بازدید 7463

پسر «طلایاب» دستگیر شد

کد خبر: ۳۵۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۹ 22 October 2013
پسری که با ورود به خانه‌های شیک و ویلایی، طلا و جواهرات خانه را با شگردی خاص پیدا کرده و به سرقت می‌برد، از سوی ماموران پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش قانون، مدتی پیش یک مورد سرقت منزل در محدوده خیابان قزوین به کلانتری ابوسعید گزارش داده شد و ماموران تجسس برای بررسی به منزل مورد نظر اعزام شدند. ماموران پس از بررسی‌های اولیه از این خانه ویلایی دریافتند که این سارق از افراد حرفه‌ای بوده و تنها طلا و جواهرات منزل را سرقت کرده است.

سارق تلاش کرده بود ردی از خود بر جای نگذارد ولی ماموران موفق به شناسایی وی شدند و سریعا پس از ردیابی مخفیگاه این پسر شرور که امیر‌حسین نام دارد و قبلا نیز به جرم سرقت منزل چندین مرتبه به زندان افتاده بود، وارد عمل شدند.

ماموران با محاصره کامل مخفیگاه متهم با دستور قضایی و با رعایت کامل موازین شرعی و قانونی وارد منزل شده و متهم را که با وسایل مختلف قصد صدمه زدن به ماموران داشت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. این متهم نامبرده در کلانتری هویت دو نفر از مال‌خران را به پلیس اعلام کرد که مال‌خران نیز‌‌ همان روز در یک عملیات اطراف میدان شوش دستگیر شدند و اموال مسروقه‌ بسیاری از آنان کشف و ضبط شد.

رئیس کلانتری ابوسعید در این خصوص گفت: این پسر طلایاب پس از بازجویی به چندین مورد سرقت طلا و جواهر از خانه‌های ویلایی در شهر تهران اعتراف کرد. به گفته سرگرد کیومرث حسنوند متهم برای بررسی بیشتر و شناسایی مالباختگان به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی