بازدید 61429
از سوی «اولاند» بیان شد:

چهار درخواست فرانسه از ایران در مذاکرات هسته‌ای

در آستانه برگزاری دور جدید مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵ در ژنو، فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و در این سفر، بار دیگر بر مواضع غیرمنطقی کشور خود علیه ایران تأکید نموده است. در همین راستا، وی از چهار درخواستی سخن گفته که به بیان وی، مطالبات فرانسه از ایران در مذاکرات خواهد بود.
کد خبر: ۳۵۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۱ 18 November 2013
چهار درخواست فرانسه از ایران در مذاکرات هسته‌ای
در آستانه برگزاری دور جدید مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵ در ژنو، فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و در این سفر، بار دیگر بر مواضع غیرمنطقی کشور خود علیه ایران تأکید نموده است. در همین راستا، وی از چهار درخواستی سخن گفته که به بیان وی، مطالبات فرانسه از ایران در مذاکرات خواهد بود.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری فرانسه، فرانسوا اولاند چهار شرطی را مطرح کرده که به گفته وی، برای رسیدن مذاکرات هسته‌ای به هدف مطلوب، باید در موافقتنامه مورد بحث با ایران گنجانده شود.

به نوشته این خبرگزاری، اولاند در جریان یک کنفرانس خبری مشترک با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل اظهار داشته: «فرانسه طرفدار رسیدن به یک توافق مقدماتی با ایران است؛ اما بر مبنای چهار نکته و شرط».

وی افزود‌: «شرط نخست این است که از هم‌اکنون ‌همه تأسیسات هسته‌ای ایران تحت نظارت بین‌المللی قرار بگیرد. شرط دوم آن که غنی‌سازی اورانیوم در سطح ۲۰ درصد در ایران تعلیق شود و سوم اینکه ذخیره کنونی اورانیوم موجود در ایران کاهش پیدا کند».

رئیس جمهور فرانسه در ادامه اظهار داشته: «در ‌‌نهایت، کار ساخت رآکتور آب سنگین اراک باید متوقف شود. این‌ها شرط‌هایی است که از نظر ما، برای تضمین هر گونه توافق ضروری است».

گفتنی است، اولاند ساعاتی پیش از این کنفرانس خبری و در آغاز ورود به سرزمین‌های اشغالی، تأکید کرده بود فرانسه هر کاری ‌برای تأمین امنیت رژیم اسرائیل انجام می‌دهد. وی همچنین گفته بود از نظر وی، روند غنی‌سازی اورانیوم در ایران باید در جریان مذاکرات متوقف شود.

بنابراین، هرچند این چهار درخواست نسبت به آنچه در آغاز از سوی اولاند مطرح شده بود (تعلیق کامل غنی سازی) معتدل‌تر است، ‌شروطی است که این کشور، ‌‌یکجانبه از آن‌ها نام می‌برد و مشخص نیست ‌تا چه میزان با موارد پیش از این مطرح ‌در مذاکرات همخوانی دارد.

در پایان باید اشاره کرد که به گفته بسیاری از تحلیلگران و همچنین مقامات نزدیک به مذاکرات از کشورهای مختلف، این فرانسه بود که در دور اخیر مذاکرات، جلوی توافق میان ایران و کشورهای ۱+۵ را گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۰۴
انتشار یافته: ۱۳۱
جواب ایرانیان به شروط فرانسه :

1 - هر وقت بزرگ شدی بیا

2 - برو بزرگترت بیا

3 - ما بزرگترتو نیز سر جاش می نشونیم
4 - ما خودمون بزرگتریم
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
دمت گرم سینا جون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
5- تمام گزینه های بالا!!
ناشناس
| Canada |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
سینا ی عزیز معنی این جملاتی که میگی را خودت متوجه میشی ؟ 4 شرط فرانسه غیر منطقی هست ولی جواب شما هم زیاد منطقی نیست!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
بسیار هم منطقیه . دوست عزیز منطق حرفای روشنفکر گونه زدن نیست . منطق تو منافع ملی در مذاکرات مطرح میشه
ناشناس
| Austria |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
مهمترین دستاورد این مارتن همان است که رهبر فرمودند و آن اینکه این مذاکرات حداقل چشم برخی از هموطنانمان را بیشتر باز می کند تا بدانند این ما نیستیم که درصدد تنش هستیم بلکه این غربیها هستند که به هر شکل و با هر بهانه بدنبال جلوگیری از پیشرفت ایران عزیز هستند.
و حداقل مزیت برای غربیها این است که با ایجاد مشغله برای ما، ثروت با ارزش جوانی را از ملت و دولت ما بگیرد و الا با این سیل جوانان تحصیل کرده و آماده به کار چه پروژه ها و چه پیشرفت هایی که می تواند حاصل می شود، امیدوارم دولت منتخب بخشی از توجه خود را بر این ثروت متمرکز کند که با توجه به جمعیت باارزش جوان کشورمان بیشتر به فکر خودکفایی واقعی باشیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
باید با هر فردی به زبان خودش صحبت کرد.پی این اقا سینا هم به زبان خودشان جواب داده شما ناراحت نشو.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
چشم کوچکتم هستم اقا اولاند
رئیس جمهور فرانسه بره یه پیشنهاد دیگه بیاره ... این را خوشمان نیامد...
اشکالی نداره ، هه هه :)
ما نبايد خودمان را با اين نمايشهاى مسخره سرگرم کنيم رييس همه اينها امريکاست و هروقت لازم باشد افساره اين راهم ميکشند.
دشمن اصلى عربستان و ترکيه ميباشند که با سياستهاى تفرقه انگيز و دشمن ساز نزديکمان هستند و دارند کارهاى خطرناکى تدارک ميبينند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
با منصور موافقم .تعامل با امریکا با رعایت حق مردم ایران الزامی است چون خطر ترکیه و خصوصا عربستان به مراتب از خطر امریکا بسیار بسیار بیشتر است.
این نیز بگذرد.ولی بعدش مرد باشیم نشون فرانسه بدیم که تصمیماتش براش هزینه افرین خواهد شد.طرف داره برای ما اینطوری میبره میدوزه بعد ما با اخرین سرعت پژو و رنو مونتاژ کنیم ایرباس بخریم چراغ موشی هم بگیریم بدوییم دنبال توتال فرانسه. بیاید یه چیزهایی یادمون بمونه که کی باد بادی بود کی میراژ کرایه داد به عراق ما فرار داد پژو 504 بستیم پیکان پژویی زدیم. تابناک منتشرش کن خداییش همش حقیقت بود
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
احسنت.گل گفتید.
در مقابل کشورهای غربی نیز باید تمامی تحریم ها (و نه بخش محدودی از آنها)علیه ایران را لغو کنند.
پاسخ ها
رحيم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
با تشكر
اين شد جواب منطقي با خونسردي كامل.
با جوش آوردن بعضي ها واحساسي عمل كردن كار پيش نميرود.
ایران اونقدر بزرگ هست که فرانسه نتونه براش تعیین تکلیف کنه.متاسفم برای دولت فرانسه که به جای رفتاری در خور یک دولت مستقل به الت دست اسرائیل تبدیل شده.متاسفانه باید بگم تا وقتی اسرائیل وجود داره دیپلماسی شانس کمی داره.
در حال حاضر مشکل نه ایرانه نه امریکا نه انگلیس نه روسیه نه هیچ کشور دیگه مشکل فقط اسرائیله.
فكر ميكنم مواضع فرانسه كمي نرم شده اميوارم بهتر بشه
پرونده ایران یه موضوع مردونه است و به ایشون ربطی نداره.
چشم ،امر دیگه ؟؟؟
این فرانسه دیگه از کجا پیداش شد هرچند اینم افسارش (افصارش افثارش :D) دست آمریکاست.
فعلا جام جهانی رو از تلوزیون ببینین تا بعد.
نظروتون چیه دانشگاه ها . مدارس رو هم تعطیل کنیم....

همه چاه های نفت رو ببندیم......
فرانسه از موضع قبلیش کوتاه امد
فرانسه امروز همان کشوری است که در دهه 1960 میلادی اسرائیل را به تاسیسات هسته ای دیمونا مجهز کرد و در ساخت بمب اتمی به آن کشور غاصب کمک کرد حالا در حالی که اسرائیل عضو پیمان ان پی تی نیست ومجهز به سلاح هسته ای است برای کشور ما حتی حق استفاده صلح آ میز را هم ممنوع می داند .فرانسه بخوبی می داند که در صورت بهبود روابط ایران وآمریکا و رفع تحریمها ی ایران دچار ضرر های هنگفتی خواهد شد به این خاطر در مسیر مذاکرات سنگ اندازی می کند .بی تردید مردم ایران این کارهای فرانسو ی ها را فراموش نخواهند کرد و در آینده این شرکت های آن کشور خواهد بود که ضرر خواهند کرد.درآخر این ضرب المثل را که زمستان تمام می شود و روسیاهی به زغال می ماند را به کسانی که این روزها در مسیر مذاکرات هسته ای با کمک فرانسه سنگ اندازی می کنند(اسرائیل و عربستان) را یادآور می شوم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
فرانسه برای عراق هم نیروگاه اتمی ساخت.
بی شرمی اینها تمامی ندارد ، از نظم نوین جهانی و حقوق بشر حرف میزنند ولی واقعا جای سوال است که چرا این کشورها که خود را بهترین و آزادترین های میدانند با بیشرمی تمام و با انبوهی از کلاهک های هسته ای ، کشوری دیگر را تهدید میکنند و برایش شرط می گذارند!
و وقیحانه تر آنکه ؛ رژیم مفسد اسرائيل در این جهان بی سرو سامان داعیه دار صلح شده!
شرم باد بر شما...

یاد سخنی از رهبری افتادم که فرمودند:
" البته كشور ايران و ملت ايران و دولت جمهورى اسلامى مظلوم است. ما مظلوم واقع شديم. مظلوميم، اما ضعيف نيستيم. مثل اميرالمؤمنين (عليه الصّلاة و السّلام)؛ مظلوم بود، اما از همه ‏ى مردان زمان خود قويتر بود. مثل همه ‏ى اهل حق؛ مظلوم بودند، موردانكار واقع شدند، ظلم شدند، اما ضعيف نبودند. ما ضعيف نيستيم، مظلوميم. اين مظلوميت را هم نميگذاريم تا آخر طول بكشد؛ تحمل نميكنيم: ""
زهي خيال باطل جناب اولاند!
رخت چرکاتم بده بشوریم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
ایول
موافقت را با گروه ۵+۱ بدون مشارکت فرانسه انجام پذیرد , حالا فرانسه هم خودشو عددی فرض کرده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
دوست عزیز فرانسه از اعضای دائم و دارای حق وتو است و بدون موافقت فرانسه امکان توافق وجود نداره
خودت داری می گی 5+1 اگه فرانسه حذف بشه میشه 4+1
سیاستمدار نیستن اینا
یک کلمه از مادر عروس!!!1
طبق نظر سنجیها در فرانسه میزان محبوبیت اولاند در سطح بی سابقه ای پایین و با مشکلات اقتصادی حل ناشدنی روبروست .منتظر باشید بزودی خبر معاملات تسلیحات نظامی بزرگ بین فرانسه وعربستان سعودی و قطر اعلام شود و پاداش خوش رقصی فرانسه داده شود. اما در خصوص اعلام علنی شرایط ۴ گانه چند روز قبل از ادامه مذاکرات که بر خلاف تعهد مذاکره کنندگان و قطعا مخرب است جا دارد وزارت خارجه ایران در یک اطلاعیه رسمی اولا از خلف وعده فرانسه راجع به عدم افشا مفاد مورد مذاکره با ۱+۵ اعتراض و اظهار تاسف نموده و نیز اعلام دارد که ایران بههیچوجه خود را طزف مذاکره بافرانسه ندانسته ومذاکرات جمعی با گروه ۱+۵ در جریان است که قطعا ۵ کشور دیگر دنباله رو و تابع نظر فرانسه نبوده و مستقلا بر اساس منافع مشترک به تصمیم گیری میپردازند۰
خدايي اعصاب واسه ما نگذاشتن آقا اين ريياست نتانياهو كي تموم مي شه؟
اولاند یک سری هم به عربستان بزنه ببینه اونام چه شرایطی دارن
اولاند نوکر اسرائیل و عربستان
.... نزن نوکر خوش خدمت صهیونیزم
مردم ایران حافظه تاریخی خیلی قوی دارند وخوب می دانند که در 200سال خیر تاریخ معاصر ایران چقدر فرانسویها به ما خیانت کرده وخنجر زده اند
غیر منطقی هست
باسلام نظر بنده این است برابر نظر ا زانس بایستی کشورها عمل نمایند نمیشود ایران راهمه مسایل هسته اش را کنترل اما اسرایل اجازه ندهد که حتی ازانس بازدید کند چرا چون ایشان فرزند امریکا در خاورمیانه است همه ملتها بایستی از انرزی هسته ای صلح امیز استفاده نمایند
مرگ بر فرانسه و سران مزدور آن. به ياري خدا و فقط به ياري خدا بر شما روبه صفتان پيروز خواهيم شد. و توكل الي الله و كفا بالله وكيلا. مكرو و مكرالله والله خير الماكرين. صدقالله العلي العظيم.
فرانسه مرگت باد
ایران باید به هر ترتیب خروج فرانسه از مذاکرات را خواستار شود. ما نباید شرطی را برای مذاکره بپذیریم. این غربی ها ثابت کردند که واقعا قابل اطمینان نیستند و درک رهبر عزیزمان از اینها درست است.
جز جيگر بگيرى اولاند اون هم همين الان
كسيكه همجنسگرايى رو رسمى كنه مواضع بهتر از اين نميتونه بگيره
من خواهان مذاكرات بودم براي توافق الا كه نمي خواهند اصلا مذاكره لازم نيست به كارمون ادامه بديم ببينيم كدوم پدر سوخته اي ميخواد دست از پا خطا كنه_ اعلام هم بكنيم هم بمب هسته اي هم كلاهك هسته اي داريم
پاسخ ها
دخت ايران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
عااااااااااااااااااااااااااااليه.
اول اين كشورها با هم توافق كنند بعد با ايران اگه بخواد اينطوري پيش بره هر كدوم از اونها حتما نظرات جديدي رو مطرح مي كنند
هر کشور کوچک وبزرگی به خودش اجازه میده برای ما تعیین تکلیف کنه،از فرانسه بگیر تا این امیرنشینهای کوچولوی خلیج فارس،امیدوارم با درایت دولت مردان اینه سر جایشان بنشینند. امریکا که توافق کنه فرانسه عددی نیست.
به ایشان بفرمایید برو بزرگترو بگو بیاد!!!!!!
این فرانسه تا حالا مگه در مذاکرات حضور نداشه که حالا برای ایران شرط و شروط تعیین می کند
چقدر بدبخت هستند این کشورها که با داشتن قرنها قدمت و تاریخ بازیچه دست یک رژیم جعلی و بی هویت شده اند.
بدبخت فرانسه الان تو وضعیت وخیم اقتصادی قرار داره ، عوض اینکه رابطش رو با ایران خوب کنه یه کم ایران ازش قطعات خودرو و کیریستال اینا بخره شاید وضعش بهتر بشه داره چوب لای چرخ ایران میکنه.یادم نمیره تا قبل از این هر جنسی تو بازار بود یا فرانسوی بود یا آلمانی.الان همش شده چینی! یکی نیست به این فرانسه کم عقل بگه رابطه با ایران نفعش واسه خودته!!!! :-D
اگه حرف نزنی کسی بهت نمیگه لالی، پس خاموش و خفه شو غلط زیادی هم حد و حدود و اندازه داره ههههه اولاند
خدا ریشه این ظالم ها رو بکنه!!!
تحریم کننده که این کشور نیست ، نمیدانم چرا برای شارژ پولهای اسرائیل به اقتصاد فلجش با آبروی خودش بازی میکند.
باسلام
توافق بدون فرانسه هم امكان پذير است.
غير از تعطيلي راكتور اراك بقيه موارد در راه حل پيشنهادي ايران هم بود.
اميد كه با الطاف الهي و تدبير فرزندان عزيز انقلاب از اين مرحله مهم با سلامت عبور نماييم.
به نام حضرت دوست، که هر چه داریم از اوست
به خدا قسم می خورم که منم مثل همه ی مردم ایران آرزوی سعادت و سلامت و یه زندگی خوب و اروم و سطح بالا برای همه ی مردم ایران عزیزم دارم. مذاکره رو هم امر منطقی می دونم ولی با این طرفهای مذاکره قطعا منطق جوابگو نیست.... ما باید رو پای خودمون وایسیم و با قدرت حرف حقیمون رو به کرسی بنشونیم. باید هممون بیشتر کار کنیم و تا اونجایی که ممکنه اقتصادمون رو درونزا کنیم. اینها نشون دادن که آدمهای پستین و اگه به خاطر مصلحتی ما یه قدم عقب بریم اونها 10 قدم جلو میان.
یا علی مولا مددی کن
فرانسه با اون وضع مزخرف اقتصادیش ارزش رابطه نداره .
امري دييگه
این شروط اگر اجرا شود باز بهترا ز ادامه جنگ تحریمها ویا خدای نکرده جنگ بین المللی است که در جریان ان تورم از این بیشتر شود یا تمام تاسیسات ما در نتیجه جنگ نابود شود واین علامت ضعف نیست علامت تعقل است
آقای اولاند شما حامی تروریسم اسرائیل هستی و از تروریستهای جگر خوار سوریه حمایت می کنی چگونه به خودت اجازه میدهی برای ملت بزرگ ایران تعیین تکلیف کنی
ما زیر بار زور نمی رویم و مذاکره کنندگان باهوش ما در سایه حمایت ملت از تمام حقوق هسته ای ایران دفاع خواهند کرد
مطمئنه چیز دیگه ای نمیخواد...
یکی زرشک را به فرانسه ترجمه و برایش ارسال کنه.
اميدوارم تيم مذاكره كننده موفق بشن و باج ندن!
فرانسه یه بازیچه دست امریکا بیشتر نیست نمونه اش زمان حمله به کشور سوریه که غلام حلقه به گوش آمریکا بود
کوتاه بیا اولی جون
خیلی جالبه. اولاند در سرزمینی داره حرف از خلع هسته ای ایران می زنه که دارای دهها بمب و موشک اتمیه!
کور خود بینای مردم!
با سلام
به دليل زير فرانسه حامي بي چون وچراي رژيم صهيونيستي است.
1- اين فرانسه بود كه رژيم صهيونيستي
را در دست يابي به بمب اتم مستقيما
كمك كرد.
2-اين فرانسه است كه خاورميانه را حوزه
استعمارگرانه ديروز و امروز خود ميداند.
3-اين فرانسه است كه در لبنان.ليبي/الجزاير.مراكش.ادرن.عربستان و...با پيشينه استعمارگرايانه خودحوضحه نامشروع و مداخله گرايانه خود ميداند.
4-اين فرانسه بود جهت همكاري و مسكوت گذاشتن قتل ياسرعرفات اورا شتاب زده به فرانسه برد ودر بيماستاني در پاريس مانع از كالبد شكافي اوگرديد.ودر قتل ياسر عرفات با صهيونيست ها شريك ومجرم است.
4- به گواه خود فرانسوي ها امروزه روزاين صهيونيست ها هستند كه بر فرانسه حكومت ميكنند.
5-فرانسه با عقد قرار دادهاي نظامي صدها ميلياردي با عربستان.امارات.قطر و
مخالف استقلال و توسعه نفوذ مقتدرانه
ايران در خاورميانه ميباشد.بدين سان به
نيابت از جانب اين رژيم هاي منحط و حمايت تاريخي از رژيم صهيونيستي بر
عليه ملت ايران قد بر افراشته است.
انشاء ا...در انجام اين رسالت شوم شكست سنگيني متحمل خواهد شد.
فرانسه یک کشور خود فروخته هست که به دنبال شخصیت در دنیا می گرده! این مردک باید بگه که چرا خودشون همه چی دارن؟
عزیزم اولاندجان بپا یه موقع سردیت نکنه!
6 کشور اروپایی باید بدانند، مردم ایران به دولت خود اجازه نخواهند داد زحمات جانفرسایی که برای به دست آوردن پیشرفت‌های هسته ای در کشور کشیده شده و خون هایی که ریخته شده، نادیده گرفته شود.
از آقای ظریف هم خواهش میکنیم طوری برخورد نکنند که این کشورها احساس کنند ما به این توافق نیازمندیم و اینطور بخواهند برای ما شرط و شروط بگذارند و ما را تحقیر کنند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
ايران هم شرط بگذارد كه در مقابل همه تحريمها حذف شوند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
معلومه ک به این توافق نیازمندیم ان غیر قابل انکاره
مرگ برفرانسه
يك قدم عقب نيشيني از خط قرمز به منزله اغاز تحميل خواسته هاي غرب خواهد بود نبايد هيج اقدامي فراتر از قوانين npt عمل كرد وگرنه فردا انگليس هم جند شرط وامريكا هم كه فرمانده اين هاست چند شرط اساسي مي گذارند كه ايران شير را بي يال ودم قرار دهند مسئولين مذاكره كننده بايد هوشيار باشند زندگي ذلت بار در مرام شيعه نيست
چیز دیگه ای نمی خوای ؟ خجالت نکش تعارفم نکن بگو بگو
۱) «شرط نخست این است که از همین الان، همه تأسیسات هسته ای ایران تحت نظارت بین المللی قرار بگیرد.»
تعداد زیادیش هست. اونهایی هم که نیست، لابد هنوز علت حقوقی نداره!
۲) «شرط دوم اینکه غنی سازی اورانیوم در سطح 20 درصد در ایران تعلیق شود»
خلاف قوانین موجود در آژانس بین الملل انرژی اتمی است. غنی سازی تا ۹۰٪ هم مشکلی نداره از لحاظ قانونی. شماها به اون پایبند نیستید نه ما!
۳) «سوم اینکه ذخیره فعلی اورانیوم موجود در ایران کاهش پیدا کند»
میشه حضرت عالی بفرمایید که طبق کدام قانون بین الملل باید این کار انجام بشه!؟؟
۴) «در نهایت، کار ساخت رآکتور آب سنگین اراک باید متوقف شود.»
این بند آخر یعنی اینکه عربستان حسابی بهتون حال داده! لابی اسراییل هم تو فرانسه اون قدر قدرت داره که شما با پشتوانه اونها اومدی سر کار و حالا هم باید حواشون رو داشته باشید!

کلا داداش: شما چیز دیگه ای نداشتی!؟ ماست!؟ ترشی؟ پیاز؟ نوشابه چند تا داشتید!؟؟ ها!!؟؟
آقاي اولاند اين رجز خوني ها رو بذار كنار بيا سر ميز و ببين منطق چطور محكومت خواهد كرد.
اميدوارم هيچ توافقي حاصل نشه تا در حوزه كشاورزي و صنعت هم مانند صنايع دفاعي و موشكي و اتمي و پزشكي و علمي با يك جهش بلند به خودكفايي و حتي صادرات برسيم در غير اين صورت بايد همچنان وابسته به نفت و كشور هاي صنعتي بمانيم
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری
بابا جان اينهارو ول كنيد از حق ما كوتاه نيايد
برو بینیم بابا همه تون نوکر اسرائیل هستیدو الان دارید پاچه خواری می کنید.
من کم کم به این نتیجه میرسم،از مذاکرات نتیجه ای نمی گیریم، غربی ها واقعا زیاده خواهی می کنند، در صورتی که خودشون و مخصوصا اسرائیل به هیچ یک از قوانین بین المللی پایبند نیست، و از ایران انتظاری رفتاری رو دارند که تو هیچ قانونی گنجانده نشده.
نمی دانم در آینده چه خواهد شد ، اما امیدوارم هرچی باشه خیر باشه.
شروط خیلی بدی نیست اگه قرار باشه ایران قبول کنه دیگر نگرانی نباید برای 5+1 وجود داشته باشد و باید همه چیز عادی سازی بشه و تحریم ها کاملا برداشته شود.
اگر قرارباشد هرشرطی رابپذیریم بهتراست گوشت خودمان رابخوریم ومحنت قصاب رانکشیم
تازه اولاند نمی دونه که بعد از اعتماد سازی ما برای غربی ها ، نوبت اوناس که با مهار قدرت هسته ای صهیونیست ها نگرانی های ما و جهان اسلام رو بر طرف کنند. مثلا کلاهک های موجود هسته ای اسرائیل تحویل یکی از 5+1 شود.
ترو خدا! آقا یکی یه نبات داغ واسه این بنده خدا درست کنه دستش بده بد سردیش کرده D:
فرانسه نوکر اسرائیل.
بنظر میرسد ایران میبایست با این موضعگیری خصمانه دولت فرانسه علیه کشورمان نسبت به سطح روابط دیپلماتیک خود با دولت اولاند تجدید نظر کند- اولاند و اکثر اعضای کابینه اش صهونیستی هستند و حافظ منافع اسراییل در منطقه و دنیا میباشند.
با سلام
اولا اینها پیش شرط است و ایران نیز در مقابل ان میتواند 40 پیش شرط مطرح نماید
ثانیا همش بازی است انها مذاکره را برای تعلیق میخوان نه رفع تحریم
و هر سری یکی بازی در میاره امروز فرانسه فردا انگلیس و...
چیزدیگه ای میخوای رو در وایسی نکنا.کیک و نوشابه هم بیارم رو اینایی که گفتی؟
شرط اول و دوم قبول ولی انجام سوم و چهارم را باید به خواب ببینی اولاند
باج دادن فرانسه به اسراییل!عجب آبرویی بردند سارکوزی و اولاند از فرانسه که زمانی استقلال سیاسی اش زبانزد بود.نوکری اسراییل برایشان گران تمام می شود.با
ايكاش يكي از شروطش اين بود كه توليد پژو بطور كامل متوقف بشه
سران فرانسه به اسرائیل وعربستان خوش خدمتی می کنه
چرا؟
شرم بر فرانسه. ( از ته دل میگما)
بهتر است گفته شود شروط رژيم سرطاني اسرائيل نه فرانسه چرا كه اينها غلام حلقه بگوش صهيونيست ها مي باشند. ايران نبايد كمترين باجي در اين خصوص به اين كشورها بدهند چرا كه هدف آتي اينها و اغراض شيطاني شان رو شده است.
پاسخ ها
رحيم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
اين مهم نيست كه فرانسه غلام حلقه بگوش اسرائيل است يا نه. ما بايد عاقل باشيم و احساسي برخورد نكنيم. ايران هم بايد شرط بگذارد كه همه تحريمها بايد در مقابل خذف شوند.
فراموش نكنيم كه فرانسه يكي از اعضاي اصلي راي دهنده در سازمان ملل متحد است و براي برداشته شدن تحريمها نياز به راي مثبت آنها دارد.
باید با این اوضاع که در هر مرحله یک کشور سنگ اندازی می کند, ایران هم دیگر با 5+1 مذاکره نکرده و با هر کشور بصورت جدا مذاکره کند در اینصورت وقتی با یکی از کشور ها توافق می کند کشور دیگر تمایل بیشتری به توافق دارد تا از برداشت تحریم ها سود به آن کشور هم سرازیر شود
باید دید در ادامه ، ایستادگی میکنند یا کوتاه میایند. در واقع منظورشان باج خواهیست یا ...
اینها همه خواسته های آمریکا است که با زبان اولاند گفته میشود.
اولاند فعلا سرگرم نوکری وسرسپردگی خودش رابرای صهیونیتسها ثابت کندتا اموراتش بگذرد. چون فعلا لیاقت ندارد در مورد ایران صحبت کند. چه برسد شرط تعیین کند.
خیلی پر رو شده اقای ابوما تحویل بگیر فردا نوبت خود شماست
یه چیز جدید میگفتی
من موندم چرا همه کشور ها از اسراییل کثیف باید اجازه بگیرند .مگه خودشون استقلال عمل ندارند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
دمکراسی غربی یعنی همین
میتونی به هرچیزی انتقاد کنی ولی حتما گدا میمونی
اگه در غرب میخواهی کارسیاسی کنی یا پولدار بشی باید از اسرائیل تعریف کنی به همین دلیل همه سیاستمداران غربی نوکر اسرائیل هستند و بدون اجاز اون آب نمیخورن
به نظر میاد که آمربکا رسالتش را به فرانسه تفویذ کرده تا این گونه وانمود کند که عدم نتیجه گیری مطلوب در مذاکرات از طرف فرانسه بوده نه از طرف آمریکا.آیا فرانسه به واقع بشتر از آمریکا حامی اسراییل است؟!!
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
من چنین فکر نمی کنم. هر یک از این کشورها مسائل خودشون را دارند. فرانسه نیز مهمترین حامی اروپایی اسرائیل بوده و هست.
آمریکا را نیز ما زیادی بزرگش کرده ایم، همینکه بارها سیاسته ایش را تحت تأثیر اسرائیل و عربستان و ... تغییر داده مءید این حرف من است.
به هر حال اينا يكي يكي بايد مراتب ارادت خودشون به صهيونيزم غاصب را اعلام كنند و اينبار هم نوبت فرانسويها بود ولي بنظر من مسئولين محترم مذاكره كننده ايران بايد با خونسردي كامل به مذاكرات خود ادامه دهند زيرا در حال حاضر اذهان عمومي جهان دارد به اين نكته روشن مي شود كه انكه سوئ نيت داشته و نمي خواهد مذاكرات به نتيجه برسد طرف مقابل است و ايران با حسن نيت كامل وارد مذاكرات شده است .
فعلا تو برو دست بوسی اربابت نتان جونت
در جواب دوستي كه گفته است فرانسه را از مذاكرات حذف كنيم:
اين را بايد دانست كه فرانسه جزوه 5 كشور راي دهنده اصلي در سازمان ملل متحد است. پس براي برداشته شدن تحريمها هم نياز به راي فرانسه است و اگر مخالف باشد هيچ تحريمي برداشته نخواهدشد.
پس بايد در مذاكرات طوري عمل شود كه شرايط براي برداشته شدن تحريمها مهيا شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
خیلی از تحریمهای الان رو فقط امریکا گذاشته
اگه تحریم های سازمان ملل فقط بود هیچی نمیشد
هر کشوری که می خواهد دشمنی خود را با ایران ثابت کند سری به کشور غاصب اسراییل میزند این اسراییل چه سودی به این کشورها میرساند
انشائلله و بياري خدا و كياست تيم مذاكره كننده ايران با گروه 5+1 به توافق خواهد رسيد و فرانسه با اسراييل به انزوا كشيده خواهند شد. شك نكنيد
من فکر می کنم با این ابراز احساسات نمی شود چیزی را تغییر داد. راه کار دست سیاستمدارن ماست که راه خردمندانه ای برای خنثی سازی پارازیت های خطرناک فرانسه، اسرائیل و عربستان پیدا کند و پیش از نشستن بر سر میز مذاکره این هجمه را بشکند. من مطمئن هستم که تیم خبره ایران توانایی این خنثی سازی را دارد.
اقای ظریف، دوست دارم ببینم چطور با زیرکی و ذکاوت خاص خودت این اقا را ضایع کنی و فرنسا را رسوا کنی.....ما دعات میکنیم
کم کم داره پیش بینی مقام معظم رهبری تحقق پیدا میکنه که امریکا قابل اطمینان نیست و این بار فرانسه رو جلو انداخته تا مذاکرات به نتیجه نرسه
اولاند نميبينمت خيلي ريزي
مثل هند و اسرائیل و پاکستان از NPT بیرون بیایم بعد ببینیم کی دونبال توافقه
شاه بخشیده و شاه قولی نمیبخشه!!!!!!
اقای اولاند: دیپلماسی ایران امریکا را سرجای خود نشانده تو که باید بری جلوی پای مقامات اسرائیل بوق بزنی.
اوباما که همش دم از قرار داشتن همه گزینه روی میز صحبت می کند نتونست غلطی بکند اقای اولاند تو که نوکر اسرائیل و اعراب هستی زبان باز کردی و برای ایران شرط تعیین می کنی. برو به وضعیت داخلی کشور خودت نگاه کن و برای یک کشور متمدن شرط تعین نکن.
مشکل اینجاست که این شرطها برای توافق مقدماتی هست و اینها برای توافق نهایی جز به تعلیق کامل غنی سازی راضی نمیشن
ایران با آمریکا کنار بیاد شروط فرانسه مهم نیست حتی اگه ایران و آمریکا دوجانبه توافق کنن...
اینا رو انجام بدیم که اونا چه کنند؟
اسگل گیر آوردن ما رو؟؟؟
یکی بگیره فرانسه رو خیلی جو گیر شده
اینها فعلأ مزه پول مفت رفته زیر دندونشون (هم دلارهای رشوه عربی و هم پولی که از ایران میدزدن و بلوکه کردن)
اگه به فرض محال ایران این شرطهارو هم قبول کنه اونا یه بهونه بنی اسرائیلی دیگه میارن.
ایران باید به مجامع بین المللی از دست اینا شکایت کنه و خسارت بگیره
فرانسه غلط كرده براي كشور بزرگ و قدرتمند ايران شرط بذاره مگه خودش هم سلاح اتمي داره و هم تاسيسات هسته اي كسي بهش ميگه جرا اينا رو داري مگه دانش هسته اي رو اونا به ما دادن كه حالا بخوان از ما بگيرن به نظر من اگر ايران ميخواد از زير بار همه فشار ها بياد بيرون راهش يه چيزه و اونم اينه كه داراي مخربترين سلاحهاي هسته اي بشه و اونو به دنيا بگه تا همه خيالشون راحت بشه بسه ديگه اينهمه باهاشون مدارا خودشون دارن ايرانو مجبور به تسليح اتمي ميكنند
اقا سینا باحال بود خیلی خندیدم البته این حرف من هم هست.دمت گرم
دوستان سلام.بنظر من همه اینها جنگ زرگریه .مگه استارت این تحریمها رو امریکا نزد ؟اگه جنگ زرگری نیست ما یکطرفه با خود امریکا توافق کنیم.امریکا روابط سیاسی وتجاری و بانکی رو با ما شروع کنه و این کشورهای دیگه مثل المان وروسیه و فراسه و... هر کدام خواستن بیان جلو با ما روابط بر قرار کنن.اگه امریکا راست میگه که فرانسه داره سنگ میندازه و امریکا خودش نقشی تو مسئله سنگ اندازی نداره خوب رابطه با ایرانو خودش شروع کنه بعد ببینیم کشورهای دیگه جلو جلو به طرف ما میان یانه.فقط لازمه امریکا اگه راست میگه یکطرفه به ایران یه چراغ سبز نشون بده .بعد ببینیم این فرانسه کثیف وقتی ببینه سرش بی کلاه میمونه چه کار میکنه؟
منطقی هست فقط باید بگویند عوضش او چی می خواهند بدهد . برداشتن همه تحریم ها
تمام اموال بلوکه شده و ....
معامله هست دیگه اوکی چی رو میخواهی با چی عوض کنی و برای چه مدت ؟؟؟
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی