بازدید 8485

مخالفت قلعه‌نويي با درخواست کي‌روش

کد خبر: ۳۳۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰ 30 July 2013
سرمربي استقلال با اشاره به اينکه حرفهاي کي روش را نخوانده مي گويد با حضور ملي پوشان تيمش در اردوي تيم ملي همزمان با برگزاري ليگ قهرمانان آسيا مخالف است.

امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين ديروز استقلال درباره ديدار استقلال وسپاهان گفت: ديدار استقلال و سپاهان هميشه فينال‌گونه است و هيچ ارتباطي به جايگاه آنها در جدول ندارد. اين ديدار بازي حساسي است و فراموش نکنيد سپاهان تيم خوبي است. از سويي استقلال هم نسبت به سال گذشته تغييراتي داشته و ما نيز تيمي بهتر از سال گذشته در همين زمان‌مان هستيم. سپاهاني‌ها زودتر از ما تمريناتشان را شروع کردند و از اين جهت از ما جلوتر هستند. برخي از بازيکنان ما حتي 10 جلسه هم با ما تمرين نکردند.

به گزارش ايسنا، سرمربي استقلال در ادامه در پاسخ به سوالي در رابطه با مجتبي جباري اظهار کرد: از هواداران استقلال مي‌خواهم که به جباري بي‌احترامي نکنند. در هر خانواده‌اي بين پدر و پسر اختلاف ايجاد مي‌شود. آقاي فتح‌الله‌زاده براي استقلال زحمات زيادي کشيده و جباري به هر دليلي از استقلال رفته و نبايد مورد بي‌مهري قرار بگيرد.

وي در ادامه افزود: نمي‌خواهم جاي جباري تصميم بگيرم، شايد روزي به استقلال بازگردد. پيرلو از ميلان به يوونتوس رفت و بار ديگر به ميلان بازگشت اما هيچ‌گاه مورد بي‌احترامي قرار نگرفت. هم جباري به فتح‌الله‌زاده و هم فتح‌الله‌زاده به جباري علاقه‌مندند. فتح‌الله‌زاده در مواقع زيادي هواي جباري را داشته، جباري هم در موارد بسياري به استقلال کمک کرد. به همين دليل از هواداران مي‌خواهم به حريفمان احترام بگذارند.

قلعه‌نويي در پاسخ به اين سوال که وضعيت مصدومان تيمش چگونه است، خاطرنشان کرد: تا دلتان بخواهد مصدوم و محروم داريم. جمشيديان احتمالا جراحي مي‌کند و بيک‌زاده چهار هفته‌اي با ما نخواهد بود.

سرمربي استقلال در پاسخ به سوالي درباره مواضع کي‌روش و صحبت‌هاي او گفت: او در جلسه اخيرش موضعش را تغيير داده. طبيعتا در ليگ قهرمانان آسيا، ملي‌پوشان کنار تيم خواهند بود. خود آقاي کي‌روش مي‌داند که هر سه بازي آخر تيم ملي براي جام جهاني به ليگ توجه کرده است. او با فکر استقلال و بازيکنان همين ليگ تيم ملي را به جام جهاني برده است. اين نگاه من به فوتبال است که بايد به ليگ و مسوولانش احترام گذاشت. آقاي کاظمي ساليان سال به فوتبال ما خدمت کرده‌اند و بايد حرمت ايشان و سازمان ليگ حفظ شود.

قلعه‌نويي در پايان و در رابطه با جلسه‌اش با هاشمي رفسنجاني گفت: من يک انسان ورزشي هستم و آدم سياسي نيستم. در هيچ محفل سياسي نبوده‌ام و به آقاي هاشمي گفتم که ورزش وقتي وزارتخانه شد، آنقدر ورزش قدرت داشت که از چندين گزينه‌اش در شوراي عالي ورزش يک نفر را وزير کند. به او گفتم به ورزش فراجناحي نگاه کند و البته از آقاي عباسي هم برنامه بگيرد. نبايد اينگونه باشد که فلان شخص پستي نداشته باشد و بگويند برو وزير ورزش بشو و يا همه وزرا را معرفي کرده باشيم و فلان شخص چون راي نداشته، وزير ورزش شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار