بازدید 4982

خواستگار شیاد منکر سرقت از زن جوان شد

کد خبر: ۳۴۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۰ 24 September 2013


مرد خواستگار که به بهانه مشارکت و سرمایه‌گذاری در خرید یک ملک، زن جوانی را فریب داده و 56 سکه طلای او را سرقت کرده بود، پس از دستگیری جرم خود را انکار کرد.

به گزارش جام جم، چند روز پیش زن جوانی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه مهرآباد تهران، از خواستگار خود به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، مدتی پیش در یک مهمانی با مردی که خودش را مهندس معرفی می کرده آشنا شده و با وی تلفنی ارتباط داشته تا این که مرد جوان از وی خواستگاری کرده و پس از مدتی به بهانه تعمیر خودرویش800 هزار تومان از او پول گرفته است.

خواستگار، سکه های شاکی را دزدیده بود


در مرحله بعدی معلوم شد، چند هفته بعد مرد خواستگار با ادعای این که برای خرید ملکی نیاز به پول دارد، از او خواسته در صورت تمایل شراکتی ملکی را بخرند.

زن جوان نیز 56سکه طلای خود را برای سرمایه گذاری و خرید ملک به جوان خواستگار می دهد و او بی آن که ملکی بخرد، متواری می شود. با تشکیل پرونده ای، تحقیقات برای دستگیری مرد شیاد آغاز شد و او چند روز پیش دستگیر شد.

متهم با انتقال به مرکز پلیس اعتراف کرد، فقط 800 هزار تومان پول از شاکی قرض گرفته اما برای سرمایه گذاری و شراکت در خرید یک ملک هیچ سکه ای از او نگرفته است.

بنا بر این گزارش، در پی انکار متهم، تحقیق در این باره از او ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی