به یک مطلب هاشیه ای و به ظاهر کم اهمیت هم بد نیست توجه کنیم که توان مذاکره کننده ایرانی و با تجربگی ایشون و "ظرافتشون" رو نشون میده :
یکی از مهم ترین مراحل توی هر گفتگو مرحله نهایی و در اصل دست دادن و گرفتن عکس هست و واقعا زیبا آقای ظریف بدون اینکه خم بشند و از موضع ضعف دست بدن خیلی صمیمی دست کری را گرفتند و طرف مقابل را در وضعیت فوق قرار دادند و واقعا زیبا هم اینکارو کردند و چهره صمیمی ای از ایران نمایش دادند
به امید خدا که ماحصل این توافقات به بهانه ای زیر پا گذاشته نشود و جزییات تایید نشده تایید بشن و تحریمها حذف و راه پیشرفت ایران هموار بشود
به امید خدا
جناب آقای دکتر ظریف و هیات محترم همراه تشکر و آرزوی توفیق امیدوار م دولت محترم در سایر بخشهای اقتصادی فرهنگی .اجتماعی
سلام-تیم مذاکره خسته نباشید
انشاالله که این توافق به صلاح اسلام و مورد رضایت حضرت ولی عصر (عج الله)باشد . که اگر دل آقا شاد شود عالم سراسر شاد می شود . تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات
دوستت داریم ظریف تو مصدق زمان هستی
دروود بر اقای ظریف که با ظرافت حقوق ما رو پیگیر هستند.
قدر دان هستیم و پیگیر
سپاس شیر مرد ایرانی
رو سفیدمان کردی
انشاا لله مبارک است. با عرض خسته نباشيد و خدا قوت به كارگروه ايراني از شماهم به خاطر اطلاع رسانی مناسب تشکر می شود
درود بر ظریف
زنده باد ایرانی وپایدار ایران درود بر ظریف وهمکاران
خسته نباشيد آقاي ظريف دل همه ي مردم مخصوصاً دبيرخانه ي مارا شاد كرديد
پس لغو تحریم قطعات یدکی هواپیمای مسافربری چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خسته نباشید آقای ظریف و همکاران محترمتان
خدا شما رو عزیز کنه ایران وایرانی رو عزیز
کردین .
زنده باد ایران اسلامی
ضمن خسته نباشید به تیم مذاکره کننده ایران اگر خبرهای دریافتی صحیح باشد ما در این توافق بقول اوباما متوقف و به عقب برگشته ایم باید ببینیم چه چیزیا از دست داده ایم و چه چیزی به دست اورده ایم اگر غنی سازی 20 درصد برای همیشه از ما گرفته شود و اب سنگین اراک تعطیل شود اصلا توافق خوبی نبوده درضمن حق غنی سازی طبق قوانین بین المللی برای همه ی کشورها به رسمیت شناخته شده است و نیاز به تایید چند کشور بی منطق نمی باشد امیدوارم یه زمانی احساس پشیمانی نکنیم که چرا اینگونه عمل کردیم
خدا را شکر حالا نوبت تیم اقتصادیه
خدا را شکر درخت دوستی بنشان که کام دل برارد درخت دشمنی برکن که رنج بیشمار آرد .
برای شادی شهدای ایران صلوات
به وجود چنین دولت ودولتمردان بزرگی باید افتخار کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دوستانی که منفی دادین مشکلتون چیه؟
زنده باد ایران اسلامی
کری که چرت و پرت داره میگه :|||
درود بر شهدای هسته ای درود بر ظریف و یارانش درود بر ایران و ایرانی خسته نباشید متششششششکککککککریییییم
جانم فدای ایران.زنده باد ایران و ایرانی
درود بر ظریف این فرزند لایق ایران زمین ،تاریخ تکرار میشود یک امیر کبیر دیگر در تاریخ ایران عزیز متولد شد و یک تنه مذاکره را مدیریت کرد
زنده بادظریف آبروی ایران وایرانی دانشمند متقی
به اميد برداشته شده همه تحريم ها عليه ايران.
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
شک نکنید تحریم ها به بهانه های دیگر ادامه خواهد داشت . طرف ما تازه گام اول را به جلو برداشته.
درود بر مردم ایران*درود برآقای روحانی*درود برآقای ظریف وهمکارانشان *
جناب آقای ظریف
وزیر محترم
ما انسانیم وانسان هم از قول الهی اشرف مخلوقات.
ما با یکدیگر سخن می گوییم .سخن درست را می پذیریم و دلیل عدم پذیرش سخنان نادرست را بیان می کنیم و برای آن هم راه حل پیدا می کنیم.پس راه درست همین است که عنوان شد چیزی که در قانون mptبه رسمیت شناخته شده لازم نیست راجع به ان صحبت کنیم.خسته نباشید.ما کشوری توانمند با انسانهای بزرگ بوده و هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
npt صحیح است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
عزیزم npt نه mpt
تشكر مي كنم از همه كساني كه ايران با نتايج زحماتشون گل باران كردند اقاي دكتر ظريف ، تيم واليبال كشورمان و تيم فوتبال ساحلي كشورمان
زنده باد عقل و تدبیر و مقاومت و کاش هشت سال پیش این اتفاقات افتاده بود
خدا قوت،
به امید سربلندی ایران و ایرانی
صبح امید وطن...
محمدجواد موچکریم
زماني ميشه اسمش رو توافق گذاشت

كه 2طرف حرفاي همديگرو تائيد كنند نه اينكه ظريف ميگه حق غني سازي قابل مذاكره نيست ولي جان كري ميگه غني سازي جزو توافق نمي باشد
به رهبر بزرگ و فرزانه انقلاب تبريك ميگم اين بينش وهدات عالمانشونو.همچنين به شهداي عزيز.دكتر ظريف خسته نباشي
مبارک باشه اول باید از صبر و تحمل مردم تشکر کنیم که در عین فشار اقتصادی دست نیاز به سمت بیگانه دراز نکرد
از آقای روحانی وتمام دولتمردان عزیز به خصوص آقای ظریف وهمسنگرانش تشکر میکنم.........
یک یاعلی داریم تا جام جهانی :D
خسته نباشید اقای ظریف خدا قوت
جواد جان تو ثابت کردی مرد روزهای سخت و پر تنش آن هم در کمترین زمان ممکنی
خدا نگهدارت
امیدوارم شیرینی موفقیتی که برای رسانیدن طعمش به کام ملت ایران بسیار تلاش کردی
تلخی کمر دردت را پاک کند
ظریف کلید،حسن کلید واقعا دست مریزاد
تشکر از اقای ضریف با همراهانش خدا قوت ای دلاور دل ایرانیان را شاد کردین
درود و صد درود بر همه آنهایی که برای سربلندی ایران زحمت می کشند درود خدا بر همه ایرانی ها که با عزت وبزرگی دوباره بر جهان مستولی خواهند شد و نام ایرانی همیشه تاریخ بر بلندای آسمان می درخشیده.
ممنون آقای ظریف
حالا بر سر چی توافق کردن متنش چیه
خدایا شکرت / امیدوارم ارزونی بیاد و ملت ما جشن بگیرن و از این بار سنگین تحریم خلاص بشن / مچکریم روحانی
آفرین ظریف
سالها و روز های سختی رو گذروندیم که حتما خاطره اش سالهای بیشتری خواهد ماند . امیدوارم که همه ما ایرانی ها دست از غرور کاذب برداریم و با یک چشم واقع بین به دنیا نگاه کنیم.
به انتخابمون افتخار مي‌كنيم . ممنون آقاي روحاني . ممنون آقاي ظريف با شخصيت و مهربان.
بابا خسته نباشيد
اميدوارم قدر بدونن
اقای دکتر ظریف خسته نباشی.امروز شما و همکارانتون دل این ملت رو شاد کردین.تنها چیزی که میتونم بگم اینه که دمتون گرم
وزیر خارجه یعنی ظریف خدا وکیلی رابطه برقرارکردن این قدر سخت بود که 8 سال نتوانستند برقرارکنند و احسنت به آقایی ظریف شما یک ایرانی واقعی هستید
به رای خود میبالم و به همه هموطنانم تبریک میگم به خصوص گرگانی های عزیز....................
درود بر آقاي ظريف. واقعا هوشمندانه و با صبر و درايت بالايي مذاكرات را پيش برد. پنج روز مذاكره طاقت فرسا و فرسايشي كه كار هركسي نيست. غرب بعدها متوجه خواهد شد كه چه امتياز بزرگي به ايران داده. مبارك مردم باشه...
خسته نباشید اقای ظزیف.. خدا پشتو پناهتان باد.......
درود وسلام خدا به شما عزیزان واقعا خسته نباشید ای فرزندان دلیر ایران زمین دعای خیر مردم ایران همیشه بدرقه راحتان باد
ازطرف ایل بختیاری خدا قوت
واقعا از خوشحالی اشک در چشمانم جمع شد....
خدایا صد هزار بار شکر -چشم حسودها کور-
روحانی مچکریم بابت انتخاب ظریف دمت گرم.
شما ها توجه کردید که بعضی منفی دادن یعنی جی؟؟؟ اینها همانها هستنند که منافعشان در خطر می افتد وگرنه با این پیروزی باید همه خوشحال باشیم
ظریف یک فرد تاریخی خوش نام ایران خواهد بود خداوند باریش خیریت ایجاد کند و حافظش باشد درود بر تمام کسانی که برای سعادت ملت ایران تلاش میکنند
خداقوت خسته نباشید دل مردم شاد کردین
دورود بر اقای روحانی و اقای ظریف و کابینه اقای ریس جمهور واقعا مرد عمل هستند انشاالله بتوانند به دیگر قولهایش عمل کند
آخ جون حالا میتونم ماشین بخرم :-)
خدا خیرت بده ظریف جونم کاش زودتر اومده بودی
خدارو شکر
خوشحااااااااااااااااااااالللللمممممممممممممممم
تبریک می گم به همه ی ایرانیان. خسته نباشید آقای ظریف و امیدوارم روزی فرا برسد که کشورمان از تمام مردان جاهلی که ایران را در چنین مخمصه هایی قرار داده اند نجات یافته و مردان هوشمند و دلسوزی چون شما امور را در دست بگیرند
سینا جان دلبندم ظریف نه ضریف
دستتون درد نکنه واقعا دل مردمو شاد و امید وار کردید.دوستت داریم ظریف
تبریک به همه مردم ایران ازمردم ثهران میخواهم که زمان ورودآقای ظریف مردم به استقبال وی برود واز وی تشکرکنندمن دست تک تک تیم مذاکره کننده را می بوسم
آقای ظریف واقعا خسته نباشین، ما به شما و تیمتون افتخار می کنیم. به امید روزهای خوب و سرشار از آرامش
سلام البته يادمون باشه شجاعت احمدي نژاد در راه انداختن20درصد باعث شده كه اينها به 5 درصد راضي بشن درعين حال آقاي ظريف خيلي زحمت كشيدندومتشكريم از ايشون وتيمشون
نظر خدا
رضای رهبر عزیز
وحدت ملی نظر ظریف و ضرورت ادامه راه
همت کار و خلاقیت در تمام زمینه ها
عنایت خدای متعال و سلامتی رهبر معظم و نیک بختی و همگرایی ایرانی
جهاد در جبهه ، جهاد در صنعت و تولید ، ادامه آن جهاد در تداوم تلاش و حفظ وحدت
کامتان شیرین و جهاد مستدام
این پیروزی دیپلماسی را به مقام معظم رهبری،ریاست محترم جمهوروهمه ی مسئولین ومردم غیرتمند ومقاوم ایران اسلامی عزیز تبریک عرض میکنم.
جمال
درود بر کسانی که اعتدال را بر تعصب بی جا حکم فرما کردند و درود بر کسانی که که اعتدال را به جهانیان قبولاندند.آیا پاسداشت خون شهدا جز این است که سرزمین آبا و اجدادیمان در امنیت و صلح باشد. آیا پیکر تکه شده باکری ها جز برای این بود که کسی به این خاک چشم نداشته باشد.روح شهیدانمان از شما خرسند باد که شادی برای مردم ارمغان آوردید.
فقط صد روز کافی بود تا همگان اذعان به حق مردم ایران داشته باشند جناب روحانی به فکر صد روزهای بعدی باشید
تشکر کمترین کاره
خدا پشت و پناهتون که مردمو نجات دادین
ما هم برای ایران سربلند و آباد، تلاشمونو بدرقه راهتون میکنیم.
گل به روی قدماتون
از آقای ظریف وتیم همراهشون تشکر میکنم
کاشکی قبلا به جای توپ وتشر دولت ها با هم کنار میومدن تا مردم این همه رنج نکشن
بازم دمتون گرم
آقاي ظريف نشان داد، ايران عزيز از ظرفيت هاي بالايي برخوردار است و به او، همراهانش و شهداي عزيز هسته اي و رهبر هوشمند و دانشمند درود ميفرستيمl.
آخه اینجا گفتید که تحریمهای نفتی هنوز هست و تو خبر دیگتون ظریف گفته تحریمهای نفتی حذف میشن. آخرش چی شد ما که نفهمیدیم؟
سرسبزترین بهار تقدیم تو باد اوای خوش هزار تقدیم تو باد گویند لحظه یست روئیدن عشق ان لحظه هزار بار تقدیم تو باد
به امید خدا، فرصت برای سرمایه گذاری در پروژه های پارس جنوبی و گرفتن حق مسلم مان از قطری ها فراهم خواهد شد.
داشتن همچون ملت صبور و متحد ازتمام طوائف فارس و عرب وبلوچ واذري وكرد يكدل ويكصدا درتمام بحرانها مستحق همچون وير خارجه اي هستند...متشكريم...عالي بود
07:00 محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران در فیس بوک نوشت:

دوستان سلام

ساعت چهار بامداد یکشنبه به وقت ژنو (شش و نیم به وقت ایران عزیز) است. به یاری خدا، مقاومت و صبر و متانت شما ملت بزرگ به نتیجه رسید و مذاکرات با موفقیت پایان یافت. غنی سازی به رسمیت شناخته شد. فعالیت ها ادامه خواهد یافت و تحریم ها در سراشیبی قرار گرفت. امروز بیش از هر زمان همدلی و همبستگی ملی ضروریست.
اين رشته سري دراز دارد !
احسنت،... جناب دكتر ظريف
زنده باد ایران زنده باد وطن
ظریف مچکریم
آخرشم شد حرف اونا
این همه تحریم واسه چی بود پس؟؟؟
ظریف قهرمان ملی ما شد درود بر شما
تشکر کمترین کاره
خدا پشت و پناهتون که مردمو نجات دادین
ما هم برای ایران سربلند و آباد، تلاشمونو بدرقه راهتون میکنیم.
گل به روی قدماتون
عجيبه هنوز متن توافق را نديديم و داريم تبريك ميگيم. قبل از هر چيز بايد متن توافق را ديد. بهر حال كار ظريف خيلي سخت بود.
برای سلامتی همه آنهائی که به این مملکت خدمت میکنند و دل مردم را شاد میکنند و ارزانی را برای مردم فراهم میکنند صلوات بفرستید
چه تشکری آخه. همش که ایران متعهد شده!!! عوضش چی میدن کمی از پولای خودمونو به خودمون برمیگردونن این اصلا جای تشکر نداره
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
تو بشین گریه کن...
فرزندان ايران از شما متشكريم، حلا كه خيالمون حداقل از سياست خارجي تاحدودي جمع شده وقت اينه كه به اقتصاد و رفاه مرم توجه كنيم. روحاني عزيز الان وقت مشكلات داخليه به حول و قوه الهي، يا علي
از رهبر عزيزمون هم تشكر مي كنيم به خاطر ارائه طريق ايشون
جناب ظريف با تمام وجود اين پيروزي را به شما ، مردم ، تيم همراهتان و مقام معظم رهبري تبريک عرض مي نمايم.
جناب روحاني باز هم از شما متشکريم.
پیشنهاد میکنم تیم مذاکره کننده بلافاصله پس از ورود به ایران بر سر مزار شهدای هسته ای حاضر بشن و قدردانی بکنن از این شهدا
به خداقسم اشک شوق ریختم ،حق با اعتدال است گروه دیپلماتیک ورئیس جمهور محترم جوادعزیز دست مریزاد
سلام .واقعا مذاکره کردن در مقابل 5قدرت قدر دنیا که خود را همه کاره میدونند هنر بزرگی است .ما مهمترین امتیازی که به دست اوردیم این بود که به طرف مقابل غنی سازی را به طرف مقابل قبولاندیم .انها قبلا قبول نمیکردند ولی الان خودشان اعتراف میکنند این بزرگترین امتیاز است
این خبر بسیار خوشحال کننده ومسرت بخشی بود با توکل به خداوند این پیروزیها ادامه داشته باشد
درود به ظریف تبریک به ایران
انشاالله برای همه ملت ایران مبارک است
توافق بیشتربه نفع غربی هابوددرواقع انهاپیروزشدند
خدا رو شکر خیلی خوشحالم خدا حفظشون کنه که اینقدر با تلاش و پشتکار از ارامش و اسایششون زدن تا منافع ملت و اسایش بیشتر برای انها فراهم کنن.خدا خیرشون بده...
انشاءلله به زودی تحریم های دارویی هم برداشته شود...
منم میرم نماز شکر بخونم...
توافق هسته ای برملت ایران مبارک.
از صمیم قلب موفقیت تیم مذاکره کننده ایرانی به ریاست جناب آقای دکتر ظریف عزیز و دلاور و همراهانشان را به ملت ایران تبریک عرض نموده و بعنوان احدی از آحاد این ملت بزرگ، دست شما سربازان جبهه سیاسی میهن عزیز را می بوسم.
موفق وپیروز باشید
این ظربف ها خیی باحالن هم این ظریف و هم اون ظریف
خدا رو شکر
درود بر ظریف بی نهایت درودددددددددددددددد
تا كور شود چشم كساني كه نميتونستن اين لحظه رو ببينن
الان چه حالی میده اسرائیل و نتانیاهو در روغن داغ ظریف دارن جرز و ورز می کنه.
خدا قوت باید گفت به اقای دکتر ظریف وهمکارانشون این پیروزی برملت بزرگ ایران مبارک باد
اميركبير ديپلماسي دمت گرم
چه می کنه این آقای ظریف ، خسته نباشی دلاور هسته ای
ازخوشحالي درپوست خودم نميگنجم بايدجشن بگيريم.مرد يعني ظريف سياست مدار يعني ظريف.
احسنت به آقاي ظريف و تيم همراهش كه با ظرافت و درايت از حق ايران دفاع كردند و پس از مدتها، چهره‌اي مهربان و مصمم از ايران به جهانيان نشان دادند. آقاي دكتر ظريف نام تو در قلب ايران ماندگار شد.
کاش این مذاکرات 10 سال پیش صورت می گرفت
از آقای ظریف ممنونیم
یه خسته نباشید جانانه به تیم مذاکره کننده ایرانی مخصوصا دکتر ظریف عزیز
روحانی مچکرییییییییییییییییییییییییم!
از تلاش های تیم مذاکره کننده و ریاست ان دکتر ظریف کمال تشکر را دارم انشاال... که خیر است.به امید سر فرازی ایران عزیز
باتشكر از آقاي ظريف و... از فرانسه به راحتي نگذريد تا مي توانيد ازش دوري كنيد .
با سلام و درود بر جناب آقاي ظريف و تمامي تيم مذاکره کننده هسته اي ايران.
خدا قوت. سربلند و سرافرازمان کرديد. خداوند نام نيک از شما به يادگار گذارد.
سلام و درود بر جناب آقاي روحاني، رئيس جمهور محبوب و گرامي و تشکر از مقام معظم رهبري و تبريک بر تمامي هموطنان گرامي.
اقای ظریف خسته نباشید
ایرانیان تّّّّّّّّّّّّبّّّّّّــــــــــــــــــــــــــــــــریـــــــــک
ازخوشحالي درپوست خودم نميگنجم بايدجشن بگيريم.مرد يعني ظريف سياست مدار يعني ظريف.
خدا رو شکر. تحریمای خودرو رو برداشتن، ماشینا باز ارزون میشه.
باسلام وخدا قوت به جناب آقاي ظريف و همراهان ايشان ، مخصوصا"به كساني كه جهت پيشرفت و سرافرازي و آسايش مردم و ممكلت عزيريمان قدم خير بر ميدارند. تشكر و قدرداني نمايم
واقعا من به هموطنی مثل اقای ظریف افتخار میکنم و امیدوارم همیشه سلامت باشند .او یک دیپلمات واقعی است ...این پیروزی رو به همه ملت ایران تبریک میگم
برای قدم اول خوبه و امیدوار کننده مهم اندازه رفع تحریم یا آزاد سازی پول نیست مهم ارتباطی است که کم کم داره شروع می شه و ناخوداگاه دست برای کارهای بعدی باز میشه
از وزیر خوش خنده هم کمال تشکر را داریم
آقای ظریف و تیم همراه ایشان خسته نباشید
مرحبا به تیم دیپلماسی ایرانی خسته نباشید
آقای ظریف و تیم همراه ایشان خسته نباشید
آقای ظریف خسته نباشید امیدوارم لبخند شادی رو لب ایرانیان همچنان باقی بماند
ضمن شکرگزاری و تبریک به ملت بزرگ ایران، بیاد داشته باشید که موفقیتهای بزرگ چند روزه و چند ماهه بدست نمی‌آید. تلاشهای دولتهای قبلی، صبر و تحمل دولت و ملت و ریختن شدن خون در این راه همه پشتوانه تیم مذاکره کننده ایران بوده است.
خدایا شکرت توی این صبح پاییزی زیبا خدایا خودت غم و اندوه رو از ایران زمین دوووور کن صلواتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت !
جناب ظریف - خسته نباشید کاره بزرگی رو انجام دادید
به داشتن چنین وزیر خارجه ای افتخار میکنم. خسته نباشی دکتر
خداقوت به تیم مذاکره کنند ایران
درود صد درود به بزرگ مرد دیپلماسی ایران اقای ظریف دستت در صمیمانه میفشاریم انشالله همیشه سربلند و پیروز باشی خیلی خیلی ارداتمندتیم
بیایید لوح افتخار ایرانی را با لایک هایمان به آقای ظریف تقدیم نماییم.

هر لایک یک امضا بر لوح افتخار او
خدارو شکر ان شاءالله به سطوح بالاتر از این مراحل در مسئله هسته ای دست پیدا کنیم همه با هم یکی باشیم ایرانی بسازیم که همه در بهت ابهت ایران ومردمان سخت کوش ان بمانند:همه با هم یا علی
خوش حالم از این همه پیروزی های پی در پی;)
ظریف تو معرکه ای-روحانی مچکریم
سلام
وقتي صبح زود اين خبر را شنيدم از ته دل يك الله اكبر گفتم .درود خدا بر شما دلسوزان مملكت . خسته نباشي آقاي ظريف
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
ممنون از این ظریف با این همه حریف
ضمن شکرگزاری و تبریک به ملت بزرگ ایران، بیاد داشته باشید که موفقیتهای بزرگ چند روزه و چند ماهه بدست نمی‌آید. تلاشهای دولتهای قبلی، صبر و تحمل دولت و ملت و ریختن شدن خون در این راه همه پشتوانه تیم مذاکره کننده ایران بوده است.
دکتر متشکرییییییییییییییییم
خدا قوت شکی نیست که با تدبیر و امید و دیپلماسی بهترین دپلمات دنیا همه مشکلات حل میشه
مرسی برادر ظریف دوستت دارم شدید
ظریف دوست داریم...حمیدرضا و محمد
خوبه مبارکه .بنظرم رفاقت بهتر از تنش هست تو صحنه های بین المللی.مخصوصا با قدرت ها
سلام دکترجون خداقوت
قطعا رویکرد منطقی پذیرش بین المللی خواهد داشت.جناب آقای ظریف بر بودنتان افتخار می کنیم
مذاکره کننده-مرد به تمام معنا-دیپلمات حرفا ای و وزیر امور خارجه یعنی همین. آقای وزیر من از طرف خودم و پدرم از شما متشکرم
زنده باد
مانیز از توافقر بعمل آمده بسیار خرسندیم وبر دستان توانای شما تیم مذاکره کننده بوسه می نهیم
عالی بود. از دولت تدبیر و امید متشکریم
درود وسلام خدا به شما عزیزان واقعا خسته نباشید ای فرزندان دلیر ایران زمین دعای خیر مردم ایران همیشه بدرقه راحتان باد
بر تبل شاهانه بکوب
برخیز و پرچم را ببر
بر سر در خانه بکوب
........
امیداینکه همانطور که رئیس جمهور عزیز قول دادند بزودی مشکل اشتغال جوانان هم حل شود انشالله
درود وصددرودبه قهرمان ملی ایران جباب دکتر ظریف وتیم مذاکره کننده ایران عزیز
درود بر مرد خستگی ناپذیر و با تجربه عرصه دیپلماتیک ایران زمین.....کار را باید به کاردان سپرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل