بازدید 7792

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

کد خبر: ۳۵۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷ 20 October 2013
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیئت‌ رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز یکشنبه (28مهر)از سوی هیئت ‌رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

امید کریمیان نماینده مریوان به وزرای دفاع و کشور در خصوص مجروحیت 7 کودک بر اثر انفجار مین در شهرستان مریوان تذکر داد.

زهره طبیب‌زاده نوری نماینده تهران به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اعتراض و جلوگیری از برگزاری جشنواره انقلاب افق نو و به رئیس‌ جمهور در خصوص اعتراض به حضور مجدد موسسه شرق‌شناسی آمریکا در ایران تذکر داد.

شریعت‌نژاد نماینده رامسر به وزیر نیرو در خصوص اعتراض به افزایش 5 برابری تعرفه‌های برق و آب و رعایت اعتدال در افزایش قیمت‌ها تذکر داد.

احمد بخشایش اردستانی نماینده اردستان به وزیر تعاون در خصوص تسریع در ارتقای کلینیک شهرستان اردستان به پلی‌کلینیک و ارتقای نمایندگی تأمین اجتماعی شهر زواره به شعبه و رعایت قانون در نصب اعضای هیئت مدیره شستا بر حضور رئیس صندوق تأمین اجتماعی در هیئت مدیره به جهت پاسخگویی تذکر داد.

ابراهیم کارخانه نماینده همدان به رئیس‌ جمهور در خصوص تشکیل تیم حقوق کارشناسی برای تدبیر راه‌های تحقق بودجه مصوب سال 1392 با توجه به شرایط حساس کنونی کشور تذکر داد.

شهلا میرگلوبیات نماینده ساوه به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تحویل فوری تسهیلات کانکس برای اسکان مردم سالمند زلزله زده روستای سنگگ منطقه نوبران توسط بنیاد مسکن و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تعریض و دوبانده شدن جاده قدیم ساوه ـ زرندیه، تعریض جاده خوشرو در شهرستان زرندیه و تسریع و تکمیل کنارگذر جاده ساوه و تسریع و تکمیل باند دوم بوئین‌زهرا تذکر داد.

سلامی نماینده خواف به وزیر نفت در خصوص تسریع در گازرسانی به روستاهای بالا خواف و در برنامه قرار دادن گازرسانی به روستاهای پایین خواف، به وزیر نفت در خصوص نابسامانی در مدیریت و استخدام غیرقانونی و تخلفات متعدد در مجتمع سنگ آهن سنگال و به وزیر نیرو در خصوص افزایش‌ چهار برابری نرخ امتیاز برق شهری و روستایی تذکر داد.

حمید رضاپشنگ، میرمرادزهی و کاشانی نمایندگان خاش، سراوان و زابل به رئیس ‌جمهور و وزیر کشور در خصوص علت تأخیر در معرفی استاندار سیستان و بلوچستان و نگرانی‌های مردم از محقق نشدن اهداف بلند مدت دولت یازدهم و به وزیر نفت در خصوص علت تأخیر در روند گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان‌های خاش و میرجاوه تذکر دادند.

محمد علی مددی نماینده میانه به وزیر بهداشت در خصوص نبود پزشک در حوزه انتخابیه شهرستان میانه، به ویژه ترکمانچای با 27 هزار نفر جمعیت تذکر داد.

عبد الوحید فیاضی نماینده نور به وزیر نیرو در خصوص افزایش چند برابری تعرفه انشعاب برق تذکر داد.

جعفری نماینده بجنورد به رئیس ‌جمهور در خصوص علت اظهارات پیرامون خالی جلوه دادن خزانه در شرایطی که تیم مذاکره کننده را برای مسئولیت مهم اعزام کرده، به وزیر امور خارجه در خصوص علت نامه برای لغو جشنواره افق نو و علت شیفتگی در برقراری ارتباط با آمریکا و علت اصرار به محرمانه بودن مذاکرات در حالی که غربی‌ها انتظار انتشار آن را دارند و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تذکر نسبت به حذف جشنواره افق نو و تذکر در خصوص عدم پشتوانه مالی از جشنواره تئاتر رضوی تذکر داد.

 سید باقرحسینی و عالی نمایندگان سیستان به وزیر نفت در خصوص عدم توجه به تأمین سوخت کارخانجات یسمان مناطق محروم که فاقد گاز هستند، تذکر دادند.

بیژن نوباوه، زمانیان، نجابت، طلا و رهبر نمایندگان تهران و شهرکرد به رئیس ‌جمهور در خصوص تذکر به سرپرست وزارت ورزش و جوانان در برگزاری انتخابات غیرقانونی رؤسای فدراسیون‌های ورزشی قبل از تصویب اساسنامه جدید آن توسط هیئت دولت تذکر دادند.

محمدصالح جوکار، زارع، حسنی، نادران، سلیمی، هروی، آرامی، جباری، مددی‌، هاشمی، آریایی‌نژاد، پاپی‌زاده،‌بیرانوند، میرمرادزهی، نکو، جراره، نجابت، ذوالانوار و صادقی به وزیر نیرو در خصوص افزایش قیمت منطقی حق انشعاب آب و برق تذکر دادند.

مهرداد بذرپاش و نادر قاضی‌پور نمایندگان تهران و ارومیه به رئیس ‌جمهور در خصوص انتخابات در سطوح معاونان وزرا از کسانی که در دفاع از متحصنان مجلس ششم استعفا داده بودند و صحبت‌های رئیس‌ جمهور مبنی بر اینکه خزانه کشور خالی است آنهم در آستانه مذاکرات هسته‌ای به نظر در راستای منافع ملی نیست، تذکر دادند.

عطااله سلطانی صبور نماینده رزن به وزیر امور خارجه در خصوص ضرورت اطلاع‌رسانی اصولی به نمایندگان و ملت از روند مذاکرات هسته‌ای تذکر داد.

بهرام بیرانوند، آریایی‌نژاد، فارسانی، قائدی، قربانی، مرندی و جراره نمایندگان ملایر، بروجرد، پلدختر، فارسان، آستانه اشرفیه، تهران و بندرعباس به وزیر بهداشت در خصوص نظارت بر ویزیت و تعداد معاینه بیشتر از استاندارد و توسط پزشکان در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی تذکر دادند.

خضری، بیرانوند، آریایی‌نژاد، قاضی‌پور، آلیا، رهبر، عمران، میرگوبیات، افتخاری، طبیب‌زاده‌نوری، اخوان، سالک، کوثری، کامران، فولادگر، حسینی، طاهری، موسوی‌اصل، موسوی‌نژاد، خان‌محمدی و قاضی‌زاده به رئیس جمهور در خصوص لزوم اجرای قانون 9 ماه مرخصی زایمان و شیردهی بانوان و برخورد با اظهار نظرهای غیرکارشناسی معاون امور بانوان و ریاست جمهوری تذکر داد.

خضری نماینده سردشت به وزیر راه و شهرسازی در خصوص وضعیت نابسامان راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی و مدیریت ناکارآمد آن تذکر داد.

جواد هروی و خضری نمایندگان قائنات و پیرانشهر به وزیر نیرو در خصوص بحران ملی آب که روز به روز درحال گسترش است و به نظر می‌رسد که آن وزارتخانه هیچ‌گونه تصمیم و برنامه‌ای برای آن ندارد، تذکر داد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی