بازدید 23530

پايان دوئل عشقي 2 دختر جوان با اسيدپاشي مرگبار

کد خبر: ۳۳۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰ 01 August 2013


 رئيس پليس آگاهي استان مازندران جزئيات اسيدپاشي مرگبار در دوئل عشقي دو زن جوان را تشريح کرد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ عظيمي اظهار داشت: ساعت 4:18 صبح روز 19 تيرماه امسال کشف پيکر زن جواني در کانال آبي در سه راه مهديه در شهرستان بهشهر به ماموران اطلاع داده شد. در ادامه تيمي از ماموران کلانتري 11 در محل حاضر شده و پيکر زن جوان را از داخل کانال آب بيرون کشيده و به بيمارستان انتقال دادند اما زن جوان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد. پزشکان در گزارش اوليه خود اعلام کردند اين زن بر اثر اسيدپاشي دچار سوختگي شديد در تمام نقاط بدن شده بود.

وي افزود: در ادامه پرونده براي رسيدگي در اختيار کارآگاهان مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي قرار گرفت. ماموران در نخستين گام هويت مقتول به نام فاطمه 31 ساله را شناسايي کرده و در بررسي‌هاي خود متوجه شدند مقتول آخرين بار همراه يکي از دوستانش به نام زهرا ديده شده است. در ادامه دو مظنون که يکي از آنها زهرا بود تحت تحقيقات پليسي قرار گرفتند که منکر هر گونه اطلاعي از قتل فاطمه شدند. از سوي ديگر 24 تيرماه در جريان بررسي‌هاي جنايي مشخص شد زمان حادثه زن جواني به يکدستگاه خودروي پرايد در اطراف بيمارستان تردد داشته و از پرستاران جوياي حال قرباني اسيدپاشي مي‌شده است.

رئيس پليس آگاهي استان مازندران ادامه داد: با بررسي مشخصات زن ناشناس و خودروي پرايد مشخص شد فرد مورد نظر همان زهرا 33 ساله بوده که شب حادثه در اطراف بيمارستان حضور داشته است. با کشف اين سرنخ زهرا در خيابان خيام بهشهر دستگير و تحت تحقيقات قرار گرفت. ماموران پليس زن بر روي دست زهرا آثار سوختگي کشف کردند که با بررسي اين آثار مشخص شد او نيز بر اثر ريختن اسيد بر روي دستش دچار سوختگي شده است. از سوي ديگر آثاري از اسيد در صندوق عقب خودروي او به دست آمد در حالي که زهرا همچنان منکر قتل مي‌شد در بازرسي کيف دستي او دفترچه تامين اجتماعي، دفترچه بانک و فتوکپي کارت ملي مقتول کشف شد.

سرهنگ عظيمي خاطرنشان کرد: متهم به قتل که ديگر هيچ راهي براي فرار نداشت لب به اعتراف گشود و جزئيات قتل دوست خود با اسيد را تشريح کرد. زن جوان درباره انگيزه‌اش از اين جنايت اظهار داشت؛ من و فاطمه دوستان قديمي بوديم. من قرار بود با پسر جواني به نام سهيل ازدواج کنم و با او قول و قرار ازدواج گذاشته بودم، فاطمه نيز قرار بود با پسري به نام ايمان ازدواج کند اما چندي قبل رابطه آنها با مشکلاتي روبرو شد و ايمان تصميم گرفت از فاطمه جدا شود.

بعد از اين اتفاق متوجه شدم فاطمه تماس‌هايي با سهيل داشته و قصد دارد با او دوست شود، براي اينکه سهيل را از دست ندهم تصميم به قتل فاطمه گرفتم. شب حادثه همراه ايمان سراغ فاطمه رفته و به بهانه حرف زدن او را به محلي خلوت در سه راه مهديه کشانديم. در آنجا من به بهانه پنچري لاستيک توقف کرده و بعد بر روي صورت و بدن فاطمه اسيد پاشيدم، چند ساعت بعد نيز براي اطلاع از وضعيت به بيمارستان رفتم.

رئيس پليس آگاهي استان مازندران در پايان خاطرنشان کرد: هم اکنون تحقيقات از متهمان ادامه دارد و قاضي پرونده براي هر دوي آنها قرار قانوني صادر کرده است. زهرا مدعي است که به تنهايي مرتکب قتل شده که نقش ايمان در اين جنايت در دست بررسي مي‌باشد.از سوي ديگر تحقيقات درباره انگيزه اين جنايت ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان