بازدید 3526

دزد سابقه دار با شليک گلوله پليس زمين گير شد

کد خبر: ۳۵۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۹ 27 October 2013
دزد ۲۳ ساله اي در مشهد هنگام تعقيب و گريز پليس، با شليک گلوله مجروح و دستگير شد.

به گزارش خراسان، در پي اعلام چندين فقره سرقت خودروهاي سواري در حوزه استحفاظي کلانتري سناباد مشهد، گروه ويژه اي از ماموران به دستور فرمانده کلانتري، طرح هاي ويژه اي را براي به دام انداختن سارقان به مرحله اجرا گذاشتند.

ماموران انتظامي با انجام گشت هاي شبانه و در پوشش هاي غيرمحسوس، مناطقي را که احتمال ارتکاب جرم در آن ها وجود داشت زير نظر گرفتند تا اين که ساعت ۵ صبح روز جمعه، ماموران هنگام انجام وظيفه در خيابان منوچهري ۵،۳ جوان که در حال سرقت يک دستگاه پرايد بودند را مشاهده کردند و به آن ها نزديک شدند. در همين حال سارقان با مشاهده ماموران پليس، سوار يک خودرو پرايد شدند و از محل گريختند.

اين گزارش حاکي است: دزدان حرفه اي به فرمان هاي مکرر «ايست» پليس هم توجه نکردند و همچنان به فرار خود ادامه دادند تا اين که آن ها با به کارگيري قانون حمل سلاح، چند تير هوايي شليک کردند ولي باز هم دزدان براي فرار از چنگ ماموران به سمت شهرک ايثارگران گريختند.

 ماموران انتظامي نيز به ناچار خودروي سارقان را مورد هدف قرار دادند که با اصابت گلوله به لاستيک ها، خودروي پرايد متوقف شد و ماموران انتظامي، جوان ۲۳ ساله اي را که از ناحيه کمر و با شليک گلوله مجروح شده بود دستگير کردند.

مجروح اين حادثه در حالي به بيمارستان امدادي مشهد منتقل شد که همدستان وي موفق به فرار شدند. جوان مجروح که داراي سوابق کيفري نيز مي باشد در بازجويي هاي اوليه عنوان کرد: براي سرقت به خيابان منوچهري آمده بوديم اما من فريب دوستانم را خوردم. تلاش پليس براي دستگيري متهمان فراري اين پرونده همچنان ادامه دارد.

در همين حال پايگاه اطلاع رساني پليس خراسان رضوي نيز اعلام کرد: متهم دستگير شده عنوان کرده است يکي از همدستان فراري اش نيز با شليک گلوله پليس مجروح شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد
وب گردی