بازدید 55868
بحث تبانی به آفتابه دزد کشید !

هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت

محور اصلی برنامه دیشب ۹۰‌ پیرامون بازی‌های هفته‌ دوازدهم لیگ بر‌تر و حاشیه آن و نیز در مورد بازی با تایلند و اردوهای اماده سازی تیم ملی بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که نتیجه بازی ایران و تایلند چیست؟ 1- برد با بیش از2گل2- برد با بیش از 1 گل 3- برد بایک گل 4- مساوی 5- بردتایلند که در پایان، نزدیک 40 درصد گزینه ۱، و37 درصد به ‌گزینه 2 و مابقی گزینه های ذیگر را برگزیدند.
کد خبر: ۳۵۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۲:۵۹ 15 October 2013
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشتدوازهمین برنامه ۹۰ در لیگ ۹۲ از ساعت 10 و 40 دقیقه آغاز شد و همانند گذشته، دوشنبه شب‌ از شبکه سه پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته‌ دوازدهم لیگ بر‌تر و حاشیه آن  و نیز در مورد بازی با تایلند و اردوهای اماده سازی تیم ملی  پرداخت.

به گزارش «تابناک»، در آغاز برنامه، آیتم ۹۰ درجه به نمایش درآمد و سپس قرعه‌کشی هفته گذشته نیز انجام شد. 

ناراحتی کی‌روش، از فردوسی پور ! 
کارلوس کی روش دوشنبه شب مهمان برنامه 90 بود تا در مورد بازی با تایلند و اردوهای اماده سازی تیم ملی و همچنین نفرات دعوت شده به تیم ملی صحبت کند.

در جریان مصاحبه فردوسی پور با سرمربی تیم ملی، مجری 90 اعلام کرد که اهالی فوتبال معتقدند کی روش بازی های لیگ را زیر نظر نگرفته است و به همین دلیل خیلی ها که در تیم هایشان بازی نکرده اند دعوت شده اند.

کارلوس کی روش به شدت از این سوال عصبانی شد و گفت: اینکه عنوان کنید من لیگ را زیرنظر ندارم یک توهین به من است و صداقت مرا زیر سوال می برد. با این سوالی که پرسیدید باید بگویم دفعه آینده در برنامه شما شرکت نخواهم کرد.

فردوسی پور پس از این اظهارات تلاش کرد اینگونه القا کند که سوتفاهم شده و منظور وی زیر سوال بردن صداقت کی روش نبوده است.

دلیل عدم هنتخاب بختیار رحمانی
در ادامه برنامه، کارلوس کروش سرمربی تیم ملی که به برنامه 90 رفته بود سرانجام به انتقاد فولادی ها از دعوت نشدن بازیکنان شان به تیم ملی پاسخ داد. او که در این مدت حرف های زیادی را از فولادی ها شنیده درباره اینکه چرا بختیار رحمانی به تیم ملی فراخوانده نشده است ، گفت:« در یکی از اردوهای قبلی من از بختیار رحمانی دعوت کردم اما او نیامد. او به من گفت مصدوم است . من هم پذیرفتم اما دیم فردای آن روز برای تیم ملی زیر 22 سال ما به میدان رفت! 

کارلوس کروش این اتفاق را دلیلی برای دعوت نشدن بازیکن فولاد که شایسته حضور در تیم ملی بوده به دلیل رفتار پیشینش از اردوی فعلی کنار مانده است . البته این سئوال هم بی جواب می ماند که چرا نباید کمیته تیم های ملی اعضای کادرفنی دو تیم بزرگسالان و امید ، این قدر با یکدیگر هماهنگ باشند که چنین اتفاقاتی نیفتد. اتفاقاتی که بار قبل باعث می شود بختیار سر از تیم منصوریان در بیاورد و یا اینکه این بار پیام صادقیان را از تیم امید باز می دارد.

چرا اینجا همه به من می گویند دانیال
دانیل داوری در برنامه 90 از توان منحصر به فردش در یادگیری زبان فارسی را گفت. این در 4 جلسه کلاس فشرده 3 کلمه فارسی یاد گرفته است و گناه زبان بلد نبودنش به گردن پدرش است!

دانیل داوری که مهمان برنامه 90  بود ، از روزهای حضور در لیگ آلمان و تیم ملی ایران گفت. عادل با او از صعود براینشوایگ به بوندسلیگا آغاز شد که داوری گفت:« فصل قبل ما سال خیلی خوبی را داشتیم و همه خیلی خوشحال شدیم که به بوندسلیگا صعود کردیم.»
اما روزهای خوش براینشوایگ در بوندسلیگای دو در بوندسلیگای یک تداوم نداشته. دانیل در این باره می گوید:«بله مطمئنا ما شروع سختی داشتیم. برای اینکه وقتی از دسته پایین تر می آیی خیلی سخت است که با تیم های بزرگ رقابت کنی. ولی خیلی امید دارم که بتوانیم روند خوب مان در چند بازی گذشته را ادامه بدهیم. در دو یا سه بازی اخر مان روند تیم بهتر شده است و می توان این روند را بهتر کرد.»
او درباره بازی هایش برای تیم آلمانی هم گفت:«من بیشترین تلاشم را می کنم که بتوانم به تیم کمک کنم و امیدوارم که فرصت بازی هم داشته باشم. 

فردوسی پور درباره عدم توانایی داوری در تکلم فارسی پرسید که او گفت:«من تلاش می کنم که بتوانم فارسی را یاد بگیرم . برایم کمی سخت است ، چون آنجا خیلی فارسی حرف نمی زدم اما الان 4 جلسه است که رفتم کلاس زبان فارسی . چند کلمه ای هم همان طور که ابتدای آمدنم گفتم ، بلدم حرف بزنم. سلام ، خداحافظ ، چطوری و …»
که عادل با شنیدن این حرف گفت: یعنی واقعا بعد از 4 جلسه همین 3 کلمه را بلدی؟ او با خنده این را پرسید که گلر جدید تیم ملی گفت:«غیر از سلام و خداحافظ یک جمله هم بلد هستم: من دارم در براینشوایگ زندگی می کنم! 

او سپس با خنده ادامه داد:تقصیر پدرم بود که با من فارسی حرف نزده این زبان را یاد بگیرم.» او که مادری لهستانی دارد در خانه چون مادرش فارسی نمی دانسته ، به ناچار فارسی هم حرف نمی زده. دانیل که در 10 سالگی به ایران هم آمده بود عکس هایی از حضورش در ایران را برای عادل فردوسی پور آورده بود گفت:« من 10 سالم بود که آمدم ایران. خانواده ام همه دور هم جمع بود و به مسافرت رفتیم. این را به خوبی یادم هست که آمدیم ایران.

او سپس درباره عکس های هندبالش گفت:« مدتی هم هندبال بازی می کردم. در هندبال هم من درون دروازه بودم .اما فوتبال برایم همیشه جذابیت بیشتری داشت و همین باعث شد که بیایم و به جای هندبال ، فوتبال بازی کنم.»
او سپس از روزهای نوجوانی اش گفت:« تا جایی که یادم هست در نوجوانی 4 جلسه در هفته تمرین می کردم و بعد به تیم ماینتس رفتم . آنجا در تیم جوانان بازی می کردم . مربی ما آنجا یورگن کلوب بود که خیلی کارش را دوست داشتم. او خیلی چیزها به من یاد داده است. بعد هم که آمدم به براینشوایگ . تیم ما براینشوایگ فصل قبل عالی بود. در زمان صعودش با تیم های دیگر ، تفاوت امتیازی زیادی داشت و خیلی زود صعود کردیم و جشن باشکوهی هم گرفتیم.

او در بخشی از حرف هایش هم گفت:«اسم من دانیل هست اما نمی دانم چرا اینجا همه به من می گویند دانیال!

بیت آشور: عدد 3 را دوست دارم
مهرداد بیت آشور بازیکن تیم ملی دیشب نخستین مهمان عادل فردوسی پور در برنامه نود بود.
او که به سختی فارسی حرف می زند اما می تواند گلیم خودش را از آب بیرون بکشد.او ابتدا از اینکه چطور پایش به دنیای فوتبال باز شد حرف زد و گفت:«4 یا 5 ساله بودم که فوتبال را در حیات خانه مان شروع کردم.آن زمان دوستانم را به خانه دعوت می کردم.من هیچ کاری را به فوتبال ترجیح نمی دهم.

او از سال 2010 و به حقیقت پیوستن رویایش حرف زد و گفت:«سال 2010 بود که به سن خوزه پیوستم.خیلی از دوستان و البته خانوده ام می گویند که به من افتخار می کنم.من در دبیرستان بازیساز بودم اما وقتی به کالج رفتم به کارهای دفاعی رو آوردم.آنجا یاد گرفتم که دفاع کردن را بهتر انجام بدهم.الان دیگر می دانم باید چه کار کنم.

فردوسی پور از او پرسید که چه احساسی از اینکه به ایران آمده است دارد که او گفت:«واقعا خوشحالم.من در آمریکا به دنیا آمدم.الان 26 سال دارم و فقط یک بار در 5 سالگی به ایران آمده بودم.من رشته تحصیلی ام ارتباطات است و 4 سال هم هست که دارم در ام ال اس بازی می کنم.2 گل در ام ال اس زده ام و پاس گلهای زیادی هم داده ام.

وی با بیان اینکه از بازیکنان تیم ملی خیلی ها را می شناسد گفت:«اشکان دژاگه،حسین ماهینی،علی دایی و خداداد را هم می شناسم.او زمانی در سن خوزه بود و از قبل می شناختمش.

بیت آشور که شماره 33 می پوشد در این رابطه هم توضیح می دهد:«عدد 3 را دوست دارم.در تیم ملی شماره 26 را به من داده اند.نمی دانم می توان 3 یا 33 را بپوشم اما زیاد فرقی نمی کند.او در پایان هم ابراز علاقه کرد که دوست دارد تیم ملی در جام جهانی با آمریکا هم گروه شود.

افشای باجگیری یک عکاس و برخورد تند علی دایی و رئیسی کیا
یکی از مباحث درگیری اخیر علی دایی با باشگاه راه آهن، اقدامات عکاس باشگاه راه آهن و اخراج موقت وی از باشگاه بود.
علی دایی در گزارشی که در برنامه 90 پخش شد اعلام کرد که این عکاس مبلغی پول از بازیکن راه آهن(محمدرضا مامانی) با سواستفاده از نام سرمربی دریافت کرده است و دایی نیز به خاطر این مسئله عکاس فوق را اخراج کرده است.

مامانی نیز در مصاحبه ای تاکید کرد مبلغ 5 میلیون تومان به عکاس قرض داده که بعدها حاضر به پس دادن آن نشده و اعلام کرده به خاطر اینکه عامل ابقای این بازیکن در تیم شده، این مبلغ را به عنوان شیرینی لحاظ می کند!عکاس راه آهن این ادعاها را تکذیب کرد.

بحث تبانی به آفتابه دزد کشید !
ادامه برنامه به بحث  مسائل پشت پرده و فساد در فوتبال البته تنها به مبحث تیم راه آهن و بازی راه آهن و آلومینیوم هرمزگان فصل پیش اختصاص داشت. محسن قهرمانی داور آن بازی بود و تیم راه آهن در آن بازی دو بر یک به پیروزی رسید.

جالب این که معلوم نشد چرا مسائل پشت پرده داوری بازی سپاهان و پرسپولیس به اینجا ارتباط پیدا کرده است؟ 
اصلا چرا راه دور برویم همین سال پیش چند بازی با نقش مستقیم داور نتیجه اش مشخص شد ؟ از عادل بعید بود به بیراهه برود ! یا نخواست و یا ؟

آخر داستان یک عکاس مثلا چند میلیون گرفته و ..مشابه یک نمایشنامه نزدیک به 3 ساعت به این قضیه مهمی پرداخته شد ؟

علی دایی اعتقاد داشت که کادر فنی راه آهن در فصل گذشته ارتباطی با مسائل پشت پرده نداشته و کادر مدیریتی و عکاس باشگاه راه آهن در این خصوص مرتکب تخلف شده اند.

در ادامه مهدی تارتار سرمربی پیشین راه آهن نیز هرگونه ارتباط کادر فنی زمان خود با داوران را رد کرد.

ضمنا مسعود اکبری عکاس باشگاه راه آهن نیز عنوان کرد: پولی که از بازیکنان و کادر فنی تیم راه آهن جمع می کردم طبق دستور مولایی بدنساز تیم راه آهن به حساب یک خانم در مشهد واریز می کردم.

در ضمن حجت الاسلام علیپور دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای از پیگیری پرونده مذکور به صورت جدی و با دقت خبر داد. وی همچنین در خصوص برخورد با داوران متخلف در آن زمان گفت: در همان زمان ما اسامی 7 داور را به کمیته داوران به عنوان متخلف اعلام کردیم فکر می کنم در همان زمان محسن قهرمانی دو ماه محروم شد.

محمدرضا مامانی بازیکن پیشین تیم فوتبال راه آهن گفت: مسعود اکبری عکاس باشگاه راه آهن 5 میلیون تومان به عنوان قرض از من دریافت کرد اما پس از مدتی برای دریافت این پول مراجعه کردم که اکبری به من گفت " قرار بود نیم فصل از تیم جدا شوی اما من با دایی صحبت کردم و جداییت منتفی شد بنابراین این 5 میلیون تومان شیرینی شما به من باشد". اما مسعود اکبری عکاس باشگاه راه آهن این موضوع را تکذیب کرد.

بهمن دهقان مشاور دایی متهم به زدن سیلی به صورت عکاس باشگاه راه آهن بود که این موضوع را تکذیب کرد.

در بخش دیگری از برنامه رئیسی کیا مدیرعامل باشگاه راه آهن و علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس در ارتباط تلفنی با برنامه نود پاسخگوی سوالات فردوسی پور بودند.

رئیسی کیا در صحبتهای خود گفت: نمی دانم چرا مسائل پشت پرده داوری بازی سپاهان و پرسپولیس به اینجا ارتباط پیدا کرده است؟ اگر قرار به غش کردن به طرفی است باید مدیرعامل تراکتورسازی نیز برای بازی تیمشان با پرسپولیس و اتفاقات آن خواستار رسیدگی به این موضوع باشد. در خصوص کنار گذاشته شدن اکبری عکاس باشگاه نیز باید این را بگویم که ما به خاطر آحفظ آرامش تیم و درگیری که اکبری با دهقان داشت او را به صورت موقت از تیم کنار گذاشتیم. اگر تمامی مشکلات و مسائل پشت پرده داوری در ارتباط با اکبری است چرا در این فصل پیشنهادی به ما نمی شود و اکنون تیم ما در این وضعیت قرار دارد؟



کریمی: در 30 شهریور حاتم و مولایی دنبال این بودند که قهرمانی تخلف کرده است یا خیر؟ من در حال تمرین در ورزشگاه پاس بودم که اطرافیان شما با من تماس گرفتند و گفتند بیایم دفتر شما تا قضییه قهرمانی را جمع کنیم. من که در حال آمدن به آنجا بودم بارها با قهرمانی تماس گرفتم که موفق به صحبت با وی نشدم. در دفتر شما مولایی حاتم دختر کوچولوی شما دهقان و یک فرد بهزاد نامی بود که شما در آنجا به مولایی پرخاش کردید. شما در انجا گفتید که حتی مدیرعامل راه آهن را  می خواهید عوض کنید؛ مولایی که مربی بدنساز تیم است چرا قبل از یکی بازی های راه آهن فصل گذشته یک ساعت قبل از بازی اصرار داشت که اکبری پول را به حساب یک خانم در مشهد واریز کند و حتی یکی از نزدیکان دایی بارها و بارها پیگیر این موضوع بود؟  آقای دایی شما که می گویید داوری من در دربی و قبول نکردن گل محمد نوری در آن بازی مشکوک بوده یعنی که من با استقلالی ها زد و بند کردم و شما به استقلال نیز تهمت زدید.

مولایی : مگر تیم کادر فنی نداشته که همه چیز را به من نسبت می دهند چرا من باید این کار را می کردم؟ خوشبختانه در تیم ما دوربین تمامی اتفاقات را ضبط می کرد و می توانید از طریق آن به اصل واقعیت پی ببرید.

اکبری : الان تمام مشکلات داوری فوتبال ایران و مشکلات داوری بازی سپاهان و پرسپولیس به من مرتبط می شود. قبل از بازی ما مولایی یک برگه به من داد که در آن یک شماره حساب نوشته شده بود و به من گفت این شماره حساب یک خانم است در مشهد که باید 2 میلیون تومان به حساب وی واریز شود. ضمن اینکه چرا باید در تاریخ 31 شهریور آقای دهقان با من تماس بگیرد و بگوید کمی و کسری نداری؟ و چرا پیش ما نمی ایی؟ و در خواست شماره حساب آن خانم را از من کردند.

دهقان: می گویند که من گفته ام که حبیب کاشانی را می خواهم مدیرعامل راه آهن کنم؟ این موضوع کاملا دروغ است. 

کریمی: من نه داورم که ترس و واهمه ای داشته باشم و نه به جایی وصل هستم اما آیا شما نگفتید که مالک باشگاه از نتایج تیم ناراحت هست و قرار است حبیب کاشانی جایگزین رئیسی کیا شود؟

دایی: دفتر ما یک دفتر 70 - 80 متری است و من هم آنجا بودم.

کریمی: شما در آنجا دختران حضور داشت و می خواست با ماژیک روی دیوار خط خطی کند و شما حواستان به او بود.

دایی: من یعنی گوشم نمی شنود؟

کریمی: حتی به من گفتند که به پرسپولیس بروم اما گفتم که به دلیل دربی نمی توانم این کار را بکنم حتی گفتند اگر به شموشک هم برویم شما را می بریم.

دایی: تمام صحبتهای کریمی خیلی هایش را قبول ندارم اما خواهش می کنم آخر این برنامه را یک بار دیگر مرور کنید. 

کریمی : شما به من نگفتید اما آقای دهقان بارها به من این حرف را گفتند.

دایی: به علی دایی نمی توانند چیزی را بچسبانند اما سیاست آقایان این است که به دور و بری های من این مسائل را بچسابنند اما من نمی گذارم این موضوع به وقوع بپیوندد.

پرسش و پاسخ نظرسنجی ۹۰
پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که نتیجه بازی ایران و تایلند چیست؟ 1- برد با بیش از2گل2- برد با بیش از 1 گل 3- برد بایک گل 4- مساوی 5- بردتایلند  که در پایان، نزدیک 40 درصد به ‌گزینه ۱، و37 درصد به ‌گزینه 2 و مابقی گزینه های ذیگر را برگزیدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۶۷
انتشار یافته: ۱۲۰
جالب اینه که این وسط فقط طرفدارای استقلال و سپاهان عدم وجود فساد حرف
می زنن و دایی رو متهم می کنن! همون تیمایی که بیشترین سود رو از وضع بردن
جالبه که تو این همه دعوا کمیته داوران و ابر کارشناس برنامه نود آقای فنایی که همیشه طلبکار بود ساکتن.معلوم نیست کدوم سوراخ موش رفتن شاید میترسن قهرمانی بگه پای اونام وسط بوده؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
like
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
عزيزم خود علي دايي با قهرماني اشتي مي كنه
چون خودشم گيره و داره كم كم دستش رو ميشه
درسته مشاوران خبره اي داره ولي مردم ما اگه تعصب نداشته باشند خيلي باهوش هستند
سردار دمت گرم بچه ای که دهنش بو شیر میده رو خوب اومدی! چون میدونن همه چیو میگی خیلی نمیارنت روخط.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
آره دم سردار گرم. ابنه ادبیات یک .ار؟ ادبیات سر مربی هم این بود که هی به همه میگفت شلوغش نکن واقعا باید تاسف خورد! اینها اسطوره ها هستند؟ وای بوقتی که بگندد نمک!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
خب واقعا داشتن شلوغ میکردند دیگه. چی میگفت پس. اگه تو بودی چی میگفتی ؟! مثلا "لطفا به پرداختهای ادیبانه تان ادامه بفرمایید. پلیز" خوب میشد؟!!!
عجب آشفته بازاری بود این تماس های تلفنی

همه به هم دروغ می گفتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
ایشالا این آشفته بازار چهرهء واقعی قلعه نوعی رو مشخص کنه
پرسپولیس
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
سوراخه آسیا ندیده
rezahoor
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
فعلا که استقلال سوراخه شده
این همه گفتن آخرشم معلوم نشد این وسط پوله چی شد
پاسخ ها
دانشجوی تهرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
خوب رفته به حساب یه خانم تو مشهد!
حساب بانکی هم که قابل کنترل و بررسی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فردوسی پور داره راه مبارزه با مافیا رو کج می کنه چرا از بازیهای مشخص سپاهان و استقلال و .. چیزی یا خبری نمیگه ...میترسه یا خودش...قضیه پورشه....
حالا معلوم شد چرا آقای ب.ز. پروندش برای فساد اقتصادی و اختلاس و رانت بازه! شخصیکه عکاسش اینجور رشوه میده و مزاحمت ناموسی میکنه و تهش مظلوم نمایی میکنه و مدیر عاملش مثل آب خوردن دروغ میگه و از عواملش طرفداری میکنه بعد با فرافکنی میخواد موضوع رو عوض کنه! باید خوند رئیس باشگاه راه آهن چی کارا میتونه بکنه.
فردوسی پور و دایی مردان پاک فوتبال ایران هستند
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
فردوسی پور بله ولی دایی هم دنبال قدرت و جوسازی بحاطر تخت الشعاع قرار دادن باحت به سپاهان بود .وگرنه این مسایل مربوط به حالا نیست.چرا حالا مطرح شده را باید از دایی پرسید.
ناشناس
| United States |
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
منفی به دومی و مثبت به اولی. بهتر بود دو تا کامنت میگذاشتی تا معلوم بشه منفی هات و مثبتات به خاطر چی هستن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
اوليشو درست گفتي اما با برنامه ديشب نود دومي كمي...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
فرردوسی پور شاید ولی دائی نه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
فردوسی پور آری، دایی هرگز.
پرویز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
فعلا بنده خدا آقای دایی شده آدم بده همه شدن آدمای پاک.جواب سوال آقای دایی رو 10بار آقای ریسی کیا پیچوند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
فوتبالي كه مردان پاكش اين دو نفر باشند معلوم است آخرش چه ميشود!!!
ناشناس
| Turkey |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
فردوسی پور را نباید اسمش را با دایی میاوردی تا معلوم بشه این منفی ها مال کدومه آخه پای فردوسی پور که توی این باتلاق نیست.
عجب آشفته بازاری بود این تماس های تلفنی

همه به هم دروغ می گفتند
مطرح شدن قصیه قساد هیچ ربطی به بازی سپاهان نداشته و به نظر میرسد اقای دایی یا از روی خیر خواهی و یا جهت گرفتن آتو از داوران متحلف پروژه ای را جهت زیر فشار قرار دادن جامعه داوری مدیریت میکرده و قهرمانی متخلف هم خوراک استارت این قضیه شده و حالا هم خود دایی هم گیر افتاده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
ایول
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
چطوری اینا به نظرت رسید؟ بعید نیست چند تا دلسوز مثل تو اونجا ها هست که فوتبال وضعش اینجوریه
چقدر به روز و آنلاینی تابناک جان .
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
تو کار و زندگی نداری دکتر ........
حالا معلوم شد قطب فساد فوتبال کجاست؟ همیشه پای یه ..د در میونه! قهرمانی و ترکی و الان اولیازاده؟! بیخود نیست ابومسلمو به 2 نفر میفروشن بلداً کارشونو. فیروز کریمی میگفت اینا میخ میکارن میخ طویله برداشت میکنن ما فکر میکردیم شوخی میکنه! حالا معلوم شد همه کاری از دستشون برمیاد. آخرشم مثل قهرمانی خودشونو میبندن به امام رضا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
منظورت رو روشن بگو اقای پاک . خودت کجایی هستی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
دمت گرم عزیزم...یک میلیون لایک.. تابناک: جون مادرت اینو دیگه حذف نکن!خیلی بی معرفتی اگه بحذفی..
آفرين بر دايي
آفرين بر دايي كه پرچم مبارزه با فساد فوتبال رو بر افراشت
پاسخ ها
reza q
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
دایی ادم کوچیکیه فقط تبلیغات روشه همین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
دایی کوچیکه! پس حتما تو گنده ای! یا امیر مافیا!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
انگار برنامه رو نديدي دوست عزيز حالا كه نزديكان بعضي ها هم آره!!1
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
دایی کوچیک نیست شما خیلی خیلی بزرگی
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
البته اگر پرچم دار فساد خودش نباشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
آفرین بر دایی که با تمام فسادی که داره، پرچم مبارزه با فساد فوتبال را برافراشت.
قضیه از نظر من اینجوری بوده
احتمالا اون عکاسه به دستور یکی از کادر راه آهن یا نزدیکان دایی(دهقان یا مولایی) پولی به حساب معرفی شده توسط قهرمانی ریخته که من فکر میکنم با دستور کادر راه آهن بوده ولی دهقان و مولایی در جریان بودن . حالا هر دو طرف کتمان میکنن دایی هم واقعا شاید ندونه اطرافیانش راست میگن یا نه ولی اون عکاسه صد در صد مورد داره و چون الان تو راه آهن سمت داره طبیعیه به سمت اونا غش کنه! بعد از بازی آلومینیوم هم احتمالا غش قهرمان گونه بوده به سمت راه آهن
به نظر من تعداد داورهای مورد دار ما بیش از اینهاست شما نگاه کنید بازی مس و راه آهن شب بازی کی داور رو عوض کرده؟ مگه کسی غیر از کمیته داوران بوده؟ میخواستن مس آسیایی بشه دیگه حالا دلیلش رو خدا داند بعدش هم به قهرمانی گفتن ما چند ماه محرومت میکنیم سریع برمیگردی نگو ما گفتیم! بعدش هم الکی چند قضیه رو الکی عنوان کردن که افکار از خود کمیته داوران منحرف بشه.اصل قضیه اینه که شب بازی کمیته داوران داور رو چرا عوض کرده؟
به نظر من مهمترین عامل تو تغییر نتایج با خواست خود فدراسیونی ها شکل میگیره وگرنه امثال قهرمانی جرات همچین کارایی رو نمیکردن
پاسخ ها
کورش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
راستی قلعه نوعی پاک ترین مربی ....کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فردوسی پور خواست دایی رو تبرئه کنه.
فردوسی پور داره قضیه رو ماست مالیمی کنه ..چرا از داوری فصل پیش نمی گه ؟ چند بازی باناداوری رقم خورد نکنه عادل ناعادل شده...
دايي كارش درسته، شيره دل شير داره يك تنه رفته به جنگ تباني، فقط اين وسط مافيا داره شوغ مي كنه بحث رو منحرف مي كنه مثلا بحث امشب از مرحله پرت شد با شلوغ كاري و چرت وپرت هاي كريمي كه اصلا مهم هم نبود اما وقت رو گرفت نگذاشت دايي حرف بزنه
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
از اول تا اخر رو خط بود تازه میگی نگذاشت حرف بزنه رو را برم!!
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
البته باید مواظب خودش باشه که پاش نیاد وسط
ساعت 3:30 دقیقه اگه فردا صبح به سر کار نرفتم مقصرش تابناکه!

آقای دایی شما برای فوتبال زحمت کشیدی، ولی دلیل نمیشه اینقدر مغرور باشی، اینطور که پیداست گر حکم شود که مست گیرند .... بقیه رو خودتون تکمیل کنید، خوابم میاد برم بخوابم ...

ولی دایی جان سعی کن مردمی تر باشی و اینقدر من من من من نکنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
احسنت
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
اشتباهی مثبت زدم
دایی شیر پاک خورده فوتبال ایران
شما نگاه کنید معلومه که دایی دستش رو تو سوراخ زنبور کرده صغیر و کبیر بهش حمله میکنن که ساکتش کنن ولی یه تنه ایستاده.
دایی سوال میکرد آقای رییسی کیا شما به من زنگ زدی و مورد اخلاقی عکاس را گفتی یا نه؟
رییسی کیا میگفت من بخاطر فلان آرامش عکاس را اخراج کردم.
9 بار دایی پرسید و او طفره رفت
ریسی کیا میگفت چرا امسال به ما پیشنهاد ندادند؟
از کجا معلوم که پیشنهاد دادن و شما هم پذیرفتی.
پارسال دایی اونجا بود و افشا شد امسال که جمعتوت جمعه عکاس مورد دار و رشوه گیر هم که برگشته.مرتضی کریمی هم که هست.کی قراره لو بده؟
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
ببین بچه جون دایی خیلی هم مردمیه خودشم شما هنو دهنت بوی شیر میده به سردارمون شما بهتر برین بخوابین زنده باد دایی
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
دمت گرم راست میکی واقعاخیلی مغروره اصلا نمیشه هیججوری هضمش کرد اقای دایی تا بزرک خونه خبرنداشته باشه کوجک خونه کاری انجام نمیده
ممنون
با این نوع برخوردی که با دایی شد دیگه هیچ کس جرات نمی کنه از فساد فوتبال حرفی بزنه! نباید دایی کوبیده بشه تازه باید ازش تجلیل کرد تا بقیه هم بیان حقایق رو بگن تا فوتبال پاک بشه! اگر کسی کمتر از علی دایی بود مطمئن باشید سریع ماست مالیش می کردن و با محروم کردنش صداشو می خوابوندن! ولی زورشون به دایی نمی رسه
متخلفان هم باید برای همیشه از فوتبال بیرون انداخته بشن !
با این نوع برخوردی که با دایی شد دیگه هیچ کس جرات نمی کنه از فساد فوتبال حرفی بزنه! نباید دایی کوبیده بشه تازه باید ازش تجلیل کرد تا بقیه هم بیان حقایق رو بگن تا فوتبال پاک بشه! اگر کسی کمتر از علی دایی بود مطمئن باشید سریع ماست مالیش می کردن و با محروم کردنش صداشو می خوابوندن! ولی زورشون به دایی نمی رسه
متخلفان هم باید برای همیشه از فوتبال بیرون انداخته بشن !
دائی با توکل به خدا همه چی رو رومیکنه تا در زندگی فوتبالیش از بعد مبارزه با نانیز رکورد بزند
فردوسی پور خواست دایی رو تبرئه کنه.
بازی مس و راه آهن، شب بازی کی داور رو عوض کرده؟
من از رفتار مغرورانه دایی خوشم نمیاد ولی انصافا" همیشه حرف حق گفته است
من نمیفهمم پس چرا تا حالا پای دو تیم همیشه قهرمان وسط نیومده؟چرا باقلعه نوعی برخوردی نمیشه مثه اینکه مافیا توان مدیریت جمع کردن این مسئله فساد را با کمترین هزینه ای برای اعضایش را داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
اگه پرونده باز بشه که نمیذارند باز بشه اولین کسایی که پاشون میاد وسط همین دو تیم همیشه مدعی و امیرخان قلعه نوعی هست
آقاي دايي هميشه پاک و متعصبه تو هر چي پا بذاره و هر شغلي که داشته باشه ، دست رو اطرافيان دايي گذاشتن تا افکار عمومي را منحرف کنند ،مردم فساد در ريشه فوتباله در تنه و شاخه نيست اگه اجازه بدن که نمي دن خيلي ها بايد از فوتبال برند .
پرسپولیس قهرمان......6666666666
ي عمري سركاريم حالا هي بريد ورزشگاه و پر كنيد چه فايده همه داورا و مربيا و گزارشگرا و ...همه و همه كثيفن ما فقط وقتمون و تلف ميكنيم (البته استثنا هم وجود داره)زندگي هرروز زشت تر ميشه / پس ميريم تا سپري شه
همیشه دعوا
بازی نکردن ودعوت نشده های تیم ملی را درزمان علی دایی که بازیکن بود وخط دادن های ایشان خودش جای یک سری حرفهای ناگفته است حالا ایشان با سردار کار های پلیسی وبچسب های گوناگونی به هرکسی مزنند از داور شروع شده تاخدا بخیر کنه نوبت یعدی کیست اقا دایی خودش یک سر دعواها ست چرا می ترسنداز دایی سوال کنن ببینن اولا خود این اقایان پاک هستند دایی رویانیان را میگویم سروصدا به خاطر امتیازهستکه داوران باید به نفع تیم دایی بگیرند مسله حل است
داییهرکی میخادباشه بنظرم خود دایی هم در این جریانات دست داره .از دیگر دستگاههای نظارتی خواهش میکنم در این پرونده ها ورود پیدا کنند.
آقاي فردوسي پورشما كه اين همه دم از رفع ناپاكيها در فوتبال مي زني چرا حمايت نمي كني؟
فقط سلام ، فقط عادل ، فقط نود ، فقط قرمز .
اصلا تابلوست که دایی هم خبر داشته هم نقش. فقط به صورت مستقیم خودش وارد نمیشد
اینجورکه پیداس چند هفته ایه عادل لوید(معروف به فردوسی پور) براساس رفتار وحرکاتش نشون میده پرش ذهنی عجیبی گرفته وپریشونه..چرا معلوم نیس!!از عملگی قرمزا هم استعفا داده یا اخراجش کردن!!!
دايي وسردار كه
معصومند ....تو بقيه دزد معرفي كنيد
درود بر دايي.ايشان هزينه سالم بودنشان را مي پردازند.
دقت کردین عادل چقدر جدی شده بود!
معلوم شد دايي خودش آره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
از کجا معلوم شد؟!
به نظرمن این مسائل جاش برنامه زنده تلوزیون نیست ارزش همه ادمهایی که دراین برنامه اسم برده می شوند زیرسوال می رود
پاسخ ها
دوست
| United States |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
اگه تو این کارا دس داره بایدم بره زیره سوال عادت کردین همیشه دروغه همه چی آرومه رو بشنوین
تو اکثر حاشیه ها دایی هست. به نظر باید با اخلاق تر باشه تا اینکه بخواد شاخ و شونه بکشه
تا وقتي سپاهان تو اين ليگ بازي كنه يعني ..ت كاري ها بصورت پنهاني ادامه داره ... ..فت كاري سپاهان رو به راه آهن و ... ربط دادن

سپاهان بايد بره دسته چهار با 20- امتياز بياد بالا فوتبال پاك رو ياد بگيره
دایی می خواد با شلوغ کاری خودش رو تبرئه کنه اما نمی تونه فقط کاش مسئولین هم در فکر تبرئه اون نباشن .
اکر دائی تو فوتبال یه اسطوره باشه از مارادونا بزرگتر نیست پس خواهشا حرمت الکی براش قائل نشید
پاسخ ها
ارش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
قلعه نوعی و استاد مشترکش با فردوسی بور دارن ب همه میخندن...
خیلی جالب بود آقای فردوسی پور شما که پرچم عدالت بدست گرفتی یا وارد این معرکه نشو و یا حالا که شدی سعی نکن همه چیو خلاصه کنی تو 2 میلیون رشوه ای که راه اهنی ها دادن. بنظر میاد قضیه خیلی ریشه ای تر این از حرفاست.
آقا اینا رو ولش کنید اون سه هزار مییارد تومن چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهی شکر مثل اینکه قرار است دست دایی هم رو بشه در بازیهایی که به نفعش سوت میزدند که صداش در نمی اومد .
تبانی رو بی خیال.ماست مالی میشه آخرش به خیر و خوشی تموم میشه میره.
ولی لذت بردید از مصاحبه یک مربی حرفه ای و 2 بازیکن حرفه ای.به هیچ عنوان تو حاشیه نمیرن.ماشالا فارسی هم بلد بودند آقایان.منم جای کی روش بودم اینا رو می اورردم تیم ملی.
تابلومعلومه که دست دایی هم توکاره
در واقع باری سپاهان و پرسپولیس مشگلی را نداشته این برنامه ای بود برای تحت فشار قرار دادن جامعه داوری برای تیمی که ملیاردها هزینه کرده امسال به هر طریق قهرمانی را بدست اورد از این پس هر داوری در مقابل اینها با استرس سوت خواهد زد
بريد جمعش كنيد مردمو ...فرض کردین..
فوتبال ایران یکی از منبع پول شویی های بزرگ محسوب میشه قرار نیست که همه چیز توی برنامه نود مشخص بشه
آی حال میده یه روز پته قلعه نویی ریخته بشه روی آب.
اصلا دیشب معلوم نشد چی به چی بود .چرا عادل به قضایای بزرگتر نمیپردازه .چرا من هر چی نظر میذارم ثبت نمیشه تابی؟
ورزش مسخره شده
- رشوه
-شرط بندي
-دروغ
-ناعدالتي
-كج رفتاري
-توهين
-اهانت
-و.....
-......
-......
به نظر علي دايي احتياجي به اينها واسه پيشرفت و پول نداره پس ميشه گفت تا حدودي درست ميگه ، اونم يه تنه داره داد و بيداد ميكنه مردم خبر دار شن
ولي چرا يه عده اينقدر دارن ميگن فوتبال ما پاكه به نظر شما نبايد به امثال اين افراد شك كرد يا كسايي كه خودشونو مثل موش پنهان كردن
تو فوتبال ما پاك ترين قشر مطمئن باشيد قشر داوريه يعني از همه مربيان، بازيكنان ، مديران پاك تر هستن درسته مورد هاي چند سال اخير داخلشون هست ولي بايد ريشه يابي كرد. (تا مالخر نباشه دزد وسائلشو كجا بفروشه)
رفتارهاي نامناسب ، پيشنهاد رشوه ، تباني از جمله مواردي است كه سالهاست داره انجام ميشه اونم از طرف مديران ، مربيان و كساني كه منافعشون تامين ميشه تو اين وسط فقط كلاه گشادي سر مردم بيچاره ميره كه دارن وقت و جونشون رو تو راه ديدن دربي و امثال بازيهاي بي كيفيت ليگ مي دن
خدا كنه به حرف دايي گوشش كنن با وسعت بيشتري به حل مشكلات فراوان فوتبال رسيدگي بشه وگر نه آش و همين كاسه
هرچي بيشتر ميگذره دايي کوچيکتر ميشه متاسفم برا خودمون که به چه کسايي اسطوره ميگيم
تو این فوتبال نا پاک یکیم که پیدا شده میخواد جلوی ناپاکی رو بگیره تمام تقصیرارو دارن میندازن گردنش.من از تمام مردم میپرسم مگه آقای دایی قضیه آقای قهرمانی رو ثابت نکرد.حالا تمام کسایی که پول دادن و پول گرفتن رفتن خوابیدن بنده خدا آقای دایی حرص میخوره.هرکیم میاد پشت خط میگه آقای دایی آدم پاکیه
استقلال همیشه قهرمان
من یک استقلالی دو آتشم ومیگو مردهم فقط علی دایی.صداقت فقط علی دایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
منم يه پرسپوليسي دو آتيشه ام، پرسپوليس سوراخه!
مون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
افرین به تو منم پرسپولیسیم ولی به خودم هیچ وقت اجازه ندادم تعصبم باعث بشه به کسی الکی تهمت بزنمو حقیقتها رو نبینم
آقایان فردوسی پور و دایی مردان پاک فوتبال ایران هستند
اقا میشه چند سال فوتبال تعطیل بشه به جاش این پولا که داره از بیت المال میره بره تو بودجه یارانه ها که این قدر تو دل مردم ترس نندازن هر روز که امروز یارانه ها حذف میشه فردا خذف میشه یه دهک نمیدن 10 دهک نمیدن ...
آقای دایی فکر کرده کیه
باید تمام اهالی فوتبال رو از اول تا آخر جمع کرد بجاش.ن بریم یه تعداد کارگر خارجی! بیاریم کارو صفر تا صد بدیم دستشون از لیگ محلات تا قهرمانی جام جهانی نهایتاً چهار ساله برامون در میارن یعنی دور بعد جام جهانی ما میریزیم خیابان جشن قهرمانی بگیریم
انگار این مافیا چنان در بخش های مختلف گسترش اختاپوسی یافته ،که گر حکم شود مست گیرند، هر آنچه در شهر هست گیرند!!!
جالب بود
محسن تر... هم از داورهای خیلی مورد داری است که متاسفانه نمی دانم به چه دلایلی هنوز به ایشون کاری ندارن
موضوع صنعت نفت ابادان و گسترش فولاد که خود مدیران عامل هم در رسانه ها گفته بودند فدراسیون گفته بنحوی سال اتی تیم تون را لیگ برتری بدانید
دزد اصلی کسی است که تر.. و قه.. نگه داشته بی خودی دنبال دانه ریزها نباشید جگونه تر.. در بازی تراکتور و استقلال ان افت..ح را بار اورد و قه.. افت..اح دیگر در بازی تراکتور با پرسپولیس. چرا ان زمان کسی عکس العمل نشان نداد وزیر ورزش کدام .. است
پاسخ ها
دوست
| United States |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
وزیر نداریم هنوز
کارلوس تلویحا رفتنش به ایرلند را قبول کرد،اولا بازگشتی به فوتبال جزیره داره چون بیشتر بازیکنانش در لیگ برتر بازی میکنن.بعد ازاین بلبشو فوتبال ایران و خود بزرگ بینی مربیان لیگ و بی مسوولیتی و ولنگاری فدراسیون در آنجا خبری نیست و بعد جانشین تراپ بزرگ میشی. او گفت این یک افتخاره که اسمت تو لیست کاندیداهای مربیگری ایرلند باشد
مگر تو ایران همه فارسی بلد هستند؟ خیلی ها در داخل خود ایران زندگی می کنند ولی حتی بلد نیستند یک جمله فارسی سر هم کنند مثل مناطق آذری و عرب نشین و .... حالا اینها هی ایرانی نیستند؟ اگر یک زمانی ایران ما به این کمک این عزیزان نیاز داشت باید بگویند که فارسی بلد نیستند و برند بیشینند تو خانه هایشان ... مگر جنگ تحمیلی را فراموش کردیم که هزارات تن از این عزیزان در راه دفاع از کیان ایران شهید شدند و...
خانه ازپای بست ویران است خواجه دربندنقش ایوان است . فسادخانمان سوز درفوتبال ماحاکم است واقعا باید به مسایل رسیدگی شود افرادپاک فوتبالی پیشکسوتان دلسوز وباسابقه درخشان همه لب گودند بنده خدادایی یک تنه به جنگ یک لشگررفته به مبارزه اش احترام میزارم امابراش نگرانم این مافیا بخاطر پول هرکاری ازش برمیاد خداپشت وپناهت شهریار آذری .
ریشه فساد و تبانی را اول باید از ق.نوعی اغاز کنند عکاس و... چی کاره اند دها مدرک دارند ولی علیپور از ق...عی میترسه شاید پیش او آتو داره.
بیت اشور گفت تو حیات خونشون بازی می کرد یا حیاط خونشون !!!!
پاسخ ها
ابودانی
| United Arab Emirates |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
کا ایشان گفت ننوشت!!!!شما کجا فهمیدی ایشان منظورش ت بود یا ط!!!!!شما خوتون الان اگرگفتاری حیاط را بگی میگی هیات واین تلفظ تقریبا همه ما ایراناست!!!!!!!!!!
لحن فردوسی پور درگفتگو با کی روش بی ادبانه بود.باید از سرمربی تیم ملی که یک چهره شناخته شده جهانی است والان هم اسم تیم ملی کشورمان را همراه دارد عذر خواهی کند.گرچه انقدرمغروره که بعید است زیربارفلک برود
پس حالا معلوم شد خودشون مشكل داشتن مي خواستند همه را به گردن سپاهان بندازند . نامرديس دادا!
به نظر من بهتر است مدت دو تا سه سال کل در این فوتبال را ببندیم و بودجه مورد نظر را خرج زیر ساختهای و پرورش بازیکنان از پایه نمود.البته بازیهای لیگ برتر و دسته اول و دسته دوم حتما تعطیل شود.و فقط تیمهای پایه فعال باشند برای پشتوانه سازی.
تمام این نظراتو خودتون مینویسید خیلی دروغگویید
به نظر من بهتر است مدت دو تا سه سال کل در این فوتبال را ببندیم و بودجه مورد نظر را خرج زیر ساختهای و پرورش بازیکنان از پایه نمود.البته بازیهای لیگ برتر و دسته اول و دسته دوم حتما تعطیل شود.و فقط تیمهای پایه فعال باشند برای پشتوانه سازی.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار