بازدید 8451

جنایت برای رسیدن به عشق 300میلیون‌تومانی

کد خبر: ۳۳۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰ 05 August 2013
مردی که در پی رابطه پنهانی با زنی جوان شوهر او را به قتل رسانده بود در جریان بازجویی‌های پلیسی به جرمش اعتراف کرد.

به گزارش شرق، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان زنجان ساعت 7:30صبح روز هفتم‌فروردین از کشف جنازه مرد ناشناسی در جاده‌ای روستایی مطلع شدند و برای بررسی موضوع به آنجا رفتند.

آنها مشاهده کردند مرد حدودا 50ساله‌ای در حالی‌که آثار جراحت روی بینی، گوش، صورت، کمر، سینه و پهلویش مشهود است، کنار جاده رها شده و به نظر می‌رسد در پی سانحه رانندگی جان باخته باشد. کارآگاهان وقتی البسه متوفی را جست‌وجو کردند هیچ مدرک شناسایی نیافتند. مرد ناشناس پیراهنی چهارخانه و شلوار و جوراب طوسی به تن داشت اما کفش به پایش نبود و همین موضوع مرگ وی را مشکوک جلوه می‌داد و از آن حکایت داشت که این مرد در مکان دیگری به قتل رسیده و سپس جنازه‌اش به آنجا منتقل شده است.

کارآگاهان بعد از انتقال جسد به پزشکی‌قانونی با انجام انگشت‌نگاری از مقتول پی بردند او حسن نام دارد. به این ترتیب خانواده حسن شناسایی شدند. در همین اثنا پزشکی قانونی اعلام کرد مقتول بر اثر اصابت جسم سخت به سینه‌اش دچار شکستگی دنده‌ها شده و به همین علت جانش را از دست داده است. افسران جنایی نیز در تجسس‌های خود پی بردند همسر و دختر حسن از نظر اخلاقی مشکلاتی دارند.

همسر حسن که منیره نام دارد وقتی به پزشکی قانونی رفت پیکر شوهرش را شناسایی و از چگونگی مرگ وی ابراز بی‌اطلاعی کرد. این در حالی‌که بود که رفتار خونسردانه این زن ظن کارآگاهان را برانگیخت. آنها وی را به‌عنوان اولین مظنون پرونده زیرنظر گرفتند. در این مرحله از تحقیقات فاش شد منیره با مردان بدنامی رابطه دارد و بیش از همه با فردی به نام یحیی ملاقات می‌کند. از آنجا که احتمال داشت یحیی مرتکب این قتل شده وی بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت.

این مرد در ادعاهای اولیه خودش گفت در ماجرای مرگ حسن هیچ نقشی نداشته است اما تناقض‌گویی‌های یحیی او را به بن‌بست کشاند و در نهایت چاره‌ای به غیر از بیان حقیقت برای او باقی نماند. این مرد گفت: «سال گذشته یکی از دوستانم شماره تلفن منیره را به من داد و من از آن زمان به بعد با این زن در ارتباط بودم و در این مدت حدود 300میلیون‌تومان برای این زن و خانواده‌اش خرج کردم به‌گونه‌ای که آنها با پول من خانه‌ای برای خودشان خریدند اما حاضر نبودند طلبم را پس بدهند.»

یحیی در ادامه اعترافاتش گفت: «من در این مدت عاشق منیره شده بودم و برای همین وقتی او پیشنهاد داد شوهرش را بکشیم تا بتوانیم با هم زندگی کنیم قبول کردم. روز حادثه حسن را به بهانه‌ای سوار ماشینم کردم و او را به جاده‌ای روستایی بردم. در آنجا بحث طلب 300میلیون‌تومانی را پیش کشیدم اما حسن گفت پولی ندارد تا به من بدهد. ما کمی با هم جر و بحث کردیم و بعد حسن را به زور از ماشین پیاده کردم. او از کنار جاده به سمت خانه‌اش به راه افتاد و من که فرصت را مناسب دیده بودم با ماشین به او کوبیدم و چهار بار از رویش رد شدم بعد از اینکه اطمینان پیدا کردم این مرد فوت شده است، جنازه او را به مکان دیگری منتقل کردم.»

بنا بر این گزارش متهم اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج