بازدید 2591

روحاني: سلطاني‌فر صاحب برنامه است

کد خبر: ۳۳۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸ 12 August 2013
دکتر حسن روحاني، رئيس جمهور صبح امروز در جلسه بررسي صلاحيت وزراي پيشنهادي دولت يازدهم در معرفي وزير پيشنهادي وزير ورزش و جوانان گفت: ايشان از چهره هاي خدوم و فعال است که نمايندگان استانهاي مختلف از سوابق کاري ايشان آگاه هستند.

رئيس جمهور در توضيح سوابق اجرايي مهندس مسعود سلطاني فر گفت: ايشان در 6 استان کشور فعاليت با مسئوليتهاي مختلف داشته و دو سال هم تجربه مديريتي در سمت قائم مقام سازمان تربيت بدني داشته است، در زمينه مديريت امور جوانان بسيار فعال بوده و مسئوليت شوراي جوانان استانها را در استانهاي مختلف بر عهده داشته است.

به گزارش ايسنا، دکتر روحاني در بخش ديگري از معرفي وزير پيشنهادي خود براي وزارت ورزش و جوانان گفت: بينش ايشان بينش توسعه اي است با بحثهايي که خود من با ايشان داشتم ديدم در زمينه ورزش و جوانان کاملا صاحب برنامه است و صاحب فکر و علاقمند است.

رئيس جمهور با اشاره به اطلاعات وسيع سلطاني فر در زمينه ورزش گفت: ايشان يک تاريخچه خوبي هم در ذهن از کل ورزش، ورزشکاران و قهرمانان دارد که من خودم هم متعجب شدم ديدم يک کامپيوتر متحرکي همراه مغزش نسبت به ورزش دارد، خب قطعا کسي هم که مي خواهد مسئوليت را بپذيرد بايد هم اطلاعات گسترده اي اين چنيني داشته باشد.

دکتر روحاني در بخش پاياني صحبت خود براي معرفي وزير ورزش و جوانان گفت: ايشان از ظرفيتها و مسايل ورزش کشور کاملا مطلع است و اشراف دارد و در بسياري از اين زمينه ها سابقه مديريتي دارد، کارنامه ايشان در هر جايي که بوده، چه در استانداري چه در زمينه ورزش کارنامه موفقي بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی