بازدید 6651
۱

اعتراف زانتياسواران به قتل سرنشين ۲۰۶

کد خبر: ۳۴۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۸ 11 September 2013
دو جوان زانتياسوار که متهم به قتل سرنشين يک دستگاه خودروي ۲۰۶ بودند ساعاتي پس از ارتکاب جرم دستگير شدند و به جنايت خود اعتراف کردند.

به گزارش خراسان، در پي وقوع نزاعي که بامداد يک شنبه گذشته بين سرنشينان خودروهاي زانتيا و ۲۰۶ در مشهد رخ داد جوان ۲۵ ساله اي با وارد آمدن ضربه قمه به سينه اش مجروح شد. لحظاتي بعد مجروح اين حادثه براي نجات از مرگ به بيمارستان فارابي انتقال يافت اما او بر اثر شدت جراحات و عوارض ناشي از اصابت قمه جان خود را از دست داد. در پي اعلام مرگ اين جوان به نيروهاي انتظامي، تحقيقات در اين باره آغاز شد، ماموران انتظامي پس از عزيمت به بيمارستان و تاييد درستي خبر، قاضي ويژه قتل عمد را از ماجرا مطلع کردند.

دقايقي بعد قاضي علي اکبر صفاييان به همراه عوامل بررسي صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي عازم محل نزاع واقع در انتهاي بولوار هاشميه شد و بدين ترتيب بررسي هاي قضايي درباره چگونگي وقوع قتل ادامه يافت. تحقيقات مقدماتي نشان داد: سرنشينان خودروي زانتيا پس از ارتکاب قتل از محل متواري شده اند به همين دليل مقام قضايي با صدور دستورات ويژه اي پي گيري اين پرونده جنايي را به کارآگاهان اداره جنايي پليس  آگاهي سپرد.

گزارش خراسان حاکي است با توجه به اهميت موضوع و به دستور سرهنگ غلامي ثاني (رئيس اداره جنايي)، گروهي از کارآگاهان ورزيده آگاهي به سرپرستي سرگرد محمدي (رئيس شعبه قتل) عمليات پليسي و اطلاعاتي خود را براي شناسايي و دستگيري عاملان اين جنايت آغاز کردند. آنان در اولين مرحله از اقدامات خود موفق شدند محل سکونت راننده زانتيا را با توجه به سرنخ هاي موجود به دست آورند تا اين که آنان با راهنمايي هاي قاضي صفاييان و کسب دستور ورود به مخفي گاه، راننده زانتيا را در يک عمليات غافلگيرانه به دام انداختند.

متهم اين پرونده که بلافاصله مورد بازجويي هاي فني قرار گرفته بود اعتراف کرد دوستش که سرنشين زانتيا بود ضربه قمه را به سرنشين ۲۰۶ زده است بنابراين گزارش، با راهنمايي متهم دستگير شده کارآگاهان در عمليات ديگري محل رفت و آمد سرنشين ۲۹ ساله زانتيا را که يک باشگاه بدنسازي بود به محاصره درآوردند و او را دستگير کردند. ضارب که از مرگ مجروح حادثه بي اطلاع بود شب دوشنبه گذشته به اداره جنايي پليس آگاهي هدايت شد و به صراحت ارتکاب قتل را پذيرفت.

وي درباره انگيزه خود از ارتکاب قتل ادعا کرد که طرف هاي مقابل موجب ايجاد مزاحمت شده اند. ۲ متهم که روز گذشته در شعبه ۸۰۸ مجتمع قضايي شهيد قدوسي مشهد و توسط قاضي ويژه قتل عمد محاکمه مي شدند ادعاهايي را در مورد چگونگي ايجاد مزاحمت مطرح کردند. بنابراين مقام قضايي با صدور دستور بازداشت موقت، آنان را روانه زندان کرد تا بررسي هاي بيشتري درباره زواياي پنهان اين پرونده جنايي انجام شود.

سابقه خبر

بامداد يک شنبه گذشته، نزاعي بين سرنشينان ۲ خودرو در انتهاي بولوار هاشميه مشهد رخ داد که طي آن جوان ۲۵ ساله اي با ۲ ضربه قمه به قتل رسيد و زانتياسواران پس از ارتکاب جنايت از محل گريختند. اين گزارش حاکي است: با دستورات قاضي ويژه قتل عمد، گروهي از کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي پي گيري اين پرونده را به عهده گرفتند تا اين که شب سه شنبه گذشته، ۲ متهم اين پرونده در عمليات هاي جداگانه دستگير شدند و به جرم خود اعتراف کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اعدام
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی