بازدید 29842

پاسخ فرمانده سپاه کردستان به سخنان رحیمی

کد خبر: ۳۳۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۶ 28 July 2013
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان انتصاب مسئولان ناکارآمد تنها به واسطه نزدیکی به معاون اول رئیس جمهور را عامل کندی توسعه کردستان دانست و گفت: اظهارات رحیمی با واقعیات استان در تناقض بوده و پرونده وی با ادعای مردم‌داری در تضاد است.
 
به گزارش تسنیم از سنندج، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در  جمع خبرنگاران استان کردستان با اشاره به اظهارات روز جمعه معاون اول رئیس جمهور در مراسم افتتاح مرکز جراحی قلب شهید بروجردی سنندج اظهار کرد: سخنان رحیمی در مراسم افتتاح یک مرکز درمانی و در حمایت از یک متهم دستگیر شده تعجب همه مردم کردستان را برانگیخت. وی گفت: انتظاری که در مردم هر استان با سفر یک مقام عالی‌رتبه دولتی شکل می‌گیرد این است که گام‌هایی در مسیر توسعه استان برداشته شده یا لااقل تصمیماتی در این حوزه اتخاذ شود.
 
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: رحیمی هیچ‌گاه نخواسته انتظاراتی که مردم از سفر وی به کردستان داشته‌اند محقق شود و هیچ‌وقت تمایل واقعی به توسعه کردستان نداشته است و به جرأت می‌توان گفت اگر رحیمی معاون اول نبود شتاب توسعه کردستان بسیار بیشتر بود.
 
وی افزود: برخی از اقدامات غیر مسئولانه رحیمی و انتصاب افراد ناکارآمد در مناصب و پست‌های حساس مدیریتی در کردستان در سال‌های اخیر از موانع بزرگ در مسیر توسعه کردستان بوده است. رجبی گفت: تبیین اقدامات بهداشتی و درمانی دولت و تشریح برنامه‌های در دست اقدام برای آینده، منطقی‌ترین انتظار از برون‌ده مراسم افتتاح یک مرکز درمانی است ولی با کمال تعجب می‌شنویم که معاون اول رئیس جمهور در یک اقدام نامتعارف در کردستان به بازداشت قانونی یک متهم اقتصادی آن هم در مراسم افتتاح یک مرکز جراحی قلب اعتراض می‌کند.
 
هیچ فردی بدون دلیل بازداشت نمی‌شود 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: بنده نمی‌خواهم بگویم که فرد دستگیر شده مفسد اقتصادی بوده ولی باید بدانیم این شخص متهم است و مطابق قانون در بازداشت به سر می‌برد. وی افزود: رحیمی باید متوجه باشد که دستگیری این فرد و اقدامات دیگری از این دست در راستای تصمیمات نظام برای مبارزه با تخلفات اقتصادی است و این امر بدیهی است که هیچ فردی بدون دلیل بازداشت نمی‌شود. سردار رجبی تصریح کرد: برداشت عمومی در سطح استان از سفر معاون اول رئیس جمهور پس از سخنان وی در مرکز درمانی شهید بروجردی این بود که افتتاح طرح و پروژه در کردستان تنها بهانه سفر بوده و هدف اصلی از سفر، پشتیبانی از یک متهم بوده است. وی اضافه کرد: هیچ کدام از اظهارات رحیمی با واقعیات استان منطبق نبوده و پرونده کاری وی هم با سخنانی که بر زبان آورده و ادعای مردم‌داری او در تناقض است.
 
جنجال و هیاهو مانع مبارزه با فساد اقتصادی نمی‌شود 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس تاکید کرد: پرونده متهمان اقتصادی در کردستان هم‌زمان با کل کشور و در راستای برنامه‌های راهبردی نظام با قدرت پیگیری می‌شود و جنجال رسانه‌ای و هیاهوی تبلیغاتی نمی‌تواند در اراده مسئولان و خواست مردم برای برخورد با برهم زنندگان نظام اقتصادی کشور کوچکترین خللی وارد کند. وی گفت: درخواست معاون اول از مسئولین استان و تقاضا از نماینده ولی فقیه در کردستان برای نوشتن نامه به مقام معظم رهبری برای آزاد یک متهم غیرعادی بودن مسئله این متهم و نگرانی رحیمی از این بابت را برجسته می‌کند.
 
سردار رجبی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای برخی نخبگان و افراد تحصیل کرده در استان تنها به دلیل سرخوردگی از نبود شغل گفت: حالا که معاون اول رئیس جمهور در این ساعت‌های پایانی مسئولیت خود نگران وضعیت نخبگان استان شده بهتر بود از خیل بیکاران تحصیل کرده استان یاد می‌کرد و دلایل نبود شغل برای این سرمایه‌های جوان کشور را برای خانواده‌های آنها تشریح می‌کرد شاید سخنانش مرهمی بر دردهای آنها باشد.
 
نخبه خواندن یک مجرم ظلم به نخبگان است 

وی نخبه خواندن یک مجرم اقتصادی را جفا در حق جامعه نخبگان کردستان خواند و گفت: نخبه خواندن کسی که متهم به فساد اقتصادی است ظلم به نخبگی کسانی است که دارای مدارج عالی بوده و نخبه واقعی هستند. فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: سئوال اساسی در ذهن مردم کردستان که بی‌پاسخ مانده این است که در سال‌های اخیرعرصه‌ها و منابع طبیعی استان توسط برخی مسئولان در اختیار عده‌ای قرار گرفته و این افراد از کسانی هستند که سوابق خوبی ندارند. وی افزود: رحیمی اگر می‌خواهد از یک مجرم هم دفاع کند نباید در کردستان و در یک سفر کاری این کار را دنبال کند.
 
در برابر اقدامات استاندار خاموش می‌مانیم 

رجبی بدون ذکر مصداق خاصی گفت: مدتی است که شاهد انجام برخی اقدامات از سوی استاندار کردستان هستیم و شماری از اقدامات وی نیز به ما اطلاع داده شده که پاسخ ما به شهبازی این است که ما خاموش می‌مانیم. وی مردم کردستان را مردمی دارای شعور بسیار بالا در تشخیص دانست و گفت: بهترین قضاوت در مورد عملکرد مسئولین را مردم انجام می‌دهند و مردم کردستان نیز به خوبی می‌دانند که کدام اقدامات در راستای منافع عمومی جامعه و کدام کارها برای دنبال کردن منافع شخصی و گروهی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر