بازدید 94326

ماه عسل شب استثنائی تلویزیون را رقم زد

بینددگان یکشنبه شب برنامه ماه عسل با اتفاقی عجیب در عرصه رسانه ملی مواجه شدند. اتفاقی که علی رغم برخی انتقادات که به ان شده است از جهت میزان تاثیر گذاری می توان از ان به عنوان شوکی به رسانه ملی یاد کرد.
کد خبر: ۳۳۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳ 23 July 2013
بینندگان یکشنبه شب برنامه ماه عسل با اتفاقی عجیب در عرصه رسانه ملی مواجه شدند. اتفاقی که علی رغم برخی انتقادات که به آن شده است از جهت میزان تاثیر گذاری می توان از آن به عنوان شوکی به رسانه ملی یاد کرد.

به گزارش تابناک، این بار فرمول نجات تلویزیون از دل برنامه ای بیرون آمد که به دلیل تلاش فراوان برای به بازی گرفتن احساسات مخاطبان و نحوه اجرای مجری اش بسیار مورد انتقاد قرار می گرفت و کسی انتظار نداشت از دل برنامه ماه عسل علیخانی که به زور می خواهد شما را تحت تاثیر قرار دهد چنین شب تاثیر گذاری بیرون بیاید.

 چه از این حجم احساسات ناراضی باشیم و چه آن را بازی با عواطف مردم بدانیم و چه ظاهر سازی، هر چه اسمش را بگذاریم توفیق یک برنامه تلویزیونی در این میزان رسوخ به احساسات تماشاگر همان گمشده تلویزیون در این سال‌ها بوده است. به هر حال تلویزیون برنامه ای ساخته که این روزها همه از آن حرف می زنند. در این ویدئو می توانید یکی از برنامه‌های ماه عسل را که به «میلادی دوباره برای ماه عسل» مشهور شده ببینید. ماجرای میلاد پیغمبری و پدر و مادرش:


دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱۴
انتشار یافته: ۲۸
واقعا تاثير گذار بود من كلي گريه كردم.....
بابا جان شما چی کار به کار مردم داریدما این برنامه را با اجرای علیخانی دوست داریم
فوق العاده بود!
عاليست
برنامه ماه عسل خیلی هم عالیه
اجرای احسان هم فوق العادست
حرکتت خیلی خیلی چیپ بود اقای علیخانی اخه کجای دنیا یهویی یه بچه رو ببخشید می ندازه جلوی پدر و مادر و ازشون می خوادکه خصانت این بچه رو بر عهده بگیرن و از خودت نپرسیدی شاید این خونواده از نظر شخصیتی امادگی پذیرش چنین مسیولیتیو نداشته باشن یا اینکه رحم وعاطفه مادر رودل این بچه نشینه و خیلی موارد دیگه. نباید به خاطر جذب مخاطب دست به هر کاری زد
پاسخ ها
امیرعباس
| United Kingdom |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
دوست عزیز شما مطمئنی برنامه رو دیدی؟ اون خانم خودش گفت که بعد از مرگ میلاد ما بارها مراجعه کردیم که حضانت یه بچه دیگه رو بگیریم ولی بهزیستی موافقت نکرد. در ضمن این بچه با اینها غریبی نمی کرد. من حدس می زنم اصلا رفته بودند که همین بچه ها رو به حضانت قبول کنند که بهزیستی مخالفت کرده و الان همون بچه رو به برنامه آوردن.
حتی اگر این فرض هم درست نباشه ولی مورد اول مبنی بر اینکه اون خانم و شوهرش مراجعه کرده بودند که بچه دیگری رو به فرزندی قبول کنند رو نمی شه انکار کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
حتما قبلا با آنها هماهنگ شده بوده، شما نگران نباش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
کاملا با حرف پژمان موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
این خانواده پس از فوت میلاد مجددا برای سرپرستی مجدد فرزند دیگری به سازمان بهزیستی مراجعه کرده بودن اما سازمان قبول نمیکرد.
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
عزیز من مطمئن باش از قبل هماهنگ شده بود. اما اینکه جلوی تلویزیون ارائه شد برای این بود مقدمات و هماهنگی گرفتن این بچه را ماه عسل انجام داده بود و پیشنهاد آن از سوی ماه عسل بود و صرفا جهت اطلاع بود که جلوی تلویزیون اجرا شد. تازه به خاطر جذب مخاطب نبود بلکه اثرگذاری بر روی مخاطب بود که بسیار خوب کارگردانی شده بود.
وگرنه همه میدانند هماهنگی شده بود.
پس پژمان جان به نفس قضیه نگاه کن نه به حاشیه ها.
احسنت بر تابناک عزیز. واقعا لذت بردم.
خدایا تابناک و عوامل آن را از ما نگیر. خداوند حفظتان نماید انشاالله
ایول به احسان علیخانی. تو و برنامه ت بی نظیر بودید. خدا خیرت بده
همین جوری که نمیشه یه بچه رو به یک خانواده معتمد اهدا کرد. پدر و مادر باید از قبل آمادگی روانی داشته باشند. حق انتخاب این که سرپرستی چه کسی رو به عهده بگیرن فقط با پدر و مادر و همچنین خود بچه است. این آقای علیخانی اجراش خوبه ولی به جای یک روانشناس، جامعه شناس، پزشک، مهندس، تیمسار و ... اظهارنظر میکنه و حرف میزنه که روی روان جامعه و مخاطبانش تاثیرگذاره!
سلام برنامه فوق العاده خوبیه کل خانواده ما تمام بستگان ما این برنامه رو می بینند درود بر احسان خوب و دوست داشتنی اگه احسان نبود این خانواده تا حالا خونه دار نمی شدند شما هم کشتین خودتونو فقط دارین از اقای علیخانی انتقاد می کنید.
آقاي عليخاني ظاهرا تا حدودي رويه خود را اصلاح كرده و ديگر به مهمانان جملاتي مثل راستشو بگو، خجالت نكش، دروغ نگو و... نمي گويد كه جاي تقدير دارد
خدا عمرت بده احسان جان .
من كه اشكم در نمياد گريه كردم
خدایا هیچ کس رو از زندگی ناامید نکن ...

خدای من به انسانها صبر و معرفت بده ..

هیچ پدرو مادری رو از فرزندش نگیر ..
عالی بود...................................................
جاي هيچ حرف و حديثي نيست دمتون گرم داره
بسیار تاثیر گزار بود منکه مرد بودم اشکام جاری شد
آفرین به بر و بچه های ماه عسل زنده باد
فوق العاده بود ....... آفرین به احسان علیخانی و تیم همراهش ...... خدا قوت
خدا خیرشون بده ؛ مادره با چه عشقی بفلش کرد
واقعاعالی بود
این کارها نصیب هیچکس نمیشه اینها بهشت جاویدان برای خود رزرو کردند
بالاخره هر برنامه ای ممکن ایراداتی داشته باشد ویا به عبارتی روحیات افراد متفاوت وممکن از یک اجرا یک عده راضی ویک عده ناراضی باشند ولی انصافا برنامه ماه عسل با اجرای علیخانی بسیار جذاب وپربیننده وتاثیر گذار می باشد وامیدواریم که به خاطر چند ایراد جزئی تمام برنامه را زیر سوال نبرید وبه قول معروف از ریشه قطع نکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار