بازدید 3899

انهدام باند سارقان زورگير در كرج

کد خبر: ۳۵۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱ 23 October 2013
فرمانده انتظامي شهرستان كرج از انهدام بزرگ‌ترين باند سرقت و زورگيري و دستگيري 20 نفر از اعضاي اين باند طي عمليات پليسي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش اعتماد، سرهنگ «سيدحسين سيدحقيقي» با اعلام جزييات انهدام و دستگيري اعضاي باند سرقت و زورگيري در اين شهرستان گفت: در پي تماس تلفني يكي از شهروندان با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر باز كردن مشكوك درب خودرو پژويي در نزديكي منزل وي توسط سرنشينان يكدستگاه خودرو پرايد پيگيري موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت. ف

رمانده انتظامي شهرستان كرج گفت: ماموران ويژه گشت كلانتري 31 كوي كارمندان جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند، اما سارقان كه گويي از موضوعي احساس خطر كرده يا از سرقت خودرو منصرف شده باشند درب خودرو را به صورت نيمه باز رها كرده و از محل متواري شده بودند.

سرهنگ سيد حقيقي افزود: ماموران با استفاده از شماره پلاك خودرو سارقان كه توسط تماس‌گيرنده يادداشت شده بود بلافاصله با گشت‌زني در محل و خيابان‌هاي اطراف در كمتر از چندين ساعت موفق شدند خودروي سارقان را درجلوي درب خانه‌يي در منطقه باغستان شناسايي كنند.

وي در ادامه گفت: با احضار مالك خودرو به كلانتري، وي در بازجويي‌هاي ماموران اذعان داشت كه خودرو در اختيار پسرش بوده و او نيز خودرو را در اختيار دو نفر از دوستانش قرار داده است و از سرقت خودرو هيچ اطلاعي ندارد.

سرهنگ سيد حقيقي اظهار داشت: ماموران با مراجعه به بانك اطلاعاتي سارقان و راهنمايي‌هاي مالك خودرو ردپاي دو نفر سارق اين پرونده را كه به دليل ارتكاب جرايم مختلف داراي سابقه كيفري بوده و اخيرا نيز از زندان آزاد شده بودند در محمد شهر كرج شناسايي كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی