بازدید 32447

تشییع پیکر شهدای ترور سراوان در مشهد

پیکرهای مطهر چهار مرزبان شهید نیروی انتظامی که طی درگیری با اشرار در سراوان به شهادت رسیدند، روز دوشنبه در میان غم و اندوه وصف ناپذیر خانواده های شهدا در مشهد تشییع شد.
کد خبر: ۳۵۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹ 28 October 2013
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۵
انتشار یافته: ۲۵
برای شادی روح شهدای عزیر صلوات
خداوند رحمتشان كند لعنت بر اشرار مزدور
امان از دل مادر ...
خدایا هرچه سریعتر تقاص این عزیزان زیبارو را از قاتلین زشتشان بگیر.
روحشان شاد.تاکی باید شاهد جنایت وهابی ها در ایران باشیم؟ چرا اقدام قاطع صورت نمیگیرد؟؟
شمارابه خدا انتقام این شهدا را ازآن کثافت ها بگیرید.
این شهیدان عند ربهم یرزقونند! اما...

اما دلها بسوزه برای خانواده هاشون!
خدا بهشون صبر بده!
درورد بر جان نثاران وطن روحشان شاد باد
خداوند به خانواده های آنان صبر واجربدهد
مرزبان هميشه تقدس مردمى داشته ودارد .جايشان خالى . صبر وعزت براى خوانواده هاى داغدار اين غيور مردان سرزمين را از درگاه خداوند منان داريم .ملت ايران را در غم خود شريك بدانيد .
خدا رحمتشون کنه امیدوارم مسئولین اهمیت بدن و پیگیری کنن جگر گوشهای مردم از دست رفتن.
لعنت خدا به وهابیون و سگ های دسپرورده شان !
با سلام
بسم رب الشهدا و الصدیقین
به نظر من با توجه به شرایط ویژه در استان سیستان و بلوچستان باید از ارسال نیروهای وظیفه که کاملا بی تجربه و آموزش ندیده میباشند به این مناطق خودداری کرد. با توجه به توانایی نیروهای اطلاعاتی کشورمون مطمئن هستم که انتقام خون شهدای عزیزمان گرفته خواهد شد. ان شاء الله
لبیک یا حسین
از قطره قطره خون جوانان وطن لاله دمیده...
امیدوارم جوانان ما دنباله رو راه شهدا باشند.
به عنوان یه مادر به مادران داغدار این جوونهای پرپر شده تسلیت میگم امیدوارم خدا انتقام خون این جوونهای بی گناه رو ازاون از خدا بیخبران بگیره
اعدام و بس برای جانیان
خدا لعنت كنه تروريست هاى جلاد رو...چقدر كم سن و سال و جوون...منم يه مادرم,الهى كه بهترين جاى بهشت منزلتون باشه،نمى تونم جلوى اشك هام رو بگيرم،خدا به مادراتون به پدراتون صبر و آرامش بده...خدا لعنت كنه اون حيواناتى كه شما رو پرپر كردن...به كدامين گناه؟...
انشاءالله که خداوند قادر متعال روح تک تک این سربازان شهید را غریق رحمت و مغفرت نماید و به خانواده های آنان صبر و اجر عنایت فرماید. ضمنا جا دارد که مسئولین محترم نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در مرزهای کشور نقاط ضعف موجود را بررسی نموده و در تجهیز مرزداران غیور به وسایل و ادوات لازم و بخصوص آموزشهای لازم اهتمام بیشتری بکار برند تا در آینده شاهد این حوادث دردناک نباشیم. خداوند انشاءالله با عنایت خاصه خود کشور مارا از شر عوامل جنایتکار این حادثه غمبار حفاظت نماید و قاتلین این شهدای دین و وطن را در دنیا و آخرت رسوا و مجازات نماید.
مجلس از وزير كشور و استاندار سيستان و فرمانده نيروي انتظامي توضيح بخواهد.اين كه منطقي نيست يك گروه معاند حقير و مزدور بتواند به فرزندان و ملت غيور وشهروندان نظام مقتدر جمهوري اسلامي ايران به اين صورت و به تكرار زخم وضربه اي وارد كند.شهادت براي ملت ما سعادت محسوب مي شود اما مصيبت خانواده ها سخت است.لطفا ببينيد چرا اقدام براي پشتيباني و اصلا پيشگيري انجام نشده است؟؟؟
خدایا به حق امیرالمومنین عاملان این جنایت رو بخصوص عوامل وهابی و سلفی که با پول عریستان و دیگر کشورهای عرب مرتجع تغذیه میشوند به سزای عملشان برسان
خدایا تو خود می‌دانی که با چه زحمتی در این مشکلات عدیده دسته گلهایمان را بزرگ می‌کنیم. اما چند از خدا بی‌خبر به آنها رحم نمی‌کنند. این عزیزان به جرم چه گناهی این گونه پر پر شدند؟ خدایا از آنها نگذر.
فقط انتقام تا شرف و عزت و غیرت و استقلالمون زیر سوال نرفته
از دولت بخصوص وزارت اطلاعات و همچنین سپاه پاسداران میخواهیم گروه صلاح الدین فاروقی نامرد را کاملا از بین ببرند.
در تعجبیم که این خودفروختگان خائن به میهن با دیدن قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در غافلگیری عبدالمالک ریگی ملعون، چگونه جرات چنین جسارتهایی را به خود میدهند.
خدایا
خدایا
خیلی سخته
انا لله و انا الیه راجعون

خون مظلوم بی جواب نمی مونه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی