بازدید 166681

دادستان زابل ترور شد +تصاویر

مهاجمان پس از متوقف کردن خودروی دادستان مقابل بیمارستان «امیرالمومنین(ع)» زابل، آنها را توسط اسلحه کلاشنیکف به رگبار گلوله بسته و به شهادت رساندند‬.
کد خبر: ۳۵۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۴ 06 November 2013
دادستان شهر زابل، صبح امروز در مسیر رفتن به محل کار مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش «تابناک»، حوالی ساعت 7:30 دقیقه تا هشت صبح امروز، «موسی نوری قلعه‌نو»، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل و راننده اداری وی صبح امروز در مسیر منزل تا محل کار، توسط مهاجمان ناشناس ترور شدند.


دادستان زابل ترور شد

بر اساس این گزارش، مهاجمان پس از متوقف کردن خودروی دادستان مقابل بیمارستان «امیرالمومنین(ع)» زابل، آنها را توسط اسلحه کلاشنیکف به رگبار گلوله بسته و به شهادت رساندند‬.

حجت الاسلام حمیدی، رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر به فارس گفت: حدود یک ساعت قبل دادستان شهر زابل هدف ترور عده‌ای افراد ناشناس قرار گرفت و متأسفانه در این حادثه تروریستی، دادستان و راننده شخصی وی به فیض شهادت نائل آمدند.

نیروی‌های انتظامی و امنیتی بلافاصله بررسی و تحقیقات لازم در این زمینه را آغاز کردند.


سید باقر حسینی، نماینده مردم سیستان در مجلس با اعلام این خبر که هم اکنون جلسه شورای تامین زابل در فرمانداری این شهرستان در حال برگزاری است، گفت: هویت راننده شخصی دادستان زابل که به همراه وی مورد هدف گلوله قرار گرفته و به شهادت رسیده، مهدی مرعی گزارش شده است.

رئیس شورای تامین: عاملان سوءقصد، گروه‌های تروریستی نبوده‌اند

هوشنگ ناظری، فرماندار زابل پس از اتمام جلسه شورای تامین، به فارس گفت: عاملان جنایت شهادت دادستان زابل هر چه زودتر شناسایی و دستگیر و با این افراد به شدت برخورد می‌شود.

وی افزود: امروز برنامه‌ریزی شد طی چندروز آینده آخرین پرونده‌هایی که شهید نوری دنبال کرده و روی آنها حساس بوده‌اند را جمع‌آوری و اقدامات تکمیلی را برای شناسایی عوامل این حادثه انجام دهیم. وی طی هفته گذشته بر روی چند پرونده سرقت مسلحانه حساس شده و نتایج خوبی هم در این زمینه کسب کرده بودند.

رئیس شورای تامین زابل در پایان با تاکید بر اینکه شهادت نوری کار هیچ گروهکی نیست، گفت: این شهید برخوردهایی را با عوامل و سارقان داشته‌ که ثمرات بسیار خوبی هم در منطقه به دنبال آورده است؛ شهادت دادستان زابل به هیچ گروهکی منتسب نبوده و تنها بر اثر اجرای عدالت ایشان در اجرای قانون بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار