بازدید 9251

اختلاف 2 متهم به تجاوز، گره پرونده را گشود

کد خبر: ۳۵۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱ 23 October 2013
مکالمه دو مرد جوان در بازداشتگاه و مقابل جوانی که متهم پرونده دیگری بود، اتهامی را که آنها بارها مقابل بازپرس انکار کرده بودند ثابت کرد.

به گزارش شرق، یک‌ماه قبل دختری دانشجو به نام سحر به ماموران پلیس خبر داد از سوی دو جوان مورد سرقت قرار گرفته‌ است.

این دختر در گزارش اولی که به ماموران داد گفت: حدود ساعت هشت شب بود که سوار پرایدی در میدان آزادی شدم. خودرو مسافر داشت و راننده مرا هم به مقصد آریاشهر سوار کرد. کمی که جلوتر رفتیم دو مردی که روی صندلی عقب نشسته‌ بودند به مقصدشان رسیدند و پیاده‌ شدند. راننده و مردی که جلو نشسته‌ بود، درها را قفل کردند و به خیابان خلوتی رفتند و دارایی من را سرقت کردند.

دختر شاکی گفت: سارقان مرا به سمت ورزشگاه آزادی بردند و مقابل ورزشگاه در تاریکی با تهدید چاقو مورد آزار قرار دادند. هرچند در ابتدا این دختر مدعی‌ شد تعرضی صورت نگرفته اما بعد از مدتی گفت: سارقان من را مورد آزار جنسی هم قرار دادند و تهدید کردند در این‌باره به پلیس چیزی نگویم. بعد هم دوباره مرا به میدان آزادی بردند و در آنجا رهایم کردند.

دختر جوان به پزشکی‌قانونی معرفی شد و متخصصان گزارش کردند او مورد آزار قرار گرفته‌ است.

بنابراین تحقیقات برای پیداکردن دو جوان پرایدسوار آغاز شد. وقتی تلفن همراه این دختر که از سوی دو مرد پرایدسوار سرقت شده‌ بود مورد ردیابی قرار گرفت، محل زندگی یکی از این دو جوان شناسایی و با بازداشت او همدستش نیز دستگیر شد.

دو متهم به دادسرا منتقل شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند. آنها اتهام سرقت را قبول کردند و گفتند: ما هر دو مسافرکش هستیم و چون دوست قدیمی هم بودیم آن روز باهم بودیم، وقتی دیدیم دختر جوان تنهاست و نمی‌تواند مقاومت کند او را مقابل ورزشگاه آزادی با تهدید چاقو مورد سرقت قرار دادیم. متهمان نپذیرفتند شاکی را مورد آزار جنسی قرار داده‌اند.

در حالی‌که دو متهم همچنان منکر این جرم بودند و تعرض را به شخص دیگری نسبت می‌دادند، به بازداشتگاه منتقل شدند تا تحقیقات در وقت دیگری از آنها ادامه پیدا کند. روز بعد یکی از متهمان که به اتهام سرقت بازداشت و برای بازجویی نزد بازپرس برده‌ شده ‌بود، به بازپرس گفت اطلاعاتی درمورد پرونده تجاوز دارد که می‌تواند رازهایی از این پرونده را فاش کند.

او گفت: در بازداشتگاه دو متهم با هم دعوا کردند. یکی از آنها که پیمان نام ‌دارد گفت: من اول به دختر تجاوز کردم و پزشکی‌قانونی نمی‌تواند در آزمایشاتش متوجه شود من تجاوز کردم اما تو بعد از من این کار را انجام دادی بنابراین درمورد تو تایید می‌شود.

این متهم گفت: آنها حین درگیری‌های لفظی جزییات این تجاوز را توضیح دادند. وقتی متهم این اطلاعات را به بازپرس داد، دو جوان یک‌بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفتند آنها وقتی متوجه ‌شدند بازپرس اطلاعات دقیقی از ماجرا دارد مجبور به اعتراف شدند و گفتند: اول قصد تجاوز به دختر جوان را نداشتیم و فقط می‌خواستیم اموال او را سرقت کنیم. بعد از اینکه انگشتر، تلفن‌همراه و پولی را که همراهش بود، برداشتیم وسوسه شدیم او را مورد تجاوز هم قرار بدهیم. مکانی که برای سرقت رفته‌ بودیم خیلی خلوت بود و می‌دانستیم که هرچه تلاش کند نمی‌تواند خودش را نجات دهد.

دو متهم درباره جزییات تعرض به دختر جوان گفتند: ما هیچ‌کدام اهل سرقت نبودیم و تاریکی شب و تنهایی این دختر ما را وسوسه کرد. این دختر هم خیلی ترسیده‌ بود ما او را به قسمتی از اطراف ورزشگاه آزادی برده‌ بودیم که درخت زیاد بود و او نمی‌توانست حتی فرار کند. چون خیلی هم ترسیده بود بنابراین در برابر ما مقاومت هم نکرد.

با تکمیل تحقیقات اولیه کیفرخواست علیه دو متهم درخصوص سرقت به عنف و آدم‌ربایی که انجام داده‌ بودند صادر شد و پرونده در این خصوص با کیفرخواست و درخصوص اتهام تجاوز به‌صورت مستقیم به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌ شد. 

به این ترتیب متهمان در دادگاه کیفری‌ استان تهران مورد بازجویی قرار گرفتند. ابتدا دختر دانشجو که 22ساله است در برابر قضات شعبه 77 قرار گرفت و یک‌بار دیگر جزییات را توضیح داد او گفت: اگر دو مرد دیگر سوار پراید نبودند من هم سوار نمی‌شدم اما همه‌چیز نشان می‌داد آنها مسافرکش هستند.

دو نفر دیگر میان راه پیاده‌ شدند وقتی که من و دو متهم تنها شدیم آنها در را قفل کردند و بعد هم یکی‌شان که سمت شاگرد نشسته‌ بود با تهدید چاقو سعی کرد من را آرام کند.

من شکایت دارم و گذشت هم نمی‌کنم. اگر فقط پول و طلا می‌خواستند هرچه داشتم می‌دادم و می‌رفتم اما آنها بعد از اینکه دارایی‌ام را گرفتند به التماس‌های من برای اینکه تعرض نکنند توجهی نکردند و حرف‌های زشتی هم زدند و من را با تهدید وادار به سکوت کردند و مورد آزار قرار دادند.

بنابر این گزارش تحقیقات قضات شعبه 77 در این خصوص همچنان ادامه‌ دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی