بازدید 23840
۵
خبر 5 روز پیش تابناک تایید شد

قهرماني از حضور در فوتبال منع شد

کد خبر: ۳۴۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۶ 07 October 2013
به گزارش تابناک ، کمیته اخلاق سازمان لیگ برتر داور دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان و برخی عوامل درگیر با ماجراهای داوری هفته‌های اخیر فوتبال ایران را تا اطلاع ثانوی محروم کرد. این ستاد همچنین یکی از مربیان باشگاه پرسپولیس که دستیار علی دایی نیز هست را تا اطلاع ثانوی از فعالیت در فوتبال منع کرده است.

براساس اعلام کمیته اخلاق سازمان لیگ برتر محسن قهرمانی داور دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که در دقایق ابتدایی میثم حسینی را از زمین اخراج و یک ضربه پنالتی برای سپاهان اعلام کرد تا اطلاع ثانوی از داوری محروم شد.
علیرضا علیپور دبیر این ستاد عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن بیان این خبر افزود: محسن قهرمانی داور وسط، کرمانشاهی، کمک داور دوم، ایلدروم تیم داوری بازی سپاهان به غیر از کمک داور اول تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های داوری محروم شدند.

دبیر ستاد اخلاق سازمان لیگ برتر افزود: محمدرضا مولایی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس و علی حاتم( از مسئولان باشگاه پرسپولیس و نزدیکان علی دایی) به همراه منوچهر بادیه از باشگاه نفتون به این دلیل که مسائل را صادقانه بیان نکرده اند تا اطلاع ثانوی از فعالیت های فوتبالی محروم هستند.

  دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته دهم رقابت های لیگ برتر به میزبانی سپاهان در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و با برتری 2 بر صفر تیم اصفهانی خاتمه یافت. در دقایق ابتدایی این دیدار و زمانی که توپ ارسالی درون محوطه جریمه پرسپولیس رسید، محسن قهرمانی به نشانه خطای میثم حسینی روی شجاع خلیل زاده در سوت خود دمید و علاوه بر اخراج حسینی، یک ضربه پنالتی به سود سپاهان اعلام کرد.

پس از این اتفاق مسئولان باشگاه پرسپولیس و علی دایی موضع تندی علیه داوری این دیدار گرفتند که منجر به حضور مسئولان این باشگاه در کمیته انضباطی و پس از آن محسن قهرمانی در این کمیته شد. ستاد مبارزه با تخلفات حرفه ای فوتبال عصر امروز دوشنبه رای ابتدایی خود در مورد متخلفان این اتفاق را اعلام کرد.

کد خبر: ۳۴۸۶۹۰
تاریخ انتشار:۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸-02 October 2013
به گزارش تابناک ، اسامی داوران هفته دوازدهم لیگ برتر در حالی اعلام شده که باز هم خبری از نام محسن قهرمانی و محسن ترکی در این بین  داوران اعلام شده نیست .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۹
انتشار یافته: ۵
طرف داوره میگه مسئول تو سازمان لیگ رفته رش... گرفته
بعد همچین تهدیدش کردن
اومده میگه غلط کردم رو شنیده هام حرف زدم...
الان هم باز شاهد یه ماسمالی بودیم ..وگرنه چرا هرکی خواست افشاگری کنه تهدیدش کردن به محرومیت
سلام-ایکاش آقای قهرمانی وترکی بخاطرخ... به تراکتورسازی وگسترش فولادهم محاکمه میشدندوچون فدراسیون ودولت ایران به تیم های آذربایجان بصورت ناتنی نگاه میکند اینکاررانمیکند
با این رای آقای علیپور همه چیز ختم بخیر شد ماشالله هم خاطی هم شاهد محکوم شدند ما هم چیزی نفهمیدیم.بابا این فوتبال پر از فساده ماستمالیش نکنید
قهرمانی را ولش . سپاهان را بگو با این همه اخطار و شکایت و... که مدیرانش و سرمربی اش بر پاکی قهرمانی و تیم داوری و نتیجه و تصمیم درست و قاطع داور داشتند چی می شود ؟ آیا فوتبال ما شهامت و عدالت ایتالیایی ها را دارند یا فقط همانند خیلی از سازمان های عدالتی مان اینها هم فقط دم از عدالت می زنند و لاغیر. فدراسیون ایتالیا اتفاق مشابه این را در سال 2006 آنهم در شب فینال جام جهانی در مقابل فرانسه دیدید چه کرد ؟!! شب فینال نتیجه دادگاه را اعلام کرد!! سقوط یونتوس به دسته پایین تر و تیم دوم به کسر حدود 20 امتیاز و گرفتن 3 قهرمانی از یونتوس و.... حالا ما منتظر سقوز یکی - دوتا تیم هستیم اس و سپ
کجایند مسئولین داوری سابق و فعلی که همیشه از اشتباهات سهوی یا عمدی داوران دفاع می کردند ...آیاتو خود آنچه می نمائی هستی ؟ اگر در گذشته بصورت شفاف با اینگونه موارد برخورد می کردند کار به اینجا نمی کشید ، خدا پدر دائی و دیگران را که مخلصانه به مسئله ورود نمودند بیامرزد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار