بازدید 14871

انتصابات جدید برای وزارت صنعت و معدن در راه است

کد خبر: ۳۳۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۷ 21 August 2013

شنیده ها حاکی از آن است که تغییراتی در چند معاونت و سازمان زیر مجموعه وزارت صنعت و معدن و تجارت از سوی نعمت زاده در راه است که البته هنوز احکامی برای این سمت ها از سوی وزیر صادر نشده است.

به گزارش دنیای صنعت، خبر های واصله حاکی از آن است که در پی ایجاد تغییراتی در این وزارت صنعت و معدن و قرار است روز شنبه تجارت چند تن از مدیران در معاونتها سازمانهای زیربط این وزارتخانه منصوب شوند.

بنابر این گزارش افراد زیر برای تصدی سمتهای جدید در این وزارت خانه مطرح شده اند:

سید حسین هاشمی به عنوان رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) مطرح شده است. وی که نماینده میانه در دور هفتم مجلس شورای اسلامی بوده است، ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس را بر عهده داشت.

گفتنی است که ایمیدرو در هشت سال گذشته 7 رئیس کل را تجربه کرده است که در نوع خود یک رکورد محسوب میشود. از این رو پیش بینی ها حاکی از آن است که حضور هاشمی با توجه به سابقه فعالیت وی در قوه مقننه میتواند روال قانونمندی را به این سازمان پر اهمیت برای صنعت کشور بازگرداند.

همچنین غفور پاک نهاد به عنوان معاونت منابع انسانی وزارتخانه مطرح شده است. پاکنهاد پیش از این در دیوان محاسبات و وزرات راه و در سمت معاونت منابع این وزارت خانه در زمان نیکزاد مسئول بوده است که در همان دوره از این سمت به دستور نیکزاد اخراج شد.

مجتبی خسرو تاج را به عنوان قائم مقام وزارتخانه در امور بازرگانی منصوب کرده است. آقای خسروتاج در دولت اصلاحات نیز ادر این وزارتخانه سمت داشت و از محبوبیت خوبی در بخش خصوصی برخوردار بوده است.

همچنین گفته میشود که صفدر رحمت آبادی معاونت فعلی پارلمانی وزارتخانه در سمت خود ابقا میشود. از سویی با یک جابجایی قرار است وجیه الله جعفری معاونت امور معادن و صنایع معدنی به معاونت زمین شناسی وزارتخانه منتقل شده و به جای وی جعفر سرقینی در این معاونت منصوب شود.    وی پیش از این مدیر کل دفتر برنامه ریزی ایمیدرو بوده است

گفتنی است که بر اساس اخبار واصله این احکام هنوز از سوی وزیر صادر نشده است و تنها نام این افراد برای پستهای فوق مطرح شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل