بازدید 5025

گزارش تمرين امروز استقلال

کد خبر: ۳۳۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۳ 13 August 2013
تمرين تيم فوتبال استقلال در حضور عوامل برنامه ويتامين ث برگزار شد.

تيم فوتبال استقلال که خود را براي ديدار مقابل داماش آماده مي‌کند از ساعت 18:30 امروز برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را در کمپ زنده‌ياد حجازي پيگيري کرد. در تمرين امروز آندرانيک تيموريان براي سومين روز متوالي در تمرينات حضور نداشت که اين مسئله باعث بروز شايعاتي شد. هواداران استقلال که نگران اين موضوع بودند در خصوص تيموريان سوالاتي را مي‌پرسيدند اما سرمربي تيم استقلال از غيبت احتمالي او خبر داد.

به گزارش فارس، دکتر نوروزي معاونت پزشکي باشگاه استقلال نيز که در تمرين امروز حاضر بود در خصوص مصدومان اين تيم گفت: ‌بيک‌زاده از امروز به تمرينات اضافه شده و کار نرم‌دوي انجام مي‌دهد. جمشيديان نيز فعلا فيزيوتراپي مي‌کند و ساموئل نيز مشابه بيک‌زاده کار نرم‌دوي انجام خواهد داد. همچنين تيموريان به دليل آسيب‌ديدگي به اين بازي نخواهد رسيد.

*گوران لاوره هافبک صربستاني استقلال که دو هفته است با آبي‌پوشان تمرين مي‌کند امروز در تمرينات حاضر نشد که شايعاتي در مورد اين بازيکن هم مطرح شده است. ظاهرا لاوره به خاطر عدم دريافت مطالباتش در تمرينات شرکت نکرده است.

*هاشم بيک‌زاده بعد از دو هفته غيبت در تمرينات استقلال از امروز زير نظر مربي بدنساز آبي‌پوشان تمرين کرد.

*قبل از آغاز تمرين امروز امير قلعه‌نويي بازيکنان را دور هم جمع کرد و براي دقايقي با آنها به صحبت پرداخت. سرمربي تيم استقلال از بازيکنان خواست تا با جديت تمرين کنند و به آنها اعلام کرد که سه امتياز بازي روز پنجشنبه در آستانه بازي آسيايي از لحاظ روحي اهميت زيادي دارد.

*حنيف عمران‌زاده با مدل موهاي جديد در تمرين امروز آبي‌پوشان حاضر شده بود.

*با توجه به برگزاري آخرين تمرين آبي‌پوشان در تهران دوربين‌هاي تلويزيوني زيادي براي تهيه پوشش خبري به محل تمرين آمده بودند.

*علي ضيا و عوامل دوربين برنامه ويتامين ث در تمرين امروز استقلال حاضر شده و با سرمربي آبي‌پوشان گفت‌وگو کردند.

*حدود 70 نفر از طرفداران استقلال نظاره‌گر تمرين امروز تيم‌شان بودند. سرمربي آبي‌پوشان در پايان تمرين از مسئولان کمپ مرحوم حجازي خواست تا تمرينات 15 دقيقه پاياني بدون حضور هواداران انجام شود.

*در جريان تمرين تاکتيکي آبي‌پوشان فرهاد مجيدي با چند حرکت تکنيکي قصد گذشت از رحمتي را داشت که دروازه‌بان استقلال با يک تکل باعث آسيب‌ديدگي کاپيتان تيمش شد. هرچند مجيدي به تمرين ادامه داد.

*شاهرخ بياني، ميرشاد ماجدي و منصور پورحيدري به همراه دکتر نوروزي از حاضران تمرين امروز استقلال بودند.

*سياوش اکبرپور که به دليل آسيب‌ديدگي در تمرين دو روز گذشته شرکت نکرده بود و تنها نظاره‌گر تمرين شد امروز در کارهاي تاکتيکي حضور داشت.

*تيم فوتبال استقلال فردا ساعت 10 صبح تهران را به مقصد رشت ترک مي‌کند و آبي‌پوشان يک جلسه تمرين را در همين شهر برگزار خواهند کرد.

ديدار تيم‌هاي داماش گيلان و استقلال از ساعت 19:15 روز پنج شنبه در ورزشگاه عضدي رشت برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی