بازدید 63274
از قهرمانی رضا یزدانی در جهان تا پخش مصاحبه جنجالی قلعه نویی علیه فردوسی پور؛

هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت

محور اصلی برنامه دیشب ۹۰‌ پیرامون بازی‌های هفته‌ نهم لیگ بر‌تر و حاشیه آن بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که آیا استقلال به نیمه نهایی راه می یابد؟ ۱ـ بلی ۲ ـ خیر که در پایان، بیش از دوسوم مخاطبان به گزینه ۱ یعنی صعود استقلال رأی دادند و مابقی گزینه ۲ را برگزیدند.
کد خبر: ۳۴۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۲:۲۶ 17 September 2013
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشتهشتمین برنامه ۹۰ در لیگ ۹۲ از ساعت ۱۱:‌۰۵ دقیقه آغاز شد و ‌به مانند همیشه دیدنی بود و همانند گذشته، دوشنبه شب‌ از شبکه سه پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته‌ نهم لیگ بر‌تر و حاشیه آن پرداخت.

به گزارش «تابناک»، در آغاز برنامه، آیتم ۹۰ درجه به نمایش درآمد و قرعه‌کشی هفته گذشته نیز انجام شد.
از نکات جالب این هفته برنامه نود، استفاده از عدد ۸ به مناسبت میلاد امام رضا (ع) بود و برای قرعه کشی‌ها از شماره ۸ استفاده می‌شد.
سپس برنامه نود متوقف و مسابقه فینال وزن ۹۶ کیلوگرم کشتی قهرمانی جهان پخش شد و رضا یزدانی توانست پس از به دست آوردن مدال طلای حسن رحیمی در وزن ۵۵ کیلوگرم، دومین طلای ایران را در شب طلایی کشتی ایران به دست آورد.
پس از قهرمانی رضا یزدانی در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، فردوسی‌پور و مسعود مرادی این موفقیت را به مردم کشورمان تبریک گفتند.

مسعود مرادی، کار‌شناس داوری، مهمان این هفته برنامه نود، بر این باور بود که در بازی استقلال و ذوب آهن، داور مسابقه برای هر دو تیم یک پنالتی را نادیده گرفت؛ افزون بر این که نظری مهاجم استقلال باید اخراج می‌شد.

‌مهمان دیگر برنامه ۹۰، کریم باوی، مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس بود که پس از ارائه بیوگرافی کوتاه از خود به حضورش در جبهه و جنگ اشاره کرد و به تعریف خاطره‌ای از آن زمان پرداخت.

وی گفت: پس از آمدن از جبهه به تیم شاهین پیوستم. در ادامه، باوی از خاطرات دوران بازی خود و سختی‌های آن دوره سخن گفت که نداشتن کفش ورزشی از جمله آن مشکلات بود. در ادامه گزارش نود در نود پخش شد که در آن به مسائل و حاشیه‌های فوتبال پرداخته شد.
 
سپس کریم باوی خاطرنشان کرد: بیشترین مبلغ قراردادی که در دوران بازیگری آن دریافت کرده‌ام، ۳۵ هزار تومان بود. وی همچنین گفت: به هیچ عنوان در زمان حضورم در باشگاه پرسپولیس از این باشگاه پول نگرفتم. وی در سخنان خود چندین بار از زنده یاد سیروس قایقران یاد کرد.

وی با بیان اینکه اولین رقم دریافتی‌اش پنج هزار تومان بود و از شاهین گرفت، تصریح کرد: بلافاصله پس از دیافت پول بند کفش‌های خود را محکم کردم و از نارمک تا میدان انقلاب دویدم تا برای مادرم انگشتر بخرم.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پس از بازی با کره جنوبی در گوسان کاپیتان تیم کره به من برای حضور در شالکه آلمان پیشنهاد داد و گفت، شماره تلفن خود را بده که به او گفتم خانه ما تلفن ندارد.

وی همچنین درباره ابراهیم تهامی گفت: ابراهیم یکی از بهترین بازیکنان و بزرگ‌ترین اسطوره‌های فوتبال ایران بود و تکنیک بالایی داشت و در سطح ملی خوب کار کرد و بادرایت بود.

فردوسی‌پور: حمید استیلی بدشانسی است!

حمید استیلی هزینه عمل جراحی کریم باوی را بر عهده گرفته است.

کریم باوی در برنامه این هفته ۹۰ با اعلام این که حمید استیلی هزینه عمل جراحی وی را بر عهده گرفته، گفت: حمید استیلی شخصیت بزرگی است و کمی بدشانسی آورده است.

عادل فردوسی‌پور نیز در واکنش به این اظهارات کریم باوی با بیان اینکه استیلی بدشانس است، گفت: حمید استیلی با دخترش هم که بازی می‌کند بدشانسی می‌آورد.

سفر به اردبیل


در ادامه برنامه نود، بخش دوم گزارش نود از سفر به اردبیل و علاقه مردم این استان به علی دایی پخش شد.
در میان سخنان مطرح از سوی همشهریان علی دایی گفته شد که وی در اردبیل نامش شهریار بود! و وقتی به تهران رفت علی شد.

در ادامه بخش دوم گزارش نود تا نود پخش شد که پرداختن به فوتبال بانوان، دستگاه‌های اتوبوس برای هواداران باشگاه تراکتور از جمله بخش‌های این گزارش بود.

پخش مصاحبه جنجالی قلعه نویی علیه فردوسی‌پور!


امیر قلعه‌نویی پس از شکست تیمش برابر ذوب‌آهن کلی علیه برنامه نود و عادل فردوسی‌پور صحبت می‌کند تا به نوعی اقدام دوشنبه‌شب طرف مقابل را جبران کرده باشد.

قلعه‌نویی در ادامه اظهار داشت: روزی همه می‌فهمند فردوسی‌پور چه خیانتی به فوتبال کرد و سپس گفت: چقدر بدبخت شده‌ام که این آقا در مورد شخصیت حقیقی و حقوقی من حرف می‌زند، اگر من مدیرعامل استقلال بودم اجازه نمی‌دادم یک ثانیه از بازی‌های استقلال در این برنامه پخش شود. برنامه نود یک ابزار است که می‌خواهد خیلی از مشکلات و ضعف‌های جامعه را پوشش دهد؛ اما بعدا مشخص می‌شود که نود چه خیانتی به فوتبال ایران کرده است.
 
 من تهیه کننده فوتبال بر‌تر را در آکادمی هتل المپیک دیدم. او می‌گفت برخی مربیان التماس می‌کنند که سه دقیقه در این برنامه صحبت کنند؛ اما اگر دست من بود اجازه نمی‌دادم یک صحنه هم از استقلال پخش شود. او که گفته می‌شد قرار است مناسباتی صورت بگیرد تا با فردوسی‌پور آشتی کند با یک جمله همه احتمالات را از بین برد:
ببینید قلعه‌نویی چقدر بدبخت شده که فردوسی‌پور در مورد شخصیت حقیقی و حقوقی او صحبت می‌کند».

قلعه‌نویی سپس از سابقه اندک شیرینی در فوتبال حمایت کرد: «درست است که شیرینی مدت زمان زیادی نیست که به فوتبال آمده ولی کسی نیست به فردوسی‌پور بگوید زمانی که پانزده سال پیش آمدی کجای این فوتبال بودی؟
البته عادل هم با زیرکی خاص خود پاسخ ژنرال را داد: خودشکن آینه شکستن خطاست. با این مثالش حجت را تموم کرد...
یاوری: استعفایم مالی نبود!

یاوری سرمربی جدید تیم فجرسپاسی روی خط تلفنی برنامه نود آمد و در مورد استعفایش از سرمربیگری مس کرمان گفت: پس از بازی با نفت به دلیل برخی مسائل رفتاری که به وجود آمده بود، از سرمربیگری مس استعفا دادم و‌‌ همان زمان به مدیرعامل و مسئولان باشگاه این مسأله را عنوان کردم.

وی در مورد حضورش در رأس کادر فنی فجرسپاسی خاطرنشان کرد: جعفری در این باره با خرمی تماس گرفت و سپس با من صحبت کرد.
پس از آن جعفر جعفری، مدیرعامل فجر سپاسی در ارتباط تلفنی درباره حضور یاوری در فجر سپاسی گفت: ما یکشنبه شب رسمی با یاوری صحبت کردیم.
مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن: برایم فرقی نمی‌کند در چه پستی باشم.

در ادامه، خسرو ابراهیمی، مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن روی خط تلفنی آمد و گفت: نزدیک دو سال و نیم مدیرعامل این باشگاه بودم و اکنون به آذری تبریک می‌گویم و به هر حال من ذوب آهنی هستم.
وی افزود: تصمیم مدیریت کارخانه بود و برایم فرقی نمی‌کند کجا باشم، چرا که پیش از مدیر عاملی حقوق کارگری می‌گرفتم و در زمان مدیرعاملی نیز همین طور!

وی همچنین گفت: نزدیک به شش ماه است ذوب آهن به بخش خصوصی واگذار شده و پیش از این بودجه‌ای نداشتیم.
پس از سخنان ابراهیمی، گزارشی از تیم منحل شده شموشک نوشهر پخش شد و مسئولان باشگاه و سازمان لیگ در این باره صحبت کردند.

ماجدی: حیدری بازی می‌کند


پس از این بخش، میرشاد ماجدی که در تایلند است، روی خط تلفنی آمد و در مورد وضعیت استقلال و بازیکنانش گفت: وضعیتمان خوب است و بازیکنان در شرایط مناسبی هستند.

وی افزود: بازی تیم بوریرام را دیدیم و فکر می‌کنم تیم خوبی است و امیدوارم چهارشنبه روز استقلال باشد.
وی در مورد وضعیت آب و هوایی تایلند گفت: هوا در این چند روز ابری و بارانی بوده است.

پس از ارتباط با ماجدی، گزارشی از صادقی از اصفهان پخش شد که با عصا کارهای بسیار جالبی انجام می‌داد.
سپس صالحی رئیس کمیته استیناف روی خط تلفنی آمد و در مورد احکام صادره از سوی کمیته استیناف برای تیم‌ها توضیحاتی داد.

پرسش و پاسخ نظرسنجی ۹۰

محور اصلی برنامه دیشب ۹۰‌ پیرامون بازی‌های هفته‌ نهم لیگ بر‌تر و حاشیه آن بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که آیا استقلال به نیمه نهایی راه می‌یابد؟

۱- بلی
۲- خیر

که در پایان، بیش از دو سوم مخاطبان به گزینه ۱ یعنی صعود استقلال رأی دادند و مابقی گزینه ۲ را برگزیدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۱۵
انتشار یافته: ۱۳۰
ممنون عادل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
وارد شدن به مسایل حاشیه ای برای یک مربی و تیمش خطزناک است قلعه نویی نباید دنبال حاشیه و سیاسی کاری باشد
رضا از اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
واقعا جای تاسفه که فردوسی پور با این همه ادعای عدالت، کوچکترین اشاره ای به بزرگترین مشکل این روزهای فوتبال ما که کم شدن سهمیه ایران به خاطر آماده نبودن ورزشگاه غدیر اهوازه نکرد. فقط به جرم اینکه پای یه تیم خوزستانی در میونه. حالا اگه پای یه تیم تهرانی یا اصفهانی در میون بود به چهل پنجاه تا از مسئولین همون استان توی برنامه زنگ میزد و بازخواستشون میکرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
تو آسيا تيمهاي ايران فرقي باهم ندارند هر كدام كه قلبشان براي كشور مي زنه ايشالا ببره ؟
اما نه مث بعضيا كه اگه پول نگيرن قلبشون از كار ميفته
با آرزوی قهرمانی استقلال تو آسیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
آقایونی که منفی دادن ، میشه بفرمایند چرا؟ واقعا" چرا دوست ندارن استقلال در آسیا قهرمان شه ؟ یعنی حتی اسم ایران که در پسوند اسم استقلاله هم براتون مهم نیست؟؟؟ براتون متاسفم!!!!!!
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
اینایی که منفی زدن یهنی مخالف قهرمانی کشورشون تو آسیا هستن...
یعنی حاضر عرب ها یا شرق آسیا قهرمان بشه استقلال نشه...
منکه باورم نمیشه تو ایران از این چیزا...حتما اشتباه زدن منفیو
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
منفی ها برای چیه؟
یعنی تو اگه پرسپولیسی باشی امشب دلت میخواد تیم ایرانی ببازه

امشب لباس سرخابی بپوش
ناشناس
| Canada |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
من نمیدونم اینا که منفی میدن به چی منفی میدن من پرسپولیسی هستم و از همین حالا نگران بازی استقلال هستم و امیدوارم با نتیجه خوب تیم تایلندی را ببرد. هر تیمی خارج از ایران تیم ملی است
ساحل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
چقدر بدبختن اونای که چشم دیدن قهرمانی استقلا ل ندارن و منفی میدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
من پرسپولیسی هستم و دوس دارم استقلال توی آسیا به بدترین شکل ممکن شکست بخوره ، خب تو آسیا بازی میکنه که بکنه همون استقلاله نه چیزی بیشتر و نه کمتر
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
ببین این پرسپولیسیا چقدر زورشون میاد استقلال قهرمان شه که اینقده (ـ) زدن! دوس دارن جام دست عربا بیفته اما به استقلال نرسه
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
منفی دادم چون استقلالی های با قهرمانی (خیلی بعید) شون باز برای همه کری می خونن! تیم استقلال که تیم ملی ایران نیست! امر بر بعضی ها مشتبه شده!
محمد امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
داداش حالا اونایی که پرسپولیسین و مثبت زدن مگه از استقلالیا به جز سر کوفت چیز دیگه ای میشنوند.
استقلال قهرمان بشه همینطور هواداراش به پرسپولیسیا سر کوفت میزنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
منفی ها رو اونهایی زدن که دلشون به 6 تا گل زمان بابابزرگ هاشون خوشه اما یک مقام آسیایی برای سربلندی کشورشون نیاوردن
الیاس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
من یک پرسپولیس ام ...شما اینقدر شع....ر ...نداشتید ما برای تشویق شما آمده بودیم اما شما به ما بی احترامی کردید 6 تایی ها
حميد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
اگر به صفحات رسمي استقلالي ها در شبكه هاي اجتماعي مراجعه كنيد علت منفي زدن نيمي از مراجعان را خواهيد فهميد. يكي از تيترهاي اين صفحه ها اين بود: سفارش پماد سوختگي براي پرسپوليسي ها در صورت برد استقلال.
وقتي اين دوستان تيترهاي اين چنيني كار مي كنند توقع چيزي بغير از منفي را نبايد داشته باشند.
ح.ص
| - |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
عزیزانم اشتباه نشه!اونایی که منفی دادن منظورشون این بوده که استقلالیها بی جنبه هستند تا یه روز میرند صدر جدول به زمین و زمان میفروشند!!وگرنه ایران همیشه سربلند است زنده باد ایران وتیم ملی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
یعنی هر کی منفی داده پرسپولیسیه؟
نمیشه طرفدار تیم دیگه باشه؟
کلا یاد بگیریم به نظرات هم احترام بگذاریم.
حتی کسی که منفی داده.
با آرزوی قهرمانی استقلال
اینقدر استقلالی ها می گفتن داوری بر علیه او نا بود داور که به نفعشون سوت زد نظری رو اخراج نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
برنامه 90 وغیر فوتبالی های فوتبال برعلیه تیم ملی استقلال ( افتخار ایران و آسیا)در سال 92 متحد شدند . پیوندتان مبارک
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
اگه شما که برنامه رو نگاه کردین دلیلش این بود که سر پنالتی باید داخل اعلام می شد و اگه اینجوری نمی شد بچه ها به آب و آتیش نمیزن.سر هند ذوب اهنم مرادی گفت نیس ولی داورا اشتباه می کنن دیگه مرادیم اشتباه کرد خود عادل می گفت پنالتی بود
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
نكته مهمي كه اينجا ناديده گرفته شده اينه كه در صورت گرفتن پنالتي روي نظري روند بازي تغيير ميكرد . يعني هم استقلال با روحيه بهتري براي جبران گل دوم تلاش ميكرد و هم روحيه بازيكنا اونقدر خراب نمي شد كه به هر سوت داور واكنش نشون بدن.كلا داور بازي را خراب كرد
تابناک ممنون .
امیر بهونه نوعی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
بهترین مربی حال حاضر ایران (واقعاً ما چشم دیدن موفقیت یک ایرانی را در کشورمان نداریم )
و هی سنگ اندازی می کنیم
ب امید قهرمانی اس اس
90 هم 90 قدیم
پاسخ ها
گل مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
آره واقعا... همش به نفع اس دق لولی ها بود... جدیدا با قلعه نوعی لج کردن به نفع نمیگیرن!!!
90 نشون داد اس اسا فقط شلوغشکردن جنبه باخت ندارن مرسی عادل
یه سوال از نود، آیینه تمام نمای فوتبال ایران داشتم. آقای فردوسی پور شما که دیدی این "باندهای زیرگذر رحمتی" ..
مرسی 90
عادل ممنون .
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
نود تحریم
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
تحریم
تابناک ممنون .
خوب چرا جواب عادل به قلعه نویی را ننوشتی؟؟؟!!!من برنامه رو ندیدم.
برام جالبه فردوسی پور هیچ گزارشی از مشکلات ورزشگاه غدیر اهواز نشون نداد.
آقای فردوسی پور شما که برای اون حرکت نصرتی و شیث اونهمه جنجال راه انداختی واز قبح و زننده بودن و بیشرامانگی سخن گفتی، چرا واسه لایی خوردن رحمتی از واژه " گذرگاه رحمتی" و چند بانده بودنش حرف میزنی؟
برنامه نود را با نام پرسپوليس عوض كنيد .
واقعا فردوسي پور فكر كرده ما از پشت كوه اومديم .
از پشت كوه اومديم اما با هلي كوپتر اومديم .
ما نميخواهيم از استقلال در اين برنامه چيزي بگويي .
اگر پرسپوليس در آسيا به نيمه نهايي ميرسيد .حتما كل برنامه را به اون اختصاص ميداد ...عادل نا عادل
عادل دوستت داریم..
ذرود بر عادل فردوسی پور .
دیگه همه فهمیدن که هرکی به فردوسی پور انتقاد کنه فورا عقده گشایی میکنه کاش یه شبکه عم بود تا جواب خودکامگی عادل جونو میداد دیگه حنات برا ما استقلالیا رنگی نداره بنازم به امیر خان که محلت نمیذاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
اره باید بوق بیاره لباس آبی هم بپوشه شما رو تشویق کنه اون شب بازی با ذوب آهن چقدر الکی سر و صدا میکردن خوب معلومه واسه چی بود میخواستن بگن علت باخت داوره
عطیه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
بنازم به فردوسی پور که تنها کسیه که از امیرخانتون نمیترسه وبا شجاعت جلوش وایمیسه.
خدا را شکر که عادل هست وگرنه قلعه نویی درمورد چی صحبت می کرد
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
در مورد عدد 4
فردوسی پور خیال میکنه با دسته کورها طرفه.من به شخصه دوستش دارم ولی گاهی اوقات بد جوری از عرف خارج میشه و میخواد بگه من درست میگم .من استقلالیم ولی ببینید مصاحبه دهنوی رو. پرسپولیسیها هم شاکی هستن از دستش.
اون پسره رو ديديد؟
خداييش حال كردم
يعني احساس كردم مسي هست
خدا براي ايران حفظش كنه
استیلی با دخترش بازی میکند بد شانس است یعنی اینکه دخترش میگه علی دایی علی دایی .......
پاسخ ها
محمد عزیزی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
جریان درباره سوتی دخترش بود که گفت تو بازی چهار برگ بابام به من باخت اونم رو انتن
آقاي فردوسي پور بيشتر از آنكه به متن فوتبال ما بپردازد به حاشيه ها توجه ميكند (متاسفم از اينكه مجبورم اصطلاح خاله زنك را بكار ببرم)و اين به ضرر فوتبال ماست .
اتفاقا در آينده معلوم ميشه كه 90 چه خدمتي به فوتبال كرده قابل توجه آقاي قلعه نويي
دقیقه هفتاد پنالتی استقلال گرفته می شد نه کار به پنالتی ذوب آهن می رسید و نه کشمکش بین نظری و عشوری و نه مصاحبه های آنچنانی یک داور با اشتباهش همه چیز رو خراب میکنه متاسفانه داوری های لیگ به خاطر مشکلاتی که آقای اصفهانیان وعسگری با هم دارند به قهقرا داره میره و هر روز ضعیف تر میشه و چوبش رو تیم ها میخورند. این هفته تراکتور هم با گل آفساید ملوان رو برد
پاسخ ها
یانوس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
اقای باهوش تراکتور با ملوان مساوی کرد.تو باغ نیستی.یه جوری هم نظرمیده انگار...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
عزیزم تراکتور با ملوان مساوی کرد
اين واقعيت را بايد پذيرفت كه طرفداران پرسپوليس چهار پنج ساله ناكام و عقده اي موندن و براي اين كه جامعه از تبعات اين عقده ها مصون بماند همين الان بايد كاپ قهرماني را به پرسپوليس بدن و اينهمه داوران خودشان را خراب نكنند و به نفع پرسپوليس و ضرر استقلال داوري كنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
برنامه ریزی لیگ امسال جوریه که می خوان پرسپولیس به هر وضعی که شده قهرمان بشه؟!!
بی طرف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
بهتره شما هم جنبه باختتونو بالا ببرید
استقلال قهرمان آسيا
پرسپولیسی های جام ندیده با یه برد به کمک داور و شانس به هوا می پرند
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
هنوز هم بیشترین جام ها به پرسپولیس (سرورتون) تعلق داره!
عادل خان رک وراست بودن شما خوبه ولی سعی کنیدهمچون گذشته عادل باشی.
پاسخ ها
بی طرف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
هر کی با استقلال نباشه عادل نیست؟
استقلال قهرمان آسيا
عادل دلال سالهاست اينو ميگم چرا ديشب واسه دايي تبليغ ميكردونگذاشت باوي بگه مديون قلعه نوعي هستم
زنده باد عادل فوتبال ایران
استقلال قهرمان آسياست . بقيه تيمها برن براي دوم شدن تلاش كنن.........
امیر. خان با این هوچی بازیا میخواد ضعفهای تیم خودش رو پوشش بده وگر نه تو. این 15 سال که برنامه 90 پخش میشه کی دیده که فردوسی پور خطی یا رنگی برخورد کنه؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
احسنت دنیا و عادل
اگه الان شما آسیایی بودین وهمین مطلب را راجع تیمت میخوندی بازم تابناک استقلالی بود؟ یکم تعصب بی مورد را بگذار کنار.
خیلی بی انصافی فردوسی پور و تابناک
همون داورهای سابق که کلی تو زمین سوتی میدادن و ... و .... الان اومدن کارشناس شدن؟!!!!!چه بلایی به سر فوتبال ما اومده و روز به روز هم بدتر و بدتر هم میشه؟!!!!!
امیرخان قلعه نویی به امیدقهرمانی استقلال در آسیا بابهترین مربی آسیا دوستت داریم ژنرال
امیرخان قلعه نویی فقط تاسف..
از اینکه با کریم باوی مصاحبه کردید ممنونم من هنوز عکس کریم باوی که مجله دنیای ورزش چاپ کرده بود وروی آن نوشته کریم باوی مهاجری از جنوب ومهاجمی گلزن- دارم خدا حفظش کند
متاسفانه آقايان هر جا کم مي آورند عادل را وسط مي کشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
هر جا کم میارن از داور زمین توپ و عادل و انصافا اونشب فوتبالی که ذوب بازی کرد حیف نبود استقلال نتیجه بگیره؟
جوابی که عادل به قلعه نویی داد سانسور شد؟
عادل بهش گفت آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
یعنی کیییییییییییییف کردم واسه این جواب کامل و زیبایی که بهش داد.
فردوسی پور به طرز موذیانه ای داوران نود را انتخاب می کند. یعنی امکان ندارد داوری که در مطبوعات از قبل مصاحبه کرده و رای به سود استقلال داده را در نود بیاورد. در این رابطه می توان به آرشیو روزنامه ها و سایتها مراجعه کرد. یعنی همیشه کاری می کند که استقلال بدهکار شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
کلا از نظر شما همه زمین و زمان به استقلال ظلم می کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
من میگم یه دهه هم واسه مظلومیت استقلال بزارن ما عزاداری کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
شما استقلالیا کشتین مارو بااین طرز نگاهتون.مگه همه چی باید به نفع شما باشه؟همین طوری فکرمیکنید که به عادل بیچارم تهمت میزنید دیگه!
کاری به چیزی ندارم که نود خوبه ، کمک میکنه به فوتبال ، نمیکنه ، فقط میتونم بگم عادل فردوسی پور خیلی مغرور شده و مطمینا این رفتار خوبی نیست و خود بخود باعث بیتفاوت شدن بینندگان به این برنامه شده،
كاشكي كمي ظرفيت خود را در شنيدن انتقاد بالا ببريم كه اينگونه راحت به پر پاي هم نپيچيم.
عادل جان دوستت داريم
داوری ضعیف بود 2 پنالتی که نگرقت نشان از ضعف داوری است کمیته داوری چه می کند با این داوران اگر تماشاگران علیه داور شعار دهند کسر امتیاز می شود با داور خاطی چه می کنند چرا داوران ضعیف عمل می کنند آخر بازی درگیری داور در کجا بود آیا باید در بازی کتک کاری بیشتری می شد عشوری را چرا اخراج نکرد و...
این آقا اینقدر ادعای فرهنگ وحق و حقوق میکنه با حرفش نشون داد بویی از فرهنگ و ادب نبرده یه باشگاه مردمی در اختیارشه ادبیات اونو نگاه کن عادل خان سالاری خوب شد با سکوت جوابش رو دادی
اخه برنامه نود فایدش چیه ؟ پول بیت المال که میره واسه فوتبال فساد هم که توی فوتبال موج میزنه نود هم دردی رو نمیتونه دوا کنه بازار گرمیه جایزشم که این همه مدت شرکت کردم به من نرسید به همسرم هم نرسید .
قلعه نویی با یکی از دوستان صمیمیش که همیشه با همن دلال فوتبال هستن بعد هی گیر میده به نود چون از حقیقت میترسه عادل دوست داریم
دیگه داره کم کم از اسمم بخاطر این آقا بدم میاد
عادل اصلا نتونست جواب قلعه نویی رو بده و فقط گفت هر چی درباره تو و استقلال انجام دادم حقتون بود( خود شکن آیینه شکستن خطاست)
تابناک جان اون تیکه حرفی که قلعه نویی در مورد شیرینی زد رو یه جور نوشتی که برداشت غلط میشه...

به هرحال عادل جان دوست داریم...
افرین به فردوسی پور
خودشکن آینه شکستن خطاست.
با این مثالش حجت رو تموم کرد.دم عادل گرم
آقای قلعه نویی در جایگاهی نیستند که درباره عادل فوتبال ایران فردوسی پور عزیز اظهارنظر کنند
قلعه نویی باید حد خود را بشناسد سپس صحبت کند
آقای قلعه نوعی باید اعتراف کنیم که ایکاش یک برنامه نود برای هر یک از وزارتخانه ها باشد تا حداقل اتفاقات پشت پرده بیرون بریزد و افرادی مثل شما خود را بدبخت و بیچاره بخوانند.
نميدانم چرا فردوسي پور اينقدر با تراختور بد هست
يا اصلا در مورد تراختور صحبت نميشود
يا چيزهاي منفي كه با سوء نيت خاصي بصورت زيركانه براي تشويش اذهان عمومي عليه تراختور هست پخش ميشود
(البته اين براي ما مهم نيست چون ما هدفهايي داريم كه هيچ كس و هيچ نيرويي توان توقف يا كند كردن سرعت آن را ندارد
ما تا آخر پشت تراختور ايستاده ايم)
ياشا منيم گوزل تراختوروم
كريم باوي كفش نداشته 100 تا 100 گل مي زد تا" دل مردم شاد بشه " نمي ذاشته هم تيميش بفهمه ......... يارو كاپيتان تيمه گوشه 50تومنيش كج ميشه قر مي كنه مي ره اصفهان تازه زيدان هم هست ... غيرتم غيرت قديم پول مفتي كه ميگيرن جاي خود ....
موافقایی حرفای امیر قلعه نوعی در مورد عادل مثبت بدن
مخالفای حرفای امیر قلعه نوئی منفی
برنامه نود اگر برای ورزش آب نداشت برای فردوسی پور ودوستنش نان داشت آنهم دوآتیشه دورو خشخاش
عادل یادت باشه ژنرال سرورته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
امیر یادت باشه عادل سرورته
6 تایی ها
عشق است عادل
درود بر باوي عزيز : خيلي بي ريا بود اين مرد .بر عكس بعضي بازيكنان امروز كه چقدر براي يه بازي چند دقيقه اي بهانه مي آورند . درود بر باوي بخاطر صداقتش در اين مصاحبه .
برای قلعه نویی متاسفم - یکی باید پیدا بشه وتحقیق کنه ببینند قلعه نویی چقدر پول گرفته وچقدر به فوتبال خیانت کرده - اگر فردوسی پول خیانت کرده حدااقلش اینه که چند صد میلیارد به جیب نزده
ایول فردوسی پور
به نظر شما نگاه تحقیرآمیز فردوسی پور به کریم باوی بابت چه بود:
1- بی پولی وی
2- شهرستانی بودنش
3- لهجه جنوبی اش
4- سادگی اش
5- قدیمی بودنش
.....
پاسخ ها
پونه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
کجا نگاه تحقیرآمیز داشت؟ نشست و گذاشت تموم حرفاش رو بزنه که. و گرنه که دعوتش نمی کرد اصلا.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
اتفاقاً نگاه عادل بسیار نیز با احترام بود ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
نگاه تحقیرآمیز نکرد.اعصابش از دست تهمت های قلعه نوعی خورد بود و حوصله نداشت.ماکه عادلو میشناسیم.عادل و تحقیر دیگران؟!!!!!!
آقای فردوس پوربایستی ازکارشناسان داوری استفاده کندکه درفدراسیون فوتبال هیچ سمت نداشته باشنددرحال حاضراکثرتماشاگران تمام قوانین داوری رامیدونن واظهارنظربعضی ازاین کارشناسهاباعث خنده مردم میشه کاش یک خط تلفن مستقیم توبرنامه نودباشه مردم جواب بدن به خدابااین داوریها فوتبال ما بجایی نمیرسه
آقای قلعه نوعی باوجودکسی مثل فردوسی پوراین همه مشکلات پشت پرده وجودداره.مخصوصاامثال شماکه باهرترفندی فقط به فکرقهرمانی تولیگ هستی فکر قراردادهای آنچنانی .اگرشایستگی داری و راست میگی ریگی توکفشت نیست یاتیم رادرباریهای آسیایی قهرمان کن یابرو تو یک تیم غیرایرانی مرابیگری کن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
اقای قلعه نوعی فقط تو ایران میتونه قهرمان شه چون توی ایران فقط میشه لابی کرد و ....
اگه یکنفر توی فوتبال ایران باشه که از فوتبال سر در بیاره اونم عادل فردوسی پوره.
دنیا فردوسی پور.قلعه نویی بره لنگ بندازه ها
با احترام به استقلال و تمام طرفداران گرامي اين تيم، ذكر اين نكته را فراموش نكنيد كه متاسفانه استقلال با توجه به بازي آخرش در تهران برابر تيم تايلندي شخصيت قهرماني ندارد پس زياد اميدوار نباشيد.
آقای قلعه نویی . خود شکن آئینه شکن خطاست . امیدوارم این شعر را آویزه گوش خود کنی. اگر بهترین مربی دنیا هم باشی!!! تا زمانی که احترام به دیگران را سرلوحه زندگی خود نکنی مانند خوزه مورینیو هیچ قابلیتی از شما دیده نخواهد شد .
عادل واقعا عادل است و رک گو... آفرین
اگه یکنفر توی فوتبال ایران باشه که از فوتبال سر در بیاره اونم عادل فردوسی پوره.
امیدوارم استقلال صعود نکنه
این مغرورهای بی ...
فصل قبل استقلال تو شهر قم با داور بازي باخته را مساوي دراورد حتي كارشناس برنامه نود و عادل هم از اين پنالتي سرسري گذشتند همون يك امتياز چقدر تو قهرماني اين ها نقش داشت بماند اما اون وقت برنامه نود استقلال رو ژيش برد. بعدم اگه نود بازي خشن وبا هدف جواد نكونام و تيم استقلال رو با تيم هاي قوي ليگ رو زير ذره بين ميبرد استقلالي ها اين قدر نود رو بهانه نمي كردند.
الحق که پاسخی داندان شکن به فرمایشات قلعه نوعی بود "آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست"
الحق که پاسخی داندان شکن به فرمایشات قلعه نوعی بود "آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست"
مرسی تابناك و فردوسي پور
قلعه نوعی که هیچ
فتح اله زاده هم که هیچ روحانیشم نمیتونه جلوی پخش فوتبال استقلال رو بگیره
این اقا چه خیال کرده؟ نکنه واقعا باورش شده استقلال ماله باباشه؟
اقای محترم آقای فردوسی پور هیچ وقت به آقای باوی نگاه تحقیر آمیز نداشت فکر کنم جنابعالی خواب تشریف داشتید در ضمن می خواستم به قلعه نویی بگم هر چی بگی ما عادل رو دوست داریم عادل جان برنامه ات عالی عالی عالی عالی هست به این حرفها اهمیت نده از حسودیشونه
عادل جان دوست داریم ادامه بده
از طرفداران پر وپاقرص پرسپولیس و از مشتاقان برنامه خوب نودم و آقای فردوسی پور را به شخصه خیلی دوست دارم ولی در این شرایط که یکی از تیمهای بزرگ کشورمان در حال بازی با حریفان آسیایی خودشه باید دست در دست هم دهیم تا استقلال را قهرمان کنیم که سربلندی ایران را به همراه دارد در پایان برای آقای قلعه نوعی و تیمش آرزوی موفقیت می نمایم و به عادل فردوسی پور هم می گویم که بابت برنامه نود از تو و دست اندرکارانت تشکر می نمایم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل