بازدید 64629

پشیمانی ۹۰ درصد زنان مطلقه

کد خبر: ۳۵۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۴ 10 November 2013
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده ورزارت ورزش و جوانان گفت: پس از گذشت یک سال از طلاق زوجین، ۹۰ درصد خانم‌ها علاقه‌مند به بازگشت به زندگی هستند، بنابراین دفتر ازدواج و تعالی خانواده ورزارتخانه طرحی به عنوان "بازگشت به زندگی" را برنامه‌ریزی کرده و در حال تامین اعتبار آن برای اجراست.
 
 مسعود امینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: رسیدگی به امور طلاق جزو وظایف دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان نیست؛ ولی پرداختن به این موضوع یک وظیفه اجتماعی برای همگان است و این دفتر به منظور کاهش طلاق، طرح بازگشت به خانواده را برنامه‌ریزی کرده و از طریق مدیران مالی کشور پیگیر تامین اعتبار آن است.
 
وی ادامه داد: یک نظریه کارشناسی در حوزه مشاوره وجود دارد که خانم‌ها به دلیل عاطفی بودن، در طلاق زودتر آسیب می‌بینند و هر اتفاقی در زندگی آنها ممکن است به طلاق منجر شود. علی‌رغم این‌که تعداد بسیاری از خانم‌ها پس از یک سال علاقه‌مند به بازگشت هستند ولی مجموعه‌ای برای مداخله و داوری در این حوزه وجود ندارد، بنابراین، اجرای این طرح در دستور کار دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.
 
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان افزود: مجموعه سمن‌ها در همه امور حضور دارند، ولی به صورت تخصصی وارد این حوزه نشده‌اند و ما از نبود این تخصص رنج می‌بریم؛ بر این اساس ما از راه‌اندازی سمن‌ها به صورت تخصصی در حوزه ازدواج، مشاوره و خانواده کاملا حمایت می‌کند.
 
امینی با بیان این‌که بر اساس تراز عمومی در سطح کشور به ازای هر ۵ ازدواج یک طلاق رخ می‌دهد، عنوان کرد: یک اشکال دیگر در این حوزه وجود دارد و آن اینکه گاهی در جامعه می‌بینیم که یک نفر در گوشه‌ای از مملکت آماری را می‌گیرد و این آمار را غیرمسئولانه به کل کشور تسری می‌دهد.
 
وی در خاتمه اظهارکرد: طرح بازگشت به زندگی هنوز به استان‌ها ابلاغ نشده است چون درحال تامین اعتبار آن هستیم و این طرح هنوز اجرایی نشده، ولی به طور خاص به استان زنجان واگذار شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۱۹۳
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟؟؟
مشکلات کوچیک رو با ی ببخشید حل کنین که بزرگ نشه عزیزان...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
تابناک لطفا منبع اطلاعات(90درصد) را اعلام کنید.
صورت زخمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
دلت خوشه. خانم ماشین و خانه ی آنچنانی و سفرهای جوارجور برای خودش و خانوادش می خواهد. همه اش به یک طرف. مهریه اش را هم تا ریال آخر مطالبه کرده. پشیمان هم شده؟!!!!!!!!!!!!
رویا
| United Arab Emirates |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بعضی از مردا اونقدر نفهمن که با ببخشید هم کارشون راه نمیفته و خوشی میزنه زیر دلشون
باران
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
ولی من از نامزدم هیچی نمیخاستم بخدا,بقران اذیتش نمیکردم
خیلی لوس بود
مدام میگفت مادرم اصرار داشت متاهل بشم
آقایون که تازه راحت شدن بعیده دوباره ...
پاسخ ها
بهمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اینجور ها هم نیست که راحت شده باشند یه سری مشکلات جدید اضافه شده باشند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
ي زن ديگه
رویا
| United Arab Emirates |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اتفاقا خانم ها راحت شدن نه آقایون .
parsa
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
راست میگه. چرا زن قبلی؟ یه زن دیگه-این دفعه حواسش به مهریه باشه که 2بار گزیده نشه
بهمن
| United States |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
lآدمی که بخواهد برای حل مشکل صورت مسئله را پاک کنه اون هیچ وقت نمی تونه درست زندگی کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
افرین آی گفتیا
فکر می کنید آقایان پس از طلاق حاضر به برگشت باشند؟
خوب بود آمار دو طرفه بود
پاسخ ها
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خیر چون زنا فک میکنن ماهی سه تا سکه میگیریم وبا یه پسر 12 ساله دوست میشیم
سلام بنده وکیل دادگستری بوده و این موضوع را کاملا درست میدانم ولی راه حل آن فرهنگسازی است نه ایجاد سازمان جدید. بنده ریشه بسیاری از طلاقها را اشتغال زنان میدانم.
پاسخ ها
جواد
| United Kingdom |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
مرحبا بر شما
اما کو گوش شنوا هر روز احترام به زنان بیشتر و در بکارگیری از انان فعالتر
یک خانم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اشتغال زنان ؟ شما یه راه نشون بده که خانمها کار نکنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خداوند گره از کار خلق بگشاید آمین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
دقیقا صحیح میفرمایید
سارا
| United States |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بله و آقایون و جامعه باید یاد بگیره که با اشتغال زنان کنار بیاد...دیگه نمی تونید ما را برگردونید تو حونه پس سعی کنید که خودتون را کمی بالا بکشید....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اجتماع چطور؟
وکیل 2
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
شاغل بودن مشکل آفرینه یا اینکه شاغل بودن خانم هارو از نقش اجتماعیشون دور میکنه؟
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
احسنت
موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
سلام نیاز زن به تامین مالی از سوی مرد یکی از پایه های زندگی زناشویی است اما اگر زن به خانه زیاد بها ندهد .....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بهتر نیست بگید ایراد از تفکر اقایونه که هنوز با اشتغال زن ها کنار نیومدن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
اشتغال و تحصیلات بالا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
شما تحصيل كرده اي و اينطور نظر ميدي ؟
بدبخت مطلقه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
نه عزیزم بنده شوهرم هزار بار شرط گذاشت اما من قبول نکردم اما دست این سازمان باشه حتما قبول بازگشت دارم وواقعا پشیمانم
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
خداپدرتو بیامرزه
زنان در زندگی مشترک تا جایی که می توانند می خواهند زندگی مشترک را حفظ کنند وقتی که به طلاق فکر می کنند یعنی تمام راه حلها را امتحان کرده اند و نتیجه ای نگرفته اند . ولی در مورد آقایان اینطور نیست اگر به طلاق رو آورند احتمالا یا زن دیگری وارد زندگیشان شده یا این که تحت تاثیر حرفهای اطرفیانشان قرار گرفته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
چرت نوشتی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خوب نیست هر کس تجربیات شخصی رو به راحنی بست بدهد، قابل توجه شما بنده در ارتباط با مسئله جدایی خودم که به دادگاه مراجعه میکردم، از هر دو قشر که فرمودید وجود داشت، و همینطور خانم هایی که بخاطر آشنایی با مردهای دیگر از همسرانشان جدا شدند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
دوست عزیز چرا قضاوت نادرست میکنی؟ دلیل اکثر جداییها انتظارات نابجا و خسته کنندهء خانمها است ورگنه اینطور نبود که بعد از یکسال 90% زنان پشیمان باشند ولی مردان احساس آرامش کنند.
متاسفانه رسانه ها آنچنان توقعات زنان را بالا برده اند که بعضی مواقع جای زن و مرد عوض میشود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بسط مجید جان، نه بست
رک
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
امیدوارم تحت تاثیر حرفهای یکی مثل شما قرار نگرفته باشند.کل مشکل رو در دو آیتم نتیجه گیری کردی که در مورد خیلی ها هر دوتاش مزخرفه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
کاملا اشتباهه
برام جالبه بدونم این آمار 90%ی که از خانوم ها دادی درمورد مردان چند درصده؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بستگی به زندگی قبلی ،زندگی فعلی ،شخصیت هرکدام و دلیل جدایی داره
بهلول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خوب معلومه 10 در صد دیگه همچین مشکل هم نیست فقط یه کم باید راضییت خوب باشه
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
حتی یک درصد از مردان هم بعد از دیدن مصائبی که خانمها بعد از ازدواج برایشان به ارمغان می آورند، حاضر نخواهند بود که برگردند به زندگی قبلی، بنده که خدایی نکرده اگه یه روزی دوباره یک نفر بشم، هرگز بفکر دو نفر شدن مجدد نخواهم بود
اصلا اینطور نیست اگر پشیمانی در کار باشد آقایان بسیاری هستند که اصرار بر برگشت دارند وخامها نمی پذیرند خصوصا در موارد خیانتها وطلاقهای با دلیل ازدواج مجدد اقایان.....
پاسخ ها
رویا
| United Arab Emirates |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
دقیقا همینجوره که گفتی
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
امروز خیانت بین زنها بیشتر از مردان هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اون آقایان 10درصدند خانم عزیز
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
پاشو! پاشو!‌ لنگ ظهر دختر خوب! هنوز خوابی؟! پاشو ببینم الان شوهرت ناهار میخواد
خیلی از زوج ها طلاق بگیرند بهتره. قرار نیست دو نفر به هر قیمتی با هم زندگی کنند. بعدم کسی به خواهد به زندگیش برگرده خودش میدونه نخوادم خودش میدونه . متاسفانه ما هیچ وقت با مسائل اجتماعی به شکل منطقی و کارشناسی برخورد نمیکنیم. اصل موضوع را ول میکنیم میچسبیم به فرع
چطور میشه از یک زندگی نجات یافت و بعدش بخوای برگردی
1-این آمار از کجا آمده است؟ قطعا اشتباه می باشد.
2-هیچ زنی اصولا تمایل به طلاق ندارد و در شرایط بسیار بد و غیرقابل تحمل راضی به آن می شود.
3-افسار گسیختگی مردان بی جنبه که ناشی از قوانین متحجرانه می باشد دلیل عمده این فعل غلط شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
مزخرفه، ازبس به این زنها میدان دادند و اشتغال و پرو شدند سرخود و بی حرمت شدند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اشتباها منفی زدم . کاملا حق با شماست
رویا
| United Arab Emirates |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
گل گفتی عزیزم
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
۴-زیاده طلبی زن ها و مقایسه خود با دیگران
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
از ادبیات تند و بی منطق هم جنس های شما است که صلاق ها زیاد شده اند.
باران
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
خداشاهده با کم و زیادش میساختم
دلش سرش با دوست دختراش گرم بود
بهم محبت نمیکرد
تفریح نمیبرد
ابرازعلاقه نمیکرد
بخدا مدام احترامشو داشتم
با سلام پیشنهاد میکنم یک صندوق در جهت اجرای طرح "بازگشت به خانواده" تاسیس شود بنحوی که مردم خیر هم بتوانند به آن کمک کنند. من بارها شاهد کمکهای میلیونی از سوی خیرین جهت جلوگیری از فروپاشی خانواده های گرفتار که مشکل حاد مالی داشتند بوده ام.
آخه اول فکر می کنند همسر پولدار و بهتر همینجوری به صف ایستادن و وقتی می بینند دختران مجرد با شرایط خیلی بهتر حتی یک خواستگار هم ندارند چه برسه به زن مطلقه ، دیگه پشیمون میشن که البته خیلی دیر شده.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بیشتر اینکه خانوها ممکن است مورد سوئ استفاده بعد از طلاق قرار گیرند لذا قبول پشیمانی برای مردان با توجه به فضای جامعه بعید است و اگر هم خانومی برگرده باید تا اخر کوتاه بیاد
...
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
oooo
اون وقت همین خانم‌هایی که به راحتی یک زندگی را به طلاق می‌کشانند و جامعه را دچار این آسیب‌های خانمانسوز میکنند به راحتی فکر میکنند باید با مردها در همیه زمینه‌ها برابر باشند و مثل آنها حق فلان و بهمان داشته باشند...

خود بنده 10 سال از زندگیم گذشته و اگر نبود صبر و تحمل و ایستادگی‌ام بر سر حفظ اساس خانواده، تا حالا باید 10 بار به درخواست خانمم از یکدیگر جدا شده بودیم و 2 فرزند کوچکم را سرگردان میکردیم.... و همه اینها در حالیست که به وضوح همین موضوع پشیمانی زودهنگام زنان بعد از طلاق را در اقوام خود میدیدم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خانومها در تصمیماتشون احساسی و تحت تاثیر ههستن لذا پشیمانی بعد از طلاق طبیعی است
از بس که این شبکه های فارسی وان و جم تیوی با نشان دادن سریالهائی که به راحتی با هم ازدواج میکنند و به راحتی از هم جدا میشوند بدون اینکه آب از آب تکان بخورد برخی هم فکر میکنند که اگر به راحتی جدا شوند به راحتی نیز میتوانند ازدواج موفقتری را داشته باشند. یا اینکه مردی که دارای زن و فرزند است خیلی راحت با زن دیگری نیز رابطه دارد و بلعکس آن زن نیز به همین ترتیب. و جالبتر اینکه ارتباط نامشروع آنها را خیلی با احساستر از رابطه مشروع جلوه میدهند.
وقتی که دو نفر از نظر عاطفی از هم بریدند بازگشتشان با بودجه حل نمی شود.
و مردان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
مردان تازه به آرامش میرسند، یه توصیه به خانمها: مردی را که حماقت کرده و تن به ازدواج داده از دست ندید
سلام
انتخابی به نام طلاق برای بانوان، فکری است که نوع تنظیم عقدنامه ها آن را شدنی می کند.
2 امضا مربوط به طلاق و یکی با 12 بند که جدایی را تسهیل کند.
سوال من این است که زنان نسلهای قبل از ما که پای زندگی و فرزندان و شوهر می ایستادند، یا مردان که با بیماری همسر و مشکلات کم یا زیاد مالی و اخلاقی جا خالی نمی کردند نمی فهمیدند زندگی یعنی چه، یا بخشی از این نسل که برای رسیدن به اهداف شخصی اش، ازدواج یک انتخاب می تواند باشد. با دروغ و ریخت و پاش شروع می شود و با فرار و خیانت و جاخالی کردن ...
آقایان بانوان از ازدواج به چگونگی طلاق فکر نکنید. چشم خود را باز کنید و درست انتخاب کنید و راه جدایی را ز اول ببندید.
امضاهای عقدنامه را سفید بگذارید تا زندگی تان سیاه نشود.
مهدی از تهران، کسی که با همسرم این کار را کرده ایم.
همش مقصر ماهواره است گراني الودگي هوا مشكلات بيمارانژهمه از ماهواره نشات ميگيرد
پاسخ ها
رویا
| United Arab Emirates |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
چه ربطی به آلودگی هوا داره . اگه مردها روش زن داری رو بلد بودن هیچ زنی دلش نمیخواست بعد از اون همه تحمل زندگیش به طلاق کشیده بشه
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اگه کنایه امیزگفتی قبول دارم
فلانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اشتباه شد میخاستم منفی بدم مثبت
این طرح منتهی به شکست میشه. چون بعد از ازدواج مجدد دوباره جنگ و دعوا شروع میشه. خیلیها از کاری که کردن پشیمون میشن ولی دوباره انجامش میدن. مثل خیلی از معتادین که اعتیاد رو ترک میکنن دوباره معتاد میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
یکی باید به خودت مشاوره بده میگن همه شما مشکل دارید و مردم را بیشتر گمراه می کنید؟
بله درسته.من خودم ازهمسرم جداشدم وباالتماس ودرخواستهای من درابتداوسپس موافقت وتماس خانمم پس ازیکسال رجوع وازدواج مجددکردیم.متاسفانه دفعه دوم 6ماه هم طول نکشید.اون یکسال اول هربرگشتی منجربه طلاق میشه چون برگشت احساسی بوده نه منطقی
مطمئنم مردانی که زنانشان را طلاق دادند در صورتی که این طلاق ناشی از رفتار و عملکرد زن باشد نه تنها تمایلی به ازدواج مجدد نشان نمیدهند هیچ که برسد به برگشت مجدد زن اولی به زندگیش!!
مطمئنم مردانی که زنانشان را طلاق دادند در صورتی که این طلاق ناشی از رفتار و عملکرد زن باشد نه تنها تمایلی به ازدواج مجدد نشان نمیدهند هیچ که برسد به برگشت مجدد زن اولی به زندگیش!!! تهیه مقدمات و ملزومات اولیه زندگی برای یه مرد تو این شرایط اقتصادی یه رویاست حالا زنی که زندگی را که با هزاران زحمت و آرزو ایجاد شده بود و توسط رفتارهای رویایی او به تباهی کشیده شده است چطور به خود اجازه میدهد دوباره بهش فرصت جدید داده شود مگر مرد چند سال تو این دنیا زنده خواهد بود که بتونه تمام خسارتهای روحی و عاطفیو مالی که بهش وارد شده جبران کنه . ضمنا ازموده را آزمودن خطاست .برگشت دوباره این جور زنان به زندگی که با دستان خودشون ویرانشون کردند توهمی بیش نیست.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
احسنت
وقتی تقریبا همهء دختران جامعه از همان لحظهء اول خواستگاری به فکر مهریه هستند در واقع از همان ابتدا دارند فکر تلاق را در سر می پرورانند، به نظر من برای پیشگیری از ازدیاد تلاق و پشیمانیهای بعدش مردان باید از ابتدا عاقبت اندیش باشند و از دخترانی که طلب مهریهء بالا میکنند اجتناب کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
طلاق"
متاسفانه در حال حاضر فقط مردان نیستند که با خیانت پایه های زندگی مشترک رو نابود میکنند چه بسا مردان نجیبی که بخاطر خیانت زنان و هوایی شدن اونها با بهانه سازی و ناسازگاری و در نهایت اجرای مهریه و تحت فشار قرار گرفتن از طرف زنها مجبور به طلاق میشند.....متاسفانه دیگر عمده خیانتها رو نمیشه به مردان تعمیم داد بلکه زنان هم آمار قابل توجهی دارند . بهتره یک سری به دادسراهای ارشاد بندازید
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
درسته نامزدم در سال 86 به بهانه باشگاه با دائی دوستش ارتباط داشت و بعد از این ماجرا و درگیری ودو ماه زندان و چند میلیون دیه داستان تموم شدو هم در دادگاه خانواده حقم ضایع شد و هم در دادسرای عمومی با اینکه قاضی اذعان داشت که حق با تو است و لی به مصلحت نیست این پرونده بیشتر از این کش بیاد تو هم دختر زیاده یکی دیگه بگیر
از اکثر کامنتهایی که گذاشته می شه خیلی راحت می شه برداشت کردکه مقصر اصلی در این طلقها اقایان هستند چون بسیار از خود متشکر و از خود راضی هستن . و غالب طلاقهای جامعه ما بدلیل خیانت مردها صورت میگیره. اتفاقا اگر خانمها موجوداتی عاطفی هستن و میخواهند به اون زندگی جهنمی برگردند باید کسانی باشند که به انها مشاوره درست بدهند و انها را منصرف کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بله از کامنت شما کاملا معلومه که آقایون از خود متشکرند
خدا رو شکر خانمها رو زیاد دارن"
رک
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اینجوری که شمشیر رو از رو بستید میشه فهمید چقدر عاطفی هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حمله همه جانبه خانم ها به درج اين خبر !!!
پشیمانی 100 درصد زوج های ازدواج کرده
یعنی وقتی پرده ها دریده شد و آبرو ها رفت و حیا ریخت و مهریه پرداخت شد و همه چی تمام دوباره برگشت و ...
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
منکه اگه خانمم یک ریال از مهریه اش رو طلب کنه، حتی اگه داشته باشم که بدم، یک لحظه حاضر نیستم به چشم یه انسان بهش نگاه کنم، چه برسه به اینکه باهاش ادامه ی زندگی بدم!
طلاق نتیجه ایمان ضعیف است اگر یکی از زوجین ایمان وتقوای بالایی داشته باشه هرگونه سختی را تحمل میکنه وکار بجدایی نمیکشه واگرهم انجام شد با گذشت میشه به ذندگی دوباره برگشت که اون هم نتیجه ایمانه
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
هیچ ربطی به ایمان نداره . مردی که بچه ننه باشه و اصلا استقلال نداشته باشه چه ربطی به ایمانش داره
باران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
شما میگی گذشت و تقوا و ایمان
من گذشت کردم
صبوری کردم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
حرفی میزنی که تو قوطی عطار نیست
دلیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
نه این طوریا هم نیست من اتفاقا از طلاق وحشت داشتم ولی چاره ای جز طلاق هم نداشتم
اقای مدیرکل دنبال راه بهتری برای حیف ومیل اموال بیتالمال باشید
سلام
بنده بعنوان محققی که چندین سال در حوزه جامعه شناسی ازدواج و طلاق کار کرده ام ،این آمار را غیر واقعی و بی اساس میدانم.
خانم مهریه رو اجرا میذاره- حکم توقیف اموال شوهر رو میگیره- جلوی حقوق شوهر رو میبنده- حکم جلب شوهررو میگیره- با مامور میاد محل کار شوهر و با دستبند شوهرو میبره - جهیزیه رو بدون کم و کاست میبره- از همه اینها مهمتر آبروی شوهرشو میبره
این آقای مدیر کل 90% رو از کجا آوردن؟! این جور آمارهای رند همیشه جای شک و شبهه داره بخصوص تو ایران
بنظر من مرد سالاری در جامعه ما مشکل اساسی است
من فکر نمی کنم شما وکیل دادگستری باسید با این عقیده
به هزار و یک دلیل پشیمون میشن
یکیش اینه که هزار تا چشم ناپاک دنبالشون هست
باقیشم خودتون بشینید بشمرید.
شرایط ضمن عقد حقی که برای زنان گذاشتن چون بیشتر حق و حقوق با مردان هستش ضمنا زنانی که مهر اجرا گذاشتن رابه همه زنان تعمیم ندهید و افرادسود جو در مردان هم وجود داره پس واقع بین باشید و همه را با یک چشم نگاه نکنید یک زن وقتی تمام حق وحقوقش زیر سئوال میره درخواست طلاق میکنه .
اين چه دروغ آماري است روهوا
هر وقت که پول کم میشه شوهر هم کم میشه. مطالعات نشون داده که این دو با هم رابطه مستقیم دارند. پس باید قدر داشته ها رو دانست و محکم چسبیددد
این آمار بی پایه و اساس است. غالب زنان مطلقه نمی خواهند به زندگی فلاکت بار گذشته شان برگردن. به همون آمار قسم!
مردان جامعه اگر مرد باشند هیچ وقت طلاقی اتفاق نمی افتد
كاملا دروغه اين آمار
خوبه اینا رو زنها و دخترها میگن ولی باز آدم نمیشن!
به نظر من عامل اصلی طلاقهای امروز بی رنگ شدن اعتقادات دینی و زایل شدن اخلاق در خانواده ها و بویژه نسل امروز است
مطمن باشید اگه اون زن درامد داشت بعید بود بخواد برگرده
متاسفانه زنها در مملکت ما بدبختند
چون خانم ها کم تر موقعیت ازدواج مجدد مناسب پیدا می کنند و جامعه ی ما هم یک محیط مناسبی برای یک خانم مجرد نیست، جای تعجب نیست که زن مطلقه از فرایند یا نتیجه رفتار تعاملی زن و مرد در مورد طلاق، پشیمان باشه و نسبت به برگشت به زندگی مشترک، حس بهتری داشته باشه.
زنی که طلاق گرفت دیگه برای خودش تو فکر ادم وخاطره ادم جایی نمی زاره وبهش به چشم یه دوست ویه یار نگاه نمی کنی وقیدشو می زنی وارزوت مهوشدنش از فکر ادمه
چون خانم ها کم تر موقعیت ازدواج مجدد مناسب پیدا می کنند و جامعه ی ما هم یک محیط مناسبی برای یک خانم مجرد نیست، جای تعجب نیست که زن مطلقه از فرایند یا نتیجه رفتار تعاملی زن و مرد در مورد طلاق، پشیمان باشه و نسبت به برگشت به زندگی مشترک، حس بهتری داشته باشه.
چرا این هم که کامنت گذاشتن یه جامعه شناس یه لخظه خودشونو جای اون خانم ها نذاشتن ب که بیبنندبرخورد ادمای اجتماع چقدر با خانمهای مطلقه ازار دهنده است که حاضرن سر اون زندگی که دوستش ندارن برن از دست یه عالمه مرد بد سرشت وبد چشم ویه عالمه خانم بد زبون ولی تو این اجتماع فقط وفقط تنها نمونن نه که با اون مرد بمونن..
چه آمار مسخره ای!!!
من با نظر علي آقا تقريبا موافقم.
اصلا هم اینطور نیست من زنان زیادی رو میشناسم که طلاق گرفتند و الان حاضر نیستند حتی یک ثانیه به زندگی قبلی خود بازگردند و تازه دارند یه زندگی جدید بدون آقا بالاسر رو تجربه میکنند یه زندگی راحت بی دردسر
از قدیم گفتن: هرچیز که زود برآید دیر نپاید*
حکایت ازدواجهای نسنجیده و هل هلکی و اینترنتی هم همینه که اکثر به طلاق زودهنگام منجر میشه.
چون خانم ها کم تر موقعیت ازدواج مجدد مناسب پیدا می کنند و جامعه ی ما هم یک محیط مناسبی برای یک خانم مجرد نیست، جای تعجب نیست که زن مطلقه از فرایند یا نتیجه رفتار تعاملی زن و مرد در مورد طلاق، پشیمان باشه و نسبت به برگشت به زندگی مشترک، حس بهتری داشته باشه.
متاسفانه از هر 10طلاق،در 9 مورد مقصر جدائی خانمها هستن..(اگه قبول ندارید ی نگاهی ب اطرافیانتون بندازین تا درستی این حرف را دریابید)
متاسفانه زیاده خواهی زنان ، انتظارات نابجا ؛ زن سالاری ، حذف خانواده مردان از زندگی تا حد امکان ، تحت تاثیر و دهن بینی شدید از خانواده و دوستان و در و همسایه ، حق به جانب بودن ، اجرا گذاشتن مهریه و سوء استفاده از این اهرم ، توقع سالار و سرور بودن در زندگی مشترک ، انتظار این که مردان بی بته و بی خانواده باشند اما خانواده زن ......
خودمون رو کشتیم تا اون خونه و ماشین و زندگی رو درست کردیم و به روزهای خوش رسیدیم و پولدار شدیم ..شوهرم منو با تیپا انداخت بیرون و تا با خانومه جدیدش زندگی رویایی اش رو شروع کنه
عمر مردا معمولی تو ایران رو به کاهش هست به اندازه کافی خواهشا این طرح ها رو نذارین بجاش بذارین مردا ایران یکم مثل اروپاییا ازاد زندگی کنن تا کی باید مردا صبح وشب بدوند اخرشم زنه حال نکرد بذاره بره
30ساله ازدواج نکردم بقیه زندگیمم ازدواج نمیکنم راحت
اگر زنان به دنبال حقوق برابرهستن وادعای بزرگی ومساوات میکنن پس چرامهریه وجودداره مردها هم تساوی میخوان پس چرامهریه بدن.
هیچوقت نگید بیچاره سر همسر شانس نیاورد . خدا عقل و شعور به همه داده . هر کسی سر ازدواج اخلاق رو اولویت قرار نداد هر چی سرش اومده حقشه
زن‏ ‏بدبخت‏ ‏می‏ ‏شه‏ ‏چرا‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏وهمه
سلام همسر من ۲ ماه بعد از عقدم ازم خواست مهریمو ببخشم .منم این کارو کردم .نه طلا خریدم نه حتی یه مراسم کوچیک نه ماه عسل و نه یه خرید جزیی. یه خونه رهن کرد و من کلی جهزیه بردم.بعد از ۲۰ روز گفت پولتو بده من باهاش کار کنم چند وقت دیگه به اسم خودت خونه میخرم.همینکه پولو گرفت مجبورم کرد با تهدید با زندانی با اذیت که بریم و در خواست طلاق توافقی بدیم تا فقط پول خودمو پس بده
مشکل جایی است هی خانمها را سرکار میگزارند و مردها بیکارند زن که جیبش پر پول شد و هی با همکارا ی مرد بیشتر تو اداره خوش بود
بنده همسرم بخاطر پول بدون در نظر گرفتن اینده فرزندم تمام زندگیمو برد در صورتی که همه چیز داشتم .ورزشکار.قیافه .تیپ .افسوس همه زنا بخاطر پوله که همه رو بدبخت میکنند
چند سال پیش وقتی فهمیدم خانم تنوع طلبه و هنوزم با دوست پسرای سابقش حداقل ارتباط تلفنی داره
تمام این صحبتها به نوعی درسته ولی اداره یک زندگی در شرایط فعلی به لحاظ اقتصادی و فرهنگی کار خیلی مشکلیه توقع خانمها بالاست
با سلام دوستام من 3 ماه ازدواج کردم و بعد بروی چند تا پیامک بین من و خانومم باعث شد که پدر زنم اقدام به طلاق کند بعد دوماه دعوا پدر زنم پشیمان از گفته خود بود ولی چون خانومم قبح طلاق براش باز شده بود و باباش رو همه چی میدونست منجر به طلاق شد
!!!!!!!!!!!!!!!
ایمان جای خودش .وقتی ببینی که تو لونه ای زندانی شدی وهرروز ارزوی مرگ میکنی
بعد از 1 سال چه تضمینی به پاک بودن طرفین در جامعه ماست؟این در فرهنگ و جامعه ما مهمه
مشکل اصلی اینه پسرا زود زیر سرشون بلند میشه.و الکی بهونه میارن ما دوتا تفاهم اخلاقی نداریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام
من تمام نظرات را خواندم خواستم بگم که ماهواره مقصر نیست مقصر فرهنگ و شعور ما ادمهاست چرا ما از ماهواره نکات مثبت را نمی بینیم چرا ما فقط به سمت منفی گرایش داریم؟
من از جوانها خواهش می کنم که در وهله اول به فکر خودتان باشید نه به فکر خانواده هایتان اگر خوب باشد
خیانت زنان قول خورده توسط پسران هوس ران دلیل بیشتر جدایی هاست
خیانت زنان قول خورده توسط پسران هوس ران دلیل بیشتر جدایی هاست
عالی بود - ایمان یک نیروی قوی است که مشکلات را حل میکنه .
ایمان - عدالت و احترام متقابل
به جای اینکه فکر کنید کسی پشیمان میشه یا نه و یا اینکه علت چی بوده بهتره خودمون رت با شرایط جدید ایران وفق بدیم و یا جایی بریم که شرایط مورد نظر ما رو داره
منکه بعد پنج سال سر کردن با یه مرد معتاد و قول های مکرر ایشان برای ترک حالا تصمیم به جدایی دارم ان شاالله که بعد از طلاق جزء اون. ده درصد خواهم بود
فقط هم میخوام بچه ام رو بزرگ کنم تو سن 32 سالگی پیر شدم
من یکم حالت تهوع داشتم اونم از فشار های زندگی بو زنم طاقت نیوورد طلاق گرفت
میتوان بایادگیری اصول صحیح زندگی زناشویی ازدواج های ناموفق راتبدیل به پیوندهای موفق کرد.
من ب خاطر بی مسئولیتی شوهرم ک سر کار نمیره دارم طلاقمیگیرم
به نظر من براى يه ازدواج بدون دردسر و راحت و خوب بيايد بر اساس دين رفتار كنيم
کسی میتونه درباره ی طلاق حرف بزنه که خودش تجربشو داشته باشه اینقد راحت حرف نزنید
بنده خودم به خاطر نداشتن پول زیاد مجبور شدیم از هم جدا شویم
این درد بزرگی هم برای من و هم برای خانمم بود .جوانهای مجرد اگه پولدار نیستین ازدواج نکنین
من به اين آمار ٩٠در صدى به ديده ى شك ونا باورى كامل نگاه مى كنم چرا؟؟؟؟؟؟؟
زن وشوهری که از هم جدا شدند یک بار این مسیر رو طی کردند و این حریم گسیخته شده به نظرم دوباره برگشتن 80 درصد صحیح نیست.
چرا اين فكرو مي كنيد اتفاقا گاهي اوقات طلاق بهترين راهه براي كسي كه زنش زن زندگي نيست
جدا شدن از روی مغروریت و بچه بازی ..
اینها همه ریشه در انحرافات فرهنگی خانواده هاست و همچنین افسارگسیختگی زنان
???????
من زنم طلاق گرفته دوباره برگشته به نظر من قانون ما ایراد داره
اگر بحث اعتیاد و هرزگی اقایان را بذاریم کنار ریشه همه طلاقها دهن بینی و بی عقلی زنان است جالبه که اکثرشون هم بعد طلاق منزوی و بدبخت میشن ولی درس نمی گیرند
زن من بعد 1 ماه گفت طلاق ميخوام مهريشم گذاشت اجرا قابل توجه اون خانومي كه گفت خانوما همه راهها رو امتحان ميكنن بعد ميگن طلاق
همسر من با دخالتهای مادرش وتحریک مادرش ازم مهریه گرفت وجدا شد بعد از یک سال با اظهار پشیمانی برگشت
همسر من با دخالتهای مادرش وتحریک مادرش ازم مهریه گرفت وجدا شد بعد از یک سال با اظهار پشیمانی برگشت
خیانت و نمیشه درستش کرد
هرکسی بخواد زندگی کنه راهش رو پیدا میکنه و هر کسی هم نخواد زندگی کنه بهانش رو پیدا میکنه
به نظر من طرح خوبي است
من متاهلم شاغلم موقعی که ازدواج کردم بایه اقایی که موقعیتشون خیلی پایین از خودم ب ود بهرحال با همه شرایطشون مهریه کم ازدواج کردم همه حقوقم رو در زندگی براشون خرج کردم عوض تشکر مدام ایراد میگیره
چطور یک زن بعد از طلاق میتونه یک عشق دیگه پیدا کنه
کمتر عاقلی دوباره ی اشتباه را تجربه می کند.
قطعا دين دست مردا را باز گذاشته
اینقد زود قضاوت نکنید. برادر من در یکی از بهترین ارگانهای دولت استخدام هست و حقوقشم خیلی خوبه. بعد از مدتها با یه دختری سنتی عقد کرد. کلی برادرم بنده خدا هزینه کرد حالا خانوم می فرماید طلاق میخوام
من تو زندگيم سنگ تموم گذاشتم ولي همسرم خوشي زد زير دلش
به نظر بنده زندگی مشترک یعنی احترام متقابل و پذیرفتن تفاوت های طرف مقابل
دربین اقوام ما هر زنی که طلاق گرفته اصلا دوست نداره برگرده و احساس راحتی می کنه و می گه تازه به آرامش رسیده و کاش زودتر طلاق می گرفته
من همسرم عاشق شخصی تو نت شد ..بچه و مهریه رو بخاطرش بخشید ...منم طلاقش دادم....مطمئنم نتونه باهاش ازدواج کنه پشیمون میشه....
به خدا قسم هر کاری کردم زنم برگرده فقط پاش و تو یه کفش کرد گفت طلاق انقد دروغ پشت سر من گفتند که هیچ کس حاضر نبود واسم کاری کنه ولی وقتی میرفتم با اطرافیان صحبت میکردم که باهاش صحبت کنن باورشون نمیشد
به خدا قسم هر کاری کردم زنم برگرده فقط پاش و تو یه کفش کرد گفت طلاق انقد دروغ پشت سر من گفتند که هیچ کس حاضر نبود واسم کاری کنه
به خدا قسم هر کاری کردم زنم برگرده فقط پاش و تو یه کفش کرد
همسرم از من طلاق گرفت با اینکه همدیگرو خیلی دوست داشتیم ولی هرگز قبول نکرد برگرده مطمئنم الان پشیمون هست
خدایش خیلی از خانم ها با دیدن و خوندن این فیلمها و رمانها داخل خیالات سیر میکنند
خدایش خیلی از خانم ها با دیدن و خوندن این فیلمها و رمانها داخل خیالات سیر میکنند
زن من طلاق گرفت و داروندارمو برد
ططلاق رفتم اما شوهرم بشیمون شد جون تعریف نباشه عای بودم ولی او بد خلق...زگی ام خیی خراب شد دعام کنید
چقدزندگی سخته
کاش طلاق نبود
اين خر نشد يه خر ديكه پالن ميزاريم
باسلام....زن ها بعد ازاينکه کار پيدا ميکنن فکر ميکنن با همان حقوق ميشه مستقل بود،ولي اينطور نيست، يک مرد تلاش خودش رو ميکنه زندگيشو رو پا نگه داره با مديريت وصرفه جويي ولي يک زن رشد خانواده شو با چشم هم چشمي به خاک سياه ميشونه،،،،،،
البته یه سری از طلاقها بخاطر خوشی بیش از حد زن است
به نظرمن مشکل اصلی خانواده زن هستند
همه طلاق گرفتند
من با یه خانم مطلقه اشنا شدم و بعد نامزد کردیم که میگفت شوهر اولش معتاد بوده بعد از اشنا کردنش با خانواده و کمک کردن برای رفتن به دانشگاه هنر اول با استاد ادبیات متاهل و دارای دو بچه بهم خیانت کرد و الان هم با یه پسر کوچکتر از خودش رابطه داره به همین راحتی
باید برگردیم به صدر اسلام . که مهریه شاخ نبات بود و قران و یا مقدار کمی پول چون اگر به مبالغی بالاتر ا. این فکر کنیم یعنی کاسبی برای زنان و دراز شدن زبان زنان
باید برگردیم به صدر اسلام .
مقصر طلاق خانوم ها هستن و توقعات بیجایشان روز خواستگاری میگن ما هیچیز نمیخوایم ولی تا عقد کردن همه چیز میخوان
من ٥ ماهه جدا شدم با وجود دو فرزند دختر كه حضانتشان را به زنم دادم وماشين و وسايل خانه مان را كه عمرى براى خريدشان زحمت كشيده بودم را بجاى مهر به زنم دادم ماهانه ٦٠٠ هزارتومان هم نفقه ميدهم خانه شخصى دارم و پدر زنم معتاد وبيكار است زنم بى دليل قهر كرد ورفت بعد ٣ ماه رفت مهرشو اجرا گذاشت تا با اين توافق جدا شديم الان سر كار ميره وصبح تا شب خونه نيست نميدونم اينده بچه هام كه دخترند چى ميشه
بنده ٥ ماهه كه جدا شدم يعنى زنم خواستار طلاق بود مشكل خاصى نداشتيم البته بى مشكل هم نبوديم من با وجود دو فرزند دختر و١٠ سال زندگى مشترك خيلى زندگيمان وهمسرم وفرزندانم را دوست داشتم وابراز عشق زياد ميكردم ولى همسرن خيلى سرد مزاج وبى محبت بود الان هم صبح تاشب سر كاره با در امد كم من حال وروز خوبى ندارم و بارها ازش خواستم كه برگرده اخر هفته بچه هامو ميارم پيش خودم بيچاره ها خيلى عصبى شدن از خدا ميخام يا به من صبر بده وبچه هام عاقبت بخير بشن
طلاق به خاطر الودگی هواست و شلوغی خیابونا و خشکی رودخانه ها و ابهای زیر زمینی .اگه به طبیعت توجه میشد وحقوق حیوانات پایمال نمیشد امروزه اینقدر شاهد طلاق نبودیم.
به نظر من جامعه ما متاسفانه داره روبه قهقراو افسارگسیختگی میره و چون در حال حاضر به هزاران دلیل پسرها نمیتوانند برای خود همسر اختیار کنند و به خاطر اینکه نیاز های جنسی خودشان را برطرف نمایند ‌رجوع به دوست یابی های خیابانی و یا اینترنتی که عمده آنها را در شبکه های مجازی می‌توان یافت می‌کنندواز طرف دیگر خانواده ها به خاطر نبود پول و نداشتن رفاه جزیی ،مرد خانواده مجبور به سخت کار کردن از صبح تا بوق سگ می‌شود و وقتی از سرکار برمیگردد با اون قیافه خسته و فکر فردا که چه میشود دیگر توانی برای خوش وبش کردن با زن و بچه را ندارد و زنی که از صبح توی خونه به امید اینکه شب شوهرش به خانه میآید ومیتواند ساعتی با او به برطرف کردن نیازهای عاطفی و ...بپردازد، وقتی آن جسم خسته و بی روح همسرش را میبیندنا امید میشود و کم کم به فکر تخلیه نیاز هایش در جایی به جز خانه و با کسی به جز همسر قانونی وخسته از کار همیشگی میشود (وبه خاطر اینکه عقاید دینی و مذهبی ما در جامعه دچار سستی و کرختی گردیده که آن هم به دلیل نبود رفاه اچتماعی و فقر حداکثری جامعه ما میباشد )زن خانواده دچار لغزش میشود و بعد از مدتی وقتی میبیند بدون شوهرش راحت تر است فیلش یاد هندوستان واقدام برای طلاق میکند اما فکر این را نمیکنند که این لذت های نفسانی زود گذر است بعد از مدتی میبینند که کانون زندگی را با چه قیمت ناچیزی به حراج داده اند پشیمان میشوند ولی افسوس که پشیمانی دیگر سودی برای آنها ندارد/عزیزان طلاق در جامعه ما ریشه درفقر و بیکاری ‌وعدم فرهنگ زندگی ونداشتن اعتقادات دینی ومذهبی است وفاصله طبقاتی خیلی زیاد مزید علت شده وخدا میداند که خانواده واجتماع ما کجا می‌رسد.پس نباید دست روی دست بگذاریم و‌برای نابودی خومان به تماشا بنشینیم بایستی در این زمینه فرهنگ سازی کنیم هرکس هرکاری که از دستش بر می آید انجام دهد ،اگر ما بدانیم که راهی را که میرویم به ناکجا و قهقرا میرسد مسلمأ نخواهیم رفت .من امید دارم که اگر همه دست بدست همدیگر بگذاریم وریشه دینی مذهبی را تقویت کنیم ودر رابطه با خطرات بلای خانمان سوز طلاق فرهنگ سازی کنیم از این بلا هم مثل بلایای دیگر به سلامت خواهیم گذشت.انشاالله
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار