بازدید 6454

پلیس در يک قدمی عامل قتل عام خانوادگی

کد خبر: ۳۵۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۶ 22 October 2013
رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: پليس در يک قدمي عامل قتل اعضاي يک خانواده در خيابان قزوين تهران مي باشد.

به گزارش مردم سالاری، راز اين جنايت 23 مهر در تماس ساکنان خيابان شهيد کاظمي در محله قزوين با پليس فاش شد. در ادامه تيمي از کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي همراه بازپرس ويژه قتل تهران در محل جنايت حاضر شدند. کارآگاهان پس از ورود به خانه با جسد مريم 47 ساله و پسر 15 ساله اش به نام مسعود روبه‌رو شدند که بر اثر اصابت جسم سخت به سرشان از پا در آمده بودند.

در بازرسي خانه جسد دختر 25 ساله اين خانواده به نام پروين نيز در اتاق خوابش کشف شد. دختر جوان بر اثر خفگي جان خود را از دست داده بود.

بررسي محل جنايت نشان داد عامل اين قتل با قربانيان خود آشنايي داشته و به راحتي وارد خانه شده است. همچنين سرقت نشدن وسايل حکايت از قتل با انگيزه انتقام جويي داشت. از سوي ديگر بررسي صحنه قتل نشان مي داد قاتل ابتدا مادر و فرزند را به قتل رسانده و سپس سراغ پروين رفته و او را خفه کرده است.

وي همچنين براي منحرف کردن مسير تحقيقات اقدام به برهم زدن صحنه جرم کرده بود. کارآگاهان پس از بررسي خانه قربانيان به تحقيق از اهالي پرداختند که آنها مدعي شدند با صداي فريادهاي پدر خانواده متوجه اين جنايت شده و موضوع را به پليس اطلاع داده بودند.

ماموران سپس به بازجويي از پدر خانواده پرداخته که او مدعي شد قرار بود امروز همسر و فرزندانم به خانه دختر بزرگم در يکي از شهرهاي اطراف تهران بروند اما به طور ناگهاني تماس آنها با من قطع شد به همين خاطر خود را به خانه رسانده و با جسد آنها رو‌به‌رو شدم. در بازرسي از آپارتمان نيز يک چوب دستي خون آلود در پشت بام خانه کشف شد که کارآگاهان احتمال دادند مريم و مسعود با ضربات اين چوب دستي به قتل رسيدند.

سرهنگ عباسعلي محمديان رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ در اين باره به مهر گفت: کارآگاهان در جريان تحقيقات خود رد يک قاتل آشنا را در اين جنايت کشف کرده و به احتمال قوي به زودي عامل اين جنايت دستگير خواهد شد.

وي افزود: هويت قاتل تا حدودي براي ما مشخص شده اما در حال حاضر نمي توانيم اين موضوع را رسانه‌اي کنيم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی