بازدید 38717
کیوسک بین‌المللی «تابناک»

گاف جدید نتانیاهو و ادامه تمسخر وی در رسانه‌های بین‌المللی

تمسخر نتانیاهو از سوی کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی، اظهارات وزیر خارجه ایران درباره احتمال تبادلات علمی و پارلمانی ایران و آمریکا و نیز پیشنهادهای مطرح در مذاکرات هسته‌ای، بازداشت چهار تن به اتهام خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای و ادعای انتقال جت‌های جنگنده سوری به ایران، از جمله مهم‌ترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.
کد خبر: ۳۴۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰ 07 October 2013
گاف جدید نتانیاهو و ادامه تمسخر وی در رسانه‌های بین‌المللی
تمسخر نتانیاهو از سوی کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی، اظهارات وزیر خارجه ایران درباره احتمال تبادلات علمی و پارلمانی ایران و آمریکا و نیز پیشنهادهای مطرح در مذاکرات هسته‌ای، بازداشت چهار تن به اتهام خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای و ادعای انتقال جت‌های جنگنده سوری به ایران، از جمله مهم‌ترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.

گاف جدید نتانیاهو و ادامه تمسخر وی در رسانه‌های بین‌المللی

به گزارش «تابناک»، گاف‌های رسانه‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل، امروز نیز تیتر یک شماری از مطبوعات جهانی را از آن خود کرده و اسباب انتقاد از وی را فراهم کرده است.

در این باره، «نیویورک تایمز» و برخی دیگر از مطبوعات و رسانه‌های بین‌المللی، از روز گذشته تاکنون به موضوع واکنش‌ها به اظهارات عجیب و غریب نتانیاهو درباره آزادی‌های اجتماعی در ایران پرداخته‌اند. نیویورک تایمز اشاره می‌کند که نتانیاهو به تازگی در مصاحبه‌ای با یک شبکه تلویزیونی مدعی شده بود، جوانان ایرانی اجازه ندارند شلوار جین بپوشند، به موسیقی غربی گوش کنند و در انتخابات آزاد شرکت کنند!

این روزنامه اشاره می‌کند ‌در پی انتشار این اظهارات، شمار بسیاری از جوانان ایرانی با انتشار تصاویری از خود با شلوار جین در شبکه‌های اجتماعی، به سخنان نتانیاهو اعتراض و وی را مسخره کردند..

گاف جدید نتانیاهو و ادامه تمسخر وی در رسانه‌های بین‌المللی

اما بخشی دیگر از مطالب امروز مطبوعات بین‌المللی، به بازتاب برخی از سخنان وزیر خارجه ایران اختصاص یافته است. در یکی از موارد، روزنامه «واشنگتن پست» با انتشار گزارشی از حمایت وزیر خارجه ایران از ارتباطات پارلمانی و علمی با آمریکا خبر داده است. این روزنامه ضمن انتشار بخش‌هایی از سخنان اخیر ظریف به نقل از رسانه‌های داخلی می‌نویسد، به باور وی، نمایندگان مجلس و دانشمندان ایرانی می‌توانند با همتایان آمریکایی خود ارتباط داشته باشند و چنین ارتباطاتی در صورت تأیید رهبر انقلاب، امکان برقراری دارد. واشنگتن پست اشاره می‌کند که هفته گذشته نیز گمانه‌هایی مبنی بر احتمال برقراری پروازهای مستقیم میان ایران و آمریکا مطرح شده بود.
گاف جدید نتانیاهو و ادامه تمسخر وی در رسانه‌های بین‌المللی

از سوی دیگر، روزنامه «گالف تودی» بخش‌هایی از سخنان ظریف درباره مذاکرات هسته‌ای ایران را مورد توجه قرار داده که در آن، وزیر خارجه ایران بر ضرورت طرح پیشنهادهای جدید از سوی گروه ۱+۵ در مذاکرات هسته‌ای با ایران تأکید کرده است.

این روزنامه می‌نویسد، به عقیده ظریف، پیشنهادهای قبلی مطرح ‌از سوی این گروه در نشست آلماتی قزاقستان دیگر اعتباری ندارد و به تاریخ پیوسته و باید موارد جدیدی در این زمینه مطرح گردد. گالف تودی اشاره می‌کند که پیش از این کا‌ترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته بود، همچنان منتظر پاسخ ایران به پیشنهادهای مطرح در آلماتی است.

گاف جدید نتانیاهو و ادامه تمسخر وی در رسانه‌های بین‌المللی

موضوع بازداشت چهار تن در ایران به جرم تلاش برای خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای کشور، خبر دیگری است که مورد توجه شمار بسیاری از مطبوعات جهانی قرار گرفته است.

روزنامه «ایندیپندنت» ضمن انتشار این خبر به نقل از علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی کشور می‌نویسد، این چهار تن در یکی از تأسیسات هسته‌ای ایران کار می‌کرده‌اند و هم‌اکنون‌ مقامات ذیربط، مشغول بررسی ارتباطات خارجی آن‌ها هستند. این روزنامه اشاره می‌کند که صالحی در سخنان خود به دولت خارجی خاصی اشاره نکرده، ولی در این مورد به طور خاص انگشت اتهام متوجه رژیم اسرائیل است.

گاف جدید نتانیاهو و ادامه تمسخر وی در رسانه‌های بین‌المللی

در پایان برخی از مطبوعات و رسانه‌های خارجی نیز از روز گذشته تاکنون با انتشار مطالبی، مدعی انتقال جت‌های جنگنده سوری به ایران برای محافظت از آن‌ها در برابر حمله احتمالی خارجی شده‌اند. «میدل ایست آنلاین» ضمن انتشار این مطلب به نقل از منابع اطلاعاتی آلمانی می‌نویسد علاوه بر انتقال جت‌های جنگنده سوریه به ایران، شماری از نیروهای نظامی ایران نیز برای حمایت از ارتش سوریه به این کشور اعزام شده‌اند. به ادعای این منابع، بر اساس قراردادی که در نوامبر ۲۰۱۲ میان ایران و سوریه به امضا رسیده، دولت دمشق اجازه یافته جت‌های جنگنده خود را برای در امان ماندن به ایران منتقل کرده و در زمان مورد نیاز از آن‌ها استفاده کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵۸
انتشار یافته: ۲۳
بابا این طرف تاب داره
والا تمسخر هم داره. اینم از سوختنشه
این نتان یو هم تعطیله ها .
بیچاره ناتوان یاهو چکارش دارین توهمش رو بهم نزنین.
چون خیلی وقته نتونسته جنگی شروع کنه. میزان آدمکشی خونش پائین افتاده!! هذیان میگه!!!
امیدوارم رابطه ایران با غرب و امریکا با توجه به صرفه و صلاح ملت غیور مند جمهوری اسلامی ایران و با نمایان شدن قدرت ایران در عرصه بین الملل هر چه زودتر برقرار و اشخاص منفوری چون نتانیاهو و امثال او روز به روز منزوی تر و سرخورده تر بشن ..
اين هجو گويي و آسمان ريسمان كردن نتيجه ديپلماسي صحيح و رفتار مناسب سياست خارجي در پيش گرفته دولت است .
دیوانه است..........والا بخدا
پاسخ ها
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
موافقم
خدا شفاس بده
این نتانیاهو خود درگیره واقعا ....
خیلی دیگه خودشو و کشورشو بزرگ در نظر گرفته ..ایرانی ها اهمیت نمیدن به اسراییل ..
میگن اسرائیل متخصصان خوبی داره
خب این نتانو گرفتن یک نوار مغز براش ضروریه
یا اینکه چند تا فیلم فوق العاده خشن
بکش بکش نشونش بدن شاید یم کمی اروم بشه
چاییده :)
دم دولت گرم. کاری کرده که اون بیچاره اساسی قات زده. وقتشه که آتیش بار سیاسی رو اسرائیل راه بیفته. باید بیشتر منزویش کرد.
نتانیاهو بشدت قافیه را باخته است و منزوی تر از همیشه حتی بین همراهانش شده است. بعنوان یک جوان امروزی ایرانی و مسلمان فریاد میزنم نتانیا هوی دیوانه نماز میخوانم جین میپوشم موزیک گوش میکنم و بر تو لعنت میفرستم که از ضعف و دریوزگی طرفدار جوان ایرانی نشوی
جدا" به قول ضرب المثل خودمون تاعقل در سر نباشد جان در عذاب است.
این بیچاره (نتانیاهو)فکر می کنه تجدد, پیشرفت و آزاد اندیشی در پوشیدن شلوار لی هستش اون نمی دونه که ما خیلی وقت پیش این شلوارها رو کنه کردیم بچه های ما این چیز ها رو دیگه تحویل نمی گیرند.
ناتان یوهووووووو!!
شاید در مساله امریکا بین جوانان ایرانی اختلاف نظر باشد ؛ اما همگی سر قضیه اسرائیل وحدت نظر دارند و هیچ سازش و دوستی با این رژیم غاصب مورد درخواست جوانان ایرانی نیست.
به نظر من این آقای نتانیاهو آدم قابل بررسی در زمینه هنرپیشه گی فیلم های کمدی هستند براحتی میتوانند بحث بسیار جدی سیاست خارجی را تبدیل به یک فیلم کوتاه کمدی تبدیل کنند
به اميد خدا روابط ايران با غرب بهتر ميشه و امثال نتانياهو و به خصوص اعراب رو به زوالتر از هميشه ميرن
اين بدبخت جنايتكار آزادي را در پوشيدن شلوار جين و موسيقي غربي ميدونه!!!!!!
چرا از جند صدتا بچه حزب اللهي لبنان و غزه اينهمه وحشت داره كه با همه وسايل جنگي بهشون حمله ميكنه و حتي بچه هاي زير 15 سال را هم به جرم آزادي خواهي و سنگ پراني به جانورهاي صهيونيست دستگير ميكنه. به قول قديمي ها خجالت هم خوب چيزيه!!!!
نخست وزیر رژیم اشغالگر توهم داره.به این آقا باید بگن تو دیگه چرا دم از آزادی و دمکراسی میزنی؟قاتلی که خون میلیونها انسان بی گناه رو ریخته حق حرف زدن راجع به این موضوعات انسانی رو نداره!! اول باید بره جوابی برای این جنایات پیدا کنه .آقای نتانیاهو حرف بیجا زدن و دیوانگی که خرج نداره.
شاید هم عمدا" گفته چون میدونه که حرفهاش در ایران خریدار نداره اما تبلیغ بدی در مورد ایران براه میاندازه که مردم ملل دیگر به علت عدم اطلاع از ایران و به علت تبلیغات سوء علیه ایران حرفهایاونو باور می کنند
چقدر شبیه این قاتلاست این نتانیابو. یه مدتیه که آشکارا آدم کشی نکرده بدجوری رفته تو فاز هذیان گویی
فیلم وعکسهای پای صندقهای رای انتخاباتهای اخیروگذشته راکه تمام رسانه ها ی داخلی وخارجی پخش کردن پوشش جوانهای ایرانی را نشان میدهد امریکاببین ازکیاحمایت میکنه .!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل