بازدید 4888

جيب بري مرد راننده از مسافرانش

کد خبر: ۳۴۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰ 24 September 2013

مرد تبهكار كه در پوشش مسافربر از مسافران خود جيب بري مي كرد در دام ماموران گرفتار شد.

 به گزارش قانون، ششم شهریور ماه امسال فردي با مراجعه به گشت کلانتري 154 چيتگر به مأموران اعلام کرد که در کیلومتر 17 جاده مخصوص, از سوي سرنشين يک دستگاه پيکان سفيدرنگ و به شيوه جيب‌بري مورد سرقت قرار گرفته است .

با توجه به اظهارات مالباخته مأموران کلانتري با راهنمايي مالباخته اقدام به شناسايي خودرو پيکان سفيد در جاده مخصوص کرده و بلافاصله مسير حرکت پيکان سفيد رنگ توسط مأموران مسدود و سرنشين پيکان با مشاهده مأموران با پاي پياده اقدام به فرار کرد. در پي يک تعقيب و گريز متهم در "بوستان طبيعت" دستگير و به کلانتري منتقل شد.

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع "جيب‌بري" و به دستور شعبه پنجم دادياري دادسراي امور جنايي،پرونده برای رسيدگي تخصصي در اختيار پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .
با ارجاع پرونده به پايگاه پنجم و آغاز تحقيقات از متهم "داوود . ک" 35 ساله وي به عنوان يکي از مجرمان سابقه دار و داراي 5 سابقه دستگيري به اتهام سرقت، موادمخدر و جيب بري مورد شناسايي قرار گرفت .

در ادامه و با بررسي پرونده سرقت هاي مشابه کارآگاهان موفق به شناسايي تعداد ديگر از مالباختگان شدند که از سوي متهم و به شيوه جيب بري مورد سرقت قرار گرفته بودند.

يکي از مالباختگان پس از شناسايي متهم در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : از محل کار خود تعطيل و به عنوان مسافر سوار يک دستکاه پيکان سفيد رنگ شدم. در صندلي عقب ماشين دو تخته فرش قرار داشت و به اين بهانه راننده پيکان ( متهم ) از من درخواست کرد تا در صندلي جلو بنشينم. هنوز مسافت زيادي را با ماشين نرفته بودم که راننده به بهانه باز بودن در ماشين از من درخواست کرد تا در ماشين را محکم کنم در همين زمان و به بهانه کمک کردن ,خودش نيز به سمت من خم شد. زماني‌که پياده شدم دست به جيب خود زده و متوجه شدم که کيف پولم نيست و همان زمان ماشين پيکان سفيد رنگ به سرعت از محل دور شد.

سرهنگ کارآگاه گزافي، رئيس پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر با اعلام
دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم گفت : با توجه به سوابق متهم در ارتکاب جرائم مختلف شناسايي متهم از سوي تعدادي از مالباختگان و احتمال افزايش و ارتکاب ساير جرائم از سوي متهم، دستور انتشار تصوير متهم از سوي مقام قضايي صادر شده است.از تمامی شکات و مالباختگاني که موفق به شناسايي تصوير متهم شده‌اند دعوت مي شود تا جهت پيگيري شکايات خود به پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت‌اسلامي مراجعه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی