بازدید 3214
کشتي فرنگي قهرماني جوانان جهان - بلغارستان

طاهري، قادريان و بهزادي‌مقدم در نيمه‌نهايي

کد خبر: ۳۳۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵ 14 August 2013
نمايندگان اوزان 55، 84 و 66 کيلوگرم کشورمان در رقابت‌هاي کشتي فرنگي قهرماني جوانان جهان با پيروزي در دور سوم جواز حضور در نيمه‌نهايي را کسب کردند.

روز دوم رقابت‌هاي کشتي فرنگي قهرماني جوانان جهان در چهار وزن دوم از صبح امروز در صوفيه بلغارستان آغاز شد که رامين طاهري، يوسف قادريان و مصطفي بهزادي‌مقدم با برتري در مرحله يک‌چهارم نهايي مقابل حريفان و راهي نيمه‌نهايي شدند.

به گزارش فارس، شجعي هم با شکست در اين مرحله شانس حضور در نيمه‌نهايي را از دست داد.

در 55 کيلو مصطفي بهزادي‌مقدم بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتيجه 7 بر صفر مقابل مارويچ از ايتاليا به برتري دست يافت. وي در دور سوم شينوبو اوتو از ژاپن را با نتيجه 8 بر 2 شکست داد و جواز حضور در نيمه‌نهايي را کسب کرد. بهزادي‌مقدم براي حضور در فينال با شرف کيليچ از ترکيه مسابقه خواهد داد. در اين وزن 24 کشتي‌گير حضور دارند.

رامين طاهري نماينده وزن 66 کيلوگرم کشورمان که در دور نخست با نتيجه 6 بر يک موربيتزر از جمهوري چک را شکست داده بود، در دور دوم هم مقابل يونس امره از ترکيه با نتيجه 4 بر 2 به پيروزي دست يافت و راهي مرحله يک‌چهارم نهايي شد. وي در اين مرحله نيز با نتيجه 8 بر يک برادو از مولداوي را شکست داد و به نيمه‌نهايي رسيد. طاهري در اين مرحله با بولکوادزه از گرجستان ديدار خواهد کرد. در اين وزن 31 کشتي‌گير روي باسکول رفته‌اند.

در 84 کيلو يوسف قادريان در دور نخست با نتيجه 5 بر 3 مقابل آبيکانوف از قرقيزستان به پيروزي رسيد و در دور دوم هم با نتيجه 7 بر يک تيمور حاميکوجف از مقدونيه را شکست داد و جواز حضور در مرحله يک‌چهارم نهايي را کسب کرد. وي در اين مرحله با نتيجه 3 بر 2 از سد نوري‌يف از آذربايجان گذشت و راهي نيمه‌نهايي شد. قادريان در اين مرحله با دوغان گوکتاش از ترکيه مبارزه خواهد کرد. در اين وزن 27 کشتي‌گير روي باسکول رفته‌اند.

بهنام شجعي در 120 کيلو بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در کمتر از دو دقيقه مقابل بگژانوف، دارنده مدال برنز جوانان آسيا از قزاقستان با نتيجه 8 بر صفر به برتري دست يافت و راهي مرحله يک‌چهارم نهايي شد، ‌اما در اين مرحله با نتيجه 7 بر 6 مغلوب عباس عبدالله‌ئف از آذربايجان شد و به نيمه‌نهايي نرسيد. شجعي براي ادامه کار بايد منتظر حضور حريفش در فينال باشد تا بختش را براي کسب مدال برنز امتحان کند. در اين وزن 23 کشتي‌گير حضور دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار