بازدید 3566

بيانيه ستاد اجرايي فرمان امام (ره) برای روز قدس

کد خبر: ۳۳۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲ 31 July 2013
ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) بیانیه ای را به مناسبت فرا رسیدن روز قدس منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: روز قدس یک روز جهانی است، روز مقابله ي مستضعفین با مستکبرین است، روز حیات اسلام است، روزی است که باید به همه ابر قدرت ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عمال خبیث شما واقع نخواهد شد. فلسطین تنها یک منطقه جغرافیایی نیست، بلکه یک نشانه از جدال حق و باطل است. همه باید بدانند که هدف دولت های بزرگ از حمايت اسراییل تنها با اشغال فلسطین پایان نمی پذیرد آنها در این نقشه اند که تمامی کشورهای عربی را به همان سرنوشت فلسطین دچار کنند.

مشکل اصلی فلسطین وجود دولت صهیونیستی است چراكه رژیم صهیونیستی هیچ بهره ای از جنایت های خود نخواهد برد. اسراییل با تبانی و همفکری دولت های استعماری غرب و شرق، زاییده شد و برای سرکوبی و استعمار ملل اسلامی به وجود آمد و امروز از طرف همه استعمارگران حمایت و پشتیبانی می شود.

برهمين اساس ستاد اجرايي فرمان‌ حضرت امام(ره)‌ نيز ضمن اعلام خشم و انزجار از صهيونيست و استكبار جهاني، با بهره‌مندي از منويات مقام معظم رهبري و همگام با حضور گسترده و يكپارچه تمامي مسلمانان و مردم جهان در راستاي وظيفه اسلامي و انقلابي خود و خلق حماسه سياسي ديگري، درميان سيل خروشان راهپيمايان روز قدس حضور يافته و از همه ي اقشار ملت شريف ايران براي شركت در راهپيمايي بزرگ اين روز دعوت به عمل مي‌آورد.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی