بازدید 82486

خودکشی در جریان سرقت از طلافروشی

صبح امروز یک سرقت مسلحانه از در اصفهان رخ داد که پس از حضور نیروهای پلیس در محل حادثه، یکی از سارقان ‌خودکشی کرد. این حادثه در خیابان آیت‌الله کاشانی اصفهان روی داد که در جریان آن، سارقان صاحب طلا فروشی را هم به قتل رساندند‌.
کد خبر: ۳۴۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸ 09 September 2013
یکی از سارقان طلافروشی که پس از درگیری با نیروی انتظامی ‌خود‌کشی کرد.
یکی از سارقان طلافروشی که پس از درگیری با نیروی انتظامی ‌خود‌کشی کرد.
حضور نیروی انتظامی در خیابان کاشانی برای دستگیری سارقان طلافروشی.
حضور نیروی انتظامی در خیابان کاشانی برای دستگیری سارقان طلافروشی.
سرقت از طلا فروشی در خیابان کاشانی اصفهان که منجر به قتل صاحب طلافروشی و خودکشی سارق شد.
سرقت از طلا فروشی در خیابان کاشانی اصفهان که منجر به قتل صاحب طلافروشی و خودکشی سارق شد.
سرقت از طلا فروشی در خیابان کاشانی اصفهان که منجر به قتل صاحب طلافروشی و خودکشی سارق شد.
سرقت از طلا فروشی در خیابان کاشانی اصفهان که منجر به قتل صاحب طلافروشی و خودکشی سارق شد.
حضور نیروی انتظامی و مردم در خیابان کاشانی
حضور نیروی انتظامی و مردم در خیابان کاشانی
یکی از سارقان طلافروشی که پس از درگیری با نیروی انتظامی اقدام به خودکشی کرد.
یکی از سارقان طلافروشی که پس از درگیری با نیروی انتظامی اقدام به خودکشی کرد.
حضور نیروی انتظامی در محل سرقت طلافروشی خیابان کاشانی
حضور نیروی انتظامی در محل سرقت طلافروشی خیابان کاشانی
سرقت از طلا فروشی در خیابان کاشانی اصفهان که منجر به قتل صاحب طلافروشی و خودکشی سارق شد.
سرقت از طلا فروشی در خیابان کاشانی اصفهان که منجر به قتل صاحب طلافروشی و خودکشی سارق شد.
یکی از سارقان طلافروشی که پس از درگیری با نیروی انتظامی اقدام به خودکشی کرد.
یکی از سارقان طلافروشی که پس از درگیری با نیروی انتظامی اقدام به خودکشی کرد.
حضور نیروی انتظامی و مردم در خیابان کاشانی
حضور نیروی انتظامی و مردم در خیابان کاشانی
حضور نیروی انتظامی و مردم در خیابان کاشانی
حضور نیروی انتظامی و مردم در خیابان کاشانی
حضور مردم در محل سرقت طلافروشی خیابان کاشانی
حضور مردم در محل سرقت طلافروشی خیابان کاشانی
حضور نیروی انتظامی در محل سرقت طلافروشی خیابان کاشانی
حضور نیروی انتظامی در محل سرقت طلافروشی خیابان کاشانی
حضور نیروی انتظامی در محل سرقت طلافروشی خیابان کاشانی
حضور نیروی انتظامی در محل سرقت طلافروشی خیابان کاشانی
حضور نیروی انتظامی در محل سرقت طلافروشی خیابان کاشانی
حضور نیروی انتظامی در محل سرقت طلافروشی خیابان کاشانی
حضور نیروی انتظامی و مردم در خیابان کاشانی
حضور نیروی انتظامی و مردم در خیابان کاشانی
حضور نیروی انتظامی و مردم در خیابان کاشانی
حضور نیروی انتظامی و مردم در خیابان کاشانی
حضور نیروی انتظامی در خیابان کاشانی برای دستگیری سارقان طلافروشی
حضور نیروی انتظامی در خیابان کاشانی برای دستگیری سارقان طلافروشی
حضور نیروی انتظامی در خیابان کاشانی برای دستگیری سارقان طلافروشی
حضور نیروی انتظامی در خیابان کاشانی برای دستگیری سارقان طلافروشی
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۶۹
انتشار یافته: ۳۲۷
یکی از عواقب فشار شدید اقتصادی و فقر و بیکاری این میشود که شخص قید زندگی خود را هم میزند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
سلام
امثال شما سفسطه گرهای خوبی هستید
خوبه این چند تا اصطلاح رو هم یاد گرفتید
درسته که فشار و بیکاری هست اما همه دوست دارن پشت میز نشین بشن و یه شب بشن مدیر در صورتی که اینجوری نمیشه وگرنه کار هم هست اما خب اونایی که فقط ادعا دارن و زیاده خواهن کاری میکنن که نتیجه ش میشه این
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
در این مواقع به جهت استرس فراوان فرد توان تصمیم گیری ندارد و دست به هرکاری می زند. این چیزی که گفتید اینجوری رخ نمی ده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
و هم قید زندگی دیگران.
مجتبی
| United States |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
قسمت دردناک دیگری از این تصاویر حلقه ازدواج توی دست اون جوون نگون بختیه که ماحصل آموزش ناصحیح و عدم ایجاد مهارت مناسب برای فضای اشتغاله، بماند که اونهایی هم که مهارت دان براشون شغل مناسبی پیدا نمیشه!!!! طفلکی ما دهه 60تیا ...
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
من فقط به حلقه ازدواج سارق فکر می کنم. به همسرش. به بچه هایی که احتمالا هنوز نمی فهمند چه فشارهایی باعث شد پدرشون رو به همین راحتی از دست بدهند...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اون جنازه تو دستش حلقست ببین چقدر زیر فشار مالی بوده که حاضر به مرگ شده.خدایا کمکمون کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
به حلقه ازدواج پسره(کشته شده)هم دقت کنید که در دو عکس کاملا مشخص است- خدایا تو رحم کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
با دزدی آنهم مسلحانه در کل دنیا بشدت برخورد میشه پس برای مجرم دل نسوزونید و ضمنا پیش داوری نکنید که ایشون وضع مالی بد و تحت فشار اقتصادی بودند مگر دزد فامیلتونه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
بسسه دیگه شماها هم شورشو در آوردین...پس ما که از وقتی یادمونه هشتمون گرو نهمون بوده چرا نمیریم دزدی کنیم و ادم بکشیم؟؟؟
کم کم دیگه حالم داره به هم میخوره از اونایی که هر اتفاقی می افته فورا میگن فشار اقتصادی!
کاراگاه گجت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
مجید جان حلقه واسه این انداخته که تابلو نباشه دزد
اگه داد بزنه من دزدم که طلا فروش درو باز نمیکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
چون ازدواج کرده زیر فشار اقتصادی است باید نون رسان یک خانواده رو بکشه ، خانواده طلا فروش داغ عزیزشونو داشته باشند یا سرمایه از دست رفته...!

همه ی این مجرمان برای تفریح و آرتیس بازی سرقت می کنند به طوری که تمام پول های حرام بدست آمده رو خرج عیاشی هاشون می کنند..!
ناشناس
| - |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بیچاره حلقه ازدواج دستش است. برای معاش خانواده دست به این کار غلط زده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
هی میگین حلقه رو نگاه کنین .شاید حلقه رو هم دزدیده باشه واسه شیک بودن دستش کرده باشه . کی میدونه جز خدا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
مگه یارانه دریافت نمی کرده ؟؟؟؟
امان از این زیاده خواهی ها !!!!!!!!!!!!!!!1
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
وقتی زن وبچه ات جلوی چشمت دارن از گرسنگی و نداری زجر می کشن، اگر کمی هم ظرفیتت پایین باشه، چنین اتفاقی می افته، این بابا متاهل بوده و خودکشی این آدم نشون میده سارق حرفه ای نبوده...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اون حلقه ازدواجش دلم رو حسابی تکون داد. اگه خلافکار بود تا حالا فروخته بودش. ولی فکر می کنم آدم زیاد بدی نبوده تحت فشار بوده. خدایا عاقبتمون رو به خیر کن.
امیر
| United Kingdom |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
من نظر همه رو خوندم ولی این جور اتفاقات فقط خود شخص مقصر که میخواد یه شبه ره صد ساله رو بره کار هم زیاده برای اونا که کاری باشند مگه کارگری سر خیابون عیب نندازین سر دولت خودمونو درست کنیم منم دوست دارم سوار ماشین شاسی بلند بشم وقتی ندارم به یه پیکانم قناعت میکنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
تابناک لطفا نظر مرا بنویس. فقر دلیلی برای کشتن دیگران نمی شود. همه اینها از ضعف ایمان و اعتقاد نداشتن به حلال و حرام است. والا الان بایستی بخش اعظم این مردم بخصوص در روستاها که تنگنای کم و بیش اقتصادی دارند دست به جنایت بزنند! این آقا می خواسته یک شبه ره صدساله را طی کند آنهم با اموال دیگران و با دزدی مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت و ناامنی در جامعه. اگر یک ذره چارچوب اعتقادی درونی داشت می فهمید که می تواند مثل دیگران که با حداقلها صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته اند، با تلاش شرافتمندانه به زندگی خود ادامه دهد.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
تازگیها تو فرانسه ا00 میلیون یورو تو جواهر فروشی دزدیدن و تو کل جهان یه عده هستن میخان یک شبه ره صد ساله رو برن حالا فرانسه یا آمریکا غولهای اقتصادی دنیا فقیر که مردمش دزدی میکنن
از دوستان طلا فروش
| United States |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
این که حلقه تو دستش هست ربطی به این نداره که بخواد جون یکی دیگرو هم بگیره پس آرزو میکنم اگه اون دنیا وجود داره تقاص کارشو ببینه
شاکی!
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
به فرض تحت فشار اقتصادی بوده
برا چی صاحب مغازه رو کشته؟!
برا کسی دل بسوزونید که ارزشش رو داشته باشه
جون آدما چقدر ارزون شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
کی گرون بوده که امروز ارزون شده باشه؟
مسئولین محترم بدون رو درواسی با هم مشکلات جامعه ومردم را حل کنید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
مشکل ؟ منظورتون همون کاغذ پاره تحریمه ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
البته الان مشکل از نظر نیروی انتظامی پوشش مردمه ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
به نظر شما مشکل تحریم بود و نه مدیریت آقای دکتر؟
شما اون وقتی که روی پیش فاکتور میزدن قیمت برای 2 ساعت معتبر است رو فراموش کردی؟
الان شما آرامش اقتصادی رو نمیبینی؟
منظورم از آرامش وضعیت خوب اقصادی نیست
تقي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
من با نظر دوست اولمون كاملا موافق تمام مشكلات و مسايل ما مسول مستقيمش دولت نهم و دهم است .. ن
خودکشی توسط خود سارق!؟؟؟؟
عجب! پدیده ای نادر در دنیای سرقت! تا به حال هیچ جایی نه خوانده بودم نه شنیده بودم! تابناک!!! اصل ماجرا را بگو!!!
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
1- انجام سرقت مسلحانه
2- محاصره شده
3-مرتکب قتل شده
نتیجه : خودکشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
دوست عزیز، دولت دهم رفته! اینجوری حرف زدن دیگه جواب نمی ده!!!!
mj
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
این اتفاق روبروی محل کار خواهرم بود ,وقتی سارق میره توی مغازه پدر طلا فروش که توی مغازه بغلی بوده میاد کرکره مغازه رو میکشه رو سارق و پسرش پایین و هر دو زندانی میشن توی مغازه .پلیسم محاصره میکنه همه جا رو .سارقم ترجیح میده اول طلا فروش و بعد خودشو بکشه و تمام .
یوسفی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
جناب ناشناس خیلی بدبینی ! مثلاً میخوای بگی پلیس شلیک کرده ؟ در صورتی که سارقی دست به سرقت مسلحانه و قتل بزنه و برای دیگران خطر آفرین باشه پلیس اجازه شلیک داره که حتی المقدور سعی میکنن به جاییش بزنن که زنده بمونه و اطلاعات بقیه همدستاش رو بده ! این آقایی که بعضی از این دوستان براش ابراز تأسف کردن و گفتند آخی متأهل بود جرمی مرتکب شد که سزاش مرگ با چوبه دار بود و برای اینکه خودشو از عذاب زندان و غیره راحت کنه خودکشی کرده ! حالا شماها اومدین چی بگید ؟ هیچ توجیهی برای کار این جانی وجود نداره ! خودکشی نتیجه عمل بسیار زشتش بوده و گناهی متوجه کسی دیگه نیست !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
خودکشی هم نمیکرد اعدام میشد زیرا حکم دردست داشتن سلاح گرم اعدامه چه برسه استفاده کردن
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
سلام دوست عزیز!
من خودم بچه اصفهانم و دقیقا مطالبی که تابناک زده عین واقعیت چون منم مث خیلی از مردم اصفهان ناظر این اتفاق بودم.
جاي تعجب دارد كه در اينگونه مواقع چرا مردم با تجمع در محل چنين رخدادهائي مانع كار نيروهائي از جمله پليس ، اورژانس ، آتش نشاني مي شوند .
اين موضوع را چه مرجعي بايد به مردم آموزش بدهد ؟ و چرا آموزش نمي دهد ؟
پاسخ ها
س
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اینجا ایران است دوست عزیز .............
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اینجا ایران است...
متاسفانه این جمله خیلی خوب تو دهن مردم افتاده.
اگه اینج ایران است و شرایط فرهنگی اینگونه،تو ای ایرانی مسبب آنی.
پس اینقدر این جمله ی پوچ و بی معنی رو بکار نبر.
همچین میگن اینجا ایرانه...بابا رفتارهای منو توئه دیگه.
خودت بودی قاطی اون جمع وا نمیستادی؟
«ز که نالیم که از ماست که بر ماست.»
یوسفی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
خود شما هم بودی کنجکاو میشدی ببینی جریان چیه ! ایران و غیر ایران نداره جناب س الکی جدسازی نکن !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اگر رسانه های ایرانی مثل رسانه های خارجی سریعآ پوشش می دادن مردم جای اذیت کردن خودشون و نیروهای پلیس خیلی راحت از طریق همین رسانه ها در جریان قرار میگرفتن. بنده از ساعت 12 منتظر پوشش دادن خبری تابناک بودم که متاسفانه این کار با تاخیر 5 ساعت تابناک انجام شد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
پدرمن اول باید به پلیس اموزش بدن ، اینقدر دست دست کردن جفتشون تو مغازه از خونریزی مردن دو سه ساعت طول کشید تا تصمیم بگیرن گاز بزنن ..
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
خواهشا دیگه برای هرچیزی جوِ اینجا ایران است ندین ... تو خارجم مردم تجمع می کنن و نگاه می کنن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اینجا ایران است دیگه ماداگاسکار که نیست
اگه سارق مرحوم قبل از کارش چند دقیقه به عاقبت کارش فکر می کرد الان همخودش زنده بود هم صاحب طلا فروشی.
پاسخ ها
فرید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
در انگشت دست چپ سارق حلقه ازدواج دیده میشود، بدبخت زن و بچه اش که تاوان حماقتش را میدهند!!!!
بیطرف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اینطور هم میشود :اگر صاحب مغازه بجای طلا فروشی یک نانوائی داشت الآن هم خودش زنده بود و هم سارق اما دزدان قبل از انجام سرقت فکر همه چیز را میکنند مگر اینکه بی تجربه باشند شاید این بنده خدا فکر این شرایط را نکرده و از ترس آبرویش دست به این کار زده انشاء اله خوانندگان این مطلب عبرت بگیرند و هیچگاه در چنین شرایطی قرار نگیرند.
سجاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
شايد آبرو مندي نيازمند بوده كه ي جاي زندگي كم آورده ... فكر شكم آدمها را سير نميكنه دوست عزيز !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
حتما فکر کرده.متاسفانه به نطر می رسد متاهل هم بوده.کاش به اندازه کافی فرصت برای زندگی شرافتمندانه وجود داشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
البته با جیب خالی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
چه عاقبتی وقتی به آخر خط رسیده تو زندگی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
کدوم آبرومند تا حالا رفته دزدی مسلحانه و صاحب مغازه رو کشته جناب سجاد؟
پریسا
| United States |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
همه فقط میگن بیچاره سارق....
کسی نمیگه بیچاره اون طلا فروشی که بی گناه به دست اون عوضی کشته شد...
اينجا ايران است!
پاسخ ها
عبدالصمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
خدا رو شکر که آمریکا نیست!!
وگرنه هر سال تو مکانهای عمومی مثل سینما و ... و مدارس شاهد کشته شدن گروهی و خودکشی بودیم
واقعا
چقدر قیمت جان آدمها ارزان شده و تماشای جان دادن و درگیری و کشتن و کشته شدن چقدر جذاب ،اینبار ولی آمبولانس و آتش نشانی بهانه ی خوبی برای تاخیر دارند شلوغی و کثرت تماشاگر ، راستی مسئولین چقدر بی تفاوت و خوش غیرت شده اند.
راستی در تورم زیمباوه را هم رد کردیم.
در پایان به انگشت دست چپ سارق خودکشی کرده حلقه ازدواج است و نشان می دهد که خانواده و نان خوری داشته.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
یعنی فقط تو ایران از این اتفاقا می افته؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
این را قبول ندارم
هر جای دنیا ممکن است این اتفاق بیافتد
bi chare ha
کسی که خودکشی کرده متاهل بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
از انگشترش فهمیدی کارآگاه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اره خیلی دلم گرفت وقتی حلقه ی تو انگشتش رو دیدم
طاهره
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
شاید برای زیبایی و شاید برای خواسته های نامعقول این کار را انجام داده و زندگی خودش که ارزش نداشته و لی حیف زندگی اون طلافروش که از بین برد .
هرنوع جنایتی وبه هرانگیزه ای محکوم است ولی...
شکاف بسیار عمیق وگسترده وپرنشدنی طبقاتی ، عامل این نوع جنایات است.
اونجوری که توی عکس پیداست ظاهرا سارق خودکشی شده!!!
در هر صورت خدا هر دوی اونها رو بیامرزه . واقعا جامعه تگزاس شده
بدبخت متاهل هم بوده. خدا به خونوادش صبر بده.
پاسخ ها
یوسفی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بدبخت!!! آدم کشته و یه خانواده دیگه رو هم عزادار کرده ! اونهم به چه جرمی ؟ به جرم اینکه اون طرف تونسته کار آبرومندی داشته باشه و داشته هاش چشمهای این آقای بقول شما بدبخت رو کور کرده که به خودش اجازه داده به دسترنج دیگران دست درازی کنه اونم تو روز روشن و با اسلحه ! عجب آدمهایی هستید شماها ! دل برای کیا میسوزونید !
به حلقه دست چپ سارق دقت كرديد؟
پاسخ ها
یوسفی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
که چی ؟
كسي كه دل ندارد دست به اين كارها براي چه مي زنه!؟
پاسخ ها
بماند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
جوابش سادست.به قول رضا صادق:
باید جای من باشی تا حس کنی؟چقد سخته عشقت بلرزه صداش/فقر سخته.ما فقط ناشکری بلدیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
دل داشتن یعنی چی دقیقا ؟
واقعا که !!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
مسلما براي تفريح نيست ... خب حتما بهش فشار اومده اين سوال بو پرسيدي؟!
حلقه ازدواج سارق توی دستش که جوان هم هست.چی شد که این طوری شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
از مسئولان بپرس!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
دقیقا برای من هم حلقش قابل توجه بود. ناراحت کننده بود. هم برای صاحب طلافروشی هم برای سارق. خدا به خانواده هر دو صبر بده.
چقدر عملیات پلیس موفق بوده؟!!!
بنده همسایه مغازه طلافروشی واقع در خیابان کاشانی اصفهان هستم و از نزدیک ناظر بودم.
اصل ماجرا از این قراره که
3 نفر سارق حدوده ساعت 12 به طلافروشی جهت سرقت وارد میشن و با توجه به زمان سرقت و شلوغی پیاده رو پس از مطلع شدن مردم و همسایه ها 2 نفر سارق سریعآ با موتور سیکلت متواری میشن و مرحوم صاحب طلافروشی نسبت به قفل درب اقدام میکنه و پس از درگیری و ممانعیت از باز کردن قفل درب ، مرحوم صاحب طلافروشی توسط سارق از ناحیه قفسه سینه تیر می خوره و پس از پرتاپ گاز اشک آور به داخل توسط پلیس ، سارق خودکشی میکنه.
پاسخ ها
خسته
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
دوستاش حق داشتن این جانی رو تنها بزارن و فرار کنن , حالا که گیر کردی , چرا جون طلا فروش رو گرفتی !!!!! تو که دیدی داری میمیری چرا طلا فروشم با خودت کشتی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
مرسی که شما اصل ماجرا را گفتید وگرنه امیدی به این خبرگذاریها نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
منم اصفهانيم.از طرفي دلم براي صاحب طلافروشي سوخت و از طرفي دلم براي سارق(نمي دونم چرا بيشتر سوخت!)
راستي شنيدم پدر صاحب طلافروشي هم سكته كرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
بابا همسایه سارق حدود ساعت 10 میره تو مغازه اگه قبول نداری از اون یکی همسایه بپرس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
یسبسب
تبعات فشارهای اقتصادی و و فقر فرهنگی به اینجا رسونده این بنده خدا رو که خودش رو هم کشته؟واقعا متاثر شدم وقتی حلقه دستش رو هم دیدم که نشون میدم احتمال اینکه سابقه دار حرفه ای باشه کمه چون معمولا این سابقه دارا تعلقات اینمدلی ندارند که حلقه دستشون بندازن
خدا بیامرزه هر دوشون رو
شادی روحشون صلوات بفرستید و اگر میتونید فاتحه ای نثارشان کنید به امید بخشیده شدنشون
(همه ما مردم در رسیدن این افراد به اینجا مسئول بودیم و احیانا کوتاهی کردیم)
خدایا همه ما رو ببخش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
مشخص نيست چرا عده اي از همه چيز حرف مي زنند به جز اينكه بگويند هيچ فشار و هيچ مسئله اي مجوز دزدي مسلحانه نمي شود. به غير از اين با اطلاعاتي كه بنده شخصا از بعضي از اين افراد خلافكار دارم تنها دليل اين حماقتهاي آنها طنع و حرص براي راه ميان بر و زود پولدار شدن است. وگرنه در فاميل خود ما هرونه كمكي كه فكر كنيد به فردي شده است با اين حال طرف 6 ماه مداوم سر يك كار بند نمي شود يا يك سال نمي شود بگذرد و يك جوري در امانت خيانت نكند يا خلافي نكند تا بشود به او اطمينان كرد و كار بزرگتري را به او سپرد.
اينكه در دستش حلقه بوده آيا مجوز قتل و جنايت مي شود. صاحب مغازه كه ناحق كشته شده زن و بچه نداشته؟
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
دوست عزیز گرفتن جون یک فرد که درست کار میکنه جالب نیست مگه افرادی که سر چهارراه شیشه ماشین پاک میکننو ندیدی شرف دارن واقا اونا هم از قشر ضعیف جامعه هستن پس برای اون سارق باید لعنت فرستاد نه طلب آمرزش کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
آی بدم میاد ازاونایی که بجای همه نظر میدن
سارق کفش و جوراب به پا نداشت؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
تو عکس های بعدی دقت کنی میبینیش
majid
| United Kingdom |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
چه ربطی به فشار اقصادی داره.دزد دزده اگه نداشت حلقه شو میفروخت ...چه ربطی به ایران داره
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اقامجید دمت گرم زدی تو هدف!اگه دزده یکی از نزدیکان خودتونو کشته بود باز براش خدابیامرز میگفتین؟!!!!!!
چرا بعضیا مبگن فشار اقتصادی باعث اینکار میشه؟ بله فشار اقتصادی هست خیلیم زیاده اما اگه اینجوری باشه که جز درصد کم مرفهین جامعه همه ی مردم هفت تیر بدست باید راه بیفتن تو خیابون و بانکها واسه غارت، ای بابا عجب حرفیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
کسی که از جون خودش گذشته باشه مثل یه بمب ساعتیه که هر آن منفجر بشه هم خودش قربانی می شه و هم تعدادی از افراد جامعه رو با خودش به کام مرگ می بره.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
دوست عزیز زمانی که اختلاف طبقاتی و تبعیض در جامعه ای زیاد بشه کافیه که قدری از نظارت و قدرت حکومت مرکزی کم بشه اونوقت همونطور که فرمودید همه هفت تیر به دست میگیرند و به جان هم میافتند............
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
هنوز به سرت نیومده داداش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اینایی که منفی دادن باید بدونید که از سر احساسات رفتار می کنید. این سارقان از پتانسیل جنایی بالایی برخوردارند که اسلحه بدست اقدام به آدم کشی هم می کنند. و اکثرا سابقه دار هستند..

تو خونه نشستید نفستون از جای گرم در می آد ....!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
عزیزم طرف بره دست فروشی کنه شهرداری همه سرمایش که احتمالا چسب زخم و ناخون گیر بوده رو قبضه میکنه اگه هم بخواد سوپور شهرداری بشه باید بره تو این شرکت های پیمانکار اونا هم که پارتی بازی میکنن یا استخدام نمیکنن و یا همین حقوق بخور و بمیر هست تنها کاراریی که نه مجوز میخواد نه گیر دولت و شهردار همین کاراری خلافه که از هر 1 ملیون فقط یکیش اینطوری میشه
میدونی چی دلمو سوزوند ؟‌
حلقه ازدواج اون بده خدایی که خودکسی کرده !!!
خودت بخوان این حدیث مفصل را .....
پاسخ ها
محمود
| Australia |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
خودكسي نه مجيد جان خودكشي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
حلقه ازداوج فقط نشان از بدبختي زن و بچه اين شخص ندارد نه خودش. خيلي از اين افراد را مي شناسم كه عليرغم همه نوع كمك به آنها فقط طمع دارند كه يك شبه بدون زحمت صاحب همه چيز شوند!
انسانها کار میکنند که زندگی کنند. این چه کاریه که زندگی خودشو و خونوادشو و زندگی خانواده یکی دیگه رو فنا میکنن؟
پاسخ ها
ممل جون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
جلال جان تو کار نشون بده ما میریم....
همین...
چرا بعضیا مبگن فشار اقتصادی باعث اینکار میشه؟ بله فشار اقتصادی هست خیلیم زیاده اما اگه اینجوری باشه که جز درصد کم مرفهین جامعه همه ی مردم هفت تیر بدست باید راه بیفتن تو خیابون و بانکها واسه غارت، ای بابا عجب حرفیه
در کشور ما بجای حل مسئله .صورت مسئله را پاک میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
یکی از مسائل مهم کشور ما همین شماهایید که به جای یه ذره کمک فقط شعار میدید
همه ما مقصریم
کاش میشد به جای حل مسئله مهمی مثل شما!!!!!!!! خودتونو پاک کرد
بنده خدا حلقه دست چپش داشته. امیدوارم وضع مالی مردم بهتر بشه تا دیگه .... گرچه می دونم این دلیل دزدی نمی شه. خدا هر دو شونا رحمت کنه.
اون آقای پلیسی که با دمپائی لاانگشتی درحال انجام وظیفه شستن خون سارق می باشد اند صحنه است
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
نه عزیزم اون بنده خدا یکی از خدمه شرکت کناری اون طلا فروشی که در ضمیمه اجتماعی فعالیت میکنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اون لباس نیروهای انتظامی نیست...
عاطفه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
ایشون پلیس نیستن. بعنوان هم محله ای این مغازه عرض میکنم دقیقا دیوار به دیوار محل حادثه محل استقرار آمبولانس های شرکت ناجی هست که ایشون هم از کارکنان اونجاست
فرشاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
عزيز خوش تيپ خوب نگاه كن اون شخص پليس نيت مامور اورژانسه - دقيقا يك مغازه بعد سمت راست تصوير يه مركز اورژانش خصوصي هست - من عصر ساعت 5 موقع رفتن سر كار ديدم شلوغ بود الان هم كه 1:54 دقيقه بود اومدم ديدم هنوز مردم استادن داخل مغازه را ميبينند وحرف ميزنند . خاك بر سر دزده بز دل
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
شما به لباس ایشون بهتر دقت کن - پلیس نیست
امین ح
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اون آقا پلیس نیست ! یکی از پرسنل اورژانس خصوصی هست که در همسایگی مغازه طلافروشی قرارداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
به اون ادم بی گناه بد بخت فکر کن که خونوادش الان دارند چه رنجی میکشن
به دمپایی اون اقای امدادگر!!!چی کار داری
ناشناس
| United States |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اون آقای پلیس نیست جناب
ایشون همسایه ی کنار طلا فروشیه که آمبولانس شخصی کرایه میدن
واقعا بحث خنده داریه
من همین الان خیلی فکر کردم! سارق دو راه بیشتر نداشت، یا خودکشی میکرد و یا میرفت زندان... ها.... یه راه دیگم داشت... اینکه قبل از سرقت خودشو تسلیم میکرد...ها
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
یا خودکشی می کرد، یا بعد از بازجویی و معرفی همدستاش به جرم قتل عمد، اعدام می شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
حالا که دزدی نافرجام بوده بهتر بود تسلیم میشد و دوستاشو معرفی میکرد اونم دوستان نامردی که وسط دزدی ولش کردن و دررفتن
ناشناس
| United States |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خوبی کارگاه کلمبو؟ بابا خیلی باهوشی.
شاید این نظر خوشایند بعضی ها نباشه اما اگه بخوایم واقیعت رو بگیم پلیس آگاهی اصفهان باید بیشتر تو زمینه شناسایی جرم اهتمام بورزه. متاسفانه اخیرا تو اصفهان شاهد حوادث زیادی بودیم که رسانه ای هم شد و این برای شهری با 2.5 میلیون جمعیت که جرم در آن حتی از تهران هم بیشتر است یک فاجعه است و باید مسئولین آگاهی و نیروهای امنیتی اصفهان فکری به حال خود بکنند.
پاسخ ها
اشکان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
بخاطر اینکه تمام فرماندهان اصفهانی رو گذاشتن برای تهران اگه اصفهان بودن این اوضاع رو شاهد نبودیم
اوه اوه چندتا خیابون پایین تر از ما بوده.خدا رو شکر امروز از اون طرفا رد نشدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
به خیالی و خود خواهی تا این حد؛ حتما از قشر مرفه هستید که این جور صحبت میکنید!!!!!!!!!!!!!!
قابل توجه عزیزانی که باعث تحریم اقتصادی شده اند.
دست سارق نشون میده...که متاهل بوده...فشار اقتصادی!!!
اگر حادثه بصورت گروگان گيري بوده ، عاقبت حادثه ضعف تيم مذاكره كننده پليس را نشون مي ده .
نهمین عکس رو نگاه کنید.
حلقه ازدواج در دست چپش
این یعنی اینکه سارق خانواده داشته و نشون میده که یک سارق حرفه ای نبوده و از سر بیکاری و فقر دست به این کار زده
این کارو تائید نمیکنم ولی به این اتفاقات نگاه کنید
گروگان گیری مدیرعامل اتوبوس رانی تهران بخاطر از دست ندان کار
سرقت یک سارق خانواده دار بخاطر فقر
و این داستانها همچنان ادامه دارد
چرا ؟
چون مسئولان ما این شرایط رو تجربه نکردن و بفکر مردم نیستن
فقط فقر ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
کاش فقط همین بود .................
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
فقط خودخواهیییییییییییییییییییی
هفته پيش هم يك نفر تو ماكو اين كار رو كرد.ولي صاحب طلا فروشي زخمي شد
ظاهرا متاهل هم بوده. کاش قبل از اقدام به عاقبتش فکر می کرد. فکر کرده میره میدزده در میره اما دیده گیر افتاده گفته منو که اعدام میکنن، بذار خودم کارو تموم کنم...
سلام هموطن کار این جوان را تائید نمیکنم نه درذی نه خودکشی ولی به حلقه دستش نگاه کن و تا آخرش را بخوان بیکاری ، فشار اقتصادی و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
دمت گرم به این دقتت که حلقه را دیدی
چرا ننوشتند که پلیس اول زن طرف اورده که قانع به تسلیم شدن بشه بعد هم پلیس گاز اشک آور زده که سارق بیاد بیرون والبته خودکشی نکرد بلکه پلیس او را کشت من که خودم صحنه را دیدم پلیس شلیک کرد نه سارق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
ناشناس محترم شايعه درست نكنيد. خودكشي كرده. ايراني هم نبوده.
یوسفی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
جو سازی بی خودی برای چی ؟ چرا وقتی سارق می خواسته بقول شما تسلیم بشه پلیس بخواد بکشتش ! همسایه طلافروشی و صدها نفری که اونجا بودن شاهدن ! دوست دارم همه میومدن نظر میدادن حقیقت رو میگفتن و جواب دندان شکنی میشد برای جنابعالی ! اگه باز هم نظر کارشناسی شما درست باشه آفرین به این سرعت عمل پلیس که در عرض چند دقیقه همسر سارق رو شناسایی کرده آورده برای عملیات روانی ! شماها دیگه چطور ادمهایی هستید !؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اگر کسی به اندازه یک جو به خدا اعتقاد داشته باشه
دو تا قتل با یه سرقت انجام نمیده
ما همه در فشار اقتصادی هستیم
نیستیم ؟
این مردمند که باید به جای فحش دادن به دولت ایمان خودشونو درست کنند
حلقه ازدواج در انگشت سارق!!!
چرا باید یک فرد دست به چنین کاری بزند؟
انگشتر دست چپ سارق تنم رو لرزوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
حلقه ازداوج فقط نشان از بدبختي زن و بچه اين شخص ندارد نه خودش. خيلي از اين افراد را مي شناسم كه عليرغم همه نوع كمك به آنها فقط طمع دارند كه يك شبه بدون زحمت صاحب همه چيز شوند!
بیچاره زن بچه سارق و طلا فروش
اگر هم خودکشی نمیکرد اعدامش میکردن
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
این ادم اگر خودکشی نمیکرد و اعدامش میکردند حداقل اون قتلش پاک میشد
ولی با این کار درسته خودشو راحت کرد اما گناه خودشو دو برابر کرد
من ارزوی درد بیشتری تو اون دنیا براش دارم
فقرو بیکاری تورم و یک سری عوامل اقتصادی عامل بیشتر این نوع عملیات میشه و متاسفانه دزدها هم از عواقب کار خود و قوانین که سرشان روی داره حوصله التماس به صاحب دم ندارند غائله راختم میکنند یعنی اگر دست به جنایت نزنند باید پلیس روانشناسی کند الحمدا... فکر نمیکنم فرصت روانشناسی برسد متاسفم
این است نتیجه تورم
راه جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث اضافه کردن نیروهای کشت ارشاد برای برخورد با بد حجابان می باشد !!!
پاسخ ها
ابراهیم
| Netherlands |
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
البته نباید نقش فیسبوک رو هم در ازدیاد اینگونه جرمها نادیده گرفت
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بد حجابان جای خودشان
وقتی یه احمق پیدا میشه که نه به خدا نه به هیچ چیز هیچ اعتقادی نداره هیچ چی هم براش مهم نیست تصمیم به همچین کاری میزنه خوب کاریش نمیشه کرد
دولت و نیروی انتظامی که علم غیب ندارند کی الان تصمیم به سرقت مسلحانه داره که
جامعه ی ما اسمش مسلمونه
ما هم توی این نظر ضعف داریم هم توی فرهنگمون
هم توی دولتمون
نیر
خودکشی نکرد ، تک تیراندازای نیروی انظامی زدنش . من اونجا بودم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
واقعا؟
ناشناس
| United States |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
چرا دروغ میگی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
بشین بینیم بابا
تک تیرنداز طلافروشه را زده!!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
راست میگه تک تیراندازها زدنش من اونجا بودم...
از تبریز...!!!!؟
پیام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
راست میگه تک تیرانداز زدش.تازه اون حلقه که دستشه مال خودش نیست از طلافروشی برداشت!!!!!!!!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
من هم اونجا بودم
اشتباه میکنید به نظر اومد پلیس زدش
خودش خودشو کشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
منم اونجا بودم خودش خودکشی کرد
بیاید برایش گریه ساز کنیم، برای سرنوشت حزنیش که دل همه ما را غصه گسار کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
ها؟!!!
باورتان بشود یا نه باید قبول کرد که داریم به اونجایی می رسیم که یه لقمه نان از جان آدم گرانتر می شه. هیچ دلیلی برای اینکارش وجود نداره جز بیکاری فقر و بی پولی فاصله طبقاتی و تمام چیزهایی که ما داریم ولی بروی خودمون نمیاریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
یه لقمه نون رو تو نونوایی میدن نه تو طلافروشی سرقت از طلا فروشی برای یک عمر مفتخریست
موشکیل ؟؟؟ چه موشکیلی !!!؟؟؟؟ ما که موشکیل نداریم
موشکیل ؟؟؟ چه موشکیلی !!!؟؟؟؟ ما که موشکیل نداریم
با دمپایی رفته دزدی؟
تو دست چپش حلقه ديدم ، انقدر فشار روش بوده كه با وجود سن كم و تاهل دست به سرقت زده ، عاقبت كارش هم ميدونسته اعدام هست كه دست به خودكوشي زده ، مسئولين لطفاً يه فكري واسه اين معضل بكنين
حلقه دست سارق نشان از مسولیت پذیری او و عشق به خانواده اش است. و عکاس که بطور حرفه ای این زاویه را انتخاب کرده؟ آیا بهتر نیست برای حل این معضل سرقت طلا فروشی ها ، پلیس سیاست گذار ایران دستور تعطیلی کل طلافروشی ها را صادر کند؟!!!!
تیر صاف خورده در مغز سرش.

خود کشوندندش.
حلقه سارق ومادر وزن وبچه سارق خدایا چه قد سخته اشکم سرازیر شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
بابا جو گیر نشو حالا
همش حوادث تکراری و غمناک.(متاسفانه بازم تکرار میشه) بعضیاشون تو اطراف خانواده و جامعه احساس شخصیت نمی کنن وخودباوری ندارن و زود از کوره درمیرن وزود قبول می کنن وچشماشون کور میشه.بعضیاشونم گرسنگی زن و بچه وخانواده غرورشونو جریحه دار می کنه و این کارارو می کنند(گرسنگی واقعا دل وایمان ادم رو می بره).مشکلات بیش از این هاست.با هرسال تبریک گفتن سال نو وامید و ارزوی سال خوب کردن کاردرست نمیشه. متاسفانه در کشور ما(البته نه فقط کشور ما) فشار اقتصادی هم از داخل کشور هم از خارجه.الان بعضی از کسبه های بازار تهران وهمین طورشهرهای دیگرخیلی راحت نزول خوری می کنن.همین الان دانشگاه ها را نگاه کنید.یک سری حرکات بچگانه مثل راه رفتن رو صندلی ها ادامس چسبوندن و یه سری کارای بچگانه.همین ادما هم دوباره چند سال بعد عنوان های مهم دولتی رو می گیرن.وجود پلیس خیلی لازمه ولی به تنهایی امنیت نمیاره. الان خود باوری خیلی کم تو ملت ماست.سن امید به زندگی همش شعاره.درحال حاضر تو جامعه ما سن امید به گذران زندگی وجودداره.الان این اتفاق افتاد فردا بازم میفته.گوش خودمونم دیگه به این جورچیزا عادت کرده و مسئله مهمی نمی دونیم.
ان شاء الله که وضعیت زندگی درست بشه ولی تا نخوایم نمیشه.
خودکشی نکرد ، تک تیراندازای نیروی انظامی زدنش . من اونجا بودم .
دولت. دولت کمی به فکر مردم باش
پاسخ ها
مردمی
| Thailand |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
بخشید. دولتی که هشت سال هر کاری دلش خواست، کرد، به فکر مردم نبود.
این دولت 8 هفته س سر کار اومده. یه کم منطقی باشید.
چقدر به مردم فشار آمده که دست به چنین اعمالی می زنند!
بیچاره جوانان ایران
سلام من یکی از شاهدان عینی ماجرا بودم به خاطر کار این ابلهان شاید بیش از 40خودرو پلیس و5خودرو اورژانس تاساعت 12که من اونجا بودم درگیر بودن وکل خیابان کاشانی را بستن ومن وخیلی از مردم مجبور شدیم ساعتها منتظر تاکسی واتوبوس یاشیم وآخرش پیاده برگردیم خونه.تا خونه فقط خدا خدا میکردم که صاحب طلا فروشی زنده باشه اما ازوقتی خبر کشته شدنش شنیدم دارم دیونه میشم همین هفته پیش بود با دوستم رفتیم مغازش .خدا رحمتش کنه وبه خانوادش صبر بده فقط همین
حالا چرا کفش نداره بنده خدا؟
پاسخ ها
ی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
توروخدا اسم طلافروش رو بگید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
همین دیگه از نداریو فقر واینا شده دزد .....حالا اگه میتونست یه 3000 دلار اختلاس کنه و بره یه چیزی جون خودشو مفت مفت از دست داد...
babak
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
حاج رضا واعظی طلافروشه
باتحقیق درشعبه ویژه سرقت وپرس و جوی اوضاع احوال سارقین مسلح ازمامورین زندان قاطعانه می گویم برای سارقین صندوق صدقات دلسوزی کنید ولی برای سارق طلافروشی *خودرو*منازل *دل سوزی نکنید که برا هفت پشت زن وبچه شان مال گذاشته اند حاضرند ده سال زندان بمانند ردمال ندهند یا شاکی خسته شود یا اعسارشان قبول شود یک زوج کارمند که دخترشان هم کارمند است برای هزینه های ازدواج فرزندشان به شدت درمضیقه اند ولی سارقی که ده سال درزندان است که رد مال ندهد نوه پنج ساله دارد ..بورم *فقر*فشاراقتصادی *تحریم *برای همه مردم است پس چرا همه دزذی نمی کنند!برای طلافروش مقتول فاتحه مع صلوات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
دمت گرم اصیل جان احسنت
آرزو میکنم این جور ادم ها جاشون موتورخونه جهنم باشه
جایی که الهی انقدر عذاب بکشند که بفهمند داغ دار کردنه یه خونواده و گرفتن مال و اموال دیگران چقدر بده
با این حساب دیگه چه طلافروشیه که راحت کارشو بکنه و درامدشو داشته باشه !!!!!!!!
تیتر خبر :خود کشی در جریان سرقت از طلا فروشی.
توضیح تصویر ها همه حضور نیروی انتظامی. البته بعد از جان دادن 2 نفر
فقیر چیزی برای از دست دادن نداره جز زنجیرهای فقر و بدبختی و به همین دلیل وقتی می بینه یه عده مرفه که خیلی هاشون یک شبه میلیاردر شدند زندگی های افسانه ای دارند و اون و خانواده اش نان شبشون رو هم به زور تهیه می کنند طبیعتا دچار نوعی کینه ورزی و انتقام جویی می شه . اینجاست که خیلی آسان می تونه از زندگی خودش که جز رنج چیزی واسه اش نداره بگذره و بعدشم ریسک می کنه و کار به این جور جاها می کشه. این قانون طبیعی جامعه است که اگر فقیر امنیت غذایی و اقتصادی نداشته باشه، غنی هم نمی تونه امنیت داشته باشه و از ثروتش لدت ببره و همیشه جانش در خطره. بنابراین عدالت اقتصادی و اجتماعی تنها و یگانه راه امنیت هر جامعه ای است.
یه سوال
به پاهای سارق دقت کنید
انحنای کف پا خونی نیست
یعنی خونی نشده بلکه روی خون ایستاده و اون زمان زنده بوده
در واقع بدون کفش و جوراب روی خون راه رفته
جدی واسم سوال شد
کسی ایده ای داره؟
قابل توجه مسولین
چه خوب بوداگرکمی هم به فکرتهی دستان جامعه بودیم که شاهدچنین صحنه های دلخراشی نباشیم
بیچاره هردو.........................
قابل توجه مسولین
چقدرخوب بوداگرکمی هم به فکرتهی دستان جامعه باشیم تاهرروزه شاهدچنین صحنه های دلخراشی نباشم
بیچاره هردو..................
برخورد طلافروشها این نیست که جلوی یک سارق مسلح بایستند در تمام دنیا این کار به عهده نیروی ویژه است ، این طلا فروشیها دارای دوربین وبیمه میباشند، اگه آموزش داده بودند الان حداقل طلا فروش زنده بود چه اینکه اگه طلافروش درب مغازه را بر روی سارق نمیبست قطعا داستان به گونهای دیگر رقم میخورد.
به هرصورت مال از دست رفته بهتر از جان ازدست رفته است که غیر قابل بازگشت.
سارق که محاصره شده. هیچ راه فراری هم نداشته! پس چرا صاحب مغازه رو به قتل رسونده؟! با این کارش میخاسته به کجا برسه؟! ما که نفهمیدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
جواب این سوال شما رو درقسمت بعد زندگیم میدم سارق
من نميدونم چرا همه فقط گفتند بيچاره دزده اي كساني كه دلسوزي واسه دزده ميكنيد اگر خداي نكرده يكي از آشناهاتون همون طلا فروش بود بازم ميگفتيد بيچاره دزد بابا طلا فروش خدابيامرز مرد چرا به خاطر زياده خواهي يك دزد هر چند ميشه گفت بيچاره زن و بچه اون اگر داشته باشه نه اون دزد
foto shape
مرگ بر امریکا .مرگ بر اسرائیل وتا وقتی این شعاره است .باید بکشیییم
ولا اینجا بیشتر برای آقا دزده دلسوزی میشه تا طلافروش بدبخت .
این جون به جای دزدی میرفت کارگری -اصفهان شهر پر از کارگاه و مراکز کار هست.
باید بدتر از اینا سر این دزدها بیاد تا حساب کارخودشون را بکنن.
کار با اصل قضیه ندارم ولی خدا وکیلی این یگان ویژه اصفهان رو ادم می بینه لذت می بره . از سرعت عمل و شیک و اقتدارش . خدایی اگه میخواین نظر بدین اول فکر کنید که یه کشور 80 میلیونی با همه مشکلاتش نیاز به یک چنین نوپویی داره
و تا مدتها محل حادثه به یکی از جاذبه های توریستی اصفهان بدل می شود!!!!!
آخه مردم عزیز: رفتید دم در مغازه انگاری امامزاده س چسبیدید به میله ها و هی توی مغازه رو نگا میکنید که چی؟ چیو میخاین ببینید؟
والا ساعت 7 عصر که رد می شدم از اونجا مجبور شدم از میرداماد دیگه پیاده شم. بس ترافیک و شلوغی بود. ملت با موتور و ماشین و پیاده و زن و بچه اومدن دیدن چی؟؟؟
حتی اگه مملکت گل و بلبل باشه این اتفاق ها می افته ولی فشار اقتصادی عامل اصلیه این قضیه است
فشار مالی...
چند روز پیش فامیلمون بخاطر بدهی با تفنگ شکاری خودکشی کرد.
دوستانی که میگین پلیس زده اگه خوب نگاه کنین تیر خورده تو پیشونین از ریختن خون معلومه. پس به احتمال 99% خودش زده.
یکی از اون شش میلیون شغل ایجاد شده توسط دولت دهم رو بهش میدادند اینطور نمیشد
وقتی در جریان زور گیری صداوسیما اون جو را بوجود آورد وریاست محترم قضائیه سخنرانی کرد وفرمودند که اینها محارب هستند باید توقع چنین اقداماتی را داشت یعنی متهم امیدی به زندگی ندارد وهمانجا خودش ررا می کشد تا به همه چیز خاتمه دهد
بنده خدا حلقه دست چپش داشته. امیدوارم وضع مالی مردم بهتر بشه تا دیگه .... گرچه می دونم این دلیل دزدی نمی شه. خدا هر دو شونا رحمت کنه.
هعه9عختخخحهخح 90هخهنخه
خيلي جالبه همه دلشون براي سارق بنده خدا سوخته كه حالا خانواده هم داشته. كسي سراغي از صاحب طلافروشي نميكًره كه او حم حتما خانواده داشته .
جرا؟ جون بولداره بس به طورايي حقش بوده ؟!
در پايتخت فرهنگ اسلامي ببين با بي فكري آقاي دكتر به كجا رسيديم حالا اگر مسئولي وجدان داشته باشه اقلا بيايد و از مردم عذرخواهي بكنه.
برام خیلی جالبه که چقدر دوستان دلشان به حال سارق قاتل سوخته!!! واقعا که اینجا ایرانه!!!!!!!!
شما دیگه کی هستید .بیچاره طلا فروش که کشته شد نه سارقی که ادم کشت !!!!!!!!!!!!!!!!
20روز پیش لردگان هم همین اتفاق افتاد 1نفر کشته شد
من توهمین خیابون زندگی میکنم خود دزد که خودکشی کرده 18ساله شه و صاحبشم بام دوست بود و هر روز میدیدمش اصلن باورم نمیشه که یه احمق بیاد این کارا بکنه دزدا ادمای تازه کار و ناشی بودند که ساعت 11صبح به یک طلا فروشی رفتند با وجود این دو قدم اونور ترش یه طلا فروشی بزرگ تر بوده و اونم که خودکشی کرده برای این بوده که حکم در دست داشتن سلاح گرم اعدامه
حداقل هیجان این سرقت تلافی دربی را برای مردم اصفهان درآورد! چه جوری نگاه می کنند!
حداقل هیجان این سرقت تلافی دربی را برای مردم اصفهان درآورد! چه جوری نگاه می کنند!
آقاجان اون آقا با چفیه و تفنگ که با مامور صحبت می کنه چیکاره س؟ لبلس شخصی که می گن همینان؟
بنده خدا طلا فروش بدکارم شد ....چرا سارق را کشت سارق کاری نکرده بود یه پنج کیلو طلا می خواست..... شما ها که نوشتین بدبخت زن بچه سارق اگه می فهمید زن بچه که صاحب دکان را نمی کشت.................................
آخ جون منم فقیرم فردا میرم طلا فروشی میزنم . چکیده نظرات شما . اونم که دمپایی داره پلیس نیست چشاتا خوب باز کن.فرهنگ نظر دهی صفر
اصفهان پایتخت فرهنگ ایران... چه برسد به ل......
اصفهان پایتخت فرهنگ ایران... چه برسد به بووووق
هزاریم که بدبخت باشه نباید صاحب طلا فروشی را میکشت.ارزش این و نداشت که هم خودشو هم طلا فروشورو بکشه به زن و بچه خودشو اون مرحوم فکر نکرد؟خدا به همه ی ما عقل بده (روح صاحب طلا فروشی شاد و خدا به خوانواده هردو صبر بدهد)
باز هم مرگ بر امریکا
مردم چه بیکارن می ایستند تماشا می کنند!
قابل توجه آقايونى كه ميگفتند تحريمها كاغذ پاره است، تورم نداريم، گوجه دم خونه ما ارزون است ، و ....اين طرف مردم دارن از سيرى و پرخورى ميميرن كشور ما از سوئ مديريت مسولان محترم
احتمالا باز هم آقا پلیسه مشغول گیر دادن به بد حجاب ها پای برج میلاد و جمع کردن دیش ماهواره بوده !!!
متاسفانه در اين ماجرا پليس بسيار ضعيف عمل كرده چون شاهدين ميگن حدود صدتا پليس فقط اونجا رژه ميرفتند ويا با موبايل هاشون صحبت ميكردند يا با بي سيم، كسي جرات اقدام عملياتي نداشته
گروني ؟ گروني نيست تا جناب آقاي روحاني اومده همه چييييييييييز ارزون شده خونه آپارتمان زمين گوشت مرغ لبنيييييييييييييييات هر روز ارزونتر مي شه باور نميكنيد هرروز توي تابناك هم مي زنه تازه موج ارزوني در راهه بازم ارزونتر مي شه ديگه مشكلي نيست حقوقها هم كه اضافه ميشه آره اين مردم مريضن كه ميگن گرونيه و فقر اصلا ديگه مستضعف ريشه كن شده شده قشر آسيب پذير كه اونم ديگه وجود نداره ديگه اسمي ازشون نيست همشون محو شدن
طلا فروشی شغل کثیفیه
چپاول مردم
شما یک طلا فروش فقر دیدید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
جپاول مردم؟؟؟؟
طلا فرو ش جنس گرونی را میفروشه درسته. پولداره درسته. ولی مگه هرکی کار خوب داره داره مردم را چپاول میکنه؟ طلا یه جنس تجمل یهست و کسی مجبور نیست برای زنده ماندن بخره . چپاول اونجایی هست که مملکت با پول نفت هزاران بیمار خاض داره و نمیتونند دارو برای زنده ماندن بخرند!!!!!!!!!!!!
به نظر من واقعا از تنگ دستی زیاد این کارو کرد وتحمل بی ابرویی رو هم نداشته که خودشو کشته دلم کباب شد
اين همه پليس و ماشين و گاز اشك آور و ... آخرش هم صاحب طلافروشي كشته شد و دزده هم خودكشي كرد . مطمئنم پليس نيومده بود حداقل الان هر دوتاشون زنده بودن .
واقعاً روش قانونی و منطقی برخورد با یک جنازه همینه؟!
مگه نباید پزشک قانونی در محل حاضر بشه و مرگ رو تایید کنه؟!
کشیدن جنازه روی زمین اونهم توسط چند نفر بالباس شخصی که به نظر میاد رهگذر یا همسایه هستند، اونهم تا حدود 10 متر که توی تصویر دیده میشه!
لابد بعدش هم جنازه رو انداختنش توی جوب آب و....!
ما ظاهرا" هیچ مشکلی در کشور نداریم وهمه جا امن وامان است فقط تنها مشکلی که در کشور وجود دارد وتقریبا" حدود 90 درصد وقت پلیس کشور را گرفته مسئله حجاب خانم ها است که پلیس هم با تمام توان وقدرت خود در حال مبارزه با آن میباشد!!!!
ای کاش هر جفتشون زن و بچه نداشتن ... دو خانواده داغدار شدن
ای کاش هر جفتشون زن و بچه نداشتن ... دو خانواده داغدار شدن
خیلی ها برای اون سارق کثیف ابراز دلسوزی کردند جز اون طلا فروش بدبخت که بی گناه کشته شد. یعنی پلیس به درستی عمل کرد؟ آیا راه نجاتی برای آن وجود نداشت؟ لطفا گزارشی در این باره تهیه فرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
همین همه میگن حلقه دست سارق ولی کسی به فکر زن و بچه اون طلا فروش نیست
خیلی از سرقت ها هم از روی طمع هست واینکه طرف میخواهد یک شبه به همه چیز برسه
سلام
عملیات پلیس کاملا موفقیت آمیز بوده و سارق و مالباخته با هم کشته شدند !!
هیچ کس از اون طلا فروش بخت برگشته که به قتل رسیده حرفی نزد....همه حلقه دست دزد و دیدن طلا فروشم 100% زنو بچه داشته.......از هم بدتر به قتل رسیده .......
درسته تورم اقتصادي هست ولي دليل اصلي بي اعتمادي به خداست/ خدا فرموده تقوا پيشه كنيد تا از راهي كه گمان نداريد روزي شما فراهم شود آيه 2يا 3 سوره طلاق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
حدیث داریم به این مضمون:
فقر که از در بیاد تو دین از پنجره میره بیرون
از اینهمه نظری که برای حلقه ازدواج سارق دل سوزوندند تعجب میکنم ! اگه هرکی مشکل مالی داره اسلحه برداره و بره بیوفته به جون طلافروشهایی که تنها جرمشون خرید و فروش جنس با ارزشی هست که دیگه سنگی رو سنگی بند نمیشه ! این آقا اگه صبح از خواب پا میشد و بجای اسلحه بیل برمیداشت و میرفت پای یه ساختمون کارگری میکرد و می افتاد می مرد میتونستید تا ابد براش ابراز تأسف کنید نه برای قتل و سرقت با اسلحه ! چرا غافلید از اینکه بعضی از آدمها رویای پولدار شدن در عرض چند ساعت رو دارند و حاضر نیستند کار کنند و می خوان با دست درازی به اموال دیگران مشکلاتشون رو حل کنند ؟ به شخصه بارها افراد معلول جسمی و حتی کم توان ذهنی رو دیدیم که با کمترین امکانات حتی بساط کردن خورده ریزهایی برای خودشون کار میکنند و نون حلال می برن سر سفره خانوادشون ! حاضرم برای مثال عکس چندتا از اونها رو برای تابناک بفرستم تا بذاره شماها ببینید ! خیلی بده که همه چی رو به شرایط بد اقتصادی نسبت میدین ! همه ما مشکل داریم هر کسی به نوعی ولی این دلیل نمیشه برای حل مشکلاتمون پا روی بقیه بذاریم و بریم بالا ! کشتن صاحب طلافروشی هیچ توجیهی نداره جز طمع بیش از حد سارقین مسلح ! بسه بسه برای هر کار اشتباهی توجیه نیارید اونهم بخاطر حلقه ازدواجی که میتونه حتی واقعی نباشه !
خداوند رحمتش کند و با مادرش فاطمه زهرا (س) محشورش کند سید رضا واعظی مرد باخدا و بسیار خوبی بود خداوند به پدر و مادر و همسر و پسر کوچکش صبر عنایت کند شادی روحش صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
به نظرم اینایی که برای خود جناب سارق دلسوزی کردن، خودشون هم تو فکر انجام سرقت هستن فقط تا حالا جرأت پیدا نکردن!
کسی که از فشار اقتصادی مجبور به دزدی بشه به طلافروشی نمیره ، اون کسی که به طلا فروشی میره زیاده خواهی کرده و طمع باعث این کار ش شده
خدا بیامرزه صاحب طلا فروشی رو ، آدم بسیار خوبی بود و خدا به خانوادش صبر بده
متاسفانه هیچوقت نیروی انتظامی نتونسته به موقع و حساب شده عمل کنه
کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

مجرد یا متاهل ، حلقه به دست و بی حلقه ، اگه اینطور باشه از این به بعد هر کس که محتاجه خلاف کند و بگوییم بنده خئا محتاج بوده !!!!!!!!!!!!!!!
چقدر مردم احساسی نظر میدن!
ببین چقدر فشار عصبی بهش وارد شده که حاضر شده از جونش بگذره
اصلا مگه میدونستن سارق کی هست که برن زنشو بیارن
بیچاره طلا فروش و خانواده اش
خدا رحمتش کنه
کسایی که میگن بخاطر تورم و فقر و ... این کار را کرده براشون متاسفم و واقعا یه ذره فرهنگ ندارن
اگه داداش خودت پدر خودت شوهر خودت پسر خودت هم بود همینا میگفتین
واقعا که متاسفم براتون
همزمان با این قضیه وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی توی یه نقطه ی دیگه از شهر اصفهان داشتن از مزیت های دولت اعتدال صحبت می کردن و میگفتن که بعد از انتخابات به حدی مردم به هم نزدیک شدن که وقتی آیینه ی دو تا خودرو به هم میخوره پیاده میشن و میگن فدای سر " روحانی" ولی قبلاً همدیگه رو میکشتن "اشاره به قتل مرحوم داداشی" «آخه برادر من ، وزیر محترم، اگرم میخوای چیزی در مورد امید بگی این روشش نیست بالاخره درگیری و قتل و جنایت و دعوا توی جوامع متمدن هم رخ میده ولی هیچ جا اینطوری کسی جوسازی نمیکنه ، اگر شما و دوستان قبلی شما در وزارت خانه ای که متولی حفظ و ایجاد اشتغال در کشوره به جای پرداختن به این مسائل موانع اشتغال رو برطرف می کردن امروز شاهد اینگونه وقایع تلخ نبودیم ؛ گرچه دزدی اونم به این روش حرکتی مذموم و محکومه ولی ریشه ی بیشتر این بزهکاریا بیکاری و فقره که باید با ریشه ای عمل کردن جلوی یه سری از جرم و جنایت ها رو گرفت امیدواریم به آینده ...
عزیزان من به حلقه ای که دستشه توجه کامل ببریدودر ضمن هم طرف ناشی بوده وهم از ترس عابروشکه خودشا کشته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
عزیزم آبرو.......دوم مگه دزدا امای ابوداریم هستن.......البته بماند که در رده های بالا اسمش اختلاس و ابرو دار هم هستن......
کی گفته خودکشی نیروی انتظامی به این شکل درورده
چرا نظر منو نمیزرای ادمین؟! راجع به سخنرانی وزیر کار!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
گزینشی جانم.........گزینشی .........سلیقه ای........مصلحتی...... بازم بگم.......
چی گیر دادین به حلقه ازدواج این ملعون..این بخاطر زیاده خواهیشه و میخواد بدون زحمت یدفه صاحب سرمایه کلان بشه مگه مردم دیگه مشکل اقتصادی ندارن چرا بقیه اینکار نمیکنن ... میاس بره از نونوایی دزدی کنه خدا طلادفروش رو رحمت کند وبس.
تصویر چهارم از پایین.اون یگان ویژه که داره با مردم حرف می زنه. دایی منه.
اوفه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
سطح فکر بعضی ها چقدر سطحی و نازل است. خوش بحالت که یه شبه چقدر معروف شدی...!!!!! دایی ات توی عکس هست خیلی نکته مهمی هست.
/دزد دزده ثروتم که داشته باشه باز دزده/میرفت حلقه شو میفروخت.اگه نداشت.
عاقبت بد سارق ب خاطر راه نادرستی بود که انتخاب کرده،می تونست با درامد کمتر سر کنه و نون حلال در بیاره اخر عاقبت زیاده خواهی و طمع ب همین جا ختم میشه
اللهم عجل عواقب امورنا خیرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...
جالبه همه طرفدار اون سارق قاتل هستند و دلشون برای حلقه ازدواجی که دستش بود میسوزه ! حالا انگار آدم درست و حسابی بوده . هیشکی از اون طلافروشی که برای نگهداری کل سرمایه اش و جانش مقاومت کرده نمیسوزه داری کار می کنی و نون حلال برای خونوادت میبری و یکی بیاد بکشتت و بعد همه حواسشو به دمپایی قاتل و حلقه ازدواجش باشه واقعا که اگه یکی از اقوام و خانواده خودشون بود باز هم برای قاتل این طوری دلسوزی می کردند وای که چه بلایی سر این مردم اومده.

این پلیسی که تصاویرش اینجا هست با اون پلیسی که تو فیلمهاشون نشون میدن زمین تا آسمون فرق میکنه !
هیج فرقی بین این پلیس ها وجود نداره یه وقت فکر نکنید آموزشون فرق میکنه فقط لباس هاشون فرق میکنه پلیس عادی اسلح mp5 داره نوپو هم mp5 داره بدون هیچ تجهیزات اضافی !!!
در کل می خوام بگم هیشکی از نبود امنیت و عدم نظارت مسئولین نگفته پلیس مردم را متفرق نکرده و اصلا من فکر میکنم پلیس نوپو که اینقدر پوزش را میدن غیر دوره های آموزشی جزئی و ... هیج آموزشی در زمینه مدیریت این اتفاق ها ندیده اند و پلیس فقط در زمینه ی گیر دادن به موی دختران تبحر داره و هیچ وقت نمیان طرحی بزارن به آدم هایی که تو سطح شهر ول هستند و قیافه های خلاف دارند و علنا داد میزنه دزده یا معتاده که حاضر برای مواد آدم هم بکوشه کاری ندارند.
خدا خودش به همه مردم ما رحم کنه که هیشکی به فکر جان و مال مردم ما نیست!!!!
پلیس های ما هم مثل خودروهای ساخت داخل که توسط خود مردم تست ایمنی میشوند و با کشته شده مردم، کمپانی ایرادهای فنی خودرو ساخت خودش را رفع میکنه و با چند میلیون افزایش قیمت مدل جدیدی تر و اپشن داره میده بیرون در همین اتقاقات آموزش میبینند و قبلش هیج آموزش حرفه ای نمی بینند لباس ها اسلحه ها و .. غیره را ببینید ...
پلیس ایران بیشتر در دستگیری سارقین مسلح بعد از انجام مجدد جرم تبحر داره و قبلش کاری نمی تونه بکنه تازه اونم به پشتوانه آلبوم های عکس سارقین!!!! که انگشت شمار هم هستند
آدم های بدی شدن این مردم بیشتر دلشون برا قاتل سوخت تا مقتول !
به این نمیگن فقر اقتصادی بش میگن طمع
هر کسی هر چقدر هم که پول داشته باشه باز هم میخواد و به خاطرش دست به هر کاری میزنه این ایمان و اعتقاد ماست که مشکل داره
کافیه یه کم شعور و عقل و اعتقاد داشته باشیم تا بدونیم روزی رو کسه دیگه ای میده نیازی به این کارا نیست
واقعا نشانن می دهد که بیکاری و فقر بیداد میکند ، هیچکس هم به علت این اتفاقها کاری ندارد ، بیچاره نامزدش .....
یکی حواسش به خانواده اون طلافروش باشه،یه فاتحه براش بخونید لطفا.فکرکنید منتظر باباتون باشین که از سرکار برگرده خونه ولی اون دیگه هیچ وقت برنگرده...حالا همه حلقه ی اون سارق احمق رو نگاه کنید.چشمای بچه ی منتظر بابا رو که عکسش رو نزدن.
خدایا به خانواده ی بزرگوارش صبر بده.
کاش ما مردم هم به همدیگه رحم میکردیم بی خیال مسئولین
این بنده خدا که حلقه دستشه معلومه تازه ازدواج کرده
چه زجری میکشن خونواده هاشون
نه عزیزان،اینوبهش میگن یه شبه پولدارشدن،ما خیلیهاموم با کارگری،خونه خریدیم ماشین خریدیم زندگی هم داریم میکنیم اون طلا فروش بدبخت حروم شد فقط بخاطر حماقت یه نفر که نخواست تنشو بده به کار،یعنی نمیتونست کارخدماتی بکنه،نمیتونست بره توی یه رستوران کاربکنه،بدبختیه مااینه که نمیایم راه پولدارشدنو یاد بگیریم، فقط میخوایم تحت هرشرایطی پولداربشیم.
به قول اون یارو:
اگه گنهکارباشه میره جهنم واگه گنهکارنباشه میره بهشت.1348
بهتره چند تا مامور پلیس بیارن تو خیابان کاشانی اعدام کنن تا هم دل مردم خنک بشه هم بقیه عبرت بگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
چرا ما فکر میکنیم یکی از بیرون این مملکت باید بیاد اینجا را درست کنه!! بابا ژاپن، کره، امریکا،المان اگه دارن اقایی دنیا را میکنن با زحمت و تلاش مردمش و با کارکردن و زحمت شهروندانش به اینجا رسیدن میتونید تاریخ امریکا در دویست سال اخیر را بخونید باید کار کنیم تا مملکت اباد بشه این کار بده چون بده توجیهش نکنیم.
سلام کاش صاحب طلا فروشی اقدام به بستن درطلا فروشی نمیکرد اینجوری هم خودش زنده بود و هم جوان مردم. فوقش بیرون دستگیر می شد و چند سال زندان می افتاد دیگه دو تا خانواده داغدار نمیشدند
آیا میدانید پدر طلا فروش مقتول نیز پس از شنیدن خبر سکته کرده و در کما میباشد
پاسخ ها
علی - اصفهان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
پدر طلا فروش هم امروز در مراسم تشییع حضور داشت.خواهشن کمتر حاشیه درست کنین.
آه!
به نظر من ای دزد بدبخت ناشی وآماتور بوده که اینجوری گیر افتاده و همدستاش هم در رفتن. این کفش پاش نبوده با دمپایی رفته سرقت مسلحانه !!!!!
صاحب طلافروشی یه بچه دو ساله داره.
هر چقدر هم زندگی به کسی فشار بیاره نباید باعث مرگ کس دیگه ای بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
چرا اینقدر شایعه و دروغ در میارین!
بهتر است تمامی مراکزی که در انها پول نقدیا اجناس گران قیمت عرضه می شود مجهز به اجناسی با فرستندهای جی پی اس و یا دوربینهای مدار بسته که از داخل و خارج فروشگاه با قابلیت کنترل و ذخیره اطلاعات در محل امن و یا کلانری محل یا شرکتهای خصوصی که امکان ارایه خدمات امنیتی باشند و فروشندگان و صاحبان این اماکن در خصوص اقدامات ایمنی و طریقه برخورد با سارقان آموزش دهند و حتی این اماکن دارای بیمه نامه مناسب باشند.
يكي نيست كه اونجا بوده باشه امروز بگه چرا اين كفش پاش نبوده؟
من خودم یه جایی خوندم که سارق 23 ساله بوده حالا شما فکر کنید چرایه جوون با این سن وسال باید یه همچین کاریکنه جز اینکه معتاد بوده و تعادل روانی نداشته ریشه همه ی اینا در شرایط اقتصادی که به وجود اومده خدا همه رو به راه راست هدایت کنه
آقا انقر مرفه مرفه نکنید مرفه داریم تا مرفه یکی زحمت کشیده تلاش کرده پول بدست آورده یکی هم با کلاه برداری مرفه بودن که جرم نیست بستگی داره از چه راهی مرفه شده باشی متاسفانه مردم ما اونایی که قشر پایینن یه جوری صحبت میکنن انگار مرفه بودن خلافه اونم یه خلافه سنگین عجبا !
خوبه چقدر دلسوز سارق مسلح داریم اینجا...
حواست که هست تابناک؟؟!!!
تابناک جووووووووون یاخودت دنده ت میخواره یاخوننده هات بیشتر طرفدار دزدند انشاالله ادمهای حلقه دار به زودی برند سراغشون ببینیم بازم از دزد حلقه دار دفاع میکنن
جدا از این همه بحث و دلسوزی تو این ماجرا پلیس مقصر بود نباید گاز اشکاور میزدند هیچ جای دنیا همچین اشتباهی نمیکنند سارق گروگان داشته
حالا چرا همتون گیر دادین به حلقه آقا دزده............؟ شاید یه حلقه بدلی الکی باشه............ یه خورده منطقی به قضیه نگاه کنیم.......... صاحب طلا فروش هم بنده خدا بوده و هم حلقه اصل دستش بوده......... جالبه اون داستانو شنیدن که یکی میره دزدی بعد صاحب خونه با دزد میرن پیش قاضی..... قاضی همه رو محکوم میکنه الا آقا دزدرو........ منمهم از دیدن جسد این جوان تنم لرزید........فاصله طبقاتی منجر به چنین فاجعه هایی میشه..... قابل توجه اونهایی که چشم و گوششون رو بستن و فقط به فکر خودشونن .......... خدا هممون رو به راه راست هدایت کنه
دولت و مسولین باید پاسخ گوی خون این طلافروش باشند چرا قبل از اینکه خونی ریخته شود پیشگیری نمیکنند از روز حادثه نیروی انتظامی سایر طلافروشی ها را پوشش میدهد
خوب بهش می داد می رفت
واقعا من نمیدونم چرا اکثرتون دارین از سارق دفاع میکنین، سارق زن داشته؟، بیکار بوده؟، داشته از گشنگی میمرده؟، طلافروش چه گناهی کرده؟؟؟
اگه شماها آقای واعظی اون طلافروش رو می شناختید که چه انسان شریف و منصف و درستکاری بود هیچ وقت از اون قاتل دفاع نمی کردید.
من واقعا متاسفم برای شما که از یک مجرم گناهکار دفاع می کنین!
واقعا متاسفم وبرای خانواده طلافروش صبروطاقت ازخداوندمنان می طلبم
خدا به باعث و بانی این کار لعنت کند
بابا اون که تو دست حلقه است که قاتل نیست طلافروشست بدبخت اون قاتله 18 سالش بوده
پاسخ ها
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
نه عزیزم طلافروش رو من می شناسم این نیست.
خدا بهمون رحم کنه که تو این شرایط قرار نگیریم چه صاحب طلا فروشی چه سارق اونای که ادعا می کنن از این شرایط (سارق) مثتسنی بدونن ممکن برا همه پیش بیاد پس شبای قدر قبل توبه از خدا بخوایم که اگه جرمی ام کردیم روی امدنش داشته باشیم
خوب طلا فروش 2 تا سرويس بهش مي داد مكه چي مي شد هم اون مشكلش حل ميشد هم جفتشون الان زنده بودن.فوقش مي خواست بشه 40 50 ميليون
پاسخ ها
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
جناب دست و دلباز اگه تو خیابون جیب یا کیفت که مثلا یک میلیون توش باشه رو بخوانند بزنند راحت میدی بره یا مقاومت می کنی. اگه این بنده خدا این کارو می کرد و بهش سرویس میداد فکر نمی کنی بقیه دزدها انگیزه بهتری برای دزدی پیدا می کردند. یا خیلیهای دیگه می گفتند چه راحت می شه دزدی کرد و دست به دزدی میزدند.اما حالا ممکن بیشتر از دزدی کردن بترسند چون ممکن هم قاتل بشند هم بمیرند
فرمانده انتظامی استان اصفهان باید برکنار و مجازات شود. چون نتوانست ماجرا را مدیریت کند و به بدترین وجه قضیه خاتمه یافت.
وقتی اونجا گروگان مجروح هست، که کلی خون از بدنش رفته، شما میایی گاز اشک آور میزنی؟؟؟؟؟؟
عدم قناعت+بی ایمانی+حماقت
مشکل این بنده خدا از فقر نبوده، از عدم قناعت بوده. من یک دانشجوی متاهل هستم، چند روز پیش برای اسباب کشی از یک باربری یک وانت و دو کارگر خواستم. جالبه یکی از کارگرهایی که اومده بود مثل خودم دانشجو بود! راستش رو بخواهید از همتش خیلی خوشم اومد چون کار رو عار نمی دونست. آیا این جوان که برای تامین مخارجش باربری می کرد نمی تونست مثل این سارق بره دزدی کنه؟ چرا می تونست، اما قناعت و زندگی شرافتمندانه براش از پول دزدی بارزش تر بود. درود بر شرفش!
الان ملت از نداری شبها می افتن به جون صندوق صدقات !! در ضمن چه راحت دروغ میگن و کشتن رو خودکشی جلوه میدن . !
باید اینارو به دولت نشون داد که از بیکاری و فقر انسان به کجا میکشه..وقتی بچش گرسنه س دیگه این چیزا حالیش نیست...
عزیزان آستانه صبر در همه یکی نیست..بخاطر همین یکی از حالت طبیعی خارج میشه و دست به همچین کاری میزنه
یعنی توی این شهربه بزرگی یک برانکادوکیسه حمل جسدنبود که این طوری جسد حمل میکنن خوشا عصرحجر!!!!!!!!!!!!!
واقعا براتون متاسفم که فقط به فکره دزدا هستین. اگه این اقای طلافروش را میشناختید مطمئنا اینجوری صحبت نمیکردید.انقدر مرد خوبی بود که حد نداشت و علاوه بر متاهل بودن بچه هم داشت.
بابا چرا گیر دادید به حلقۀ ازدواجش طرف 2تا زن و 6تا دوست معمولی و7فاب داره حلقه هم دستش نمیکنه ضمنا" هرکدوم از ما برای مرگمون یک سناریو داریم این بندگان خدا هم داستان مرگشون این بود در هر صورت ربط دادن این جریان به پلیس و شرایط اقتصادی و گرونی و.... درست نیست یعنی هرکی پول نداشت باید بره بانک و طلا فروشی بزنه حتی اگه پلیسم کشته باشدش باید بگیم دستشون درد نکنه تازه امنیت رو برقرار کردن واقعا" خسته نباشن.
مقصرین حادثه:
1-سارق در وحله اول
2-طلا فروش که درب را قفل کرده یعنی ارزش طلا از جانش بیشتر بوده
3-پلیس به علت عدم مدیریت و روانشناسی ماجرا
باسلام
به دوستان جهت اطلاع قاتل بی رحم تبعه ایران نبوده اهل پاکستان بوده
چرامابه جای اینکه به عمق فاجعه فکر کنیم به حاشیه میپردازیم اینکه مثلا کفش نداشته یاحلقه دستش بوده تاکی باید همه چیز رابه شوخی و...گرفت الان به این فکر کنیم که حال خونوادشون چه حالی دارند صبح باچه امیدی اقای طلا فروش مغازه اش باز کرده وایا خدای نکرده چه قدر ممکنه ازاین اتفاقها بیافتد
واقعا مرد خوبی بود که حد نداشت و علاوه بر متاهل بودن بچه هم داشت. خدا به پدر و مادرش صبر جمیل دهد.
همه به فکر زن و بچه سارق هستند ولی هیچکس به فکر زن و بچه طلا فروش بی گناه نیست. . . .......عاقبت دزدی همینه..... حقش بود...
امروز صبح از جلوی طلافروشی رد شدم...
هیچ دلیل قانع کننده ای به نظرم وجود نداره واسه گرفتن جون یه آدم بی گناه
هرکی این پیامو خوند یه فاتحه واسه صاحب مغازه مرحوم بفرسته
روحش شاد
من که خیلی دلم سوخت....
وای از دست شما بابا 3ساعت وقت داشتین نجاتش بدین فقط خدا به داد شما ا
خانواده محترم واعظی واقعا تسلیت عرض میکنم امیدوارم خدا به شما صبر دهد خدا رحمتشون کنه واقعا مرد بزرگواری بودن
هی می گیدحلقه حلقه .......من یک لحظه فکر کردم سارق ارباب حلقهاست
اینکه برای این سارق دلسوزی کنیدو کارشو ربط به فقر و شرایط بد اقتصادی بدید واقعا احمقانه است. کار این ملعون به دلیل حرص و ضعف شدید ایمانی و بی عاری بوده.منو همسرم دانشجوبودیم ازدواج کردیم الانم سربازه حتی با مدرک بالا کارگری ساختمانم انجام داد خانواده های مرفهی هم نداشتیم اما ایمانو امید و صبر داشتیم.اینا رو گفتم بدونید فقری که باعث گناه شود به خاطر بی ایمانی و تنبلی.وگرنه کیه که الان تحت فشار اقتصادی نباشد پس همه بریم دزدیو ادم کشی.این جوان لیاقت مردن بهتر از اینو نداشت حتی اگر زنده بود و اعدام میشد گناهش توی اون دنیا کمتر بود اما حالا حتی قاتل جون خودشم هست چه رسد به طلافروش(خدا بیامرزش)
وقتی آدمی چیزی برای از دست دادن نداشته باشد بر سر زندگی خود قمار می کند(خیلی ساده لوحانه است اگر فکر کنیم کسانی که دست به ارتکاب جرم هایی از این دست می زنند به عاقبت آن فکر نکرده باشند)
این گونه وقایع تلخ نتیجه فقر بی کاری وضع معیشتی جامعه است و متاسفانه انتظار می رود که با وضعییت اقتصادی کشور بیش از پیش شاهد چونین وقایع ناگواری باشیم
با سلام-چقدر نظرای جورواجور دادین!! عزیزان،اونیکه انگشتری دردست داره مرحوم سیدرضاواعظی طلافروشه (محض اطلاع، طلا هم نیست او مقید و متشرع بود) اورا می شناختم جوان گلی بود.... خدایش رحمت کند و صبر به بازماندگان. الفاتحه مع الصلوات.
نیروی انتظامی موفق عمل می کرد شاید قضیه جور دیگری تمام می شد؟
کاش زرگر گذشت میکرد و با چند تکه طلا مشکل جوون رو حل میکرد هر دو زنده میموندد و بالای سر خانواده هاشون گاهی وقتا مثل مولامون حضرت علی (ع) که دزد و صاحب مال هر دو گفتن یا علی مال رو به دزد داد و برکتشو به صاحب مال . خدا رحمت کنه
من متاسفم که اکثرا ازحلقه نامزدی این شخص ابراز ناراحتی می کنندوچه فرقی میکند که متاهل هست یا مجرد .مهم این هست که چرا بااین همه برخورد بامجرمین خشن هنوز بااین جرات وبرنامه ریزی دست به این جنایت میزنند .؟درجامعه وقتی تورم باشد بیکاری به دنبال دارد .بیکاری فقر بدنبال دارد فقر که باشد فساد وفحشاء ببارمی اورد .وفقر وفحشا فاجعه اجتماعی .وکشت وکشتار وغارت وچپاول به دنبال دارد که چپاول از بیت المال توسط مدیران ومسئولین بدون سروصدا میباشد .ولی این موضوع توسط مردم دربوق وکرنا میشود بهتر است مسئولین مملکتی بجای پرکردن جیب خود وبستگانشان بفکرمردم باشند تا دیگر شاهد این نوع جنایت نباشیم.
یک سوال از وزیر کار:

دزدها هم که هفته ای یک ساعت برای کارشون وقت میزارن، جزء شاغلین محسوب میشن؟!
بنده خدا چقدر دنبال کار گشته که آخرش مجبور شده این شغل رو انتخاب کنه
اگه دزد حرفه ای و سابقه دار بود هرگز خودکشی نمیکرد. معلومه بار اول و آخرش بوده
راستی مسئولین چقدر در بوجود آمدن اینگونه حوادث مقصر هستند؟
آیا خودشونو گناهکار میدونن؟
تو این دنیا که پولشونو میگیرن و کسی هم نیست ازشون جواب بخواد، ولی آیا به جوابگویی در اون دنیا اعتقاد دارند؟!
چرا كسي نتيجه كار پليس را درخصوص دستگيري نفرات فراري پيگيري نمي كند
من داستان کاملو می دونم.هر چی شنیدین باور نکنین.
چرا هیشکی نمیگه بیچاره خانواده طلا فروش که کشته شده مگه اون چه گناهی داشته که اینا مشکل داشتن یا اصلا به اون چه ربطی داشته
واقعا بعضی افراد نظراتشون مایه مباهاته - یعنی چه بیچاره دزده - بیچاره طلافروش که ناجوانمردانه کشته شد و خانوادش بی سرپرست شدند - میخوام ببینم اگر پدر یا دادش خودتونم کشته میشد بازهم همین نظراتو داشتین
به نظر من اين جنايتكار دزد ، اگر اينقدر عقلش رسيده كه خودش را به تنبيه عملش برساند قبل از اينكه به سزاش برسانند ، ميبايست قبل از ارتكاب به چنين جنايت وحشتناكي ، عقلش را به كار ميانداخت و ميرفت دنبال نان حلال و زحمت كشي
ديگر همدستان اين جنايتكار بايستي دستگير و در همين محل به سزاي عملشون برسند .
قوانين قضايي كشور ما بسيار ضعيفند كه گهگاهي چنين جرأتهايي به بعضي ها دست ميدهد
از وقتي كه نظراتو خوندم تازه معني واقعي يك كلاغو چهل كلاغو فهميدم. رماني شد واسه خودش.!!!
به نظر من اگه بى احترامى به صاحب طلا فروشى كه خدا رحمتش كنه نباشه، مقصر اصلى خودش بوده الان كه تو شهرهاى بزرگ مثل اصفهان بايد از سيستم هاى امنيتى زيادى استفاده بشه تو شهرهاى كوچك ميرى طلا فروشى در بسته است و صاحب طلا فروشى به ظاهر افراد نگاه ميكنن اگه بهر دليلى تشخيص بدن طرف مشترى نيست در باز نميكنن وميگن مثلا تعطيل هست، اون قيافه سارق به نظر من فقط سارق بهش ميومد نه مشترى پس نيجه اينكه ناشيانه يك مغازه اداره ميشدو چوب نسجيده بودن اداره يك طلا فروشى را اول مادرش بعد احتمالا اگه زن وبچه داشته باشه و در آخر خانواده سارق بدليل اينكه اگه سيستم امنيتى بالا ميبود بخودش اجازه سرقت نميدادبكنه
چرا ما فقط به حلقه اش بايد نگاه كنيم ودلمان بسوزد پس صاحب مغازه چي اون زن و بچه نداشت اون حلقه اي ازدواج نداشت پس بيايد درست فكر كنيد قبل از اينكه حرفي بزنيد و ايران كشور ماست و ما خودمان هستيم كه باعث مي شويم بدي هايمان را ديگران به زبان بياورند در صورتي كه خوبيهايمان بسيار است پس تو هم وطن سعي كن خوب باشي تا كشورت هم خوب باشد وقتي تو خلاف مي كني چرا پاي كشورت مي نويسي و مي گويي اينجا ايران است . بعدشم هر كسي تو زندگي كم ميارد كه نبايد دست به دزدي بزند كار نيست برد مثل هزاران كس دم چهارراه چيز بفروشد شيشه ماشين پاك كند توي پارك اسفند دود كند و كارهاي ديگه كار كردن عيب نيست اين مايم كه زياده خواهيم دست آخرش برد گدايي كند بلاخره نون شبش درد مياد .
مجبور بوده دیگه این کاررو کرده خودش میدونسته که میمیره
چقد احمقن.
بر فرض الان آزاد می بود هشت سال زندان می داشت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر