بازدید 33191
۳

فراری 8 میلیاردی توسط یک کشتی گیر وارد شد!

کد خبر: ۳۴۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰ 02 October 2013
مجوز ورود فراری 8 میلیارد تومانی متعلق به یک کشتی‌گیر است.

به گزارش ایسنا، حمید سوریان پرافتخارترین فرنگی‌کار ایرانی که صاحب مجوز ورود این خودرو است، در گفت‌وگو با تماشا گفت: قیمت اعلام شده برای این خودرو اغراق‌آمیز است و مابه‌التفاوت قیمت آن با مازراتی و پورشه‌هایی که وارد می‌کردند خیلی ناچیز است.

وی درعین حال گفت: بله، من یک مجوز ماشین داشتم و چند وقت پیش با مجوز من این ماشین به داخل آمد ولی متعلق به من نیست و کسی را هم که خودرو را وارد کرده و حتی خود خودرو را ندیده‌ام.

گفته می‌شود که سوریان مجوز ورود این خودرو را از محمود احمدی‌نژاد، یک سال قبل از بازی‌های المپیک هدیه گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۹
انتشار یافته: ۳
یک سوال تو ذهن من جواب نداره. اونم اینه که تو کشوری که معتقدیم علم و عالم جایگاه خاصی داره، چرا به فوتبالیست و کشتی گیر و ... خلاصه هر چی که یدی و فیزیکی باشه خلاصه خیلی سواد و فکر نخواد، تقدیرهای آنچنانی داده میشه ولی مثلا به برنده مدال طلای المپیاد جهانی همچین جوایزی داده نمیشه.
به عنوان کسی که این همه مدال جهانی و المپیک آورده حتی 8 میلیارد هم مشکلی نداره. البته ای کاش مسئولین به جای مجوز واردات خودرو این کار رو از یه مجرای بهتری انجام می دادند.
آسیب اینکار کمتر از این است که یک کشتیگیر ایرانی برای پول برود و شهروند کشورهای دیگر شود. البته دولت هم به جای اینکه لقمه را زا پشت سر بخورد میتواند مجوزش را مستقیما به وارد کنندگان بدهد و پاداش خود به کشتیگیران را با پول نقد پرداخت نماید.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی