بازدید 5067

محاكمه چوبدار دره پونك به اتهام قتل مرد معتاد

کد خبر: ۳۵۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۱ 27 October 2013
مرد چوبدار كه قاچاقچيان را از حضور پليس در دره پونك با خبر مي‌كرد به اتهام قتل فرد معتادي پاي ميز محاكمه قرار گرفت.

به گزارش ابتکار،در اين پرونده هادي 23‌ساله، متهم به قتل محمد است. جسد محمد 20 ارديبهشت سال 88 در دره پونك كشف شد كه پزشكي قانوني علت مرگ او را اصابت جسم سخت به سرش اعلام كرد.

در ادامه مشخص شد مقتول براي تهيه موادمخدر به دره پونك مي‌آمد كه در اين محل مدتي بود با چند نفر از قاچاقچيان اختلاف پيدا كرده بود. در ادامه تحقيقات مرد سابقه‌داري به نام هادي شناسايي و تحت بازجويي قرار گرفت كه در تمام مراحل بازجويي منكر اتهام قتل شد. بازپرس پرونده نيز با توجه به دلايل موجود عليه هادي، براي او كيفرخواست صادر كرد و پرونده براي محاكمه به شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد.

صبح روز شنبه متهم به قتل به رياست قاضي عزيزمحمدي پاي ميز محاكمه قرار گرفت و پس از قرائت متن كيفرخواست رييس دادگاه با تفهيم اتهام به هادي از او خواست به دفاع از خود بپردازد.

 هادي با رد اتهامش، گفت: من در دره پونك چوبدار بودم يعني بالاي دره مي‌ايستادم و به معتادان اجازه مي‌دادم براي تهيه مواد به پايين دره بروند و اگر ماموري را در آن محل مي‌ديدم به قاچاقچيان خبر مي‌دادم. يك روز از يك افغاني گوشي تلفن همراهي گرفتم كه بعد مشخص شد سرقتي است؛ پس از آن دستگير شدم. 45 روز مانده بود كه از ندامتگاه آزاد شوم كه ماموران سراغم آمده و مرا به اداره آگاهي بردند.

در آنجا متوجه شدم مرا به اتهام قتل محمد دستگير كرده‌اند اما من هيچ‌وقت مرتكب قتلش نشدم. پس از آخرين دفاعيات متهم و وكيل مدافعش، قضات دادگاه براي صدور حكم وارد شور شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی