بازدید 7386

دستگیری سارق در رختخواب همسایه

کد خبر: ۳۴۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳ 24 September 2013
رييس كلانتري 127 نارمك از دستگيري سارق سابقه‌داري خبر داد كه با ربودن كابل‌هاي شبكه‌برق محله نارمك، امرار معاش مي‌كرد.

به گزارش اعتماد، سرهنگ پرويز نظري‌پور با بيان اينكه با توجه به سرقت سيم و كابل‌هوايي در منطقه نارمك، مدني و... رسيدگي به اين موضوع در دستور كار ماموران كلانتري 127 نارمك قرار گرفت، گفت: بررسي‌ها ادامه داشت تا اينكه ردپاي شخصي به نام «مصطفي» كه از سارقان سابقه‌دار بود و به تازگي از زندان آزاد شده بود، در اين سرقت‌ها ديده شد.

وي با بيان اينكه بررسي‌ها نشان داد كه اين سارق در حد وسيع اقدام به سرقت شبكه‌هاي برق مي‌كند، گفت: سرانجام اين فرد هنگامي كه در حال برش 25 متر سيم‌هوايي و جمع‌آوري آنها بود، توسط ماموران شناسايي شد و پس از رهاكردن قيچي برش سيم با پاي‌ پياده از محل متواري شد.

رييس كلانتري 127 نارمك با بيان اينكه ماموران در همان شب از حضور اين سارق در منزلش مطلع شدند، گفت: «مصطفي» به محض رويت ماموران از طريق پشت‌بام متواري و وارد منازل مردم شد كه باعث وحشت همسايه‌ها شد. پس از تعقيب و گريز به داخل منزل يكي از همسايه‌ها وارد و در حالي كه در زير رختخواب پنهان شده بود، توسط ماموران دستگير شد.

سرهنگ نظري‌پور افزود: متهم در بازجويي‌هاي انجام شده به 50 مورد سرقت سيم‌هوايي در محلات نارمك، مدني و... اعتراف كرد، علاوه بر اين همدستان خود به نام‌هاي «ميلاد»، «علي» و «حسين» را نيز معرفي كرد.

وي با بيان اينكه اين سارق در اعترافاتش عنوان داشت كه سيم‌ها را به صاحب مغازه ضايعاتي فروخته است، گفت: سيم، كابل و قيچي مكشوفه از اين سارق نيز تحويل نماينده شركت برق محله نارمك شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی