بازدید 5495

عامل جنايت مسلحانه: همدستانم به خارج کشور گريخته اند

کد خبر: ۳۵۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۹ 04 November 2013
موتور سوار ۲۵ساله اي که با اسکورت سرنشينان يک خودروي ۲۰۶، دست به جنايت مسلحانه در مشهد زده بود، در آخرين جلسه بازپرسي خود، ضمن اعتراف صريح به قتل مدعي شد به خاطر مسائل اخلاقي به مشهد آمدم و مرد ۳۰ساله را به ضرب گلوله کشتم!

به گزارش خراسان، متهم به جنايت مسلحانه که به اتهام مباشرت در قتل مسلحانه و حمل و نگهداري سلاح در شعبه ۸۰۹ مجتمع قضايي شهيدقدوسي مورد بازجويي قرار گرفته بود، به قاضي اسماعيل شاکر گفت: ارتکاب به جنايت را قبول دارم من به خاطر يکسري مسائل اخلاقي که در جريان آن قرار گرفته بودم، از زاهدان به مشهد آمدم و با ۴نفر از دوستانم به سراغ مرد ۳۰ساله رفتيم. البته دوستانم که به خارج از کشور گريخته اند مرا با خودروي ۲۰۶ اسکورت مي کردند که اگر در جريان قتل موتورسيکلت خراب شد بتوانند مرا از محل فراري بدهند.

متهم ادامه داد: وقتي وارد مغازه سبزي فروشي آن جوان شدم تنها يک گلوله به سر او شليک کردم و سپس متواري شديم.

وي درباره چگونگي وقوع جنايت نيز گفت: من از بستگان پري (يکي از متهمان) هستم. وقتي او و همسرش ماجراي خواستگاري سبزي فروش را با من در ميان گذاشتند، به همراه آنان و دامادشان به مشهد آمديم و اتاقي را در يک هتل اجاره کرديم. آن شب نقشه قتل را طرح کرديم و سپس با تهيه يک اسلحه به همراه دوستانم به خيابان حر (محل جنايت) رفتيم و مرد ۳۰ساله را من با گلوله کشتم! پس از آن نيز اسلحه را به يکي از بستگانم سپردم و موتورسيکلت را نيز تکه تکه کرديم و با خودرو به زابل انتقال داديم.

«م» همسر پري نيز در اعترافات خود گفت: من با «ع.م» (مقتول) خصومتي نداشتم. ۸سال است که با پري ازدواج کرده ام و در اين مدت نيز مقتول را نديده بودم تا اين که يک شب همسرم به من گفت، پدر «ع.م» ۲۵۰هزارتومان از من طلبکار است برويد و به او پول بدهيد.

او همچنين درباره بدهکاري اش به من گفت: چند سال قبل از ازدواجمان من تصادف کردم و پدر «ع.م» اين مبلغ را به من داد. آن روز هم با خودروي زانتيا که متعلق به خودم است به خانه پدر «ع.م» رفتيم و پول را داديم.

بعد از چند روز همسرم گفت براي انجام کارهاي خياطي به تاجرآباد مي روم که او به همراه پسرش که نتيجه ازدواج قبلي اوست رفتند اما وقتي من در خياطي به دنبال آن ها رفتم ديدم آن جا نيستند. پس از آن همسرم را در نزديکي منزل پدر «ع.م» ديدم و او را به منزل رساندم.

 پري متهم ديگر نيز گفت: ۱۰سال قبل با «ع.م» همسايه بوديم آن زمان شوهرم فوت کرده بود و من مي خواستم با «ع.م» ازدواج کنم که قسمت نشد بعد من تصادف کردم و منزل «ع.م» بودم او ۲۰۰هزار تومان از پدرش قرض گرفت و به من داد اما پس از آن که دوباره ازدواج کردم همسرم به من تهمت مي زد که با او تماس گرفتي و چرا حالا به فکر دادن قرض افتادي؟ او به همين خاطر ۸ماه است که مرا کتک مي زند.

اين گزارش حاکي است: در پي اعترافات متهمان، اين پرونده جنايي به شعبه اظهارنظر مجتمع قضايي شهيدقدوسي ارسال شد. قاضي شعبه اظهارنظر نيز پس از مطالعه دقيق پرونده، کيفرخواست متهمان دستگير شده را صادر کرد تا آنان به زودي پاي ميز محاکمه بنشينند. اين در حالي است که پرونده جنايت مذکور براي رسيدگي به اتهامات متهمان فراري همچنان مفتوح است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی