بازدید 40190

آمریکا پنج شنبه به سوریه حمله می کند؟

کد خبر: ۳۴۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۱ 27 August 2013
انگار اسناد جعلی همچنان می خواهند زمینه ساز جنگ شوند. هنوز یک دهه از سندسازی آمریکا بر علیه عراق نگذشته که این بار کشورهای غربی، چشمان جنگ طلب خود را به سوی سوریه متمرکز کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اخبار حمله به سوریه با وجود حضور ناظران سازمان ملل برای بررسی موضوع حملات شیمیایی به حومه دمشق همچنان درصدر اخبار بین المللی است.

زمینه های رسانه ای بین المللی این اقدام غیرقانونی در حال فراهم شدن است.

سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی نوشته است که روز پنج شنبه روز حمله نیروهای آمریکایی به اهداف مشخص در سوریه است. اهدافی که تکفیری ها و تروریست های جگر خوار، توانایی ضربه زدن به آن را نداشتند و مجبور شدند خود بهانه جور کنند و به مردم بی دفاع سوریه حمله کنند.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از مقامات آمریکایی نوشته است که آمریکا و متحدانش این روزها به سوریه حمله می کنند. نیروهای آمریکایی در مدیترانه آرایش جنگی به خود گرفته اند. چاک هگل گفته است، نیروهای آمریکا برای تهاجم به سوریه در حالت آماده باش قرار دارند و منتظر دستور کاخ سفید هستند. اما خوش نشین کاخ سفید یعنی باراک اوباما هنوز هم نسبت به قطعی بودن ارزیابی های کارشناسان آمریکایی اعتقاد ندارد و به نظر می رسد این تصمیم به شدت تحت تأثیر جامعه صهیونیست های آمریکا و لابی رژیم اسرائیل گرفته می شود.

مشاور امنیت ملی آمریکا برای بررسی تحولات سوریه با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار کرد. گزارشها از سرزمین های اشغالی هم حاکیست نگرانی از پیامدهای حمله احتمالی غرب به سوریه ، صهیونیست ها را به وحشت انداخته است . وزارت خارجه آمریکا هم اعلام کرد نشست مقدماتی اجلاس ژنو 2 که قرار بود در لاهه با حضور آمریکا و روسیه برگزار شود به تعویق افتاده است.

ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه نسبت به اقدام غیرقانونی آمریکا بر علیه کشورش هشدار داده است. وزیر امورخارجه سوریه در نشست خبری تحولات سوریه و عراق را با هدف ضربه زدن به محور مقاومت دانست و افزود کسانی که فکر می کنند با حمله به سوریه می توانند توازن سیاسی - نظامی در منطقه را به هم بزنند دچار توهم شده اند.

مقامات روسیه نیز نسبت به عواقب این حمله و به آتش کشیده شدن منطقه خاورمیانه هشدار داده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷۱
انتشار یافته: ۲۴
اخوان فریب آمریکا رو خوردند. همون بلائی که سر همتاهای مصریشون آوردند سر اونها هم میارند
صحبت از حمله نشان میدهد آمریکا و متحدان غربی از پیروزی گروههای مخالف سوریه ناامید شده اند و فعلا درحال امکان سنجی وبلوف برای حمله هستند و کاملا به عکس العمل جامعه جهانی بخصوص متحدان استراتژیک سوریه و مخالفان حمله به سوریه نظیر روسیه و چین بستگی دارد چرا که مخالفت آنها حتما هزینه هایشان را افزایش میدهد. اگر حزب ا... لبنان ضرب شست هایی که به اسرائیل نشان داد نصیب ناوهای آمریکایی هم بکند هرچند ممکن است آمریکا را عصبانی تر کند اما در عین حال میتواند آنها را به تفکر بیشتر نیز وادار کند البته بهترین حالت آن است که انشاءالله اصلا جنگی رخ ندهد.
5 شنبه یا هر روز دیگه! روم یا امزیکا دوران جنگ های هزار ساله تکرار میشه و فاتحی جز ایران وجود نخواهد داشت!! شامات تیکه ای از ما بوده ،هست و باقی خواهد ماند.
اينها همش شعار و باج گرفتن و احتمالا با چند موشك آزمايش توان نظامي سوريه و باج گرفتن از عربستان بي غيرت و تن پرورهاست .
ایران دخالت میکنه؟
به ضرث قاطع فاتحه ی اونا خوندست با عنایت خداوند متعال و ائمه سلام الله علیها
اینکه آمریکا به سوریه روز پنجشنبه حمله می کند یک طنز است.از این پنجشنبه ها زیاد شنیده ایم.
اگه تو سوریه جنگ بشه هیچوقت مثل عراق و افغانستان طول نمی کشه چون وسعت سوریه خیلی کمتر از اون دو تا کشوره
ذکر چند نکته خالی از لطف نیست
اول اینکه استفاده از سلاح کشتار جمعی معمولا زمانی اتفاق می افتد که طرف استفاده کننده در موضع ضعف و شکست باشد وبا استفاده از آن قصد دارد شکست خود را تا حدودی جبران کند مثل صدام که آنقدر سردرگم بود که عراقی و ایرانی ها را با هم قتل عام کرد اما اسد آنقدر احمق نیست که در زمانی که حتی امریکا و غربی ها به پایان نبرد و پیروزی اسد در آینده ای نزدیک باور دارند دست به چنین کاری بزند که جامع جهانی را علیه خود بکند و نیازی به سلاح شیمیایی هم نداشته است.
دوما اگر فرض محال اسد بخواهد چنین کاری را بکند آبا فردی که سالها رییس جمهور بوده اینقدر احمق و نادان است که بازرسان سازمان ملل را بعد از ماه ها کشمکش بر سر بازرسی از مناطق آلوده شیمیایی وارد کشور خود بکند و در فاصله 5 کیلومتری آنها دقیقا در همان روز ورود آنها از سلاح شیمایی استفاده کند؟؟؟آیا این کار احماقانه نیست ؟آیا این کار به اندازه حمایت آمریکا از حقوق بشر مضحک نیست؟
سوما فرض بگیرم از سلاح شیمیایی استفاده شده خب چرا امریکا بدون هیچ تحقیقی و اطمینان بین المللی فورا اسد را متهم میکند و فورا هم میخواهد آن را مجازات کند؟چرا منتظر جواب بررسی های سازمان ملل نمی شود؟چرا پیشاپیش اعلام می دارد کار سازمان ملل باارزش اما بی اهمیت است؟؟؟چرا می گوید اسد از سلاح استفاده کرده و هرکس غیر این را بگوید دستش با اسد در یک کاسه است؟امریکا از کجا اینقدر مطمئن است؟پس مدارک خود را نشان دهد و به ابهامات موجود (در همین متن) پاسخ دهد.
چهارما به فرض که اسد خطایی هم کرده باشد چرا امریکا مسئول مجازات اسد است؟چه کسی او را مسئول کرده ؟این مسئول خود خوانده چه نفعی میبرد از نابودی اسد؟
پنجما بر همه عاقلان و اندیشمندان و حق گرایان روشن است که این ادعاها به چند دلیل بیش نیست اسد به پیروزی نهایی نزدیک است و دست بالا را دارد و امریکا قطر عربستان ترکیه انگلیس آلمان فرانسه اسراییل (بی آبرو) آبروی خود را بر باد رفته و منافعشان را نابود می بینند و 2تا3 سال پول و هزینه های سیاسی زیادی را جهت تجهیز آموزش این تکفیری ها و بی خردان دیوانه بی رحم کرده اند و حال میلیاردها دلارشان بر باد رفته به اهدافشان نرسیده و بعد از پیروزی اسد وضع بدتر و نوبت بازگشت این تروریست ها به دامان مادران شان هستند و عربستان قطر ترکیه و غربی ها و امریکا مثل سگ میترسند که این آتش جان خودشان را بگیرد پس بهتر است با جنگ اسد را نابود کنند و سپس هم تکفیری ها و چه بهانه ایی بهتر از سلاح کشتار جمعی!!!بهانه ایی که 10 تا12 سال است عراق و افغانستان را نابود کرده و تا دستکم 20 سال دیگر هم ادامه دارد پس چه بهتر یار شفیق ایران درگیر این خرابی ها باشد تا ایران تنها بماند و این امریکایها و عرب ها و اسرایلیها به اهداف شوم خود برسند
ششما شاید امریکا بی میل نباشد اسد ضعیف شده برنده و تکفیریها کشته شده باشند هم از دست تروریستهای دست پرورده خود راحت میشود هم سوریه و ایران و حزب الله را به زعم خود ضعیف کرده اما قبل از این پیروزی باید از اسد امتیازاتی بگیرد؟کجا؟در ژنو2!!اما رمانی که اسد احساس قدرت کند آیا امتیازی می دهد؟خیر!پس بهتر است آن را بترسانند یا حملات محدود به نقاط حساس انجام شود مثل کاری که اسراییل چند بار کرد!و به کمک تروریست ها شتافت.پس در این موقع شاید اسد و ایران و روسیه حاضر به دادن امتیازاتی شوند و این چنین است که سخنگوی وزارت خارجه امریکا می گوید ((هرف در پاسخ به سوالی درباره دلیل تعویق جلسه با روس‌ها گفت: « ما می‌خواهیم این جلسه اتفاق بیفتد اما می‌خواهیم این اتفاق زمانی بیفتد که ما در بهترین فرصت برای پیشرفت قرار داشته باشیم.»))بله امریکایها میخواهند در بهترین فرصت برای پیشرفت قرار داشته باشند !اما چه فرصتی؟چند ناو زیر گوش اسد احیانا پرتاب چند موشک و هدف قرار دادن مناطق حساس!ایجاد منطقه پرواز ممنوع کمک تسلیحاتی به معارضان و در نهایت تضعیف اسد.
اما پیشنهاد بنده:
گرچه این مطالب من تحلیل های شخصی بنده می باشد و پیشنهادات بنده هم نظرات شخصی ام می باشد شاید برای اجرای آن عزمی بلند بخواهد که فعلا نباشد
برای امریکا هیچ چیز با اهمیت تر از امنیت نی نی کوچلوی پولدارش نیست و در حرف های سران نظامیشان هم این ترس بود که با امنیت کامل اسراییل به سوریه حمله میکنند پس اگر امنیت اسراییل به خطر بیفتاد امریکا در تصمیم خود مردد خواهد شد پس باید کاری کرد که بفهمند در صورت شلیک یک موشک به سوریه بر طبل نابودی اسراییل می کوبند
و همچنین ایران روسیه چین می توانند یک گروه نظامی تشکیل دهند مثل ناتو و با امضای یک قرارداد امنیتی با دولت سوریه بصورت هماهنگ به کمک سوریه بشتابند مثل کاری که عربستان در قبال بحرین کرد.
و همچنین باید سوریه ایران روسیه چین باید از امریکا بخواهند در صورت اثبات و تایید کارشناسان سازمان ملل به استفاده تروریست ها از سلاح شیمیایی عاملان آن(قطر ترکیه عربستان) مجازات شوند و همچنین امریکا دست از کمک به تروریست ها بردارد و به اسد کمک کند چون تروریست ها از سلاح کشتار جمعی استفاده کرده اند و همه ما می دانیم امریکا چقدر مدافع حقوق بشر(!) مخالف تروریست ها (!)ست و خط قرمز خود را استفاده از سلاح شیمیایی قرار داده (!) پس نباید برایش فرقی کند چه کسی از آن استفاده کرده خط قرمز خط قرمز است و به این صورت دست امریکا در این موارد را برای جهانیان رو کرد
غلط کردن
سوریه خط مقدم مقاومته
فقط میدانم سوریه نه دست بسته است و نه تنها !
در اون سازمان ملل رو گل بگیرن یا حداقل اسمشو به بنگاه کارچاق کنی آمریکا تغییر بدن. چه راحت از حمله میگن؟؟ سازمان ملل سیخی چند؟ الان تو میانمار نسل کشیه کسی ککش نمیگزه.
آمریکا در حملات به افغانستان و عراق به اهداف خود نرسیده است بلکه از اعتبار خود در چشم جهانیان کاسته است لذا به نظر می رسد کارشناسان عاقل هم در بین آنان وجود داشته باشد که مانع بی فکرهای تندرو های آمریکائیها گردد .
امريكا بي عرضه تراز انيستكه فكر حمله داشته باشد!ميلياردها دلار در عراق خرج كرد و 5000سربازش كشته شد و بعدش با فضاحت عقب نشيني كرد!انشالله تا سه يا چهار سال ديگه امريكا منهدم خواهد شد.
راجع به سوریه نمی دانم ولی عراق قطعا سلاح شیمیایی داشت به دو دلیل: اول اینکه کشورهای غربی خودشاندر تهیه این سلاحها به کمک کرده بودند و دوم اینکه ما خودمان قربانی سلاحهای عراق بودیم هستیم. مگر نه اینکه هر روز یکی از یلان ایرانی به خاطر عوارض شیمیایی شهید می شود؟
دیروز عراق -افغانستان و.. امروز سوریه فردا معلوم نیست کجا... منابع مالی مملکتها برای امریکا .و خوشی وخوش گذرانی برای سربازان انها!!!!!!......
غربی ها و این کشورهای عربی...دارن واسه خودشون سناریو میریزن.این روزا فقط به عدالت فکر میکنم.واقعا انسان به حال خودش رها شده؟چقدر جون آدما بی ارزش شده.کاش خدا به دادمون برسه.
اگه سوریه هم اسرائیل و عربستان و قطر و ترکیه را هم زیر باران موشک بگیره دیگه چی میشه . البته با کمک ایران
صدام حسين هم هي هشدار ميداد ولي نتونست كاري بكنه.
وقوع جنگ حتمی است...................
امريكا بداند در صورت حمله به سوريه تاوان سنگيني خواهد پرداخت زيرا كشور هايي كه در اين جنگ بيشترين خسارت مي بينند 1- رژيم صهيونيستي2-عربستان 3- قطر و شايد تركيه و اين كشورها هم پيمانان امريكا هستند در ضمن باعث گسترش تروريسم در جهان خواهد شد كه بيشترين تهديدات عليه منافع امريكا ست
بهانه خوبی شد تا انتقام کشته شدگان این دو سال از اسرائیل و عربستان گرفته شود فقط امید وارم که سوریه هم جواب دندان شکن بدهدو بحث خویشتن داری و این حرفها را کنار بگذارد و با متحدانش پاسخ خوبی بدهد و پرچم ابر قدرتی را پایین بکشد.
چرا امریکا خود را قیم دنیا میداند ؟؟؟ اگر واقعا خواستار دموکراسی است باید اول به عربستان حمله کند که با مردمش مثل گوسفند رفتار میکند- این چه دنیایی است که کشورهای قلدر برای کشتن مسلمانان با پول مسلمانان به افراد بی دفاع و زنان و بچه ها هم رحم نمیکنند؟ امریکا بهتر از هرکسی میداند که درگیریهای سوریه کار عربستان و قطر است حالا چرا به سوریه حمله میکند؟
شروع جنگ جهانی سوم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست