بازدید 134720

افشای یک‌ حادثه تکان‌دهنده و اعدام ۶ ‌مجرم

صبح امروز شش شرور که در شهرستان شوشتر به اعمال قبیح دست می‌زدند، در زندان شهرستان اهواز به دار مجازات آویخته شدند. حکم اعدام این شش تن پس از تأیید نهایی از سوی دیوان عدالت کشور در اهواز اجرا شد.
کد خبر: ۳۳۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵ 14 August 2013
معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان خوزستان از اعدام شش متجاوز در زندان کارون اهواز خبر داد که ده زن را در برابر همسرانشان مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.

به گزارش «تابناک»، قاضی علی افتخاری در تشریح جزئیات جنایت سیاه این شش متجاوز به مهر گفت: ۲۸ دی ماه سال ۹۰ گزارشی به مأموران پلیس آگاهی شوشتر رسید که آثاری از خون در یک منطقه گردشگری در این شهرستان دیده شده است. در ادامه تیمی از مأموران برای بررسی موضوع راهی محل مورد نظر شده و علاوه بر آثار خون با رد چرخ یک خودرو روبه‌رو شدند. با ردیابی رد چرخ، مأموران به محلی خلوت رسیدند که در آنجا یک چادر مشکی، کفش و لباس زنانه، آثار شکستگی شیشه خودرو و رد خون دیده می‌شد. این در حالی بود که در آن منطقه با چند مورد شکایت مشابه در خصوص تجاوز به عنف روبه‌رو بودیم.

وی افزود: در ادامه با گزارش موضوع به دادستان شهرستان، با دستور وی یک اکیپ از مأموران با خودروی پراید شیشه دودی راهی محل مورد نظر شده و به گشت زنی در این منطقه پرداختند. اعضای این باند متجاوز که تصور می‌کردند در داخل خودروی پراید طعمه‌های جدید آن‌ها هستند با چاقو و قمه وارد خودرو شده اما با دیدن مأموران موتورسیکلت‌های خود را در آن منطقه‌‌ رها کرده و متواری شدند.

افشاي يك‌حادثه تكان‌دهنده و اعدام 6 ‌مجرم

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان خوزستان ادامه داد: مأموران با ردیابی موتورسیکلت‌ها و انجام تحقیقات گسترده، موفق شدند شش تن از اعضای این باند را دستگیر کنند که متهمان در جریان بازجویی‌ها،‌اعترافات تکان‌دهنده‌ای کردند.

یکی از اعضای این باند درباره جزئیات جنایت خود گفت: چهل روز پیش از دستگیری ساعت ۱۲ ظهر با یک خودروی پژوی مشکی در منطقه روبه‌رو شدیم که دختر و پسر جوانی سوار آن بودند. سه نفری به این خودرو حمله کرده و با تهدید چوب و ضرب و شتم راننده را به داخل دره‌ای در آن منطقه برده و بعد به همسرش تجاوز کردیم. زن جوان با التماس از ما می‌خواست که طلا‌هایش را بگیریم اما با او کاری نداشته باشیم، ولی ما بدون توجه به التماس‌های زن جوان او را مورد آزار و اذیت قرار داده و بعد طلا‌هایش را دزدیدیم.

ده روز بعد دختر و پسر دیگری را دیدیم که چهار نفری به خودروی آن‌ها حمله کرده و پس از شکستن شیشه خودرو، راننده را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و در مقابل او نامزدش را مورد آزار و اذیت قرار دادیم. پس از تجاوز طلاهای زن جوان را سرقت کردیم. در جریان سرقت گوشواره‌های زن جوان یکی از اعضای باند به نام علی چنان وحشیانه عمل کرد که گوش‌های او دچار جراحت شدید شد. در جریان آخرین تجاوز نیز قربانی خود را بر روی زمین کشیده که رد خون باقی مانده در محل مربوط به جراحت‌های بدن اوست.

این مقام قضائی ادامه داد: اعضای این باند در بازجویی‌ها به ده فقره تجاوز به عنف اعتراف کردند که در خصوص شگردشان مدعی شدند با موتورسیکلت در مناطق گردشگری اطراف شوشتر پرسه می‌زدیم و با کمین در میان تپه‌ها، قربانیان خود را از میان زوج‌های جوان شناسایی و در فرصتی مناسب آن‌ها را به محاصره خود در‌می‌آوردیم. برای اینکه آن‌ها در برابر ما مقاومت نکنند، فضای رعب و وحشت را در منطقه ایجاد می‌کردیم. از سوی دیگر، بررسی سابقه مجرمان نشان داد، اعضای این باند از مجرمان سابقه‌دار و معتاد هستند.

معاون قضائی دادگستری استان خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع ابازپرس ویژه‌ای برای پرونده تعیین و تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه برای اثبات جرم انجام شد.

متجاوزان صحنه‌های وقوع جرم را‌ کامل بازسازی کرده و حتی در یکی از صحنه‌ها موی زنانه کشف شده با موی یکی از قربانیان تطابق داشت که این موضوع از سوی پزشکی قانونی نیز ‌تأیید شد. اعضای این باند وقتی با مقاومت این زن روبه‌رو شده بودند او را از موی سر گرفته و بر روی زمین کشیده بودند که این کار آن‌ها باعث شد آثار موی قربانی در محل حادثه‌ بماند.

در ادامه بازپرس پرونده متهمان را با شاکیان روبه‌رو کرده که تمام شاکیان پرونده آن‌ها را ‌شناسایی کردند. شدت اقدامات مجرمانه اعضای این باندن به گونه‌ای بود که یکی از شاکیان پس از روبه‌رو شدن با مجرمان دچار شوک عصبی شد و گفت: یکی از اعضای این باند، گلوی مرا محکم گرفته و وقتی مقاومت کردم، می‌خواست من را خفه کند.

افشاي يك‌حادثه تكان‌دهنده و اعدام 6 ‌مجرم

قاضی افتخاری با اشاره به محاکمه مجرمان در دادگاه کیفری گفت: پس از اعتراف متهمان و تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان خوزستان فرستاده شد که با ابلاغ رئیس کل دادگستری شعبه ویژه‌ای رسیدگی به این پرونده را آغاز کرد و شش عضو این باند به اعدام محکوم شدند. با تأیید حکم اعدام در دیوان عالی کشور و تنفیذ رئیس قوه قضائیه شش مرد متجاوز سحرگاه امروز در زندان کارون اهواز به دار مجازات آویخته شدند.

وی خاطرنشان کرد: روند رسیدگی به این پرونده یک سال و نیم به طول انجامید؛ اما در این مدت تحقیقات گسترده‌ای ‌روی پرونده انجام شد و پس از انجام مقدمات قانونی متجاوزین به سزای کار خود رسیدند. آن‌ها پیش از اجرای حکم از اقدامات مجرمانه خود اظهار پشیمانی کرده و می‌گفتند، تصور نمی‌کردیم از سوی مأموران دستگیر و سرانجام اعدام شویم اما هم‌اکنون از کارهای خود پشیمانیم و می‌دانیم دیر شده است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: متجاوزین و ناامن کنندگان امنیت جامعه از کارهای خود دست برداشته و بدانند قوه قضائیه با آن‌ها ‌قاطع برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد آن‌ها با اقدامات خود امنیت شهروندان را به خطر بیندازند. به پرونده متجاوزین و نا‌امن کنندگان امنیت جامعه به صورت ویژه رسیدگی می‌شود و به سزای رفتار خود می‌رسند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹۳۱
انتشار یافته: ۱۲۲
با تشکر از قوه قضائیه اعدام کمترین مجازات برای این گونه افراد پست است
پاسخ ها
ف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اول اینکه همه اینها باید گردن زده میشدنند نه اعدام .
دوم اینکه نه در زندان بلکه در ملا عام تا اینکه سالهای سال کسی در آن خطه به چنینن کارهائی فکر هم نکند
م.ا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
سلام
اعدام آخرين راه است. بايد اينگونه جنايات ريشه يابي شوند تا دوباره در جامعه تكرار نشود.
اعدام در ملا عام، و جلوي چشم كودكان معصوم! آيا براي آنها هم خوب است، يا موجب تشويش و معظلات فردي و جامعه‌اي بعدي خواهيم شد .
كمي بيشتر تفكر كنيم تا نتيجه بهتر بدست آوريم.با تشكر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
منم کاملا موافقم باید گردن زده می شدند در ملا عام. اما اسلام دین خشونت نیست. اما باید در ملا عام می بود که دیگه هیچ کس جرات نداشته باشه چنین کاری بکنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
عزیزانی که منفی دادن می تونن بگن چرا ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
در اعدام ،طرف ابتدا مهره های گردنش میشکنه و فلج میشه سپس بعد چند دقیقه خفه میشه ولی هنگام گردن زدن دردی نمیکشه پس اعدام بهتره
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
دوستانی که فکر میکنند گردن زدن بهتر است یادتان باشد که از طرفی دیدن این صحنه رقت اور است و از طرفی متهمی که گردن زده میشد دردی حس نمیکند ولی کسی که اعدام میشود درد شدیدی را متحمل میشود.
واقعا دست نیروی انتظامی در این خصوص درد نکنه
پاسخ ها
امین اسبوئی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
دستشون درد نکنه که به صرف مشکوک شدن به خون روی زمین، به تحقیق و بررسی بیتر پرداختن! چون طبق نقل خبر هیچ کدوم از قربانیان خودشون شکایت نکرده بودن انگار.
از اینکه خود نیروی انتظامی مشکوک شد و اقدام کرد واقعا ممنونیم.
جواب امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
جواب امین آقای عزیز:
البته ظاهرا شکایت شده بوده: متن خبر:
این در حالی بود که در آن منطقه با چند مورد شکایت مشابه در خصوص تجاوز به عنف روبه‌رو بودیم.
هرچند خیلی دیر انجام شد خوب بود اما باز هم افراد سابقه دار یعنی عدم برخورد مناسب با مجرمین که باعث تنبیه ایشان نمی شود
پاسخ ها
hadad
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
همواره در کارهای پلیسی ایران اطلاع رسانی مغفول است. اگر پس از موارد اول یا دوم اطلاع رسانی می شد مابقی گرفتار نمی شدند. بحث بعدی شرایطی است که جوانان را به مکانهای خلوت می راند که در این زمینه نیز باید به جوانان هشدار و آگاهی داد.
باسلام دست تمامي كساني كه براي حفظ امنيت جامعه زحمت ميكشنددردنكندوخداوندجزاي خير به آنها عطافرمايد ولي ايكاش برخوردجدتري هم باكيف قاپها هم ميشدكه اينگونه دردل مردم ايجادترس و وحشت نموده اندبه اميدموفقيت هرچه بيشتر پليس وساير نيروهاي امنيتي
دست شما درد نکند که این عین عدالت است
دمتان گرم
با متجاوز باید محکم برخورد کرد
با تشکر از نیروی انتظامی و قوه قضائیه
با تشكر فراوان از قوه محترم قضا ونيروهاي امنيتي هميشه در صحنه كشور كه متجاوزان به نواميس مردم را بسزاي
اعمال ننگين خود رساندند. انتظار داريم چنين
اعمال ننگين در اسرع وقت رسيدگي شود ودر ملا عام بسزاي اعمال پليدشان برسند تا درس عبرتي براي ديو سيرتان ديگر باشد.
واقعا اگه این کار را رو کردند اعدام براشون کم
باتشکرازاقدام سریع دستگاه قضا
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
یک و نیم سال خیلی سریع نیست
وقتی اظهارات این حیوانهای انسان نما را می خوانم سراسر وجودم خشم ونفرت میشه و بغض راه گلومو می بنده. ولی وقتی که میبینم به سزای اعمال ننگینشون رسیدن کمی آرام میشم.
از نیروهای امنیتی به خاطر اقدامات مناسبشان تشکر می کنیم. این افراد باید اعدام شوند و همانگونه که ذکر شده از مجرمان سابقه دار هستند و اصلا آزاد بودن این افراد جای سوال دارد.

اعدام مجازات کوچکی برای خانواده های آسیب دیده است.
اعدام مجازات کوچکی برای فردی است که به ناموس دیگران تجاوز کرده است.
اعدام کنید این حیوانات درنده خو و این مفسدان و بر هم زنندگان آرامش روانی جامعه را که در این امر تعلل روا نیست
اعدام کمترین جزایی هست که برای این شیادان پست در نظر گرفته شده است...
دستتان طلا.
باید در ملا عام اعدام میشدن تا درس عبرتی بشه برای ............
ای کاش عبرتی باشد برای آنانکه نمی اندیشند چه میکنند هم خود وهم دیگران راتباه میکنند .آیا انسان احسن الخالقین است؟
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
نا شناس جان خدا احسن الخالقین است. و مقام انسانیت انسان احسن المخلوقین.
هر یه سر و دوگوش که روی دوپا را برود که به مقام انسانیت نرسیده
بازم بیچاره خانواده قربانیان تا آخر عمرشان صحنه های رعب وحشت از دلشان بیرون نمی رود.
تشکر و خسته نباشید به حافظان امنیت استان خوزستان
باتشكرازنيروهاي انتظامي ونهادهاي امنيتي ونيزاقدام قوه قضائيه ، پيشنهادميگردد علاوه بربرخوردهاي قانوني معمول، دلايل وقوع جنايات كه هرروزه دركشورتكرارميگردد كه علاوه برزيانهاي اجتماعي، آبروي كشورعزيزمارا نزدمسلمانان وديگرجهانيان برده ،بصورت ععلمي توسط جامعه شناسان وروان شناسان موردبررسي قرارگرفته وراههاي كاهش وكنترل بيشترآنهاشناسائي گردد. زيرااين جنايت كاري به بيكاري ويافقرمالي نداشته كه بعدازدريافت جواهرات وحشيانه به آنهاتجاوزنيزنموده اند. علاوه براين پاركها، گردنه ها، ورودي وخروجي شهرهاوديگرمجموعه هادرصورتيكه به دوربين هامجهزشوند، قدرت فعاليت جنايتكاران رامحدودميكند. قطعااگردركشورهاي ديگرنيزامكانات حفاظتي واطلاعاتي مدرن وجودنداشت ميزان وقوع جرم درآن كشورهانيزبمراتب بيشتربود. هزينه تجهيزاماكن ومعابربه اين دوربينهابسياركمترازهزينه اي است كه ماامروزبابت آن ژرداخت ميكنيم .
حقشونه
هزار آفرین به پلیس و دادگستری خوزستان
دست شما درد نكنه .اين حيوان صفتها را مي بايست زنده زنده پوستشان را مي كندند.
چرا اعدام چرا اینها رو زنده زنده نمی سوزونند.
حکم اعدام واجب است
این موارد باید به سرعت رسیدگی و حکم اعدامشان هر چه سریعتر و بدون ترحم و ملا عام انجام شود و اطلاع رسانی عمومی هم بشود
حکم اعدام برای این گونه افراد کم است
این گونه رسیدگی ها باید سریعتر و با انعکاس بیشتر باشد. یک سال و نیم زمان رسیدگی خیلی زیاد است. حتی اگر یک مورد ار این دست جنایت باشد حکم اعدام کمترین مجازات آن است و نیاز به بررسی بیشتر ندارد.
اینا اعدام براشون کمه...
چه زندگی هایی که خراب شد این وسط
پشیمانی سودی ندارد
هر غلطی خواسته اند کرده اند
پاسخ ها
دلاور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
این سخن قرآن هست که پشیمانی این گروه در موقع مواجه با مرگ سودی برایشان ندارد و سزایشان اعماق جهنم میباشد
با سپاس و قدردانی از دستگاه قضا و نیروهای انتظامی
من نمی دانم چرا چهره این افراد را کامل بدون پوشش نشان نمی دهند تا مود عبرت جوانان عزیز شود . پیشنهاد می شود این نوع افراد جنایتکار را در شهر بچرخانید تا بحد کافی شکنجه روحی ببینند و ابروی خوزستانیها را نبرند. متشکرم
احسنت و آفرين به نيروي انتظامي و قوه قضاييه خوزستان.
دست شما دردنکند خدا به شما وهمکاران توفیق عطا فرماید
این گرگها را فقط اعدام کنید....شیطان مجسم هستند....
یه زمانی از این چیزا خیلی کم شنیده می شد اما متاسفانه مدتی است که هر روز سبک و مدل جدیدی از این تجاوزات می شنویم که حتی خواندنش دل انسان رو به درد میاره خدا میدونه اون بنده خداها چی کشیدند.
انشا ا... دیگه از این دست وقایع نشنویم.
چرا اینقدر روند دادرسی این مجرمان طولانی میشه حتی وجود این افراد در زندان هم باعث آلودگی محیط زندان است
اگر این افراد خبیث و پست دوستان دیگری هم داشته باشند سریعا دستگیر و مجازات شوند تا درس عبرتی برای مفسدان باشد. کوتاهی در این مورد خیانت به دین و کشور و مردم است
از این اقدام نیروی انتظامی ممنونیم امیدواریم با از میان برداشتن این انسان نماها که از حیوانم کمتر هستن امنیت جامعه رو بیش از پیش بهبود ببخشند
واقعا حق یک همچین ادم هایی مردن در جلوی چشم همس تا درسی بشه برای تمام افرادی که در کشور بوی تافن راه انداختن
خدا لعنتشان کند که باعث وحشت مردم میشوند.از نیروی انتظامی و قضایی بخاطر این برخورد قاطع تشکر میکنم.
با قیچی تیکه تیکه میکردینشون
اینا یکبار اعدام کمشونه،خدایی کمشونه
حقشونه ... باید 10 بار اعدام میشدن ولی چه کنن که یک جون بیشتر ندارن..
یکی از عوامل این اعمال بیکاری وموادمخدر فراوان وارزان درکشور است بداد جوانان برسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
چه ربطی داره هرکی بیکار بود بره از این کارها بکن ؟!!!...
دست دوستان نیروی انتظامی و قضایی درد نکند و اجر اخروی نسیب شان
*
حضرت ابراهیم(ع) هنگام بنای کعبه نخستین چیزی که از خدا برای آن سرزمین تقاضا کرد نعمت امنیت بود (ابراهیم/۳۵) و سخت ترین مجازات ها (مائده/۳۳) در فقه اسلامی برای کسانی درنظر گرفته شده است که امنیت جامعه را به خطر می افکنند
این موضوع دارای ریشه مشکلات اجتماعی است. باید مسئولان نسبت به مطالعه این امر اقدام کنند. بی کاری و فقر و مشکلات ازدواج این دسته مشکلات را بیشتر می کند. این امر کاملا محکوم است ولی سطحی نگری جامعه رو برای تکرار اینگونه حوادث آماده می کند.
دستشون درد نکنه. هر کسی میگه ا
عدام نباید باشه سخت در اشتباه است. ولی متاسفانه روند بررسی خیلی طول میکشه.
منطقه میان شهرستان های دزفول و درود هم جای زیبایی برای طبیعت گردی داره اما متاسفانه وجود همین دسته از اشرار (زورگیر و متجاوزان به عنف) امنیت این منطقه رو همواره با تهدید مواجه می کنند. در این خصوص هم اگر پیگیری بفرمایید ممنون میشم.
دستتون درد نکنه فقط چرا اینقدر دیر به سزای اعمالشون رسیدند
باید در محل جرم اعدام می شدند
سلام
واقعا خوب شد اعدام کردند ولی ای کاش آنجنان تبلیغات می شد که کسی جرات این کارها را دیگر پیدا نمی کرد
بايد زود تر بررسي و زودتر اعدام مي شدند
چرا مجرمان سابقه دار را وادار به اين نميكنيد كه حداقل هفته يكبار بايد در كلانتري محل سكونت خود حاضر شده ودفتر كلانتري محل را امضا نمايند اثار ان كنترل اين افراد ونيز خود مجرمين هم با حضور در كلانتري هميشه خاطره تلخ زندان زنده شده و از تكرار اعمال مجرمانه خودداري خواهند كرد
از قوه قضائیه منشکرم همچنین از نیروی انتظامی.
انتظارمان از نیروهی انتظامی این است که زودتر این موارد را شناسایی و منهدم نماید/
تشکر و آفرین، ولی چرا که اینها سابقه دار بوده، راحت برای خود می چرخیده اند.
کثیف ترین جرم جنایتی که شاید تا حالا تو ایران اتفاق افتاده. به خدا اعدام کمه، باید تیکه تیکه شون کرد.
تردیدی نیست که این پسترین موجودات هستی باید نابود شوند ، اما کدامین عامل یا عوامل زمینه پرورش این خبیثان پستر از پست را در جامعه ما باعث شده ؟
چه کسی باید پاسخگو باشد ؟
خداوند در قرآن فرمودند بالعدل قامت السموات و الارض
تشكر فراااااااااااوان از قوه محترم قضائيه و ماموران محترم انتظامي
ای کاش با تیم کارشناس روانپزشکی از این جور افراد روانکاوی بشن تا علت اعمال مجرمانه اونها روشن و تلاش در جهت جلوگیری از تکرار این موارد بشه و متاسفانه فقط به اعدام توجه نشه چون در محیط ناسالم این جور افراد باز تولید میشن مثل خفاش شب و...
این پست فطرت ها در اماکن گردشگری قربانیان خودشون رو انتخاب میکردن. سوال من اینجاست چرا نیروی انتظامی حضور پررنگتری در این بخش ها نداشته؟ نمیشد 4 تا نگهبان گذاشت؟ این کار خیلی هزینه داره؟ میدونید اقدامات وحشیانه ای که این جانی ها انجام دادن چه تاثیرات عمیقی بر روح و جان قربانیان گذاشته و چه صدمه ای به اونها زده؟؟ انصافا هزینه کدومیکی بیشتره؟
از اینها گذشته واقعا جای تاسف داره که این جنایت های تکان دهنده رو به افزایشه... سال قبل در اصفهان امسال در شوشتر و...
فقط اعدام
باید از قوه قضاییه نهایت تشکررابعمل آوردکسانی که اعمال مجرمانه ای مانند اسید پاشی،چاقوکشی،دست بردن به سلاح گرم وتجاوزبه عنف انجام میدهن دباید متوجه باشن سرنوشتشون چوبه دار است وبس
با سلام
به نظر من نباید پرونده ای در این حد و اندازه 1.5 سال طول بکشد و باید حداکثر ظرف شش ماه به نتیجه برسد با این حال از قوه قضائیه متشکر هستیم
باتشکر کاش صداوسیما از اینها فیلم کرفته وبارها پخش کنن تا عده معدودی که قصد نا امنی جامعه دارن بدانن که اخرکارشون اینجاس
سپاس سپاس سپاس نیروی انتظامی و قوه قضائیه
نیروی انتظامی دراین باب تشکر"تشکر.قوه قضاییه بااینکه دیر اقدام شد تشکر تشکر.
برخورد قاطع قوه قضائيه واعدام اين جرثومه هاي فساد جاي بسي قدرداني وتشكر دارد ولي ايا آثارروحي ورواني وجسمي اين جنايات به سادگي براي قربانيان التيام خواهد يافت ....
چه خوبه كه نيروي انتظامي وقوه قضائيه با تقويت نيرووامكانات واقدام سريع وبه موقع ريشه اين موجودات كثيف راريشه كن كنند .
مخالفين و منتقدين اعدام چه صحبتی در برابر اين جنايات میتونند داشته باشند؟ اعدام کمترين مجازاتی است که اين افراد بايد با اون مواجه بشند. چنين افرادی لياقت زندگی در اين دنيا رو ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
البته صرف اعدام کارساز نیست
از نیروی انتظامی شهرستان شوشتر قدردانی و تشکر می شود
اعدام شاید کمترین حقشون باشه اما باید قبول کرد که فایده ای هم نداره چون تجربه نشون داده این حوادث مدام تکرار میشه
از اقدام قوه قضاييه در برقراري امنيت به منطقه سپاسگزاريم اميد است همواره در برخورد با اينگونه جرائم با جديت برخورد شود
باسلام : حق شان اعدام است شما را به خدا با معتادین و خرده فروشان مواد مخدر نیز جدی برخورد و اعتیاد را از بیماری به جرم تعریف نمایید و در پارک ها مبازه مستمر با ویل گردها بدارید تاکید می کنم مستمر و شدید
واقعا" از نیروی انتظامی و قوه قضاییه تشرک می کنیم.
اخبار این اعدام باید در سطح وسیع رسانه ای شود، تا این اعمال شنیع ادامه پیدا نکند و افرادی که دنبال چنین کارهایی هستند به عاقبت خلاف خود واقف باشند.
من واقعا متعجبم که با وجود اینهمه شرارت و خشونت این باند مجرم و سابقه دار و شکایتهای متعدد که خود گزارش بهش اشاره کرده ، چرا این باند انقدر دیر گرفتار شدند، در حالیکه میدونیم ما ماموران پلیس باهوش و خبره ای داریم . خدا میدونه که قربانیان واقعا چند نفر بودند ! شاید همین الان هم جنایتکاران زیادی باشند که با وجود چندین بار ارتکا به تجاوز و دزدی ، هنوز هم به اعمال کثیفشون ادامه میدن و این یا از ترس قربانیان تجاوز از آبروشونه که شکایت نمیکنند و یا شاید از ضعف پیگیری نیروی انتظامی .
با تشکر قظغا در مورد اینگونه افراد اجرای احکام الهی بهترین راه است
البته اعدام کمترین مجازاتشان است ولی باید ریشه یابی شده تااز وقوع این جنایات جلوگیری شود ودر محلهای این چنینی باید نیروی انتظامی بجد حضور داشته باشد ونوشدارو بعد مرگ نباشد
با سلام و سپاس از دلاورمردان نیروی انتظامی و دادگستری شهرستان شوشتر و همچنین دادگستری استان خوزستان و همچنین زندان کارون اهواز که مثل شیر از این حیوان صفتها محافظت کردند تا بسزای عمل ننگین خود برسند.
از نیروی انتظامی شوشتر تقاضا می شود برای کیف قاپهای روباه صفت شوشتر که مردم را به ستوه در آورده اند نیز فکری کنند.
از مردم شریف شوشتر هم تقاضامندم مکانهایی را که کیف خود یا اعضای خانواده آنها ربوده شده دقیقاً اعلام نمایند . با تشکر از همه

نام مکان : پشت سینما آبشار
نیروي انتظامي ، قوه قضائیه ، متشكریم متشكر
کاش تیکه تیکه شون میکردن که زجرکش بشن.نه اینکه به این راحتی ...
با سلام و خدا قوت به کسانی که برای تسریع این گونه پرونده ها تلاش میکنند. باید این نکته را بگویم که یکی از وظایف دستگاه قضا با این گونه پرونده ها بدین صورت باشد که روانشناسان خود را مامور کنند که این فضای رعب و وحشت بوجود آمده در میان این خانواده ها را با گفتار درمانی و سایر راهکارهای درمانی تا التیام نسبی و یا کامل دهند.
افرين بر شما
با تشکر از قوه قضائیه، ترو خدا از فشارهای بین المللی نترسید و این قبیل جنایتکاران را با شدیدترین وجه که عبرت بقیه هم بشود به سزای عملشون برسونید تا مردم امنیت داشته باشند.
با تشکر از اقدام نیروهای انتظامی
چرا محاکمه پوشش خبری نداشت؟
چرا در محل وقوع جرم اعدام نشدند؟
واقعا در زندانهای ما چی میگذره که بعد از آزاد شدن مجرمین، دست به اعمال بسیار فجیع میزنند. تمامی این حوادث توسط افراد سابقه دار انجام میشود و این مساله نشان دهنده اینست که زاندانهای ما مجرمین را تربیت نمی کند بلکه آنها را به انجام کارهای بسیار بدتر سوق میدهد.
درسته که تو مملکت خیلی مشکلات دارم اما تنها چیزی که به آدم دلگرمی میده امنیت حاکم بر جامعه است دست همه عوامل قوه قضاییه و نیروی انتظامی درد نکنه. دست مریزاد و خسته نباشید
از این اقدام نیروی انتظامی ممنونیم امیدواریم با از میان برداشتن این انسان نماها که از حیوانم کمتر هستن امنیت جامعه رو بیش از پیش بهبود ببخشند
از پرسنل زحمت کش آگاهی شوشتر تشکر و قدردانی باید کرد.
چرا اعدام باید/؟ از کویر استفاده بهینه کرد این موجودات را باید زنده در دل کویر رها کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
شما از کویر چه می دانید؟؟ من خودم بچه کویرم. آیا آنجا زمین خدا نییست که در پی ناامن کردن آن هستید؟؟
باید تو ملا عام اعدامشون میکردن
باتشکر فراوان زودتر اقدام می کردیددرهرصورت ممنونیم
با تشکر از قوه قضائیه
فکر نمی کردند دستگیر و اعدام شوند برای همین اظهار پشیمانی می کردند!!!!!!!!!!! این که اظهار پشیمانی نیست بلکه در تله افتادن و دنبال راهی برای فرار هستند که شاید با این سخنان بتوانند راه فراری از مجازات برای خودشان بیابند.
دستتان دردنکنه
خیلی ترسیدم.من و همسرم چندباربرای تفریح به اون اطراف رفته بودیم.
با تشکر از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی
ای کاش اعدام این افراد خبیث در ملا عام انجام می شد که درس عبرت و هشداری برای سایر مجرمین و جنایتکاران باشد تا دیگر کسی جرات ارتکاب جرم را نداشته باشد
نیروی انتظامی تشکر تشکر
ادم هيچ جا امنينت ندارد ؛ هرجا كه براي تفريح بروي فورا چند موتور سوار يا ماشين دور بر پيدا مي شوند كه بايد سريعا فرار كني ؛ من يك بار كه بهمراه مادرم و خواهرم به كنار كوه رفته بوديم يك پيكان وانت فورا به نزديك ما امد و راننده در نزديكي ما ايستاده بود و بدقت ما را نظاره مي كرد . من مجبور به فرار شدم . واقعا تفريح رفتن خطرناك است.
خدا لعنتشون کنه!اعدام کمه برای این حیوان صفتها. بخدا حیوانات هم چنین رفتاری با همجنسان خودشون ندارند!
چه بگویم. تشکر یا تاسف. چنین گروه شیطانی باید 10 تجاوز داشته باشند و بعد دستگیر شوند. این مایه تاسف است.
چرا چشمهای این نامردها رو می بندین؟ چرا از پشت ازشون عکس می گیرین؟ مگه اینها برای کسی آبرو گذاشتن که شما آبروی اینها رو حفظ می کنین؟
یعنی همین؟ به دار آویخته شدند و تمام؟ اون بدبختایی که حتک حرمت شدند چی؟ پس کی میخوان مسئولیت این کارها را قبول کنن و فقط صورت مساله رو پاک نکنن؟
ممنون از نیروی انتظامی
اخبار اعدام این جنایتکار ها باید همه گیر بشه تا همه آخر عاقبت این کار ها رو بفهمند
بيشتر از اعدام حقشونه . ولي این موضوع دارای ریشه مشکلات اجتماعی است. باید مسئولان نسبت به مطالعه این امر اقدام کنند. بی کاری و فقر و مشکلات ازدواج این دسته مشکلات را بیشتر می کند. مشكل جوونايي كه به 30 رسيدن و هنوز از ازدواج خبري نيست از اين اتفاقا بازم ميوفته با اينكه اخر اكثرشون اعدامه ولي حقيقت چيز ديگه اي ...
من تعجب میکنم از رسانه ها و سایت های خبری که چرا چهره این جونورا رو نشون نمیدین باورکنین نشون دادن این چهره ها ی پلید وکثیف واسه اینگونه افراد کم از اعدام نیست و مطمئن باشید که با این کار امار جرایم به شدت پایین میاد. میگید واسه ابروی افراد همچی اشغالایی دیگه ابرو ندارن حتی جایی در جامعه ندارند.
قانون باید اینطوری اجرا بشه.
همانطور که چند سالیه قاچاقچیان مواد مخدر هم اعدام می شوند.
همونطور که همه عزیزان گفتند حقشون اعدام و حتی زنده سوزونده ، ولی شما رو بخدا روانشناسها و متخصصان علوم روانی قبل از اعدام و سوزوندن ، اینا رو مورد تحقیق قرار بدن ببینن ریشه این اعمال پست تر از حیوانی چیه تا راهی برای جلوگیری از اینها در جامعه پیدا بشه .
من هم با اعدام این جانیان موافقم ولی همراه با اعدام باید به مسائل فرهنگی هم توجه بشه چون ریشه اصلی این مشکلات به فرهنگ برمیگرده و تنها اعدام دردی رو دوا نمیکنه.این افراد از بدو تولد که جنایتکار-دزد-اوباش و.....نبودن این شرایط جامعه بوده که متاسفانه اونا رو به این سمت و سو کشونده.
فقط اعدام
افرین
نوش جانشان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل