بازدید 17249
۶

ابهام عجیب قطع درختان آرامگاه باباطاهر

چندی پیش خبری منتشر شد، مبنی بر اینکه بیش از سی اصله درخت کهنسال در آرامگاه باباطاهر شبانه بریده شدند؛ تصاویر منتشر شده نیز حکایت از صحت خبر داشته و برش بی رحمانه و سوزاندن کنده‌های بر جای مانده از این عمل زشت را نشان می‌دهند ولی ...
کد خبر: ۳۵۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶ 09 November 2013
چندی پیش خبری منتشر شد، مبنی بر اینکه شبانه بیش از سی اصله درخت کهنسال در آرامگاه باباطاهر بریده شده است؛ خبری که تصاویر منتشر شده، مهر تاییدی بر آن است ولی هنوز هیچ مسئولی زیربار تایید آن نمی‌‎رود، چه برسد مسئولیت آن را بپذیرد!

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری میراث فرهنگی، رییس سازمان میراث فرهنگی درباره این خبر گفت: حتی یک درخت از اطراف این محوطه قطع نشده! و اگر این اتفاق افتاده باشد، این مسئله ربطی به سازمان میراث فرهنگی ندارد.

این در حالی است که مدیرعامل وقت پارک‌ها و فضای سبز شهرداری همدان نیز در این باره گفته است: محوطه اصلی آرامگاه باباطاهر در حوزه اختیارات سازمان میراث فرهنگی است و چون حصارکشی شده، ما حق ورود نداریم؛ نه تنها نمی‌توانیم کاری انجام دهیم، بلکه حق ورود هم نداریم اما از آنجا که حفظ فضای سبز در شهر وظیفه ماست، پیگیر خواهیم شد، چون هزینه ایجاد فضا از بودجه مردم است.

با عنایت به توضیحات سازمان میراث فرهنگی و شهرداری همدان، ظاهراً تنها می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که خصومت شخصی با بابا طاهر موجب بروز این رویداد شده است!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۶
امروز درختا رو قطع می کنن فردا بیدار میشی میبینی مقبره نیست...
حالا یک بدبختی بخواد یک درخت خشک شده یا آفت زده یا با مکان نامناسب را قطع کند پدرش را درمیاورند!
کجای همدانه؟ اشتباه نشده ! خوب درختی که پای دیوار باشه رو باید چکارش کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
نکته اینجاس که درخت پای دیوار نبوده. دیوارو پای درخت ساختن و بعد درخت رو قطع کردن. واقعا اگه دلیل منطقی نداشته باشن واسه قطع کردن کارشون اصلا قابل قبول نیست.
آیا انها هم داشتند روی خودرو می افتاند؟! هر بهانه ای برای نابودی محیط زیست در ایران کافی است.
دو نفر را اعدام کنید تا درختان دیگر بریده نشوند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی