بازدید 6289

برتری چلسی برابر منچستر سیتی

شاگردان آقای خاص فاتح دوئل آبی‌های لندن و منچستر
کد خبر: ۳۵۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۳ 27 October 2013
هفته نهم از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با پیروزی خانگی تیم چلسی برابر منچستر سیتی در ورزشگاه استمفوردبریج پیگیری شد.

به گزارش تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس، یکشنبه شب شب 3 دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آنها، تیم‌های چلسی و منچسترسیتی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف هم رفتند و این بازی را چلسی میزبان با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند. در این بازی،‌گل نخست را آندره شورله، هافبک آلمانی چلسی در دقیقه 33 با پاسی از فرناندو تورس برای تیم میزبان به ثمر رساند. سرخیو آگرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی اما در دقیقه  49 با پاس سمیر نصری زد، هرچند فرناندو تورس در آخرین دقیقه بازی گل دوم آبی‌های لندن را به ثمر رساند تا 3 امتیاز را برای شاگردان ژوزه مورینیو به ارمغان بیاورد.با این نتیجه چلسی به رده دوم جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد و منچستر سیتی را به رده هفتم فرستاد.

در دیگر بازی مهم امشب، تاتنهام در خانه خود، ورزشگاه وایت هارت لین شهر لندن، با یک گل از سد هال سیتی گذشت. تک گل این دیدار را روبرتو سولدادو در دقیقه 80 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا سفیدپوشان لندن 19 امتیازی شده و به رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کنند.

در سایر بازی‌های امشب جدال تیم‌‌های سوانزی و وستهام که در آن سوانزی تیم میزبان بود، با تساوی بدون گل به پایان رسید. پیش از این دیدارها نیز ساندرلند در خانه به مصاف نیوکاسل رفته بود و موفق شده بود این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس آرسنال با 22 امتیاز صدرنشین است، چلسی که با پیروزی خود برابر من‌سیتی 20 امتیازی شد در رده دوم قرار دارد و لیورپول با همین تعداد امتیاز اما به خاطر تفاضل گل کمتر در پله سوم ایستاده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل