بازدید 3649

باند صدور معاينه فني جعلي منهدم شد

کد خبر: ۳۴۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰ 24 September 2013


اعضاي باند جعل کارت سلامت و معاينه فني جعلي در پايتخت شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خراسان، در پي طرح شکايت اداره کل حمل و نقل و پايانه هاي استان تهران درباره جعل و فروش برچسب معاينه فني خودرو،پرونده مقدماتي در اين خصوص تشکيل و به دستور شعبه دوم بازپرسي دادسراي ناحيه 32 راهور پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار اداره سيزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

بررسي اوليه پرونده نشان داد که افرادي در زمينه جعل، چاپ و فروش برچسب معاينه فني خودروهاي سبک و سنگين فعاليت داشته و با گرفتن وجوه در قبال سفارش از اشخاص اقدام به تحويل برچسب هاي مجعول به افراد مي کنند.

در ادامه رسيدگي به پرونده و با شناسايي و دستگيري سه نفر و کشف تعدادي برچسب و کارت معاينه فني خودرو متهمان به ناچار لب به اعتراف گشوده و در اظهارات خود عنوان داشتند که به شيوه جعل اقدام به چاپ و تهيه برچسب و کارت معاينه انواع خودروهاي سبک و سنگين کرده اند که بلافاصله هماهنگي هاي لازم قضايي انجام و محل فعاليت متهمان در محدوده ميدان بهارستان شناسايي و در بازرسي از محل نمونه هايي از کارت و برچسب معاينه فني خودرو کشف و توقيف شد .

در تحقيقات از متهمان مشخص شد که متهمان با جعل معرفي نامه سازمان هاي دولتي مرتبط با ارسال برچسب و کارت معاينه فني خودروها اقدام به تهيه زينک،هالوگرام و ديگر موارد فني مورد نياز و مرتبط با تهيه برچسب معاينه فني خودروها مي کنند و با ارائه معرفي نامه هاي مجعول اقدام به سفارش تهيه برچسب و کارت معاينه فني خودروها کرده اند که با انجام تحقيقات پليسي ديگر عضو گروه جاعلان در شهرک انديشه شناسايي و دستگير شدند.

در بازرسي از محل فعاليت متهمان مقادير زيادي برچسب معاينه فني خودرو، نمونه هاي هالوگرام جعلي مورد استفاده بر روي کارت و برچسب معاينه فني خودرو،کارت معاينه فني مجعول صادر شده براي افراد مشخص و زينک هاي تهيه شده جهت چاپ برچسب و کارت معاينه فني خودرو کشف شد. علاوه بر موارد کشف شده کارآگاهان موفق به کشف و توقيف تعداد زيادي کارت مجعول ويژه سلامت رانندگان شدند که متهمان به ناچار اعتراف کردند که علاوه بر تهيه و پخش معاينه فني خودرو در زمينه چاپ و پخش کارت سلامت رانندگان نيز فعاليت دارند .

سرهنگ عباسعلي محمديان رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر با اشاره به گستردگي اقدامات اعضاي اين گروه در تهيه و توزيع برچسب هاي مجعول معاينه فني انواع خودرو و همچنين صدور کارت سلامت ويژه رانندگان گفت : با توجه به گستردگي اقدامات انجام شده توسط اعضاي اين گروه از جاعلان قرار قانوني از سوي مقام قضايي صادر و متهمان جهت انجام تحقيقات تکميلي و شناسايي ديگر ابعاد اقدامات مجرمانه آنها در اختيار اداره سيزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی