بازدید 6443

قتل دختر 5ماهه توسط والدین معتاد

کد خبر: ۳۵۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰ 13 October 2013

پدر و مادر معتاد که برای ساکت‌کردن نوزادشان با دستمال کاغذی او را خفه کرده‌اند، توسط ماموران پلیس یزد بازداشت شدند. به گزارش خبرنگار ما، زوجی جوان سه‌روز پیش نوزاد پنج‌‌ماهه‌شان را به بیمارستان بردند و از پرستاران درخواست کمک کردند.

به نوشته شرق، آنها که به‌شدت هراسان بودند مدعی‌ شدند دخترشان هنگام بازی دستمال‌کاغذی را در گلوی خود فرو کرده و بدحال شده ‌است. پزشکان که متوجه ایست قلبی کودک شده ‌بودند بلافاصله عملیات احیا را آغاز کردند و ضربان قلب کودک دوباره شروع شد و او نفس کشید اما وضعیت بد او باعث شد پزشکان نوزاد را به بیمارستان تخصصی کودکان بفرستند. این در حالی بود که حین انتقال کودک، او یک‌بار دیگر دچار ایست قلبی شد این‌بار نیز تکنیسین‌های اورژانس و متخصصان بیمارستان تخصصی اطفال در یزد عملیات احیا را انجام دادند اما نتوانستند او را نجات دهند و کودک جان‌باخت. 

پرستاران وقتی جسد را برای تهیه گزارش بررسی کردند، متوجه شدند آثار جراحات‌ زیادی روی بدن او وجود دارد بنابراین احتمال کودک‌آزاری قوت گرفت و آنها موضوع را به پلیس گزارش دادند. ساعاتی بعد وقتی پدر و مادر جوان نوزاد پنج‌ماهه بازداشت شدند و مورد بازجویی ماموران قرار گرفتند به قتل دخترشان اعتراف کردند. مادر دخترک که به‌شدت تحت‌تاثیر کار خود قرار گرفته ‌بود گفت: من و شوهرم هر دو به شیشه اعتیاد داریم و مواد مصرف می‌کنیم. از وقتی دخترمان به دنیا آمده ‌بود وضعیت روحی هردو ما به‌هم ریخته ‌بود. او زیاد گریه می‌کرد و ما ‌به خاطر اعتیادمان نمی‌توانستیم به او رسیدگی کنیم.

متهم ادامه ‌داد: روز حادثه هر دو مواد مصرف کرده‌ بودیم و در توهم شیشه بودیم. بچه گریه کرد. هر کاری کردیم ساکت نشد. من که اعصابم به‌هم ریخته بود او را کتک زدم. شوهرم گفت اگر دستمال کاغذی در دهانش بکنیم ساکت می‌شود. بعد از این کار متوجه شدیم رنگش سیاه شده است. فکر کردیم بیهوش شده او را داخل آب سرد گذاشتیم تا به هوش بیاید اما فایده‌ای نداشت. او را به بیمارستان منتقل کردیم و نجات پیدا کرد اما بعد نمی‌دانم چرا دوباره دچار ایست قلبی شد.

این زن گفت: من و شوهرم دخترمان را خیلی دوست داشتیم و عاشقش بودیم. ما هردو سعی می‌کردیم از او مراقبت کنیم. نمی‌خواستیم اذیتش کنیم. آن روز هم اگر در توهم شیشه نبودیم و مواد مصرف نکرده ‌بودیم، این اتفاق نمی‌افتاد. ما قصد کشتن فرزندمان را نداشتیم.

با اعتراف این زن، شوهرش نیز تحت بازجویی قرار گرفت و اتهامش را قبول کرد. در همین حال پزشکی‌قانونی آثار جراحات متعدد روی بدن کودک را تایید و از آنجایی که جراحات قدیمی نیز روی بدن او وجود داشت اعلام کرد احتمال اینکه او از همان ابتدای تولدش مورد ضرب‌وجرح قرار گرفته ‌باشد، زیاد است. این زوج هم‌اکنون در اختیار ماموران پلیس آگاهی استان یزد قرار گرفته‌اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی