بازدید 6319

مامور امنيت با تيغ اوباش مجروح شد

کد خبر: ۳۴۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰ 21 September 2013

پسر شروري که يکي از ماموران پليس امنيت عمومي تهران بزرگ را با چاقو مجروح کرده بود، کمتر از 20 روز توسط ماموران اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ دستگير شد.

به گزارش ابتکار، اوايل شهريور ماه امسال يک از ماموران امنيت تهران بزرگ در حين تردد در ميدان سپاه متوجه دو سارق زورگير مي‌شود که با در دست داشتن قمه به سمت يکي از شهروندان که با موتورسيکلت خود در حال تردد بود، حمله ور شده و با زور و ضرب و شتم گردنبند طلاي وي را به سرقت مي‌برند.

 اين مامور وظيفه شناس با روئت اين موضوع سريعا دست به کار شده و با زورگيران مقابله مي‌کند و در يک جنگ تن به تن مي‌تواند يکي از زورگيران را دستگير کند ولي پس از دستگيري فرد شرور، دوستانش که در حال اسکورت او بودند، با در دست داشتن قمه و چاقو به مامور امنيت حمله ور شده و او را با ضربات چاقو مجروح مي‌کنند.

 هموطنان براي کمک به اين مامور وظيفه شناس با اورژانس تماس گرفته و وي را به بيمارستان منتقل نمودند. همچنين عوامل اطلاعات و پليس امنيت نيز از همان لحظه فعاليت خود را در راستاي دستگيري متهمان آغاز مي‌کنند. تنها سرنخ ماموران موتورسيکلتي بود که از زورگيران در محل باقي مانده بود. لذا طي استعلامات متوجه ‌شدند که موتورسيکات متعلق به فردي به نام عليرضا در نازي‌آباد است.

 ماموران بلافاصله به محل اعزام و فرد مورد نظر را بازداشت مي‌کنند. عليرضا در اظهاراتش به ماموان گفت که موتورسيکلت را سه ماه پيش به يک مغازه موتورفروشي فروخته است. ماموران با حضور در مغازه موتور فروشي در مي‌يابند که موتورسيکلت سه ماه گذشته به فردي به نام اصغر که در اسلامشهر زندگي مي‌کند و از افراد زورگير، سارق و شرور منطقه گلستان است، فروخته شده است. ل

ذا اکيپي از ماموران پليس امنيت تهران بزرگ با نيابت قضايي به شهرستان اسلامشهر اعزام و با اشراف کامل اطلاعاتي متهم را در مخفيگاهش در حالي که در خواب فرو رفته بود دستگير و به مقر انتقال مي‌دهند.

 همچنين ماموران در بررسي از منزل متهم چند قبضه چاقو سلاخي نيز کشف و ضبط مي‌کنند. رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ سرهنگ عليرضا محرابي درباره اين خبر گفت: متهم پس از حضور در پايگاه پليس امنيت، به همه چيز اعتراف کرد و چاقويي را نيز که با‌ آن ماموران وظيفه شناس را مجروح ساخته بود، تحويل داد.

 گفتني است تحقيقات از متهم کماکان ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان